0 / 1
Барлық 400 000 материалдарды тегін жүктеу үшін
Ұнаған тарифті таңдаңыз
Айлық
Жылдық
1 - күндік
Танысу 690 ₸ / 1 күнге
Таңдау
UstazTilegi AI - ЖИ арқылы тегін ҚМЖ, БЖБ, ТЖБ, тест, презентация, авторлық бағдарлама т.б. 10 материал жасау
Материалдар бөлімі - Барлық 400 000 материалдарды тегін 30 материал жүктеу
Аттестация ПББ тестеріне доступ аласыз шексіз
Жеке ҚМЖ бөлімінде - дайын ҚМЖ-ларды, презентацияларды жүктеу5 файлды тегін жүктеу
Олимпиада, турнир, байқауларға 50% жеңілдік
1 - айлық
Стандарт
2990 ₸ / айына
UstazTilegi AI - ЖИ арқылы тегін ҚМЖ, БЖБ, ТЖБ, тест, презентация, авторлық бағдарлама т.б. жасау 30 материал жасау
Материалдар бөлімі - Барлық 400 000 материалдарды тегін 900 материал жүктеу
Аттестация ПББ тестеріне доступ аласыз шексіз
Жеке ҚМЖ бөлімінде - дайын ҚМЖ-ларды, презентацияларды жүктеу 150 файлды тегін жүктеу
Жинақталған ҚМЖ бөлімінде 10 файлды тегін жүктеу
Олимпиада, турнир, байқауларға 50% жеңілдік
Іс-шаралар (мини-курстар, семинарлар, конференциялар) тегін қатысу
1 - айлық
Шебер 7990 ₸ / айына
Таңдау
UstazTilegi AI - ЖИ арқылы тегін ҚМЖ, БЖБ, ТЖБ, тест, презентация, авторлық бағдарлама т.б. жасау 150 материал жасау
Материалдар бөлімі - Барлық 400 000 материалдарды тегін 900 материал жүктеу
Аттестация ПББ тестеріне доступ аласыз шексіз
Жеке ҚМЖ бөлімінде - дайын ҚМЖ-ларды, презентацияларды жүктеу 300 файлды тегін жүктеу
Жинақталған ҚМЖ бөлімінде 50 файлды тегін жүктеу
Олимпиада, турнир, байқауларға 50% жеңілдік
Іс-шаралар (мини-курстар, семинарлар, конференциялар) тегін қатысу
Назар аударыңыз!
Сіз барлық мүмкіндікті қолдандыңыз.
Қалған материалдарды ертең жүктей аласыз.
Ок
Материалдың қысқаша нұсқасы
Қазіргі мектептегі
білім беру мазмұны
Білім беру
мазмұны
- оқушыларды жан-жақты
дамыту, ақыл-ойын,
танымдық қызығушылығын
қалыптастыру, еңбекке
дайындау үшін белгілі типтегі
мектепте оқытылатын білім
мен іскерліктер жүйесі.
Білімнің мазмұны туралы ұғым.
Білімнің мазмұны дидактиканың негізгі
ұғымдарының бірі. Ол әрбір мектеп
реформасының негізіне жатады, ал
реформалар тек қана жергілікті
факторлардың ықпалымен ғана емес,
сонымен қатар халықаралық ықпалмен
жүреді.
Формальдік
Материалистік
Білім берудің мазмұны
В.В.Краевский
Білім беру
мазмұнының
теориялық
мәселелерін және
оны іріктеу
жолдарын зерттеген
М.Н. Скаткин
И.Я.Лернер
В.С.Леднев
Білім мазмұнының
негізгі элементтері:
• табиғат, қоғам, адам туралы
білім;
• белгілі әдістер бойынша
тәжірибе;
• шығармашылық қызмет
тәжірибесі;
• эмоционалды-құндылық
қатынастар тәжірибесі.
Білім беру мазмұны
компоненттері
жеке
тұлғаның
танымдық
тәжірибесі
практика
лық ісәрекет
тәжірибес
і
шығармашылық
тәжірибесі
жеке тұлғаның
қарым-қатынас
тәжірибесі
Тұлғаның танымдық тәжірибесі.
оқушының ой-өрісін кеңейтіп, дүниені
танудық маңызды құралдарының бірі
білім алуға, өздігінен білім алуға
Шығармашылық тәжірибесі.
Білім беру мазмұнының және жеке тұлғаның негізгі
мәдениетінің бұл компоненті оқушының жаңа міндеттердің
шешімдерін іздеуге, шындықты креативті өзгертуге
дайындығын қамтамасыз етуге арналған.Бұл компоненттің
ынталандырып, ақыл-ойдың дамуына,
нақты көрінісі келесідей көрінеді:
ғылыми білімдерді жүйелі меңгеруге
білім мен дағдыларды тосын жағдайларда қолдана білу;
көмектеседі.
нысанның құрылымын және оның жаңа функциясын көру;
белгілі жұмыс әдістерін топтастырып бір жаңа әдіс шығара
алу ; қиындықты шешудің барлық әдістерін таба
білу.Шығармашылық жұмысқа оқушыны іздендіретін,
оқулықтағы мәселелік әдіспен баяндалған шығармашылық
есептер, тапсырмалар үйретеді.
Практикалық қызмет тәжірибесі
Материалдық заттар жасауға, оларды
сақтауға, көбейтуге бағытталған.
Сыртқы (практикалық) және ішкі
(интеллектуалдық) дағдылар мен
бейімділіктер барлық оқу пәндері үшін бірдей
болуы мүмкін, сонымен қатар нақты пәндік
саланың ауқымында ғана қалыптасатын және
көрінетін ерекше болуы мүмкін.
Жеке тұлғаның қарым-қатынас тәжірибесі.
Бұл компонент мотивациялық - құндылық және
эмоционалды-еріктік қатынастар жүйесін қамтиды.
Оның ерекшелігі-бұл бөлікте адамның дүниеге, ісәрекетке, адамдарға берген бағалары болады.
Тәжірибемде, Танымдық іс- әрекеттер
орындату арқылы оқушы шығармашылығын
дамыту атты әдістемелік тақырып бойынша
жұмыс істей жүріп, балалардың ой–өрісін
дамыту мақсатын ғана шешіп қоймай,ісәрекет үстінде бейімділігін ашып, рухани
құндылықтарын жетілдіруге мүмкіндік
беретін, «Сын тұрғысынан ойлауды дамыту»
жобасының стратегияларын және топтық
жұмыстар кезінде интерактивті әдістерді
қолданамын.
Шығармашылық іс-әрекет – жаңа нәрсені жасауға
бағытталған іс-әрекет. Адам іс-әрекетінде екі түрлі
белсенділік орын алады:
қайта жаңғырту (репродуктивті), бұл ес
процессімен тығыз байланысты — өткен
тәжірибені салыстырмалы түрде айнытпай
қайталау;
шығармашылық – алдынғы тәжірибені негіз
ретінде ала отырып жаңа бейнелер, заттар
немесе әрекеттер жасау.
Тұлғаның танымдық тәжірибесі.
оқушының ой-өрісін кеңейтіп, дүниені
танудық маңызды құралдарының бірі
білім алуға, өздігінен білім алуға
Шығармашылық тәжірибесі.
Білім беру мазмұнының және жеке тұлғаның негізгі
мәдениетінің бұл компоненті оқушының жаңа міндеттердің
шешімдерін іздеуге, шындықты креативті өзгертуге
дайындығын қамтамасыз етуге арналған.Бұл компоненттің
ынталандырып, ақыл-ойдың дамуына,
нақты көрінісі келесідей көрінеді:
ғылыми білімдерді жүйелі меңгеруге
білім мен дағдыларды тосын жағдайларда қолдана білу;
көмектеседі.
нысанның құрылымын және оның жаңа функциясын көру;
белгілі жұмыс әдістерін топтастырып бір жаңа әдіс шығара
алу ; қиындықты шешудің барлық әдістерін таба
білу.Шығармашылық жұмысқа оқушыны іздендіретін,
оқулықтағы мәселелік әдіспен баяндалған шығармашылық
есептер, тапсырмалар үйретеді.
Практикалық қызмет тәжірибесі
Материалдық заттар жасауға, оларды
сақтауға, көбейтуге бағытталған.
Сыртқы (практикалық) және ішкі
(интеллектуалдық) дағдылар мен
бейімділіктер барлық оқу пәндері үшін бірдей
болуы мүмкін, сонымен қатар нақты пәндік
саланың ауқымында ғана қалыптасатын және
көрінетін ерекше болуы мүмкін.
Жеке тұлғаның қарым-қатынас тәжірибесі.
Бұл компонент мотивациялық - құндылық және
эмоционалды-еріктік қатынастар жүйесін қамтиды.
Оның ерекшелігі-бұл бөлікте адамның дүниеге, ісәрекетке, адамдарға берген бағалары болады.
THANK YOU
білім беру мазмұны
Білім беру
мазмұны
- оқушыларды жан-жақты
дамыту, ақыл-ойын,
танымдық қызығушылығын
қалыптастыру, еңбекке
дайындау үшін белгілі типтегі
мектепте оқытылатын білім
мен іскерліктер жүйесі.
Білімнің мазмұны туралы ұғым.
Білімнің мазмұны дидактиканың негізгі
ұғымдарының бірі. Ол әрбір мектеп
реформасының негізіне жатады, ал
реформалар тек қана жергілікті
факторлардың ықпалымен ғана емес,
сонымен қатар халықаралық ықпалмен
жүреді.
Формальдік
Материалистік
Білім берудің мазмұны
В.В.Краевский
Білім беру
мазмұнының
теориялық
мәселелерін және
оны іріктеу
жолдарын зерттеген
М.Н. Скаткин
И.Я.Лернер
В.С.Леднев
Білім мазмұнының
негізгі элементтері:
• табиғат, қоғам, адам туралы
білім;
• белгілі әдістер бойынша
тәжірибе;
• шығармашылық қызмет
тәжірибесі;
• эмоционалды-құндылық
қатынастар тәжірибесі.
Білім беру мазмұны
компоненттері
жеке
тұлғаның
танымдық
тәжірибесі
практика
лық ісәрекет
тәжірибес
і
шығармашылық
тәжірибесі
жеке тұлғаның
қарым-қатынас
тәжірибесі
Тұлғаның танымдық тәжірибесі.
оқушының ой-өрісін кеңейтіп, дүниені
танудық маңызды құралдарының бірі
білім алуға, өздігінен білім алуға
Шығармашылық тәжірибесі.
Білім беру мазмұнының және жеке тұлғаның негізгі
мәдениетінің бұл компоненті оқушының жаңа міндеттердің
шешімдерін іздеуге, шындықты креативті өзгертуге
дайындығын қамтамасыз етуге арналған.Бұл компоненттің
ынталандырып, ақыл-ойдың дамуына,
нақты көрінісі келесідей көрінеді:
ғылыми білімдерді жүйелі меңгеруге
білім мен дағдыларды тосын жағдайларда қолдана білу;
көмектеседі.
нысанның құрылымын және оның жаңа функциясын көру;
белгілі жұмыс әдістерін топтастырып бір жаңа әдіс шығара
алу ; қиындықты шешудің барлық әдістерін таба
білу.Шығармашылық жұмысқа оқушыны іздендіретін,
оқулықтағы мәселелік әдіспен баяндалған шығармашылық
есептер, тапсырмалар үйретеді.
Практикалық қызмет тәжірибесі
Материалдық заттар жасауға, оларды
сақтауға, көбейтуге бағытталған.
Сыртқы (практикалық) және ішкі
(интеллектуалдық) дағдылар мен
бейімділіктер барлық оқу пәндері үшін бірдей
болуы мүмкін, сонымен қатар нақты пәндік
саланың ауқымында ғана қалыптасатын және
көрінетін ерекше болуы мүмкін.
Жеке тұлғаның қарым-қатынас тәжірибесі.
Бұл компонент мотивациялық - құндылық және
эмоционалды-еріктік қатынастар жүйесін қамтиды.
Оның ерекшелігі-бұл бөлікте адамның дүниеге, ісәрекетке, адамдарға берген бағалары болады.
Тәжірибемде, Танымдық іс- әрекеттер
орындату арқылы оқушы шығармашылығын
дамыту атты әдістемелік тақырып бойынша
жұмыс істей жүріп, балалардың ой–өрісін
дамыту мақсатын ғана шешіп қоймай,ісәрекет үстінде бейімділігін ашып, рухани
құндылықтарын жетілдіруге мүмкіндік
беретін, «Сын тұрғысынан ойлауды дамыту»
жобасының стратегияларын және топтық
жұмыстар кезінде интерактивті әдістерді
қолданамын.
Шығармашылық іс-әрекет – жаңа нәрсені жасауға
бағытталған іс-әрекет. Адам іс-әрекетінде екі түрлі
белсенділік орын алады:
қайта жаңғырту (репродуктивті), бұл ес
процессімен тығыз байланысты — өткен
тәжірибені салыстырмалы түрде айнытпай
қайталау;
шығармашылық – алдынғы тәжірибені негіз
ретінде ала отырып жаңа бейнелер, заттар
немесе әрекеттер жасау.
Тұлғаның танымдық тәжірибесі.
оқушының ой-өрісін кеңейтіп, дүниені
танудық маңызды құралдарының бірі
білім алуға, өздігінен білім алуға
Шығармашылық тәжірибесі.
Білім беру мазмұнының және жеке тұлғаның негізгі
мәдениетінің бұл компоненті оқушының жаңа міндеттердің
шешімдерін іздеуге, шындықты креативті өзгертуге
дайындығын қамтамасыз етуге арналған.Бұл компоненттің
ынталандырып, ақыл-ойдың дамуына,
нақты көрінісі келесідей көрінеді:
ғылыми білімдерді жүйелі меңгеруге
білім мен дағдыларды тосын жағдайларда қолдана білу;
көмектеседі.
нысанның құрылымын және оның жаңа функциясын көру;
белгілі жұмыс әдістерін топтастырып бір жаңа әдіс шығара
алу ; қиындықты шешудің барлық әдістерін таба
білу.Шығармашылық жұмысқа оқушыны іздендіретін,
оқулықтағы мәселелік әдіспен баяндалған шығармашылық
есептер, тапсырмалар үйретеді.
Практикалық қызмет тәжірибесі
Материалдық заттар жасауға, оларды
сақтауға, көбейтуге бағытталған.
Сыртқы (практикалық) және ішкі
(интеллектуалдық) дағдылар мен
бейімділіктер барлық оқу пәндері үшін бірдей
болуы мүмкін, сонымен қатар нақты пәндік
саланың ауқымында ғана қалыптасатын және
көрінетін ерекше болуы мүмкін.
Жеке тұлғаның қарым-қатынас тәжірибесі.
Бұл компонент мотивациялық - құндылық және
эмоционалды-еріктік қатынастар жүйесін қамтиды.
Оның ерекшелігі-бұл бөлікте адамның дүниеге, ісәрекетке, адамдарға берген бағалары болады.
THANK YOU
ЖИ арқылы жасау
ЖИ арқылы жасау
Бөлісу
1 - айлық
Материал тарифі-96% жеңілдік
00
05
00
ҚМЖ
Ашық сабақ
Тәрбие сағаты
Презентация
БЖБ, ТЖБ тесттер
Көрнекіліктер
Балабақшаға арнарлған құжаттар
Мақала, Эссе
Дидактикалық ойындар
және тағы басқа 400 000 материал
Барлық 400 000 материалдарды шексіз
жүктеу мүмкіндігіне ие боласыз
жүктеу мүмкіндігіне ие боласыз
1 990 ₸ 49 000₸
1 айға қосылу
Материалға шағымдану
Бұл материал сайт қолданушысы жариялаған. Материалдың ішінде жазылған барлық ақпаратқа жауапкершілікті жариялаған қолданушы жауап береді. Ұстаз тілегі тек ақпаратты таратуға қолдау көрсетеді. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзған болса немесе басқа да себептермен сайттан өшіру керек деп ойласаңыз осында жазыңыз
Жариялаған:
қолданушыШағым жылдам қаралу үшін барынша толық ақпарат жіберіңіз
Қазіргі мектептегі білім беру мазмұны слайд
Тақырып бойынша 11 материал табылды
Қазіргі мектептегі білім беру мазмұны слайд
Материал туралы қысқаша түсінік
Қазіргі мектептегі білім беру мазмұнысслайд презентация студент жоо
Материалдың қысқаша нұсқасы
Қазіргі мектептегі
білім беру мазмұны
Білім беру
мазмұны
- оқушыларды жан-жақты
дамыту, ақыл-ойын,
танымдық қызығушылығын
қалыптастыру, еңбекке
дайындау үшін белгілі типтегі
мектепте оқытылатын білім
мен іскерліктер жүйесі.
Білімнің мазмұны туралы ұғым.
Білімнің мазмұны дидактиканың негізгі
ұғымдарының бірі. Ол әрбір мектеп
реформасының негізіне жатады, ал
реформалар тек қана жергілікті
факторлардың ықпалымен ғана емес,
сонымен қатар халықаралық ықпалмен
жүреді.
Формальдік
Материалистік
Білім берудің мазмұны
В.В.Краевский
Білім беру
мазмұнының
теориялық
мәселелерін және
оны іріктеу
жолдарын зерттеген
М.Н. Скаткин
И.Я.Лернер
В.С.Леднев
Білім мазмұнының
негізгі элементтері:
• табиғат, қоғам, адам туралы
білім;
• белгілі әдістер бойынша
тәжірибе;
• шығармашылық қызмет
тәжірибесі;
• эмоционалды-құндылық
қатынастар тәжірибесі.
Білім беру мазмұны
компоненттері
жеке
тұлғаның
танымдық
тәжірибесі
практика
лық ісәрекет
тәжірибес
і
шығармашылық
тәжірибесі
жеке тұлғаның
қарым-қатынас
тәжірибесі
Тұлғаның танымдық тәжірибесі.
оқушының ой-өрісін кеңейтіп, дүниені
танудық маңызды құралдарының бірі
білім алуға, өздігінен білім алуға
Шығармашылық тәжірибесі.
Білім беру мазмұнының және жеке тұлғаның негізгі
мәдениетінің бұл компоненті оқушының жаңа міндеттердің
шешімдерін іздеуге, шындықты креативті өзгертуге
дайындығын қамтамасыз етуге арналған.Бұл компоненттің
ынталандырып, ақыл-ойдың дамуына,
нақты көрінісі келесідей көрінеді:
ғылыми білімдерді жүйелі меңгеруге
білім мен дағдыларды тосын жағдайларда қолдана білу;
көмектеседі.
нысанның құрылымын және оның жаңа функциясын көру;
белгілі жұмыс әдістерін топтастырып бір жаңа әдіс шығара
алу ; қиындықты шешудің барлық әдістерін таба
білу.Шығармашылық жұмысқа оқушыны іздендіретін,
оқулықтағы мәселелік әдіспен баяндалған шығармашылық
есептер, тапсырмалар үйретеді.
Практикалық қызмет тәжірибесі
Материалдық заттар жасауға, оларды
сақтауға, көбейтуге бағытталған.
Сыртқы (практикалық) және ішкі
(интеллектуалдық) дағдылар мен
бейімділіктер барлық оқу пәндері үшін бірдей
болуы мүмкін, сонымен қатар нақты пәндік
саланың ауқымында ғана қалыптасатын және
көрінетін ерекше болуы мүмкін.
Жеке тұлғаның қарым-қатынас тәжірибесі.
Бұл компонент мотивациялық - құндылық және
эмоционалды-еріктік қатынастар жүйесін қамтиды.
Оның ерекшелігі-бұл бөлікте адамның дүниеге, ісәрекетке, адамдарға берген бағалары болады.
Тәжірибемде, Танымдық іс- әрекеттер
орындату арқылы оқушы шығармашылығын
дамыту атты әдістемелік тақырып бойынша
жұмыс істей жүріп, балалардың ой–өрісін
дамыту мақсатын ғана шешіп қоймай,ісәрекет үстінде бейімділігін ашып, рухани
құндылықтарын жетілдіруге мүмкіндік
беретін, «Сын тұрғысынан ойлауды дамыту»
жобасының стратегияларын және топтық
жұмыстар кезінде интерактивті әдістерді
қолданамын.
Шығармашылық іс-әрекет – жаңа нәрсені жасауға
бағытталған іс-әрекет. Адам іс-әрекетінде екі түрлі
белсенділік орын алады:
қайта жаңғырту (репродуктивті), бұл ес
процессімен тығыз байланысты — өткен
тәжірибені салыстырмалы түрде айнытпай
қайталау;
шығармашылық – алдынғы тәжірибені негіз
ретінде ала отырып жаңа бейнелер, заттар
немесе әрекеттер жасау.
Тұлғаның танымдық тәжірибесі.
оқушының ой-өрісін кеңейтіп, дүниені
танудық маңызды құралдарының бірі
білім алуға, өздігінен білім алуға
Шығармашылық тәжірибесі.
Білім беру мазмұнының және жеке тұлғаның негізгі
мәдениетінің бұл компоненті оқушының жаңа міндеттердің
шешімдерін іздеуге, шындықты креативті өзгертуге
дайындығын қамтамасыз етуге арналған.Бұл компоненттің
ынталандырып, ақыл-ойдың дамуына,
нақты көрінісі келесідей көрінеді:
ғылыми білімдерді жүйелі меңгеруге
білім мен дағдыларды тосын жағдайларда қолдана білу;
көмектеседі.
нысанның құрылымын және оның жаңа функциясын көру;
белгілі жұмыс әдістерін топтастырып бір жаңа әдіс шығара
алу ; қиындықты шешудің барлық әдістерін таба
білу.Шығармашылық жұмысқа оқушыны іздендіретін,
оқулықтағы мәселелік әдіспен баяндалған шығармашылық
есептер, тапсырмалар үйретеді.
Практикалық қызмет тәжірибесі
Материалдық заттар жасауға, оларды
сақтауға, көбейтуге бағытталған.
Сыртқы (практикалық) және ішкі
(интеллектуалдық) дағдылар мен
бейімділіктер барлық оқу пәндері үшін бірдей
болуы мүмкін, сонымен қатар нақты пәндік
саланың ауқымында ғана қалыптасатын және
көрінетін ерекше болуы мүмкін.
Жеке тұлғаның қарым-қатынас тәжірибесі.
Бұл компонент мотивациялық - құндылық және
эмоционалды-еріктік қатынастар жүйесін қамтиды.
Оның ерекшелігі-бұл бөлікте адамның дүниеге, ісәрекетке, адамдарға берген бағалары болады.
THANK YOU
білім беру мазмұны
Білім беру
мазмұны
- оқушыларды жан-жақты
дамыту, ақыл-ойын,
танымдық қызығушылығын
қалыптастыру, еңбекке
дайындау үшін белгілі типтегі
мектепте оқытылатын білім
мен іскерліктер жүйесі.
Білімнің мазмұны туралы ұғым.
Білімнің мазмұны дидактиканың негізгі
ұғымдарының бірі. Ол әрбір мектеп
реформасының негізіне жатады, ал
реформалар тек қана жергілікті
факторлардың ықпалымен ғана емес,
сонымен қатар халықаралық ықпалмен
жүреді.
Формальдік
Материалистік
Білім берудің мазмұны
В.В.Краевский
Білім беру
мазмұнының
теориялық
мәселелерін және
оны іріктеу
жолдарын зерттеген
М.Н. Скаткин
И.Я.Лернер
В.С.Леднев
Білім мазмұнының
негізгі элементтері:
• табиғат, қоғам, адам туралы
білім;
• белгілі әдістер бойынша
тәжірибе;
• шығармашылық қызмет
тәжірибесі;
• эмоционалды-құндылық
қатынастар тәжірибесі.
Білім беру мазмұны
компоненттері
жеке
тұлғаның
танымдық
тәжірибесі
практика
лық ісәрекет
тәжірибес
і
шығармашылық
тәжірибесі
жеке тұлғаның
қарым-қатынас
тәжірибесі
Тұлғаның танымдық тәжірибесі.
оқушының ой-өрісін кеңейтіп, дүниені
танудық маңызды құралдарының бірі
білім алуға, өздігінен білім алуға
Шығармашылық тәжірибесі.
Білім беру мазмұнының және жеке тұлғаның негізгі
мәдениетінің бұл компоненті оқушының жаңа міндеттердің
шешімдерін іздеуге, шындықты креативті өзгертуге
дайындығын қамтамасыз етуге арналған.Бұл компоненттің
ынталандырып, ақыл-ойдың дамуына,
нақты көрінісі келесідей көрінеді:
ғылыми білімдерді жүйелі меңгеруге
білім мен дағдыларды тосын жағдайларда қолдана білу;
көмектеседі.
нысанның құрылымын және оның жаңа функциясын көру;
белгілі жұмыс әдістерін топтастырып бір жаңа әдіс шығара
алу ; қиындықты шешудің барлық әдістерін таба
білу.Шығармашылық жұмысқа оқушыны іздендіретін,
оқулықтағы мәселелік әдіспен баяндалған шығармашылық
есептер, тапсырмалар үйретеді.
Практикалық қызмет тәжірибесі
Материалдық заттар жасауға, оларды
сақтауға, көбейтуге бағытталған.
Сыртқы (практикалық) және ішкі
(интеллектуалдық) дағдылар мен
бейімділіктер барлық оқу пәндері үшін бірдей
болуы мүмкін, сонымен қатар нақты пәндік
саланың ауқымында ғана қалыптасатын және
көрінетін ерекше болуы мүмкін.
Жеке тұлғаның қарым-қатынас тәжірибесі.
Бұл компонент мотивациялық - құндылық және
эмоционалды-еріктік қатынастар жүйесін қамтиды.
Оның ерекшелігі-бұл бөлікте адамның дүниеге, ісәрекетке, адамдарға берген бағалары болады.
Тәжірибемде, Танымдық іс- әрекеттер
орындату арқылы оқушы шығармашылығын
дамыту атты әдістемелік тақырып бойынша
жұмыс істей жүріп, балалардың ой–өрісін
дамыту мақсатын ғана шешіп қоймай,ісәрекет үстінде бейімділігін ашып, рухани
құндылықтарын жетілдіруге мүмкіндік
беретін, «Сын тұрғысынан ойлауды дамыту»
жобасының стратегияларын және топтық
жұмыстар кезінде интерактивті әдістерді
қолданамын.
Шығармашылық іс-әрекет – жаңа нәрсені жасауға
бағытталған іс-әрекет. Адам іс-әрекетінде екі түрлі
белсенділік орын алады:
қайта жаңғырту (репродуктивті), бұл ес
процессімен тығыз байланысты — өткен
тәжірибені салыстырмалы түрде айнытпай
қайталау;
шығармашылық – алдынғы тәжірибені негіз
ретінде ала отырып жаңа бейнелер, заттар
немесе әрекеттер жасау.
Тұлғаның танымдық тәжірибесі.
оқушының ой-өрісін кеңейтіп, дүниені
танудық маңызды құралдарының бірі
білім алуға, өздігінен білім алуға
Шығармашылық тәжірибесі.
Білім беру мазмұнының және жеке тұлғаның негізгі
мәдениетінің бұл компоненті оқушының жаңа міндеттердің
шешімдерін іздеуге, шындықты креативті өзгертуге
дайындығын қамтамасыз етуге арналған.Бұл компоненттің
ынталандырып, ақыл-ойдың дамуына,
нақты көрінісі келесідей көрінеді:
ғылыми білімдерді жүйелі меңгеруге
білім мен дағдыларды тосын жағдайларда қолдана білу;
көмектеседі.
нысанның құрылымын және оның жаңа функциясын көру;
белгілі жұмыс әдістерін топтастырып бір жаңа әдіс шығара
алу ; қиындықты шешудің барлық әдістерін таба
білу.Шығармашылық жұмысқа оқушыны іздендіретін,
оқулықтағы мәселелік әдіспен баяндалған шығармашылық
есептер, тапсырмалар үйретеді.
Практикалық қызмет тәжірибесі
Материалдық заттар жасауға, оларды
сақтауға, көбейтуге бағытталған.
Сыртқы (практикалық) және ішкі
(интеллектуалдық) дағдылар мен
бейімділіктер барлық оқу пәндері үшін бірдей
болуы мүмкін, сонымен қатар нақты пәндік
саланың ауқымында ғана қалыптасатын және
көрінетін ерекше болуы мүмкін.
Жеке тұлғаның қарым-қатынас тәжірибесі.
Бұл компонент мотивациялық - құндылық және
эмоционалды-еріктік қатынастар жүйесін қамтиды.
Оның ерекшелігі-бұл бөлікте адамның дүниеге, ісәрекетке, адамдарға берген бағалары болады.
THANK YOU
Бөлісу
ЖИ арқылы жасау
Файл форматы:
pdf
12.01.2024
293
ЖИ арқылы жасау
Жариялаған:
Бұл материалды қолданушы жариялаған. Ustaz Tilegi ақпаратты жеткізуші ғана болып табылады. Жарияланған материалдың мазмұны мен авторлық құқық толықтай автордың жауапкершілігінде. Егер материал авторлық құқықты бұзады немесе сайттан алынуы тиіс деп есептесеңіз,
шағым қалдыра аласыз
шағым қалдыра аласыз













