|
Сабақ: Қазтуғанның қонысымен қоштасуы. |
Мектеп: №19 ЖОББМ. |
|||
|
Күні: 23.10.18 |
Мұғалімнің аты – жөні:Иманәлиева Меңдігүл. |
|||
|
Сынып: 7 «г» |
Қатысқандар: |
Қатыспағандар: |
||
|
Осы сабақ арқылы жүзеге асатын оқу мақсаттары: |
7.Т/Ж 2: |
|||
|
Бағалау критерийлері |
Жетістік критерийлері |
|||
|
Алдыңғы оқу: |
Қазтуған жырау Сүйінішұлы. (XV ғасыр) |
|||
|
Жоспар: |
|
|
|
|
|
Жоспарланған уақыт: |
Мұғалімнің қызметі: |
Оқушының қызметі: |
Бағалау түрлері. |
|
|
Сабақтың басы (7 минут) Сабақтың ортасы 23 минут Сабақтың соңы 10 минут |
Мұғалім оқушылармен амандасады. Психологиялық сабаққа дайындық, яғни оқушылардың көңіл күйін сабаққа икемдеумақсатында, «Жырау», «Батыр », «Қолбасшы» болып үш топқа бөлінеді. Үй тапсырмасын тексеру. «Тізбекті сұрау» әдісі бойынша оқушылардан үй тапсырмасы сұралады. Жаңа тақырып «Мәнді мәнер» әдісі бойынша «Қазтуғанның қонысымен қоштасуымен» танысып, мәнерлеп оқып талдайды. «Сөз сыры» әдісі. Жырдағы таңсық сөздердің мағынасын ашып дәптерлеріне жазады. Ебей- өсімдік атауы. Бидайық- қаршыға тұқымдас қыран құс. Мауыты- матаның бір түрі. «Жас ғалымға кеңес» әдісі бойынша оқушылар қайталаудың түрлері туралы түсінік қалыптастырады.Есте сақтап, білім қорын көбейтеді. 1-тапсырма «Ой шоғыры» әдісі арқылы жырдағы көркемдегіш құралдарды табу. Анафора, эпифора, ассонанс, риторикалық сұрақ. Мөр арқылы бағаланады. 2-тапсырма «Дәптермен бөліс» әдісі. Әдеби шығарманың эстетикалық құндылығы туралы шағын сыни шолу жазады.
3-тапсырма «Жырау менде сөйлейін» тақырыбында «5 минуттық эссе» әдісі бойынша эссе жазады. Смайлик арқылы бағалау.
Үйге тапсырма:Жыраудан үзінді жаттап келу. Кері байланыс: «Жыршының жырлары» Рефлексия.«Жинақтау» сабақтан алған қызықты ақпаратын жазады. |
«Жырау», «Батыр», «Қолбасшы» болып топқа бөлініп отырады.Әр топ өздерінің топ атаулары бойынша мәлімет қарастырып отырады. «Тізбекті сұрау» әдісі арқылы оқушылардан үй тапсырмасы сұралады. Оқушылар жаңа тақырыппен танысып,түсінік қалыптастырады. Тапсырмаларды орындауға дағдыланады.Оқушылар өз ойларын жинақтап, түсінік қалыптастырады. «Сөз сыры» әдісі. Жырдағы таңсық сөздердің мағынасын ашып дәптерлеріне жазады. Ебей- өсімдік атауы. Бидайық- қаршыға тұқымдас қыран құс. Мауыты- матаның бір түрі. «Жас ғалымға кеңес» әдісі бойынша оқушылар қайталаудың түрлері туралы түсінік қалыптастырады.Есте сақтап, білім қорын көбейтеді. 1-тасырма «Ой шоғыры» әдісі арқылы жырдағы көркемдегіш құралдарды табу. Анафора, эпифора, ассонанс, риторикалық сұрақ. Мөр арқылы бағаланады. 2-тапсырма «Дәптермен бөліс» әдісі арқылы әдеби шығарманың эстетикалық құндылығы туралы шағын сыни шолу жазады. 3-тапсырма «Жырау менде сөйлейін» тақырыбында «5 минуттық эссе» әдісі бойынша эссе жазады Кері байланыста оқушылар сурет қиындылардының артына бүгінгі сабақтан не білді және нені білгісі келеді? Туралы жазады сурет қиындыларын құрастырады. Оқушылар тақтаға ілуді тұрған суретке стикер жапсырады. Сабақтан алған әсерлерімен бөліседі. |
Оқушыларды «таңба» арқылы бағалап отырмын. Оқушылар қол шапалақтау арқылы бағаланып отырады.
Смайликтер арқылы бағаланып отырады. Стикерлер таратылады, оқушылар бүгінгі сабақтан алған әсерін жазады. |
|
жүктеу мүмкіндігіне ие боласыз
Бұл материал сайт қолданушысы жариялаған. Материалдың ішінде жазылған барлық ақпаратқа жауапкершілікті жариялаған қолданушы жауап береді. Ұстаз тілегі тек ақпаратты таратуға қолдау көрсетеді. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзған болса немесе басқа да себептермен сайттан өшіру керек деп ойласаңыз осында жазыңыз
қазтуған жырау
қазтуған жырау
|
Сабақ: Қазтуғанның қонысымен қоштасуы. |
Мектеп: №19 ЖОББМ. |
|||
|
Күні: 23.10.18 |
Мұғалімнің аты – жөні:Иманәлиева Меңдігүл. |
|||
|
Сынып: 7 «г» |
Қатысқандар: |
Қатыспағандар: |
||
|
Осы сабақ арқылы жүзеге асатын оқу мақсаттары: |
7.Т/Ж 2: |
|||
|
Бағалау критерийлері |
Жетістік критерийлері |
|||
|
Алдыңғы оқу: |
Қазтуған жырау Сүйінішұлы. (XV ғасыр) |
|||
|
Жоспар: |
|
|
|
|
|
Жоспарланған уақыт: |
Мұғалімнің қызметі: |
Оқушының қызметі: |
Бағалау түрлері. |
|
|
Сабақтың басы (7 минут) Сабақтың ортасы 23 минут Сабақтың соңы 10 минут |
Мұғалім оқушылармен амандасады. Психологиялық сабаққа дайындық, яғни оқушылардың көңіл күйін сабаққа икемдеумақсатында, «Жырау», «Батыр », «Қолбасшы» болып үш топқа бөлінеді. Үй тапсырмасын тексеру. «Тізбекті сұрау» әдісі бойынша оқушылардан үй тапсырмасы сұралады. Жаңа тақырып «Мәнді мәнер» әдісі бойынша «Қазтуғанның қонысымен қоштасуымен» танысып, мәнерлеп оқып талдайды. «Сөз сыры» әдісі. Жырдағы таңсық сөздердің мағынасын ашып дәптерлеріне жазады. Ебей- өсімдік атауы. Бидайық- қаршыға тұқымдас қыран құс. Мауыты- матаның бір түрі. «Жас ғалымға кеңес» әдісі бойынша оқушылар қайталаудың түрлері туралы түсінік қалыптастырады.Есте сақтап, білім қорын көбейтеді. 1-тапсырма «Ой шоғыры» әдісі арқылы жырдағы көркемдегіш құралдарды табу. Анафора, эпифора, ассонанс, риторикалық сұрақ. Мөр арқылы бағаланады. 2-тапсырма «Дәптермен бөліс» әдісі. Әдеби шығарманың эстетикалық құндылығы туралы шағын сыни шолу жазады.
3-тапсырма «Жырау менде сөйлейін» тақырыбында «5 минуттық эссе» әдісі бойынша эссе жазады. Смайлик арқылы бағалау.
Үйге тапсырма:Жыраудан үзінді жаттап келу. Кері байланыс: «Жыршының жырлары» Рефлексия.«Жинақтау» сабақтан алған қызықты ақпаратын жазады. |
«Жырау», «Батыр», «Қолбасшы» болып топқа бөлініп отырады.Әр топ өздерінің топ атаулары бойынша мәлімет қарастырып отырады. «Тізбекті сұрау» әдісі арқылы оқушылардан үй тапсырмасы сұралады. Оқушылар жаңа тақырыппен танысып,түсінік қалыптастырады. Тапсырмаларды орындауға дағдыланады.Оқушылар өз ойларын жинақтап, түсінік қалыптастырады. «Сөз сыры» әдісі. Жырдағы таңсық сөздердің мағынасын ашып дәптерлеріне жазады. Ебей- өсімдік атауы. Бидайық- қаршыға тұқымдас қыран құс. Мауыты- матаның бір түрі. «Жас ғалымға кеңес» әдісі бойынша оқушылар қайталаудың түрлері туралы түсінік қалыптастырады.Есте сақтап, білім қорын көбейтеді. 1-тасырма «Ой шоғыры» әдісі арқылы жырдағы көркемдегіш құралдарды табу. Анафора, эпифора, ассонанс, риторикалық сұрақ. Мөр арқылы бағаланады. 2-тапсырма «Дәптермен бөліс» әдісі арқылы әдеби шығарманың эстетикалық құндылығы туралы шағын сыни шолу жазады. 3-тапсырма «Жырау менде сөйлейін» тақырыбында «5 минуттық эссе» әдісі бойынша эссе жазады Кері байланыста оқушылар сурет қиындылардының артына бүгінгі сабақтан не білді және нені білгісі келеді? Туралы жазады сурет қиындыларын құрастырады. Оқушылар тақтаға ілуді тұрған суретке стикер жапсырады. Сабақтан алған әсерлерімен бөліседі. |
Оқушыларды «таңба» арқылы бағалап отырмын. Оқушылар қол шапалақтау арқылы бағаланып отырады.
Смайликтер арқылы бағаланып отырады. Стикерлер таратылады, оқушылар бүгінгі сабақтан алған әсерін жазады. |
|
шағым қалдыра аласыз















