Қауымдастық
Жаңа
ЖИ көмекші
Жаңа
Хабарламалар
Менің курстарым
Менің олимпиадаларым
Дайын ҚМЖ
Менің материалдарым
Менің іс-шараларым
Менің байқауларым
Менің турнирлерлерім
Журнал
Курс Олимпиада Дайын ҚМЖ ЖИ көмекші Материалдар
Аттестация Іс-шаралар Байқау Турнир Орталық туралы
Материалдар Журнал Көпшілік талқылауына арналған
білім беру бағдарламаларының белсенді жобалары
Орталық туралы
ЖИ көмекші
Қауымдастық
0 / 1
Барлық 400 000 материалдарды тегін жүктеу үшін
Ұнаған тарифті таңдаңыз
Айлық
Жылдық
1 - күндік
Танысу
690 ₸ / 1 күнге
Таңдау
UstazTilegi AI - ЖИ арқылы тегін ҚМЖ, БЖБ, ТЖБ, тест, презентация, авторлық бағдарлама т.б.
  • 10 материал жасау
  • Материалдар бөлімі - Барлық 400 000 материалдарды тегін
  • 30 материал жүктеу
  • Аттестация ПББ тестеріне доступ аласыз
  • шексіз
  • Жеке ҚМЖ бөлімінде - дайын ҚМЖ-ларды, презентацияларды жүктеу
  • 5 файлды тегін жүктеу
  • Олимпиада, турнир, байқауларға 50% жеңілдік
    1 - айлық
    Стандарт
    2990 ₸ / айына
    UstazTilegi AI - ЖИ арқылы тегін ҚМЖ, БЖБ, ТЖБ, тест, презентация, авторлық бағдарлама т.б. жасау
  • 30 материал жасау
  • Материалдар бөлімі - Барлық 400 000 материалдарды тегін
  • 900 материал жүктеу
  • Аттестация ПББ тестеріне доступ аласыз
  • шексіз
  • Жеке ҚМЖ бөлімінде - дайын ҚМЖ-ларды, презентацияларды жүктеу
  • 150 файлды тегін жүктеу
  • Жинақталған ҚМЖ бөлімінде
  • 10 файлды тегін жүктеу
  • Олимпиада, турнир, байқауларға 50% жеңілдік
    Іс-шаралар (мини-курстар, семинарлар, конференциялар)
  • тегін қатысу
  • 1 - айлық
    Шебер
    7990 ₸ / айына
    Таңдау
    UstazTilegi AI - ЖИ арқылы тегін ҚМЖ, БЖБ, ТЖБ, тест, презентация, авторлық бағдарлама т.б. жасау
  • 150 материал жасау
  • Материалдар бөлімі - Барлық 400 000 материалдарды тегін
  • 900 материал жүктеу
  • Аттестация ПББ тестеріне доступ аласыз
  • шексіз
  • Жеке ҚМЖ бөлімінде - дайын ҚМЖ-ларды, презентацияларды жүктеу
  • 300 файлды тегін жүктеу
  • Жинақталған ҚМЖ бөлімінде
  • 50 файлды тегін жүктеу
  • Олимпиада, турнир, байқауларға 50% жеңілдік
    Іс-шаралар (мини-курстар, семинарлар, конференциялар)
  • тегін қатысу
  • Назар аударыңыз!
    Сіз барлық мүмкіндікті қолдандыңыз.
    Қалған материалдарды ертең жүктей аласыз.
    Ок
    Материалдың қысқаша нұсқасы

    Ұзақ мерзімді жоспардың бөлімдері


    Тақырыптар/Ұзақ мерзімді жоспардың мазмұны

    Оқу мақсаттары

    Түсіну және жауап беру

    Анализ және интерпретация

    Бағалау және салыстыру

    ІІІ тоқсан

    (30 сағат)

    3-бөлім:

    Махаббат және абырой


    М.Дулатов «Бақытсыз Жамал» романы,

    Б.Момышұлы «Ұшқан ұя» әңгімесі,

    Д.Исабеков « Әпке» драмасы,

    М.Мақатаев «Аққулар ұйықтағанда» поэмасы

    8.1.1.1әдеби шығарманың жанрына байланысты сюжеттік желілерін, эпилог,прологтарды анықтау;

    8.1.2.1 әдеби шығарманың идеясы мен пафосын ұлттық мүдде тұрғысынан ашу;

    8.1.3.1көркем шығармадағы кейіпкерлерді сомдауда тура және жанама мінездеулерді жіктеу;

    8.1.4.1 көркем шығармалардан алған үзінділерді өз көзқарасын дәлелдеу үшін орынды қолдану

    8.2.1.1 композицияны тұтастан бөлшеккке, бөлшектен тұтасқа қарай талдау;

    8.2.2.1 автор бейнесі мен кейіпкерлер қарым-қатынасының тілдік көрінісін талдау;

    8.2.3.1 шығармадағы көркемдегіш құралдардың (психологиялық параллелизм, перифраз, сатира, ирония, гротеск, эллипсис) қолданысын талдай отырып, автор стилін анықтау;

    8.2.4.1 шығармадан алған үзінділерді қайта өңдепкреативті жазу

    8.3.1.1 шығарманың тақырыбы мен идеясын осы тектес басқа шығармалармен салыстырып, тарихи және көркемдік құндылығын бағалау;

    8.3.2.1 шығармадағы материалдық және рухани құндылықтарды заманауи тұрғыда салыстырып, жаңашылдығына баға беру;

    8.3.3.1 шығарманың көркемдік идеялық құндылығын гуманистік тұрғыдан талдап, әдеби эссе жазу;

    8.3.4.1 шығарма бойынша жазылған әдеби сын-пікірлерге сүйене отырып, өзіндік сыни пікір жазу






    Ауыспалы тақырыптар

    Сабақ тақырыптары

    Оқу мақсаты

    Cағ. саны

    Мерзімі

    Ескерту

    ІІІ. Махаббат және абырой


    М. Дулатов өмірі мен шығармашылығы

    8.1.1.1 әдеби шығарманың жанрына байланысты сюжеттік желілерін, эпилог, прологтарды анықтау. (Т/Ж1)

    1



    М. Дулатов «Бақытсыз Жамал» романы

    8.2.1.1 композицияны тұтастан бөлшекке, бөлшектен тұтасқа қарай талдау.(А/И1)

    1



    Шығарманың идеясы мен тақырыбы

    8.1.2.1 әдеби шығарманың идеясы мен пафосын ұлттық мүдде тұрғысынан ашу . (Т/Ж2)

    8.3.2.1 шығармадағы материалдық және рухани құндылықтарды заманауи тұрғыда салыстырып, жаңашылдығына баға беру. (Б/С2)

    1



    Шығармадағы кейіпкерлер бейнесі

    8.1.3.1 көркем шығармадағы кейіпкерлерді сомдауда тура және жанама мінездеулерді жіктеу. (Т/Ж3)

    1



    Шығарманың көркемдік ерекшелігі

    8.3.3.1 шығарманың көркемдік идеялық құндылығын гуманистік тұрғыдан талдап, әдеби эссе жазу.(Б/С3)

    1



    Ескілік көлеңкесінде

    8.2.4.1 шығармадан алған үзінділерді қайта өңдеп креативті жазу. (А/И4)

    1




    Ескілік көлеңкесінде

    8.2.2.1 автор бейнесі мен кейіпкерлер қарым-қатынасының тілдік көрінісін талдау. (А/И2)

    8.2.3.1 шығармадағы көркемдегіш құралдардың (психологиялық параллелизм, перифраз, сатира, ирония, гротеск, эллипсис) қолданысын талдай отырып, автор стилін анықтау. (А/И3)

    1



    Жамал тағдыры


    8.1.4.1 көркем шығармалардан алған үзінділерді өз көзқарасын дәлелдеу үшін орынды қолдану. (Т/Ж4)


    1



    Б. Момышұлы өмірі мен шығармашлығы

    8.1.2.1 -әдеби шығарманың идеясы мен пафосын ұлттық мүдде тұрғысынан ашу. (Т/Ж2)

    1



    Б. Момышұлы «Ұшқан ұя» әңгімесі

    8.1.1.1 -әдеби шығарманың жанрына байланысты сюжеттік желілерін, эпилог, прологтарды анықтау. (Т/Ж1)

    1



    Шығармадағы кейіпкерлер бейнесі

    8.1.4.1 көркем шығармалардан алған үзінділерді өз көзқарасын дәлелдеу үшін орынды қолдану. (Т/Ж4)

    1



    Шығармадағы кейіпкерлер бейнесі

    8.2.2.1 автор бейнесі мен кейіпкерлер қарым-қатынасының тілдік көрінісін талдау. (А/И2)

    8.3.3.1 шығарманың көркемдік идеялық құндылығын гуманистік тұрғыдан талдап, әдеби эссе жазу.(Б/С3)

    1



    Шығарманың құрылысы

    8.2.1.1 композицияны тұтастан бөлшеккке, бөлшектен тұтасқа қарай талдау. (А/И1)

    1



    Шығарманың құндылығы

    8.3.1.1 шығарманың тақырыбы мен идеясын осы тектес басқа шығармалармен салыстырып, тарихи және көркемдік құндылығын бағалау.(Б/С1)

    1



    Отан отбасынан басталады

    8.2.4.1 шығармадан алған үзінділерді қайта өңдеп креативті жазу. (А/И4)

    1



    Бата – басты құндылық

    8.3.4.1 шығарма бойынша жазылған әдеби сын-пікірлерге сүйене отырып, өзіндік сыни пікір жазу.(Б/С4)

    1



    Д. Исабеков « Әпке» драмасы

    8.1.1.1 -әдеби шығарманың жанрына байланысты сюжеттік желілерін, эпилог, прологтарды анықтау. (Т/Ж1)

    1



    Бауырмалдық

    8.1.2.1 -әдеби шығарманың идеясы мен пафосын ұлттық мүдде тұрғысынан ашу . (Т/Ж2)

    8.1.3.1 көркем шығармадағы кейіпкерлерді сомдауда тура және жанама мінездеулерді жіктеу. (Т/Ж3)

    1



    Шығарманың көркемдік ерекшелігі

    8.1.4.1 көркем шығармалардан алған үзінділерді өз көзқарасын дәлелдеу үшін орынды қолдану. (Т/Ж4)


    1



    Шығарманың көркемдік ерекшелігі

    8.2.3.1 шығармадағы көркемдегіш құралдардың (психологиялық параллелизм, перифраз, сатира, ирония, гротеск, эллипсис) қолданысын талдай отырып, автор стилін анықтау. (А/И3)

    1



    Жалғыздық

    8.2.4.1 шығармадан алған үзінділерді қайта өңдеп креативті жазу. (А/И4)

    1



    Мен автор болсам...

    (Бөлім бойынша ЖБ-20 минут)

    8.3.4.1 шығарма бойынша жазылған әдеби сын-пікірлерге сүйене отырып, өзіндік сыни пікір жазу.(Б/С4)

    Жиынтық бағалауға арналған әдістемелік ұсыныстар. «Қазақ әдебиеті» 8-сынып (16-18-бет)

    1



    М. Мақатаев «Аққулар ұйықтағанда» поэмасы

    8.1.1.1 -әдеби шығарманың жанрына байланысты сюжеттік желілерін, эпилог, прологтарды анықтау. (Т/Ж1)

    1



    М. Мақатаев «Аққулар ұйықтағанда» поэмасы


    8.2.2.1 автор бейнесі мен кейіпкерлер қарым-қатынасының тілдік көрінісін талдау. (А/И2)


    1



    1


    Мереке

    күніне байланысты біріктіру

    Поэманың құрылысы


    8.2.1.1 композицияны тұтастан бөлшеккке, бөлшектен тұтасқа қарай талдау. (А/И1)


    Ана махаббаты

    8.1.3.1 көркем шығармадағы кейіпкерлерді сомдауда тура және жанама мінездеулерді жіктеу. (Т/Ж3)

    1



    Ана махаббаты


    8.3.4.1 шығарма бойынша жазылған әдеби сын-пікірлерге сүйене отырып, өзіндік сыни пікір жазу. (Б/С4)


    1



    Тоқсандық жиынтық бағалау

    Ес Ескертпе! «Қазақ әдебиеті» (оқыту қазақ тілінде)пәнінен тоқсандық жиынтық бағалаудың спецификациясы, 8-сынып. 14-17- бет

    1



    Жетімкөл

    8.3.2.1 шығармадағы материалдық және рухани құндылықтарды заманауи тұрғыда салыстырып, жаңашылдығына баға беру. (Б/С2)

    1



    Жетімкөл

    8.3.3.1 шығарманың көркемдік идеялық құндылығын гуманистік тұрғыдан талдап, әдеби эссе жазу.(Б/С3)

    1





















    Ұзақ мерзімді жоспардың бөлімдері


    Тақырыптар/Ұзақ мерзімді жоспардың мазмұны

    Оқу мақсаттары

    Түсіну және жауап беру

    Анализ және интерпретация

    Бағалау және салыстыру

    ІV тоқсан

    (24 сағат)

    4-бөлім:

    Қиял мен шындық

    Т.Ахтанов «Күй аңызы» әңгімесі,

    Ж.Сахиев «Айдағы жасырынбақ», «Дабыл» фантастикалық әңгімелері,

    Р. Мұқанова «Мәңгілік бала бейне»

    8.1.1.1 әдеби шығарманың жанрына байланысты сюжеттік желілерін, эпилог,прологтарды анықтау;

    8.1.2.1 әдеби шығарманың идеясы мен пафосын ұлттық мүдде тұрғысынан ашу;

    8.1.3.1 көркем шығармадағы кейіпкерлерді сомдауда тура және жанама мінездеулерді жіктеу;

    8.1.4.1 көркем шығармалардан алған үзінділерді өз көзқарасын дәлелдеу үшін орынды қолдану

    8.2.1.1 композицияны тұтаст

    Жүктеу
    ЖИ арқылы жасау
    ЖИ арқылы жасау
    bolisu
    Бөлісу
    1 - айлық
    Материал тарифі
    -96% жеңілдік
    00
    05
    00
    ҚМЖ
    Ашық сабақ
    Тәрбие сағаты
    Презентация
    БЖБ, ТЖБ тесттер
    Көрнекіліктер
    Балабақшаға арнарлған құжаттар
    Мақала, Эссе
    Дидактикалық ойындар
    және тағы басқа 400 000 материал
    Барлық 400 000 материалдарды шексіз
    жүктеу мүмкіндігіне ие боласыз
    1 990 ₸ 49 000₸
    1 айға қосылу
    Материалға шағымдану

    Бұл материал сайт қолданушысы жариялаған. Материалдың ішінде жазылған барлық ақпаратқа жауапкершілікті жариялаған қолданушы жауап береді. Ұстаз тілегі тек ақпаратты таратуға қолдау көрсетеді. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзған болса немесе басқа да себептермен сайттан өшіру керек деп ойласаңыз осында жазыңыз

    Жариялаған:
    Досова Амина Калмырзаевна
    12 Қырқүйек 2023
    441
    Шағым жылдам қаралу үшін барынша толық ақпарат жіберіңіз

    қмж

    Тақырып бойынша 11 материал табылды

    қмж

    Материал туралы қысқаша түсінік
    қмж
    Материалдың қысқаша нұсқасы

    Ұзақ мерзімді жоспардың бөлімдері


    Тақырыптар/Ұзақ мерзімді жоспардың мазмұны

    Оқу мақсаттары

    Түсіну және жауап беру

    Анализ және интерпретация

    Бағалау және салыстыру

    ІІІ тоқсан

    (30 сағат)

    3-бөлім:

    Махаббат және абырой


    М.Дулатов «Бақытсыз Жамал» романы,

    Б.Момышұлы «Ұшқан ұя» әңгімесі,

    Д.Исабеков « Әпке» драмасы,

    М.Мақатаев «Аққулар ұйықтағанда» поэмасы

    8.1.1.1әдеби шығарманың жанрына байланысты сюжеттік желілерін, эпилог,прологтарды анықтау;

    8.1.2.1 әдеби шығарманың идеясы мен пафосын ұлттық мүдде тұрғысынан ашу;

    8.1.3.1көркем шығармадағы кейіпкерлерді сомдауда тура және жанама мінездеулерді жіктеу;

    8.1.4.1 көркем шығармалардан алған үзінділерді өз көзқарасын дәлелдеу үшін орынды қолдану

    8.2.1.1 композицияны тұтастан бөлшеккке, бөлшектен тұтасқа қарай талдау;

    8.2.2.1 автор бейнесі мен кейіпкерлер қарым-қатынасының тілдік көрінісін талдау;

    8.2.3.1 шығармадағы көркемдегіш құралдардың (психологиялық параллелизм, перифраз, сатира, ирония, гротеск, эллипсис) қолданысын талдай отырып, автор стилін анықтау;

    8.2.4.1 шығармадан алған үзінділерді қайта өңдепкреативті жазу

    8.3.1.1 шығарманың тақырыбы мен идеясын осы тектес басқа шығармалармен салыстырып, тарихи және көркемдік құндылығын бағалау;

    8.3.2.1 шығармадағы материалдық және рухани құндылықтарды заманауи тұрғыда салыстырып, жаңашылдығына баға беру;

    8.3.3.1 шығарманың көркемдік идеялық құндылығын гуманистік тұрғыдан талдап, әдеби эссе жазу;

    8.3.4.1 шығарма бойынша жазылған әдеби сын-пікірлерге сүйене отырып, өзіндік сыни пікір жазу






    Ауыспалы тақырыптар

    Сабақ тақырыптары

    Оқу мақсаты

    Cағ. саны

    Мерзімі

    Ескерту

    ІІІ. Махаббат және абырой


    М. Дулатов өмірі мен шығармашылығы

    8.1.1.1 әдеби шығарманың жанрына байланысты сюжеттік желілерін, эпилог, прологтарды анықтау. (Т/Ж1)

    1



    М. Дулатов «Бақытсыз Жамал» романы

    8.2.1.1 композицияны тұтастан бөлшекке, бөлшектен тұтасқа қарай талдау.(А/И1)

    1



    Шығарманың идеясы мен тақырыбы

    8.1.2.1 әдеби шығарманың идеясы мен пафосын ұлттық мүдде тұрғысынан ашу . (Т/Ж2)

    8.3.2.1 шығармадағы материалдық және рухани құндылықтарды заманауи тұрғыда салыстырып, жаңашылдығына баға беру. (Б/С2)

    1



    Шығармадағы кейіпкерлер бейнесі

    8.1.3.1 көркем шығармадағы кейіпкерлерді сомдауда тура және жанама мінездеулерді жіктеу. (Т/Ж3)

    1



    Шығарманың көркемдік ерекшелігі

    8.3.3.1 шығарманың көркемдік идеялық құндылығын гуманистік тұрғыдан талдап, әдеби эссе жазу.(Б/С3)

    1



    Ескілік көлеңкесінде

    8.2.4.1 шығармадан алған үзінділерді қайта өңдеп креативті жазу. (А/И4)

    1




    Ескілік көлеңкесінде

    8.2.2.1 автор бейнесі мен кейіпкерлер қарым-қатынасының тілдік көрінісін талдау. (А/И2)

    8.2.3.1 шығармадағы көркемдегіш құралдардың (психологиялық параллелизм, перифраз, сатира, ирония, гротеск, эллипсис) қолданысын талдай отырып, автор стилін анықтау. (А/И3)

    1



    Жамал тағдыры


    8.1.4.1 көркем шығармалардан алған үзінділерді өз көзқарасын дәлелдеу үшін орынды қолдану. (Т/Ж4)


    1



    Б. Момышұлы өмірі мен шығармашлығы

    8.1.2.1 -әдеби шығарманың идеясы мен пафосын ұлттық мүдде тұрғысынан ашу. (Т/Ж2)

    1



    Б. Момышұлы «Ұшқан ұя» әңгімесі

    8.1.1.1 -әдеби шығарманың жанрына байланысты сюжеттік желілерін, эпилог, прологтарды анықтау. (Т/Ж1)

    1



    Шығармадағы кейіпкерлер бейнесі

    8.1.4.1 көркем шығармалардан алған үзінділерді өз көзқарасын дәлелдеу үшін орынды қолдану. (Т/Ж4)

    1



    Шығармадағы кейіпкерлер бейнесі

    8.2.2.1 автор бейнесі мен кейіпкерлер қарым-қатынасының тілдік көрінісін талдау. (А/И2)

    8.3.3.1 шығарманың көркемдік идеялық құндылығын гуманистік тұрғыдан талдап, әдеби эссе жазу.(Б/С3)

    1



    Шығарманың құрылысы

    8.2.1.1 композицияны тұтастан бөлшеккке, бөлшектен тұтасқа қарай талдау. (А/И1)

    1



    Шығарманың құндылығы

    8.3.1.1 шығарманың тақырыбы мен идеясын осы тектес басқа шығармалармен салыстырып, тарихи және көркемдік құндылығын бағалау.(Б/С1)

    1



    Отан отбасынан басталады

    8.2.4.1 шығармадан алған үзінділерді қайта өңдеп креативті жазу. (А/И4)

    1



    Бата – басты құндылық

    8.3.4.1 шығарма бойынша жазылған әдеби сын-пікірлерге сүйене отырып, өзіндік сыни пікір жазу.(Б/С4)

    1



    Д. Исабеков « Әпке» драмасы

    8.1.1.1 -әдеби шығарманың жанрына байланысты сюжеттік желілерін, эпилог, прологтарды анықтау. (Т/Ж1)

    1



    Бауырмалдық

    8.1.2.1 -әдеби шығарманың идеясы мен пафосын ұлттық мүдде тұрғысынан ашу . (Т/Ж2)

    8.1.3.1 көркем шығармадағы кейіпкерлерді сомдауда тура және жанама мінездеулерді жіктеу. (Т/Ж3)

    1



    Шығарманың көркемдік ерекшелігі

    8.1.4.1 көркем шығармалардан алған үзінділерді өз көзқарасын дәлелдеу үшін орынды қолдану. (Т/Ж4)


    1



    Шығарманың көркемдік ерекшелігі

    8.2.3.1 шығармадағы көркемдегіш құралдардың (психологиялық параллелизм, перифраз, сатира, ирония, гротеск, эллипсис) қолданысын талдай отырып, автор стилін анықтау. (А/И3)

    1



    Жалғыздық

    8.2.4.1 шығармадан алған үзінділерді қайта өңдеп креативті жазу. (А/И4)

    1



    Мен автор болсам...

    (Бөлім бойынша ЖБ-20 минут)

    8.3.4.1 шығарма бойынша жазылған әдеби сын-пікірлерге сүйене отырып, өзіндік сыни пікір жазу.(Б/С4)

    Жиынтық бағалауға арналған әдістемелік ұсыныстар. «Қазақ әдебиеті» 8-сынып (16-18-бет)

    1



    М. Мақатаев «Аққулар ұйықтағанда» поэмасы

    8.1.1.1 -әдеби шығарманың жанрына байланысты сюжеттік желілерін, эпилог, прологтарды анықтау. (Т/Ж1)

    1



    М. Мақатаев «Аққулар ұйықтағанда» поэмасы


    8.2.2.1 автор бейнесі мен кейіпкерлер қарым-қатынасының тілдік көрінісін талдау. (А/И2)


    1



    1


    Мереке

    күніне байланысты біріктіру

    Поэманың құрылысы


    8.2.1.1 композицияны тұтастан бөлшеккке, бөлшектен тұтасқа қарай талдау. (А/И1)


    Ана махаббаты

    8.1.3.1 көркем шығармадағы кейіпкерлерді сомдауда тура және жанама мінездеулерді жіктеу. (Т/Ж3)

    1



    Ана махаббаты


    8.3.4.1 шығарма бойынша жазылған әдеби сын-пікірлерге сүйене отырып, өзіндік сыни пікір жазу. (Б/С4)


    1



    Тоқсандық жиынтық бағалау

    Ес Ескертпе! «Қазақ әдебиеті» (оқыту қазақ тілінде)пәнінен тоқсандық жиынтық бағалаудың спецификациясы, 8-сынып. 14-17- бет

    1



    Жетімкөл

    8.3.2.1 шығармадағы материалдық және рухани құндылықтарды заманауи тұрғыда салыстырып, жаңашылдығына баға беру. (Б/С2)

    1



    Жетімкөл

    8.3.3.1 шығарманың көркемдік идеялық құндылығын гуманистік тұрғыдан талдап, әдеби эссе жазу.(Б/С3)

    1





















    Ұзақ мерзімді жоспардың бөлімдері


    Тақырыптар/Ұзақ мерзімді жоспардың мазмұны

    Оқу мақсаттары

    Түсіну және жауап беру

    Анализ және интерпретация

    Бағалау және салыстыру

    ІV тоқсан

    (24 сағат)

    4-бөлім:

    Қиял мен шындық

    Т.Ахтанов «Күй аңызы» әңгімесі,

    Ж.Сахиев «Айдағы жасырынбақ», «Дабыл» фантастикалық әңгімелері,

    Р. Мұқанова «Мәңгілік бала бейне»

    8.1.1.1 әдеби шығарманың жанрына байланысты сюжеттік желілерін, эпилог,прологтарды анықтау;

    8.1.2.1 әдеби шығарманың идеясы мен пафосын ұлттық мүдде тұрғысынан ашу;

    8.1.3.1 көркем шығармадағы кейіпкерлерді сомдауда тура және жанама мінездеулерді жіктеу;

    8.1.4.1 көркем шығармалардан алған үзінділерді өз көзқарасын дәлелдеу үшін орынды қолдану

    8.2.1.1 композицияны тұтаст

    Жүктеу
    bolisu
    Бөлісу
    ЖИ арқылы жасау
    Файл форматы:
    doc
    Қазақ әдебиеті Сабақ жоспары 8 сынып
    12.00.2023
    441
    Жүктеу
    ЖИ арқылы жасау
    Жариялаған:
    Досова Амина Калмырзаевна
    Бұл материалды қолданушы жариялаған. Ustaz Tilegi ақпаратты жеткізуші ғана болып табылады. Жарияланған материалдың мазмұны мен авторлық құқық толықтай автордың жауапкершілігінде. Егер материал авторлық құқықты бұзады немесе сайттан алынуы тиіс деп есептесеңіз,
    шағым қалдыра аласыз
    Қазақстандағы ең үлкен материалдар базасынан іздеу
    Сіз үшін 400 000 ұстаздардың еңбегі мен тәжірибесін біріктіріп, ең үлкен материалдар базасын жасадық. Төменде керек материалды іздеп, жүктеп алып сабағыңызға қолдана аласыз
    Материал жариялап, аттестацияға 100% жарамды сертификатты тегін алыңыз!
    Ustaz tilegi журналы министірліктің тізіміне енген. Qr коды мен тіркеу номері беріледі. Материал жариялаған соң сертификат тегін бірден беріледі.
    Оқу-ағарту министірлігінің ресми жауабы
    Сайтқа 5 материал жариялап, тегін АЛҒЫС ХАТ алыңыз!
    Қазақстан Республикасының білім беру жүйесін дамытуға қосқан жеке үлесі үшін және де Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық материалыңызбен бөлісіп, белсенді болғаныңыз үшін алғыс білдіреміз!
    Сайтқа 25 материал жариялап, тегін ҚҰРМЕТ ГРОМАТАСЫН алыңыз!
    Тәуелсіз Қазақстанның білім беру жүйесін дамытуға және білім беру сапасын арттыру мақсатында Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жариялағаны үшін марапатталасыз!
    Министірлікпен келісілген курстар тізімі

    Химия пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Тарих пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Биология пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Ағылшын тілі пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    География пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Информатика пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Мектепке дейінгі білім беру

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    «Қазақ тілі» жəне «Қазақ əдебиеті»

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Дене шынықтыру

    пәні бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Білім алушылардың білім сапасын арттыру

    мақсатында сабақта цифрлық технологияларды қолдану
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Инклюзивті білім беру

    жүйесінде ерекше білім беру қажеттілігі бар білім алушыға психологиялық-педагогикалық қолдау көрсету бойынша педагогтердің кәсіби және пәндік құзыреттіліктерін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ
    Ғылыми-әдістемелік орталығы
    Редакциямен байланыс
    +7 (771) 234-55-99
    Жұмыс кестесі: Дүйсенбі –
    жұма, 9:00 – 18:00
    Мекенжай:
    Қазақстан, Алматы, Гоголья 86,
    4 этаж, 406-кабинет
    Электронды пошта
    ustaztilegi@gmail.com
    Сведения об организации
    Сайт Peaksoft веб-студиясында жасалған - Peaksoft.kz
    Политика конфиденциальности
    Сведения об организации