Сабақтың
басы
(8
минут)
Ортасы
(25 минут)
Сабақ
соңы
(
12минут
Бағала
Кері
байланыс
Үйге
тапсырма
|
1.Ұйымдастыру
кезеңі
Амандасу. Сабаққа
қатысуын түгендеу.
Үй тапсырмасын
тексеру
2-тапсырма.98-бет
«Ия,жоқ» әдісі .ЖҰПТЫҚ
ЖҰМЫС
7-тапсырма.99-бет
Оқулықпен жұмыс
А.П. Чехов «Үйде» деген
әңгімесінде аса ұтымды эпизод енгізген. Шылым шегіп әдеттенген жеті
жасар балаға ешбір сөз әсер
етпей қойған. Бірде әкесі оның қиялына әсер етуді ойлайды. Ол
баласына мынадай әңгіме айтады: « Кәрі патшаның патшалыққа мұрагер
болатын жалғыз ғана ұлы болыпты. Өзі дәл сен сияқты кішкентай бала
екен. Өзі жақсы бала екен. Еш уакытта өкпелемейді, ерте жатады,
үстелдегі нәрселерге тимейді.... өзі ақылды болыпты. Оның бір ғана
кемшілігі: шылым тартады екен. Патшаның баласы көкірек ауру болып,
жиырма жасында өліпті. Қаусаған ауру шал ешбір қолқанатсыз қалыпты.
Мемлекетті басқарып, сарайды қорғайтын ешкім болмапты. Жау келіп,
шалды өлтіріп, сарайды қиратып тастапты, сонымен, енді бақша да,
шие де, құстар да, қоңыраулар да
қалмаған... » Эмоциялы әсерге толы осы әрекеттің күшті әсер
екендігі сонша, бала «қараңғы терезеге ойланып сәл қарап отырып,
селк етті де, мұңайған дауыспен: « Мен енді шылым тартпаймын...» -
деді.
ДТ:
айтылым, жазылым
2-тапсырма. Жеке
тапсырма
«Лоторея»
әдісі
1
|
14
|
4
|
11
|
7
|
13
|
3
|
9
|
10
|
5
|
15
|
12
|
2
|
6
|
8
|
Берілген сұрақтарға
нақты жауап алу.
-
«Қиял», «қиялдау»
сөздерінің мағынасы қандай?
-
«Қиял» мен «арман»
сөздерінің арасында қандай ұқсастық пен айырмашылық
бар?
-
Кімді қиялшыл деп
санайсың? Неге?
-
Қиял-ғажайып ертегі
дегенді естідің бе? Естісең, оның кәдімгі ертегіден қандай
айырмашылығы бар?
5. «Айша биыл екіге
толады» сөйлемнен жалқы есімді
тап.
6. «Қыран жетпеген
жерге қиял жетеді» сөйлемнен жалқы есімді
тап.
7.
8. «Кітап-білім
бұлағы» мақалдан туынды зат есімді
тап
9. «Ата – ананы
сыйлау- парызымыз» сөйлемнен күрделі зат есімді
тап
10. «Оқушының
міндеті- білім алу» сөйлемнен зат есімдерді
тап.
11. «Адам қиялы
үнемі жаңарып, толығып отырады» сөйлемнен зат есімді
тап
12. Қиял кімге
керек?
13. «Адам көркі
шүберек, ағаш көркі жапырақ» мақалдан негізгі зат есімді
тап.
14. «Жаңбырдан кейін
кемпірқосақ шығады» сөйлемнен туынды зат есімді
тап
15. «Батамен ел
көгерер» мақалдан негізгі зат есімді
тап.
3-тапсырма.
Топтық жұмыс
-
Топ: берілген
суретті пайдаланып «Кешегі қиял- бүгінгі шындық» тақырыбына әңгіме
құрастырады
-
Топ : «Ұшатын
кілем» ертегісінің жаңа нұсқасын
құрастырады
-
Топ: «Менің
қиялымдағы қала» тақырыбында сурет
салады
Тілдік
бағдар
«Джигсо» әдісімен
оқу, талдау.
1.Зат
есім
2.Зат есімнің
түрлері
ДТ. Оқылым, айтылым,
тыңдалым
Дәптермен жұмыс.
Берілген диаграмманы
пайдаланып, сөйлемдер
құрастыр
ФБ
жүргізіледі.
Үй
тапсырмасы
11-тапсырма 100
бет
|
Диаграмма толтыруда,
антонимдер мен синонимдер жазуда белсенділік
танытады.
Берілген сұрақтарға
нақты жауап береді.
Мәтінді қызыға
тыңдап, көршісімен
жұмыстанады
Кестемен
жұмыс
Сұрақтарға жауап
береді
Топта жұмыс
жасайды
|
Қалыптас-тырушы
бағалау жүргізіледі
Мадақтау
Мадақтау
Өзін өзі
бағалауы
Карточкалар арқылы
бір бірін бағалайды
|
Оқу
лық, үлестірме
жұмыс,көрнекіліктер, бағалау
парақтары
|