Материалдар / Қазіргі кездегі дүниежүзі елдері типтерінің көп түрлілігі
2023-2024 оқу жылына арналған

қысқа мерзімді сабақ жоспарларын

жүктеп алғыңыз келеді ма?
ҚР Білім және Ғылым министірлігінің стандартымен 2022-2023 оқу жылына арналған 472-бұйрыққа сай жасалған

Қазіргі кездегі дүниежүзі елдері типтерінің көп түрлілігі

Материал туралы қысқаша түсінік
Тақырыптың себеп-салдарлы байланыстарын табу, басты мәселені ажырата білу және өз пікірін дәлелдей алу дағдыларын қалыптастыруға жағдай жасау. Жаңа тақырып туралы түсініктер қалыптастыру, тақырып жүйесін түсніу Тақырыптардың мазмұнын аша отырып ,картамен жұмыс жаттықтығады. ой-өрісі, есте сақтау қабілеттері дамиды, шығармашылық жұмыс істеуге дағдыланады Өткен тақырыптардың мазмұнын талдайды,пікірлерін дәлелдейді, оны практикада пайдаланады Оқушының шығармашылық мүмкіндігі мен дәстүрден тыс ойлау мүмкіндігіне қозғау салу
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады.
Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
14 Ақпан 2019
454
0 рет жүктелген
Бүгін алсаңыз 25% жеңілдік
беріледі
770 тг 578 тг
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
logo

Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады



География

10 сынып

Сабақ тақырыбы:Қазіргі кездегі дүниежүзі елдері типтерінің көп түрлілігі

Жалпы мақсат:Тақырыптың себеп-салдарлы байланыстарын табу, басты мәселені ажырата білу және өз пікірін дәлелдей алу дағдыларын қалыптастыруға жағдай жасау.Жаңа тақырып туралы түсініктер қалыптастыру, тақырып жүйесін түсніу
Сабақтың мақсаттарыТақырыптардың мазмұнын аша отырып ,картамен жұмыс жаттықтығады. ой-өрісі, есте сақтау қабілеттері дамиды, шығармашылық жұмыс істеуге дағдыланады
Күтілентін нәтижесі:Өткен тақырыптардың мазмұнын талдайды,пікірлерін дәлелдейді, оны практикада пайдаланады

Негізгі идеялар:Оқушының шығармашылық мүмкіндігі мен дәстүрден тыс ойлау мүмкіндігіне қозғау салу
Сабақта қолданылатын материалдар:

  • Үлестірмелі материалдар
  • АКТ, маркерлер, карталар, глобус


  • Сабақта қолданатын модульдер
    “АКТ”, “Оқыту мен оқудағы жаңа тәсілдер”, “Оқыту үшін бағалау және оқуды бағалау”, “Сыни тұрғыдан ойлауға үйрету”, “Оқытуды басқару және көшбасшылық”.

    Оқыту әдістері:Миға шабуылЖигсо, , СТО стратегиялары: Сиқырлы сандық Топтастыру Кім күшті

  • Топтық жұмыс
  • Жұптық жұмыс
  • Шығармашылық жұмыс
  • Дерек көздері:Карталар, электрондық оқулық, интернет жүйесі
    Тапсырмалар:І. Үй тапсырмасын сұрау.ІІ. Ой қозғау.ІІІ. Мағынаны тану.ІV. Топтық жұмыс.V. Шығармашылық тапсырма




    Сабақ бойынша мұғалім мен оқушының іс-әрекеті:Оқушыларға психологиялық ахуал туғызу (2 мин)Сыныпты топқа бөлу (сыйлық сыйлау арқылы)

    Мұғалімнің іс-әрекетіОқушының іс-әрекеті
    «Екі жұлдыз, бір тілек» тренингін жасау арқылы оқушылардың жақсы көңіл – күйлерін, сыныптың ынтымақтастық атмосферасын қалыптастыру. Барлығын ортаға шығып шеңбер құрду. Мен және оқушылар бір – бірімізге допты лақтыру арқылы өз ұсыныстарымыз бен тілектерімізді білдіргізуОқушылардың мұндағы мақсаты жақсы тілектер арқылы өз жұптарын тауып, бір топ болып құралу.




    I.Үй тапсырмасын сұрау (4 мин) «Миға шабуыл» әдісі арқылы

    Мұғалімнің іс-әрекетіОқушының іс-әрекеті
    Үйге берілген тапсырманы сұрақ-жауап арқылы диалогқа түсіру. Топ бойынша өткен тақырыптар бойынша сұрақ- жауаптарға дайындық жасау.Мұғалім берген тапсырманы орындау. Үй тапсырмасына берілген сұрақтарға жауап береді, шапшаңдылық таныту, өз ойларын жеткізу.


    II.Ой қозғау « Жигсо» әдісі бойынша жаңа сабаққа дайындық жасау әрекеттері,

    Мұғалімнің іс-әрекетіОқушының іс-әрекеті
    Жаңа сабақты бастамас бұрын ой қозғау мақсатында оқушыларға сұрақ арқылы диалогқа түсіру. Ой қозғау арқылы жаңа сабақтың негізгі тақырыбы мен мағанасын аштыру. Оқушылардың мұндағы мақсаты берілген тапсырмалар бойынша жұмыс жүргізеді, топ бойынша әрекеттер жүргізу арқылы жаңа тақырыпқа бастама жасайды, өз ой-пікірлерімен санаса білу
    Әр топқа тапсырмалар тарату арқылы топтық жұмыс жүргізуТақырып :

    III.Мағынаны ашу: «Топтастыру» әдісі (10 мин) « Елдердің түрлері» тақырыбымен жұмыс

    Мұғалімнің іс-әрекетіОқушының іс-әрекеті
    Жаңа тақырыпты оқушыларға түсіндіруде дайын материалдар тарату, картаға кескіндеу, картамен жұмыс жасау.Жаңа сабақты толық меңгерту үшін сыни тұрғыдан ойлаудың «Топтастыру» әдісін алу.Тақырытың негізгі идясын топтастыру арқылы тақырыптың мағанасын ашады. Оқушыларға уақыт беріп, тапсырма бойынша жұмыс жасауын тапсырдым.Оқушылардың мақсаты мұғалімді тыңдау, өз ойлары мен пікірлерін айту. Топ бойынша жаңа тақырыптың идеясын ашады, талдайды, бір- біріне түсіндіреді,тақырыптың мағанасын топтастырады


    IV.Топпен жұмыс «Сиқырлы сандық» ойыны (7 мин)
    Мұғалімнің іс-әрекетіОқушының іс-әрекеті
    Әр топтың басшысы сиқырлы сандықтағы сұрақтарды алып, жауаптарын сол мезетте беріп отыру кекрек. Әрбір дұрыс жауапқа мадақтау, мақтау сөздері айтылып, ал сыныптастары қол шапалақтап , қошеметтеп отырдыБерілген тапсырманы уақытылы орындау, сұрақтарға нақты жауап беру. Ссұрақтарды нақтылы жауап беру арқылы тақырыпты түсінеді.


    V.Сергіту сәті: «Ақ түс» (1 мин)
    Мұғалімнің іс-әрекетіОқушының іс-әрекеті
    Сергіту сәтін ұйымдастыру қадағалауБерілген тапсырманы орындау


    VI.Шығармашылық тапсырма «Кім күшті» ойыны «Ой өрісті анықтау» (Тақтамен жұмыс, сұра- жауапты талдау, бағалау) (8 мин)
    Мұғалімнің іс-әрекетіОқушының іс-әрекеті
    «Кім күшті» ойыны бойынша дұрыс жауап берілетін ұпайдың берілуіне қарай сұрақтың оңайдан қиынға қарай бағытталғанын ескеріп, ойын шартымен таныстыру

    Оқушылардың мақсаты берілген сұраққа өз ойларын не қызықтыратындары бойынша толықтыру


    VII.Қорытындылау: (сұрақ-жауап) (4 мин)
  • Бұл сабақты мен қалай түсіндім?
  • Елдің түрлерін атаҚазақстанның ішкі сулары Өздігінен білім алудың әдістері қандай?
  • Білімді өмірлік тәжірибеде қолдану деген не?
  • Алған білімнің не үшін қажет деп ойлайсыңдар?
  • VIII.Рефлексия:Оқушылар бүгінгі сабаққа деген ойынын стикерге жазып, тақтаға іледі (2 мин)ББҮ кестесі толтыру
    IX.Бағалау:Өзін-өзі бағалау (3 мин)Топтық бағалауБағалау шкаласы мен бағалау критерийлері тарату
    X.Үй тапсырмасы:Оқулық бойынша тапсырма


    Материал жариялап тегін сертификат алыңыз!
    Бұл сертификат «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жарияланғанын растайды. Журнал Қазақстан Республикасы Ақпарат және Қоғамдық даму министрлігінің №KZ09VPY00029937 куәлігін алған. Сондықтан аттестацияға жарамды
    Ресми байқаулар тізімі
    Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!