Материалдар / Қиялдай алу-ерекше қабілет

Қиялдай алу-ерекше қабілет

Материал туралы қысқаша түсінік
қазақ тілінен ашық сабақ
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады. Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
17 Ақпан 2023
264
1 рет жүктелген
770 ₸
Бүгін алсаңыз
+39 бонус
беріледі
Бұл не?
Бүгін алсаңыз +39 бонус беріледі Бұл не?
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
logo

Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады

«Алматы облысы білім басқармасының Еңбекшіқазақ ауданы бойынша білім бөлімі»

мемлекеттік мекемесінің

«Нұрлы орта мектебі» КММ

Қысқа мерзімді жоспары

Бөлім:

5-бөлім. Қиял әлемі

Педагогтің Т.А.Ә.

Мешитбаева К

Күні:

24.01.2022 жыл

Сынып: 5 «А»

Қатысушылар саны:

Қатыспағандар саны:

Сабақтың тақырыбы

Қиялдай алу -ерекше қабілет.

Оқу бағдарламасына сәйкес оқыту мақсаттары

5.Т/А5. Тыңдалған мәтін мазмұны негізінде сұрақтарға жауап беру, көтерілген мәселе бойынша өз ойын білдіру.

Сабақтың мақсаты

1.Оқушыларға зат есім, зат есімнің

жалпы есім, жалқы есім түрлері туралы тереңірек білім беру.

2. Сөз таптары бойынша меңгерген білімдеріне сүйене отырып,

зат есім туралы түсініктерін дамыту, сауатты жазу, оқу

дағдыларын жетілдіру, оқушылардың белсенді ойлау қызметтерін жандандыру.

3.Тілдік- эстетикалық сезімдерге тәрбиелеу, адамгершілік

қасиеттерді бойларына датыру.


Сабақтың барысы

Сабақтың кезеңі/

уақыт

Педагогтің әрекеті

Оқушының әрекеті

Бағалау

Ресурс-тар

Сабақтың басы

(8 минут)
















Ортасы

(25 минут)








Сабақ соңы

( 12минут



Бағала












































Кері байланыс


Үйге тапсырма

1.Ұйымдастыру кезеңі

Амандасу. Сабаққа қатысуын түгендеу.

Үй тапсырмасын тексеру

2-тапсырма.98-бет

«Ия,жоқ» әдісі .ЖҰПТЫҚ ЖҰМЫС

7-тапсырма.99-бет

Оқулықпен жұмыс

А.П. Чехов «Үйде» деген әңгімесінде аса ұтымды эпизод енгізген. Шылым шегіп әдеттенген жеті жасар балаға ешбір сөз әсер
етпей қойған. Бірде әкесі оның қиялына әсер етуді ойлайды. Ол баласына мынадай әңгіме айтады: « Кәрі патшаның патшалыққа мұрагер болатын жалғыз ғана ұлы болыпты. Өзі дәл сен сияқты кішкентай бала екен. Өзі жақсы бала екен. Еш уакытта өкпелемейді, ерте жатады, үстелдегі нәрселерге тимейді.... өзі ақылды болыпты. Оның бір ғана кемшілігі: шылым тартады екен. Патшаның баласы көкірек ауру болып, жиырма жасында өліпті. Қаусаған ауру шал ешбір қолқанатсыз қалыпты. Мемлекетті басқарып, сарайды қорғайтын ешкім болмапты. Жау келіп, шалды өлтіріп, сарайды қиратып тастапты, сонымен, енді бақша да, шие де, құстар да, қоңыраулар да
қалмаған... » Эмоциялы әсерге толы осы әрекеттің күшті әсер
екендігі сонша, бала «қараңғы терезеге ойланып сәл қарап отырып, селк етті де, мұңайған дауыспен: « Мен енді шылым тартпаймын...» - деді.

ДТ: айтылым, жазылым

2-тапсырма. Жеке тапсырма

«Лоторея» әдісі

1

14

4

11

7

13

3

9

10

5

15

12

2

6

8

Берілген сұрақтарға нақты жауап алу.

  1. «Қиял», «қиялдау» сөздерінің мағынасы қандай?

  2. «Қиял» мен «арман» сөздерінің арасында қандай ұқсастық пен айырмашылық бар?

  3. Кімді қиялшыл деп санайсың? Неге?

  4. Қиял-ғажайып ертегі дегенді естідің бе? Естісең, оның кәдімгі ертегіден қандай айырмашылығы бар?

5. «Айша биыл екіге толады» сөйлемнен жалқы есімді тап.

6. «Қыран жетпеген жерге қиял жетеді» сөйлемнен жалқы есімді тап.

7.

8. «Кітап-білім бұлағы» мақалдан туынды зат есімді тап

9. «Ата – ананы сыйлау- парызымыз» сөйлемнен күрделі зат есімді тап

10. «Оқушының міндеті- білім алу» сөйлемнен зат есімдерді тап.

11. «Адам қиялы үнемі жаңарып, толығып отырады» сөйлемнен зат есімді тап

12. Қиял кімге керек?

13. «Адам көркі шүберек, ағаш көркі жапырақ» мақалдан негізгі зат есімді тап.

14. «Жаңбырдан кейін кемпірқосақ шығады» сөйлемнен туынды зат есімді тап

15. «Батамен ел көгерер» мақалдан негізгі зат есімді тап.

3-тапсырма. Топтық жұмыс

  1. Топ: берілген суретті пайдаланып «Кешегі қиял- бүгінгі шындық» тақырыбына әңгіме құрастырады

  2. Топ : «Ұшатын кілем» ертегісінің жаңа нұсқасын құрастырады

  3. Топ: «Менің қиялымдағы қала» тақырыбында сурет салады

Тілдік бағдар

«Джигсо» әдісімен оқу, талдау.

1.Зат есім

2.Зат есімнің түрлері

ДТ. Оқылым, айтылым, тыңдалым

Дәптермен жұмыс.

Берілген диаграмманы пайдаланып, сөйлемдер құрастыр

ФБ жүргізіледі.

Үй тапсырмасы

11-тапсырма 100 бет




Диаграмма толтыруда, антонимдер мен синонимдер жазуда белсенділік танытады.


Берілген сұрақтарға нақты жауап береді.






Мәтінді қызыға тыңдап, көршісімен жұмыстанады








Кестемен жұмыс



Сұрақтарға жауап береді



























Топта жұмыс жасайды








Қалыптас-тырушы бағалау жүргізіледі







Мадақтау














Мадақтау






Өзін өзі бағалауы






























Карточкалар арқылы бір бірін бағалайды








Оқу

лық, үлестірме жұмыс,көрнекіліктер, бағалау парақтары









































Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!
Осы аптаның ең үздік материалдары
Педагогтардың біліктілігін арттыру курстары
Аттестацияда (ПББ) 100% келетін
тақырыптармен дайындаймыз
Аттестацияда (ПББ) келетін тақырыптар бойынша жасалған тесттермен дайындалып, бізбен бірге тестілеуден оңай өтесіз
Өткен жылы бізбен дайындалған ұстаздар 50/50 жинап рекорд жасады
Толығырақ