Материалдар / Қазақтың ұлттық және халық ойындары,Халықаралық ойындар Қызыл ту көк ту ойыны
МИНИСТРЛІКПЕН КЕЛІСІЛГЕН КУРСҚА ҚАТЫСЫП, АТТЕСТАЦИЯҒА ЖАРАМДЫ СЕРТИФИКАТ АЛЫҢЫЗ!
Сертификат Аттестацияға 100% жарамды
ТОЛЫҚ АҚПАРАТ АЛУ

Қазақтың ұлттық және халық ойындары,Халықаралық ойындар Қызыл ту көк ту ойыны

Материал туралы қысқаша түсінік
Білім алушылар жарыс кезінде әділ ойнау керек екенін түсінеді патриотизм және ынтымақтастыққа жататын мінез-құлық көрсетуді түсінеді. .9 сынып
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады. Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
08 Желтоқсан 2022
713
0 рет жүктелген
770 ₸
Бүгін алсаңыз
+39 бонус
беріледі
Бұл не?
Бүгін алсаңыз +39 бонус беріледі Бұл не?
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
logo

Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады



Ұзақ мерзімді жоспар бөлімі:

4.Қазақтың ұлттық және халық ойындары

Мектеп: Актау қыздар лицей интернаты


Күні:

Мұғалімнің аты-жөні: Сарсенова Санбиби


Сынып:9




Сабақ тақырыбы

Халықаралық ойындар Қызыл ту көк ту ойыны


Оқу мақсаттары

9.2.7.1 жарыс кезінде әділ ойнау, патриотизм және ынтымақтастыққа жататын мінез-құлық көрсетуді талдай білу;


Сабақ мақсаттары

Барлығы: Білім алушылар жарыс кезінде әділ ойнау керек екенін түсінеді патриотизм және ынтымақтастыққа жататын мінез-құлық көрсетуді түсінеді. .


Сабақ барысы

Б-барлық сынып, Т-топтық, ЖЖ- жұпптық жұмыс, Ж- жеке,

Тәж -оқушы тәжірибесі,К- мұғалімнің көмегі, Ф-фор.бағалау.


Сабақтың жоспарланған кезеңдері

Сабақтағы жоспарланған іс-әрекет

Ресурстар


Сабақтың басы

10мин


Дайындық бөлімі.

Білім алушыларды қатарға тұрғызу сәлемдесу, сабақ мақсаттарымен таныстыру. Оқушыларды суреттер құрастыру арқылы топтарға бөлу. Әр топ өз беттерінше жалпы дене жаттығуын жасайды.



Әр жаттығуға кең, ашық кеңістік.







Сабақтың ортасы

25мин

(С, Ж, ҚБ) « Қызыл ту ойыны».

Алаңға арақашықтығы 10-15метр болатын паралель сызық сызылады. Екі сызықтың ортасына граница болып есптеледі Сол алаңда бір топ немесе бір команда қыз ұлдар аралас болады . Ал қалған ойыншылар екінші поляда сызықта бөлініп мұғалімнің ысқырғын күтіп тұрады. Белгі бергеннен кейін екі жақтағы ойыншылар қарама қарсы қарай жүгіреді. Қарсылас оқушылар ,ойыншылар бір-бірін өзінің алаңда қатырып тастау керек.Команда ойыншылар қорғап алуға болады пас беру арқылы.Белгіленген жерден туды алып кету керек.Қолында ту алған ойыншы туды лақтырмай соған пас беру арқылы қашады өзінің полясына алып қашу қажет.Кім көп алаңға қызыл туды әкелсе ,сол команда жеңіске жетеді.

Үлкен бос ойын кеңістігі,ысқырық

Ойын ережелері бойынша ақпарат:


Сабақтың соңы

5 мин

Сабақ соңында білім алушыларға рефлексия жүргізіледі:

Рефлексия

Бүгінгі сабақта болған көңіл – күйді бас бармақ арқылы бағалау


Саралау – оқушыларға қалай көбірек қолдау көрсетуді жоспарлау? Қабілеті жоғары оқушыларға қандай міндет қоюды жоспарлау?

Бағалау – оқушылардың материалды меңгеру деңгейін қалай тексеруді жоспарлайсыз?

Денсаулық және қауіпсіздік техникасының сақталуы

Саралау барысында оқушылардың деңгейін анықтап. Деңгейлері бойынша тапсырмалар бердім. Сабаққа белсенді қатысып тапсырманы дұрыс орындаған оқушыларды ауызша мадақтау арқылы бағаладым.Деңгейі жоғары оқушылармен аралстырып білім деңгейлерін көтердім.

Бас бармақ жоғары / төмен» әдісі арқылы рефлексия жасалады.Кері байланыс. Әңгімелесу тәсілдерін қолдандым.Оқушылардың өз бетінше тапсырмамен жұмыс істеуі, өз бетінше қателерін түзеу.

Тапсырмаларды орындау кезінде спорттық құралдардың дұрыс орналасуына көңіл бөлу.Дене қыздыружаттығуларының орындалуына аса көңіл бөлу,икемділіктідамытуға септігін тигізеді.Дұрыс тыныс алу. Сабақ барысында техника қауіпсіздік ережелерін сақтау.

Жaлпы бaғa

Caбaқтың жaқcы өткeн eкi acпeктici (oқыту туpaлы дa, oқу туpaлы дaoйлaныңыз)?

1: Білім алушылар көшбасшылық дағдылар мен команда құрамында жұмыс істей біледі,көрсетеді өзара талқылайды, ойындардағы көшбасшының қасиетерін тусінеді. Оның қызыметін атқарады, командалық стратегия құрай алады

2: Бүгінгі сабақта болған көңіл – күйді бас бармақ арқылы бағалау













Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!