Қауымдастық
Жаңа
ЖИ көмекші
Жаңа
Хабарламалар
Менің курстарым
Менің олимпиадаларым
Дайын ҚМЖ
Менің материалдарым
Менің іс-шараларым
Менің байқауларым
Менің турнирлерлерім
Журнал
Курс Олимпиада Дайын ҚМЖ ЖИ көмекші Материалдар
Аттестация Іс-шаралар Байқау Турнир Орталық туралы
Материалдар Журнал Көпшілік талқылауына арналған
білім беру бағдарламаларының белсенді жобалары
Орталық туралы
ЖИ көмекші
Қауымдастық
0 / 1
Барлық 400 000 материалдарды тегін жүктеу үшін
Ұнаған тарифті таңдаңыз
Айлық
Жылдық
1 - күндік
Танысу
690 ₸ / 1 күнге
Таңдау
UstazTilegi AI - ЖИ арқылы тегін ҚМЖ, БЖБ, ТЖБ, тест, презентация, авторлық бағдарлама т.б.
  • 10 материал жасау
  • Материалдар бөлімі - Барлық 400 000 материалдарды тегін
  • 30 материал жүктеу
  • Аттестация ПББ тестеріне доступ аласыз
  • шексіз
  • Жеке ҚМЖ бөлімінде - дайын ҚМЖ-ларды, презентацияларды жүктеу
  • 5 файлды тегін жүктеу
  • Олимпиада, турнир, байқауларға 50% жеңілдік
    1 - айлық
    Стандарт
    2990 ₸ / айына
    UstazTilegi AI - ЖИ арқылы тегін ҚМЖ, БЖБ, ТЖБ, тест, презентация, авторлық бағдарлама т.б. жасау
  • 30 материал жасау
  • Материалдар бөлімі - Барлық 400 000 материалдарды тегін
  • 900 материал жүктеу
  • Аттестация ПББ тестеріне доступ аласыз
  • шексіз
  • Жеке ҚМЖ бөлімінде - дайын ҚМЖ-ларды, презентацияларды жүктеу
  • 150 файлды тегін жүктеу
  • Жинақталған ҚМЖ бөлімінде
  • 10 файлды тегін жүктеу
  • Олимпиада, турнир, байқауларға 50% жеңілдік
    Іс-шаралар (мини-курстар, семинарлар, конференциялар)
  • тегін қатысу
  • 1 - айлық
    Шебер
    7990 ₸ / айына
    Таңдау
    UstazTilegi AI - ЖИ арқылы тегін ҚМЖ, БЖБ, ТЖБ, тест, презентация, авторлық бағдарлама т.б. жасау
  • 150 материал жасау
  • Материалдар бөлімі - Барлық 400 000 материалдарды тегін
  • 900 материал жүктеу
  • Аттестация ПББ тестеріне доступ аласыз
  • шексіз
  • Жеке ҚМЖ бөлімінде - дайын ҚМЖ-ларды, презентацияларды жүктеу
  • 300 файлды тегін жүктеу
  • Жинақталған ҚМЖ бөлімінде
  • 50 файлды тегін жүктеу
  • Олимпиада, турнир, байқауларға 50% жеңілдік
    Іс-шаралар (мини-курстар, семинарлар, конференциялар)
  • тегін қатысу
  • Назар аударыңыз!
    Сіз барлық мүмкіндікті қолдандыңыз.
    Қалған материалдарды ертең жүктей аласыз.
    Ок
    Материалдың қысқаша нұсқасы

    Ашық сабақ «Саяси интеграция. Қазақстанның саяси-интеграциялық үдерістердегі мүдделері, бағыттары және бастамалары» 8 класс

    Мектеп: ШҚО ББ Өскемен қаласы бойынша бб “№49ЖББМ”КММ

    Күні: 25.05.2023

    Мұғалімнің аты-жөні:Каирбаева Назерке Магзатовна

    Сынып: 8 АҚатысқандар: 24 Қатыспағандар:

    Сабақтың тақырыбы

    Саяси интеграция. Қазақстанның саяси-интеграциялық үдерістердегі мүдделері, бағыттары және бастамалары

    Осы сабақта қол жеткізілетін оқу мақсаттары (оқу бағдарламасына сәйкес)

    8.6.1.6- Қазақстанның саяси интеграциядағы мүдделері мен мақсаттарын талдайды.

    Сабақтың мақсаттары:

    1.Қазақстанның саяси интеграциядағы мүдделері мен мақсаттарын талдайды.

    2.Интеграциялық бірлестіктердің қажеттілігі, Қазақстанның саяси-интеграциялық үдерістердегі карта бойынша бағыттарынаталдау жасай отырып, еліміздің интеграциялық бірлестіктер құрамындағы алатын орнының маңыздылығы туралы ой тұжырымдайды.

    3.Қазақстанның саяси интеграциядағы мүдделері, басымдықтарына талдау жасап,саяси интеграциядағы Қазақстанның алатын орны мен қызметіне баға береді.

    Пәнарлық байланыс:

    Қазақстан тарихы-Қазақстан және халықаралық ұйымдар тақырыбында тәуелсіз Қазақстанның сыртқы саясатының қалыптасуы,әлемдік қауымдастыққа тең құқылы мше болып ел мүддесіне сай жұмыстар жүргізіп жатырғандығын айқындайды.

    Экономика-Қазақстанның сыртқы саясатын анықтайды.

    Алдыңғы білім:

    Саяси интеграция ұғымы, Интеграциялық бірлестіктердің құрылу мақсаттарын біледі.

    Сабақтың барысы

    Сабақтың жоспарланған кезеңдері:

    Сабақтағы жоспарланған жаттығу түрлері

    Оқушының әрекеті

    Бағалау

    Ресурстар

    Сабақтың басы

    7 мин

    М:Топ мүшелерін біріктіру, топта жағымды ахуал құру, жұмыс белсенділіктерін арттыру мақсатында «Мықты тірек» тренингін жүргізу.

    Оқушыларды БҰҰ, ЕО, ДСҰ, ШЫҰ тізімін беріп тірек сөздермен топтастыру.

    М: Алдыңғы білімді тексеру мақсатында «Сөздер банкі» ойынын ұйымдастыру.




    Тапсырма: Ж:

    Тақырыпқа қатысы бар сөздерді оған қатысы жоқ сөздермен араластырып банкаға салып,оқушылар солардың арасынан алдыңғы білімге қатысты сөздерді анықтап, мағынасын айтады. Демография, Интеграция,БҰҰ,Урбандалу,ШЫҰ,ТМД,Миграция, ЕЭО, АӨСШК,Депопуляция, Экономикалық Одақ, Кеден Одағы, ДСҰ

    Дескриптор:

    - Банкаға салынған сөздер арасынан алдыңғы білімге қатысты сөздерді анықтай алады;

    -БҰҰ, ШЫҰ,ТМД, ЕЭО, АӨСШК, Экономикалық Одақ, Кеден Одағы, ДСҰ ұғымдарына түсінік бере алады;

    - БҰҰ, ШЫҰ, ТМД, ЕЭО, АӨСШК, Экономикалық Одақ, Кеден Одағы, ДСҰ бірлестіктерінің мақсаттарын ажырата алады.


    М: «Миға шабуыл» Қазақстан қандай халықаралық ұйымдарға мүше? Қазақстан саяси интеграцияны қандай бағыттарда жүргізеді?

    К :«Кинометафора» әдісі«Халықаралық ұйымдардағы Қазақстан» бейнефильм.

    Оқушылар мұғаліммен амандасып болғаннан соң, тірек сөздер бойынша 4-топқа бөлінеді. Ойын ойнауға дайындалады











    Оқушылар берілген сөлдердің ішінен алдыңғы тақырыпқа қатысты сөздерді бөлек, жаңа тақырыпқа қатысты сөздерді бөлек ажыратып салады.






    Оқушылар мұғалімнің қойған сұрағына ойланып жауап береді, бұрыннан білетін білімдерін естеріне түсіреді.

    Берілген бейнефильмді мұқият қарап шығады.










    Қалыптастырушы бағалау. Оқушылардың дұрыс жауаптарын «Сэндвич» әдісімен бағалау.



    Тірек сөздер: БҰҰ, ЕО, ДСҰ, ШЫҰ






    Слайд 3

    Интербелсенді тақта

    Сілтеме:https://youtu.be/r9E5Z7c6VxM




















    https://youtu.be/r9E5Z7c6VxM


    Сабақтың ортасы

    25 мин

    Жаңа саба О: сабақтың мақсатын мұғаліммен бірлесе отырып анықтайды.

    Тапсырма:Т: «Ойлан, жұптас, бөліс» әдісі.

    Оқушылар берілген тапсырма (сұрақ) бойынша (Саяси интеграция. Қазақстанның саяси-интеграциялық үдерістердегі мүдделері, бағыттары және бастамалары)туралы мәтінмен танысады. Жұппен жұмыс жасау арқылы оқи отырып,ойларын қорытып, жұп болып ойларымен бөліседі, бұл бүкіл топтық талқылауға ұласады.

    І-топ Ойлан.

    Тапсырма:Еліміз интеграциялық бірлестіктерге қатысуына орай сыртқы саясатында қандай мақсаттарды көздейді?

    Дескриптор:

    -Еліміздің интеграциялық бірлестіктерге қатысуына орай сыртқы саясатындағы көздейтінмақсаттарын анықтай алады;

    Еліміздің интеграциялық бірлестіктерге қатысуына орай сыртқы саясаты туралы мәселені топта талқылай алады.

    2-топ Жұптас.

    Тапсырма:Қазақстанның Халықаралық ұйымдар құрамындағы қызметін анықтаңыз.

    Дескриптор:

    -Халықаралық ұйымдар туралы қосымша деректермен және оқулықпен жұмыстана алады;

    - Қазақстанның Халықаралық ұйымдар құрамындағы қызметін анықтап,талдау жасай алады;

    - Қазақстанның Халықаралық ұйымдар құрамындағы қызметі туралы ойларын нақты, жүйелі тұжырымдап бір-біріне жеткізе алады.

    3-топ Бөліс.

    Тапсырма:Қазақстан құрамына кіретін ұйымдар мен одақтар интеграциялық бірлестіктердің қандай түріне жатады?

    Дескриптор:

    -Қазақстан құрамына кіретін ұйымдар мен одақтар интеграциялық бірлестіктерді түрлеріне ажыратуда қосымша деректермен жұмыстана алады;

    - Қазақстан құрамына кіретін ұйымдар мен одақтар интеграциялық бірлестіктерді түріне қарай жіктей алады;

    - Қазақстан құрамына кіретін халықаралық ұйымдар мен одақтардың туралы ойларын жүйелі ой тұжырымдай алады.

    Қалыптастырушы бағалау. Оқушылардың дұрыс жауаптарын «Бас бармақ» әдісімен бағалау.

    Тапсырма 2: Сараланған тапсырмалар


    “КВЕСТ” ойын түріндегі тапсырмаларға көшеміз. Әр топтың алдына ноут бук беріледі және ойынның сілтемесі жіберіледі. Оқушылар жеке-жеке ноут бук арқылы, кей бірі ұялы телефондары арқылы ойынға кіреді.https://joyteka.com/100291727

    Төмендегі сұрақтардың жауабын табуға тырысады.


    1-сұрақ:

    Интеграция дегеніміз не? (Ашық сұрақ)

    Жауабы: Белгілі бір мүдделерге негізделіп құрылған мемлекеттер арасындағы бірігу.


    2-сұрақ:

    Интеграцияның үш мақсаты? (Ашық сұрақ)

    Жауабы: саяси, экономикалық, әскери


    3-сұрақ:

    Еуропалық экономикалық аймақ (ортақ нарық) одағының мүше елдері

    Жауабы:

    а)АҚШ, Канада, Мексика

    б)ЕО,Норвегия, Исландия және Лихтенштейн

    в)Бруней, Вьетнам, Индонезия

    Дұрыс жауабы: б)



    Оқушылар топта және жұпта мәтінмен танысады, өзара мәтінді талқылайды және қорытындыға келеді. Ойларымен жұптаса отырып бөліседі. Бұл жұптық талқылау топтық талқылауға ұласады.


    1,2,3-топ оқушылары топпен берілген сұрақтарға жауап іздейді, оқулықтан қарап мұғалімге жауаптарын айтады.

    Әр топ һзіне берілген тапсырмалар бойынша дескрипторды негізге ала отырып жауап беруге тырысады.

    Топтар бір бірінің жауабын “Бас бармақ” әдісі арқылы бағалайды.














    Оқушылар сілтемені басып ойынға тіркеледі және өз есімдерін жазып, квест ойынының бөлмесіне кіреді.






























    Қалыптастырушы бағалау. Оқушылардың дұрыс жауаптарын «Бас бармақ» әдісімен бағалау.

    Бас бармақ

    Picture 4 Picture 4

















    Квест тапсырмаларын дұрыс орындап, бөлменің есігінен шыққан оқушылардың есімдері мұғалімнің үстел бетінде шығып тұрады. Сол бойнша қай оқушы бірінші болып ойынды аяқтағандығын көруге болады.


    Оқушылардың бірін бірі бағалауы ретінде: “Күн, ай, жұлдыз” әдісі қолданылады.




    А4, маркер, суреттер

    Оқулық-«Қазақстанның эконмикалық және әлеуметтік географиясы» Алматы«Мектеп»2013 293-296 бб

    «Қазақстанның эконмикалық және әлеуметтік географиясы» Алматы«Атамұра»2005 225-232 бб




























    Жүктеу
    ЖИ арқылы жасау
    ЖИ арқылы жасау
    bolisu
    Бөлісу
    1 - айлық
    Материал тарифі
    -96% жеңілдік
    00
    05
    00
    ҚМЖ
    Ашық сабақ
    Тәрбие сағаты
    Презентация
    БЖБ, ТЖБ тесттер
    Көрнекіліктер
    Балабақшаға арнарлған құжаттар
    Мақала, Эссе
    Дидактикалық ойындар
    және тағы басқа 400 000 материал
    Барлық 400 000 материалдарды шексіз
    жүктеу мүмкіндігіне ие боласыз
    1 990 ₸ 49 000₸
    1 айға қосылу
    Материалға шағымдану

    Бұл материал сайт қолданушысы жариялаған. Материалдың ішінде жазылған барлық ақпаратқа жауапкершілікті жариялаған қолданушы жауап береді. Ұстаз тілегі тек ақпаратты таратуға қолдау көрсетеді. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзған болса немесе басқа да себептермен сайттан өшіру керек деп ойласаңыз осында жазыңыз

    Жариялаған:
    Кайырбаева Назерке
    08 Маусым 2023
    416
    Шағым жылдам қаралу үшін барынша толық ақпарат жіберіңіз

    ҚМЖ

    Тақырып бойынша 11 материал табылды

    ҚМЖ

    Материал туралы қысқаша түсінік
    ҚМЖ ГЕОГРАФИЯ
    Материалдың қысқаша нұсқасы

    Ашық сабақ «Саяси интеграция. Қазақстанның саяси-интеграциялық үдерістердегі мүдделері, бағыттары және бастамалары» 8 класс

    Мектеп: ШҚО ББ Өскемен қаласы бойынша бб “№49ЖББМ”КММ

    Күні: 25.05.2023

    Мұғалімнің аты-жөні:Каирбаева Назерке Магзатовна

    Сынып: 8 АҚатысқандар: 24 Қатыспағандар:

    Сабақтың тақырыбы

    Саяси интеграция. Қазақстанның саяси-интеграциялық үдерістердегі мүдделері, бағыттары және бастамалары

    Осы сабақта қол жеткізілетін оқу мақсаттары (оқу бағдарламасына сәйкес)

    8.6.1.6- Қазақстанның саяси интеграциядағы мүдделері мен мақсаттарын талдайды.

    Сабақтың мақсаттары:

    1.Қазақстанның саяси интеграциядағы мүдделері мен мақсаттарын талдайды.

    2.Интеграциялық бірлестіктердің қажеттілігі, Қазақстанның саяси-интеграциялық үдерістердегі карта бойынша бағыттарынаталдау жасай отырып, еліміздің интеграциялық бірлестіктер құрамындағы алатын орнының маңыздылығы туралы ой тұжырымдайды.

    3.Қазақстанның саяси интеграциядағы мүдделері, басымдықтарына талдау жасап,саяси интеграциядағы Қазақстанның алатын орны мен қызметіне баға береді.

    Пәнарлық байланыс:

    Қазақстан тарихы-Қазақстан және халықаралық ұйымдар тақырыбында тәуелсіз Қазақстанның сыртқы саясатының қалыптасуы,әлемдік қауымдастыққа тең құқылы мше болып ел мүддесіне сай жұмыстар жүргізіп жатырғандығын айқындайды.

    Экономика-Қазақстанның сыртқы саясатын анықтайды.

    Алдыңғы білім:

    Саяси интеграция ұғымы, Интеграциялық бірлестіктердің құрылу мақсаттарын біледі.

    Сабақтың барысы

    Сабақтың жоспарланған кезеңдері:

    Сабақтағы жоспарланған жаттығу түрлері

    Оқушының әрекеті

    Бағалау

    Ресурстар

    Сабақтың басы

    7 мин

    М:Топ мүшелерін біріктіру, топта жағымды ахуал құру, жұмыс белсенділіктерін арттыру мақсатында «Мықты тірек» тренингін жүргізу.

    Оқушыларды БҰҰ, ЕО, ДСҰ, ШЫҰ тізімін беріп тірек сөздермен топтастыру.

    М: Алдыңғы білімді тексеру мақсатында «Сөздер банкі» ойынын ұйымдастыру.




    Тапсырма: Ж:

    Тақырыпқа қатысы бар сөздерді оған қатысы жоқ сөздермен араластырып банкаға салып,оқушылар солардың арасынан алдыңғы білімге қатысты сөздерді анықтап, мағынасын айтады. Демография, Интеграция,БҰҰ,Урбандалу,ШЫҰ,ТМД,Миграция, ЕЭО, АӨСШК,Депопуляция, Экономикалық Одақ, Кеден Одағы, ДСҰ

    Дескриптор:

    - Банкаға салынған сөздер арасынан алдыңғы білімге қатысты сөздерді анықтай алады;

    -БҰҰ, ШЫҰ,ТМД, ЕЭО, АӨСШК, Экономикалық Одақ, Кеден Одағы, ДСҰ ұғымдарына түсінік бере алады;

    - БҰҰ, ШЫҰ, ТМД, ЕЭО, АӨСШК, Экономикалық Одақ, Кеден Одағы, ДСҰ бірлестіктерінің мақсаттарын ажырата алады.


    М: «Миға шабуыл» Қазақстан қандай халықаралық ұйымдарға мүше? Қазақстан саяси интеграцияны қандай бағыттарда жүргізеді?

    К :«Кинометафора» әдісі«Халықаралық ұйымдардағы Қазақстан» бейнефильм.

    Оқушылар мұғаліммен амандасып болғаннан соң, тірек сөздер бойынша 4-топқа бөлінеді. Ойын ойнауға дайындалады











    Оқушылар берілген сөлдердің ішінен алдыңғы тақырыпқа қатысты сөздерді бөлек, жаңа тақырыпқа қатысты сөздерді бөлек ажыратып салады.






    Оқушылар мұғалімнің қойған сұрағына ойланып жауап береді, бұрыннан білетін білімдерін естеріне түсіреді.

    Берілген бейнефильмді мұқият қарап шығады.










    Қалыптастырушы бағалау. Оқушылардың дұрыс жауаптарын «Сэндвич» әдісімен бағалау.



    Тірек сөздер: БҰҰ, ЕО, ДСҰ, ШЫҰ






    Слайд 3

    Интербелсенді тақта

    Сілтеме:https://youtu.be/r9E5Z7c6VxM




















    https://youtu.be/r9E5Z7c6VxM


    Сабақтың ортасы

    25 мин

    Жаңа саба О: сабақтың мақсатын мұғаліммен бірлесе отырып анықтайды.

    Тапсырма:Т: «Ойлан, жұптас, бөліс» әдісі.

    Оқушылар берілген тапсырма (сұрақ) бойынша (Саяси интеграция. Қазақстанның саяси-интеграциялық үдерістердегі мүдделері, бағыттары және бастамалары)туралы мәтінмен танысады. Жұппен жұмыс жасау арқылы оқи отырып,ойларын қорытып, жұп болып ойларымен бөліседі, бұл бүкіл топтық талқылауға ұласады.

    І-топ Ойлан.

    Тапсырма:Еліміз интеграциялық бірлестіктерге қатысуына орай сыртқы саясатында қандай мақсаттарды көздейді?

    Дескриптор:

    -Еліміздің интеграциялық бірлестіктерге қатысуына орай сыртқы саясатындағы көздейтінмақсаттарын анықтай алады;

    Еліміздің интеграциялық бірлестіктерге қатысуына орай сыртқы саясаты туралы мәселені топта талқылай алады.

    2-топ Жұптас.

    Тапсырма:Қазақстанның Халықаралық ұйымдар құрамындағы қызметін анықтаңыз.

    Дескриптор:

    -Халықаралық ұйымдар туралы қосымша деректермен және оқулықпен жұмыстана алады;

    - Қазақстанның Халықаралық ұйымдар құрамындағы қызметін анықтап,талдау жасай алады;

    - Қазақстанның Халықаралық ұйымдар құрамындағы қызметі туралы ойларын нақты, жүйелі тұжырымдап бір-біріне жеткізе алады.

    3-топ Бөліс.

    Тапсырма:Қазақстан құрамына кіретін ұйымдар мен одақтар интеграциялық бірлестіктердің қандай түріне жатады?

    Дескриптор:

    -Қазақстан құрамына кіретін ұйымдар мен одақтар интеграциялық бірлестіктерді түрлеріне ажыратуда қосымша деректермен жұмыстана алады;

    - Қазақстан құрамына кіретін ұйымдар мен одақтар интеграциялық бірлестіктерді түріне қарай жіктей алады;

    - Қазақстан құрамына кіретін халықаралық ұйымдар мен одақтардың туралы ойларын жүйелі ой тұжырымдай алады.

    Қалыптастырушы бағалау. Оқушылардың дұрыс жауаптарын «Бас бармақ» әдісімен бағалау.

    Тапсырма 2: Сараланған тапсырмалар


    “КВЕСТ” ойын түріндегі тапсырмаларға көшеміз. Әр топтың алдына ноут бук беріледі және ойынның сілтемесі жіберіледі. Оқушылар жеке-жеке ноут бук арқылы, кей бірі ұялы телефондары арқылы ойынға кіреді.https://joyteka.com/100291727

    Төмендегі сұрақтардың жауабын табуға тырысады.


    1-сұрақ:

    Интеграция дегеніміз не? (Ашық сұрақ)

    Жауабы: Белгілі бір мүдделерге негізделіп құрылған мемлекеттер арасындағы бірігу.


    2-сұрақ:

    Интеграцияның үш мақсаты? (Ашық сұрақ)

    Жауабы: саяси, экономикалық, әскери


    3-сұрақ:

    Еуропалық экономикалық аймақ (ортақ нарық) одағының мүше елдері

    Жауабы:

    а)АҚШ, Канада, Мексика

    б)ЕО,Норвегия, Исландия және Лихтенштейн

    в)Бруней, Вьетнам, Индонезия

    Дұрыс жауабы: б)



    Оқушылар топта және жұпта мәтінмен танысады, өзара мәтінді талқылайды және қорытындыға келеді. Ойларымен жұптаса отырып бөліседі. Бұл жұптық талқылау топтық талқылауға ұласады.


    1,2,3-топ оқушылары топпен берілген сұрақтарға жауап іздейді, оқулықтан қарап мұғалімге жауаптарын айтады.

    Әр топ һзіне берілген тапсырмалар бойынша дескрипторды негізге ала отырып жауап беруге тырысады.

    Топтар бір бірінің жауабын “Бас бармақ” әдісі арқылы бағалайды.














    Оқушылар сілтемені басып ойынға тіркеледі және өз есімдерін жазып, квест ойынының бөлмесіне кіреді.






























    Қалыптастырушы бағалау. Оқушылардың дұрыс жауаптарын «Бас бармақ» әдісімен бағалау.

    Бас бармақ

    Picture 4 Picture 4

















    Квест тапсырмаларын дұрыс орындап, бөлменің есігінен шыққан оқушылардың есімдері мұғалімнің үстел бетінде шығып тұрады. Сол бойнша қай оқушы бірінші болып ойынды аяқтағандығын көруге болады.


    Оқушылардың бірін бірі бағалауы ретінде: “Күн, ай, жұлдыз” әдісі қолданылады.




    А4, маркер, суреттер

    Оқулық-«Қазақстанның эконмикалық және әлеуметтік географиясы» Алматы«Мектеп»2013 293-296 бб

    «Қазақстанның эконмикалық және әлеуметтік географиясы» Алматы«Атамұра»2005 225-232 бб




























    Жүктеу
    bolisu
    Бөлісу
    ЖИ арқылы жасау
    Файл форматы:
    docx
    Геометрия Презентация 9 сынып
    08.06.2023
    416
    Жүктеу
    ЖИ арқылы жасау
    Жариялаған:
    Кайырбаева Назерке
    Бұл материалды қолданушы жариялаған. Ustaz Tilegi ақпаратты жеткізуші ғана болып табылады. Жарияланған материалдың мазмұны мен авторлық құқық толықтай автордың жауапкершілігінде. Егер материал авторлық құқықты бұзады немесе сайттан алынуы тиіс деп есептесеңіз,
    шағым қалдыра аласыз
    Қазақстандағы ең үлкен материалдар базасынан іздеу
    Сіз үшін 400 000 ұстаздардың еңбегі мен тәжірибесін біріктіріп, ең үлкен материалдар базасын жасадық. Төменде керек материалды іздеп, жүктеп алып сабағыңызға қолдана аласыз
    Материал жариялап, аттестацияға 100% жарамды сертификатты тегін алыңыз!
    Ustaz tilegi журналы министірліктің тізіміне енген. Qr коды мен тіркеу номері беріледі. Материал жариялаған соң сертификат тегін бірден беріледі.
    Оқу-ағарту министірлігінің ресми жауабы
    Сайтқа 5 материал жариялап, тегін АЛҒЫС ХАТ алыңыз!
    Қазақстан Республикасының білім беру жүйесін дамытуға қосқан жеке үлесі үшін және де Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық материалыңызбен бөлісіп, белсенді болғаныңыз үшін алғыс білдіреміз!
    Сайтқа 25 материал жариялап, тегін ҚҰРМЕТ ГРОМАТАСЫН алыңыз!
    Тәуелсіз Қазақстанның білім беру жүйесін дамытуға және білім беру сапасын арттыру мақсатында Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жариялағаны үшін марапатталасыз!
    Министірлікпен келісілген курстар тізімі

    Химия пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Тарих пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Биология пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Ағылшын тілі пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    География пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Информатика пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Мектепке дейінгі білім беру

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    «Қазақ тілі» жəне «Қазақ əдебиеті»

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Дене шынықтыру

    пәні бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Білім алушылардың білім сапасын арттыру

    мақсатында сабақта цифрлық технологияларды қолдану
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Инклюзивті білім беру

    жүйесінде ерекше білім беру қажеттілігі бар білім алушыға психологиялық-педагогикалық қолдау көрсету бойынша педагогтердің кәсіби және пәндік құзыреттіліктерін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ
    Ғылыми-әдістемелік орталығы
    Редакциямен байланыс
    +7 (771) 234-55-99
    Жұмыс кестесі: Дүйсенбі –
    жұма, 9:00 – 18:00
    Мекенжай:
    Қазақстан, Алматы, Гоголья 86,
    4 этаж, 406-кабинет
    Электронды пошта
    ustaztilegi@gmail.com
    Сведения об организации
    Сайт Peaksoft веб-студиясында жасалған - Peaksoft.kz
    Политика конфиденциальности
    Сведения об организации