0 / 1
Барлық 400 000 материалдарды тегін жүктеу үшін
Ұнаған тарифті таңдаңыз
Айлық
Жылдық
1 - күндік
Танысу 690 ₸ / 1 күнге
Таңдау
UstazTilegi AI - ЖИ арқылы тегін ҚМЖ, БЖБ, ТЖБ, тест, презентация, авторлық бағдарлама т.б. 10 материал жасау
Материалдар бөлімі - Барлық 400 000 материалдарды тегін 30 материал жүктеу
Аттестация ПББ тестеріне доступ аласыз шексіз
Жеке ҚМЖ бөлімінде - дайын ҚМЖ-ларды, презентацияларды жүктеу5 файлды тегін жүктеу
Олимпиада, турнир, байқауларға 50% жеңілдік
1 - айлық
Стандарт
2990 ₸ / айына
UstazTilegi AI - ЖИ арқылы тегін ҚМЖ, БЖБ, ТЖБ, тест, презентация, авторлық бағдарлама т.б. жасау 30 материал жасау
Материалдар бөлімі - Барлық 400 000 материалдарды тегін 900 материал жүктеу
Аттестация ПББ тестеріне доступ аласыз шексіз
Жеке ҚМЖ бөлімінде - дайын ҚМЖ-ларды, презентацияларды жүктеу 150 файлды тегін жүктеу
Жинақталған ҚМЖ бөлімінде 10 файлды тегін жүктеу
Олимпиада, турнир, байқауларға 50% жеңілдік
Іс-шаралар (мини-курстар, семинарлар, конференциялар) тегін қатысу
1 - айлық
Шебер 7990 ₸ / айына
Таңдау
UstazTilegi AI - ЖИ арқылы тегін ҚМЖ, БЖБ, ТЖБ, тест, презентация, авторлық бағдарлама т.б. жасау 150 материал жасау
Материалдар бөлімі - Барлық 400 000 материалдарды тегін 900 материал жүктеу
Аттестация ПББ тестеріне доступ аласыз шексіз
Жеке ҚМЖ бөлімінде - дайын ҚМЖ-ларды, презентацияларды жүктеу 300 файлды тегін жүктеу
Жинақталған ҚМЖ бөлімінде 50 файлды тегін жүктеу
Олимпиада, турнир, байқауларға 50% жеңілдік
Іс-шаралар (мини-курстар, семинарлар, конференциялар) тегін қатысу
Назар аударыңыз!
Сіз барлық мүмкіндікті қолдандыңыз.
Қалған материалдарды ертең жүктей аласыз.
Ок
Материалдың қысқаша нұсқасы
| География | 10 сынып | |
| Сабақ тақырыбы: | Қазіргі кездегі дүниежүзі елдері типтерінің көп түрлілігі | |
| Жалпы мақсат: | Тақырыптың себеп-салдарлы байланыстарын табу, басты мәселені ажырата білу және өз пікірін дәлелдей алу дағдыларын қалыптастыруға жағдай жасау.Жаңа тақырып туралы түсініктер қалыптастыру, тақырып жүйесін түсніу | |
| Сабақтың мақсаттары | Тақырыптардың мазмұнын аша отырып ,картамен жұмыс жаттықтығады. ой-өрісі, есте сақтау қабілеттері дамиды, шығармашылық жұмыс істеуге дағдыланады | |
| Күтілентін нәтижесі: | Өткен тақырыптардың мазмұнын талдайды,пікірлерін дәлелдейді, оны практикада пайдаланады | |
| Негізгі идеялар: | Оқушының шығармашылық мүмкіндігі мен дәстүрден тыс ойлау мүмкіндігіне қозғау салу | |
| Сабақта қолданылатын материалдар: | ||
Сабақта қолданатын модульдер | “АКТ”, “Оқыту мен оқудағы жаңа тәсілдер”, “Оқыту үшін бағалау және оқуды бағалау”, “Сыни тұрғыдан ойлауға үйрету”, “Оқытуды басқару және көшбасшылық”. | |
| Оқыту әдістері: | Миға шабуылЖигсо, , СТО стратегиялары: Сиқырлы сандық Топтастыру Кім күшті | |
| Дерек көздері: | Карталар, электрондық оқулық, интернет жүйесі | |
| Тапсырмалар: | І. Үй тапсырмасын сұрау.ІІ. Ой қозғау.ІІІ. Мағынаны тану.ІV. Топтық жұмыс.V. Шығармашылық тапсырма |
Сабақ бойынша мұғалім мен оқушының іс-әрекеті:Оқушыларға психологиялық ахуал туғызу (2 мин)Сыныпты топқа бөлу (сыйлық сыйлау арқылы)
| Мұғалімнің іс-әрекеті | Оқушының іс-әрекеті |
| «Екі жұлдыз, бір тілек» тренингін жасау арқылы оқушылардың жақсы көңіл – күйлерін, сыныптың ынтымақтастық атмосферасын қалыптастыру. Барлығын ортаға шығып шеңбер құрду. Мен және оқушылар бір – бірімізге допты лақтыру арқылы өз ұсыныстарымыз бен тілектерімізді білдіргізу | Оқушылардың мұндағы мақсаты жақсы тілектер арқылы өз жұптарын тауып, бір топ болып құралу. |
I.Үй тапсырмасын сұрау (4 мин) «Миға шабуыл» әдісі арқылы
| Мұғалімнің іс-әрекеті | Оқушының іс-әрекеті |
| Үйге берілген тапсырманы сұрақ-жауап арқылы диалогқа түсіру. Топ бойынша өткен тақырыптар бойынша сұрақ- жауаптарға дайындық жасау. | Мұғалім берген тапсырманы орындау. Үй тапсырмасына берілген сұрақтарға жауап береді, шапшаңдылық таныту, өз ойларын жеткізу. |
II.Ой қозғау « Жигсо» әдісі бойынша жаңа сабаққа дайындық жасау әрекеттері,
| Мұғалімнің іс-әрекеті | Оқушының іс-әрекеті |
| Жаңа сабақты бастамас бұрын ой қозғау мақсатында оқушыларға сұрақ арқылы диалогқа түсіру. Ой қозғау арқылы жаңа сабақтың негізгі тақырыбы мен мағанасын аштыру. | Оқушылардың мұндағы мақсаты берілген тапсырмалар бойынша жұмыс жүргізеді, топ бойынша әрекеттер жүргізу арқылы жаңа тақырыпқа бастама жасайды, өз ой-пікірлерімен санаса білу |
III.Мағынаны ашу: «Топтастыру» әдісі (10 мин) « Елдердің түрлері» тақырыбымен жұмыс
| Мұғалімнің іс-әрекеті | Оқушының іс-әрекеті |
| Жаңа тақырыпты оқушыларға түсіндіруде дайын материалдар тарату, картаға кескіндеу, картамен жұмыс жасау.Жаңа сабақты толық меңгерту үшін сыни тұрғыдан ойлаудың «Топтастыру» әдісін алу.Тақырытың негізгі идясын топтастыру арқылы тақырыптың мағанасын ашады. Оқушыларға уақыт беріп, тапсырма бойынша жұмыс жасауын тапсырдым. | Оқушылардың мақсаты мұғалімді тыңдау, өз ойлары мен пікірлерін айту. Топ бойынша жаңа тақырыптың идеясын ашады, талдайды, бір- біріне түсіндіреді,тақырыптың мағанасын топтастырады |
IV.Топпен жұмыс «Сиқырлы сандық» ойыны (7 мин)
| Мұғалімнің іс-әрекеті | Оқушының іс-әрекеті |
| Әр топтың басшысы сиқырлы сандықтағы сұрақтарды алып, жауаптарын сол мезетте беріп отыру кекрек. Әрбір дұрыс жауапқа мадақтау, мақтау сөздері айтылып, ал сыныптастары қол шапалақтап , қошеметтеп отырды | Берілген тапсырманы уақытылы орындау, сұрақтарға нақты жауап беру. Ссұрақтарды нақтылы жауап беру арқылы тақырыпты түсінеді. |
V.Сергіту сәті: «Ақ түс» (1 мин)
| Мұғалімнің іс-әрекеті | Оқушының іс-әрекеті |
| Сергіту сәтін ұйымдастыру қадағалау | Берілген тапсырманы орындау |
VI.Шығармашылық тапсырма «Кім күшті» ойыны «Ой өрісті анықтау» (Тақтамен жұмыс, сұра- жауапты талдау, бағалау) (8 мин)
| Мұғалімнің іс-әрекеті | Оқушының іс-әрекеті |
| «Кім күшті» ойыны бойынша дұрыс жауап берілетін ұпайдың берілуіне қарай сұрақтың оңайдан қиынға қарай бағытталғанын ескеріп, ойын шартымен таныстыру | Оқушылардың мақсаты берілген сұраққа өз ойларын не қызықтыратындары бойынша толықтыру |
| VII.Қорытындылау: | (сұрақ-жауап) (4 мин) |
| VIII.Рефлексия: | Оқушылар бүгінгі сабаққа деген ойынын стикерге жазып, тақтаға іледі (2 мин)ББҮ кестесі толтыру |
| IX.Бағалау: | Өзін-өзі бағалау (3 мин)Топтық бағалауБағалау шкаласы мен бағалау критерийлері тарату |
| X.Үй тапсырмасы: | Оқулық бойынша тапсырма |
ЖИ арқылы жасау
ЖИ арқылы жасау
Бөлісу
1 - айлық
Материал тарифі-96% жеңілдік
00
05
00
ҚМЖ
Ашық сабақ
Тәрбие сағаты
Презентация
БЖБ, ТЖБ тесттер
Көрнекіліктер
Балабақшаға арнарлған құжаттар
Мақала, Эссе
Дидактикалық ойындар
және тағы басқа 400 000 материал
Барлық 400 000 материалдарды шексіз
жүктеу мүмкіндігіне ие боласыз
жүктеу мүмкіндігіне ие боласыз
1 990 ₸ 49 000₸
1 айға қосылу
Материалға шағымдану
Бұл материал сайт қолданушысы жариялаған. Материалдың ішінде жазылған барлық ақпаратқа жауапкершілікті жариялаған қолданушы жауап береді. Ұстаз тілегі тек ақпаратты таратуға қолдау көрсетеді. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзған болса немесе басқа да себептермен сайттан өшіру керек деп ойласаңыз осында жазыңыз
Жариялаған:
Ибраимова Баян ҚызайбаевнаШағым жылдам қаралу үшін барынша толық ақпарат жіберіңіз
Қазіргі кездегі дүниежүзі елдері типтерінің көп түрлілігі
Тақырып бойынша 11 материал табылды
Қазіргі кездегі дүниежүзі елдері типтерінің көп түрлілігі
Материал туралы қысқаша түсінік
Тақырыптың себеп-салдарлы байланыстарын табу, басты мәселені ажырата білу және өз пікірін дәлелдей алу дағдыларын қалыптастыруға жағдай жасау.
Жаңа тақырып туралы түсініктер қалыптастыру, тақырып жүйесін түсніу
Тақырыптардың мазмұнын аша отырып ,картамен жұмыс жаттықтығады. ой-өрісі, есте сақтау қабілеттері дамиды, шығармашылық жұмыс істеуге дағдыланады
Өткен тақырыптардың мазмұнын талдайды,пікірлерін дәлелдейді, оны практикада пайдаланады
Оқушының шығармашылық мүмкіндігі мен дәстүрден тыс ойлау мүмкіндігіне қозғау салу
Материалдың қысқаша нұсқасы
| География | 10 сынып | |
| Сабақ тақырыбы: | Қазіргі кездегі дүниежүзі елдері типтерінің көп түрлілігі | |
| Жалпы мақсат: | Тақырыптың себеп-салдарлы байланыстарын табу, басты мәселені ажырата білу және өз пікірін дәлелдей алу дағдыларын қалыптастыруға жағдай жасау.Жаңа тақырып туралы түсініктер қалыптастыру, тақырып жүйесін түсніу | |
| Сабақтың мақсаттары | Тақырыптардың мазмұнын аша отырып ,картамен жұмыс жаттықтығады. ой-өрісі, есте сақтау қабілеттері дамиды, шығармашылық жұмыс істеуге дағдыланады | |
| Күтілентін нәтижесі: | Өткен тақырыптардың мазмұнын талдайды,пікірлерін дәлелдейді, оны практикада пайдаланады | |
| Негізгі идеялар: | Оқушының шығармашылық мүмкіндігі мен дәстүрден тыс ойлау мүмкіндігіне қозғау салу | |
| Сабақта қолданылатын материалдар: | ||
Сабақта қолданатын модульдер | “АКТ”, “Оқыту мен оқудағы жаңа тәсілдер”, “Оқыту үшін бағалау және оқуды бағалау”, “Сыни тұрғыдан ойлауға үйрету”, “Оқытуды басқару және көшбасшылық”. | |
| Оқыту әдістері: | Миға шабуылЖигсо, , СТО стратегиялары: Сиқырлы сандық Топтастыру Кім күшті | |
| Дерек көздері: | Карталар, электрондық оқулық, интернет жүйесі | |
| Тапсырмалар: | І. Үй тапсырмасын сұрау.ІІ. Ой қозғау.ІІІ. Мағынаны тану.ІV. Топтық жұмыс.V. Шығармашылық тапсырма |
Сабақ бойынша мұғалім мен оқушының іс-әрекеті:Оқушыларға психологиялық ахуал туғызу (2 мин)Сыныпты топқа бөлу (сыйлық сыйлау арқылы)
| Мұғалімнің іс-әрекеті | Оқушының іс-әрекеті |
| «Екі жұлдыз, бір тілек» тренингін жасау арқылы оқушылардың жақсы көңіл – күйлерін, сыныптың ынтымақтастық атмосферасын қалыптастыру. Барлығын ортаға шығып шеңбер құрду. Мен және оқушылар бір – бірімізге допты лақтыру арқылы өз ұсыныстарымыз бен тілектерімізді білдіргізу | Оқушылардың мұндағы мақсаты жақсы тілектер арқылы өз жұптарын тауып, бір топ болып құралу. |
I.Үй тапсырмасын сұрау (4 мин) «Миға шабуыл» әдісі арқылы
| Мұғалімнің іс-әрекеті | Оқушының іс-әрекеті |
| Үйге берілген тапсырманы сұрақ-жауап арқылы диалогқа түсіру. Топ бойынша өткен тақырыптар бойынша сұрақ- жауаптарға дайындық жасау. | Мұғалім берген тапсырманы орындау. Үй тапсырмасына берілген сұрақтарға жауап береді, шапшаңдылық таныту, өз ойларын жеткізу. |
II.Ой қозғау « Жигсо» әдісі бойынша жаңа сабаққа дайындық жасау әрекеттері,
| Мұғалімнің іс-әрекеті | Оқушының іс-әрекеті |
| Жаңа сабақты бастамас бұрын ой қозғау мақсатында оқушыларға сұрақ арқылы диалогқа түсіру. Ой қозғау арқылы жаңа сабақтың негізгі тақырыбы мен мағанасын аштыру. | Оқушылардың мұндағы мақсаты берілген тапсырмалар бойынша жұмыс жүргізеді, топ бойынша әрекеттер жүргізу арқылы жаңа тақырыпқа бастама жасайды, өз ой-пікірлерімен санаса білу |
III.Мағынаны ашу: «Топтастыру» әдісі (10 мин) « Елдердің түрлері» тақырыбымен жұмыс
| Мұғалімнің іс-әрекеті | Оқушының іс-әрекеті |
| Жаңа тақырыпты оқушыларға түсіндіруде дайын материалдар тарату, картаға кескіндеу, картамен жұмыс жасау.Жаңа сабақты толық меңгерту үшін сыни тұрғыдан ойлаудың «Топтастыру» әдісін алу.Тақырытың негізгі идясын топтастыру арқылы тақырыптың мағанасын ашады. Оқушыларға уақыт беріп, тапсырма бойынша жұмыс жасауын тапсырдым. | Оқушылардың мақсаты мұғалімді тыңдау, өз ойлары мен пікірлерін айту. Топ бойынша жаңа тақырыптың идеясын ашады, талдайды, бір- біріне түсіндіреді,тақырыптың мағанасын топтастырады |
IV.Топпен жұмыс «Сиқырлы сандық» ойыны (7 мин)
| Мұғалімнің іс-әрекеті | Оқушының іс-әрекеті |
| Әр топтың басшысы сиқырлы сандықтағы сұрақтарды алып, жауаптарын сол мезетте беріп отыру кекрек. Әрбір дұрыс жауапқа мадақтау, мақтау сөздері айтылып, ал сыныптастары қол шапалақтап , қошеметтеп отырды | Берілген тапсырманы уақытылы орындау, сұрақтарға нақты жауап беру. Ссұрақтарды нақтылы жауап беру арқылы тақырыпты түсінеді. |
V.Сергіту сәті: «Ақ түс» (1 мин)
| Мұғалімнің іс-әрекеті | Оқушының іс-әрекеті |
| Сергіту сәтін ұйымдастыру қадағалау | Берілген тапсырманы орындау |
VI.Шығармашылық тапсырма «Кім күшті» ойыны «Ой өрісті анықтау» (Тақтамен жұмыс, сұра- жауапты талдау, бағалау) (8 мин)
| Мұғалімнің іс-әрекеті | Оқушының іс-әрекеті |
| «Кім күшті» ойыны бойынша дұрыс жауап берілетін ұпайдың берілуіне қарай сұрақтың оңайдан қиынға қарай бағытталғанын ескеріп, ойын шартымен таныстыру | Оқушылардың мақсаты берілген сұраққа өз ойларын не қызықтыратындары бойынша толықтыру |
| VII.Қорытындылау: | (сұрақ-жауап) (4 мин) |
| VIII.Рефлексия: | Оқушылар бүгінгі сабаққа деген ойынын стикерге жазып, тақтаға іледі (2 мин)ББҮ кестесі толтыру |
| IX.Бағалау: | Өзін-өзі бағалау (3 мин)Топтық бағалауБағалау шкаласы мен бағалау критерийлері тарату |
| X.Үй тапсырмасы: | Оқулық бойынша тапсырма |
Бөлісу
ЖИ арқылы жасау
Файл форматы:
docx
14.02.2019
659
ЖИ арқылы жасау
Жариялаған:
Бұл материалды қолданушы жариялаған. Ustaz Tilegi ақпаратты жеткізуші ғана болып табылады. Жарияланған материалдың мазмұны мен авторлық құқық толықтай автордың жауапкершілігінде. Егер материал авторлық құқықты бұзады немесе сайттан алынуы тиіс деп есептесеңіз,
шағым қалдыра аласыз
шағым қалдыра аласыз













