Тексерілді:
Күні:24.09.2016 ж
Сыныбы:9А
Пәні: физика
|
Сабақтың аты |
§ 8 Сызықтық және бұрыштық жылдамдықтар.Центрге тартқыш үдеу |
|
Сілтеме |
Жоспар |
|
Жалпы мақсаты |
|
|
Күтілетін нәтиже |
|
|
Негізгі идеялар |
Нүктеің шеңбер бойымен бірқалыпты қозғалысын сипаттау үшін айналу периоды және айналу жиілігі деп аталатын шамалар енгізіледі.
Айналу периоды секундпен өлшенеді. Айналу жиілігі Гц-пен өлшенеді Бұрыштық жылдамдық деп дененің бұрылу бұрышының осы бұрылуға кеткен уақытқа қатынасымен өлшенетін шаманы айтады.
Шеңбер бойымен бірқалыпты қозғалатын дененің үдеуі шеңбердің кез келген нүктесінде радиус бойымен оның центріне қарай бағытталады. Сондықтан оны центрге тартқыш үдеу деп атайды.
|
|
Тапсырмалар |
Топтық жұмыс «Жигсо» |
|
Тапсырмалар |
Жұптық жұмыс «Пилот - Штурман» |
|
Тапсырмалар |
Жеке жұмыс «Блум таксономиясы» |
Сабақ бойынша мұғалімнің жазбалары: (мұғалім және оқушы немен айналысады)
І.Ұйымдастыру (2 минут)
-
Сәлемдесу
-
Сынып оқушыларына жағымды ахуал туғызу
-
Түгелдеу
1.2. Топқа бөлу (1,2,3 сандарына байланысты 3 топқа бөлінеді)
ІІ. Үй тапсырмасын сұрау (4 минут)
-
Траектория неше түрге бөлінеді?
-
Қисық сызықты қозғалыс дегенді қалай түсінесіңдер?
-
Машина доңғалағының траекториясы қандай қозғалысқа жатады?
ІІІ. Талқылау үшін сұрақтар беріледі (3 минут)
-
Жылдамдық дегеніміз не?
-
Жылдамдықтың қандай түрлерін білесіңдер?
-
Бұрыштық жылдамдық дегенді қалай түсінесіңдер?
ІҮ. Топтық жұмыс «Жигсо» (15 минут)
Сіздің тобыңызда 5 рөлді: лидер, баяндамашы, хатшы, уақыт сақшысы және бақылаушыларды анықтаңыз. Жұмыс төмендегідей жоспармен жүреді:
Берілген мәтінді оқып, топпен бірлесе отырып, талқылайды және әр топтың бақылаушысы жасаған жұмыстарға сәйкес бақылау парағын жүргізеді.
Бақылаушының бағалау парағы
|
№ |
Бағалау өлшемдері |
Көш басшы |
Хатшы |
Баяндамашы |
Уақыт сақшысы |
|
1 |
Тақырыптың ашылуына үлес қосу |
|
|
|
|
|
2 |
Міндетін атқару |
|
|
|
|
|
3 |
Топтық жұмысқа атсалысуы |
|
|
|
|
Әр оқушы өзіне жүктелген рөлдің міндеттерін атқарады.
Топ пікірлерін тыңдау.
Ү. Жұптық жұмыс «Пилот - Штурман» (5 минут)
(Штурман – басқарушы, пилот – орындаушы)
Берілген суретті түсіндіру, яғни штурман айтып отырады, пилот қағаз бетіне түсіріп отырады.
1
) 2)

Жұптың пікірлерін тыңдау,барлық айтылған ой-пікірлерді бағалаудың мақсатына сәйкестендіру
VІ. Жеке жұмыс «Блум таксономиясы» (13 минут)
|
1 |
Білу |
Сызықтық және бұрыштық жылдамдық дегеніміз не? |
|
|
2 |
Түсіну |
Сызықтық және бұрыштық жылдамдық формуласын жаз? Центрге тартқыш үдеу дегеніміз не? |
|
|
3 |
Қолдану |
Велосипед доңғалығының радиусы 40 см. Айналу периоды 4с. Доңғалақтың айналу кезінде сызықтық жылдамдығы неге тең болды? |
|
|
4 |
Талдау |
Сызықтық және бұрыштық жылдамдықды салыстыр? |
|
|
5 |
Жинақтау |
Машина доңғалағының жүрісіндегі сызықтық және бұрыштық жылдамдықты сипаттап бер? |
|
|
6 |
Бағалау |
Дене қозғалысындағы сызықтық және бұрыштық жылдамдықтың маңыздылығы қаншама? |
|
Жасаған жұмыстарын 2 жұлдыз, 1 ұсыныспен бағалау.
ҮІ. Кері байланыс (не үйрендім, не қиын болды, сұрақ.) (3 минут)
|
Кейінгі тапсырмалар |
№58 |
|
Кейінгі оқу |
§ 8 Сызықтық және бұрыштық жылдамдықтар.Центрге тартқыш үдеу |
жүктеу мүмкіндігіне ие боласыз
Бұл материал сайт қолданушысы жариялаған. Материалдың ішінде жазылған барлық ақпаратқа жауапкершілікті жариялаған қолданушы жауап береді. Ұстаз тілегі тек ақпаратты таратуға қолдау көрсетеді. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзған болса немесе басқа да себептермен сайттан өшіру керек деп ойласаңыз осында жазыңыз
қмж
қмж
Тексерілді:
Күні:24.09.2016 ж
Сыныбы:9А
Пәні: физика
|
Сабақтың аты |
§ 8 Сызықтық және бұрыштық жылдамдықтар.Центрге тартқыш үдеу |
|
Сілтеме |
Жоспар |
|
Жалпы мақсаты |
|
|
Күтілетін нәтиже |
|
|
Негізгі идеялар |
Нүктеің шеңбер бойымен бірқалыпты қозғалысын сипаттау үшін айналу периоды және айналу жиілігі деп аталатын шамалар енгізіледі.
Айналу периоды секундпен өлшенеді. Айналу жиілігі Гц-пен өлшенеді Бұрыштық жылдамдық деп дененің бұрылу бұрышының осы бұрылуға кеткен уақытқа қатынасымен өлшенетін шаманы айтады.
Шеңбер бойымен бірқалыпты қозғалатын дененің үдеуі шеңбердің кез келген нүктесінде радиус бойымен оның центріне қарай бағытталады. Сондықтан оны центрге тартқыш үдеу деп атайды.
|
|
Тапсырмалар |
Топтық жұмыс «Жигсо» |
|
Тапсырмалар |
Жұптық жұмыс «Пилот - Штурман» |
|
Тапсырмалар |
Жеке жұмыс «Блум таксономиясы» |
Сабақ бойынша мұғалімнің жазбалары: (мұғалім және оқушы немен айналысады)
І.Ұйымдастыру (2 минут)
-
Сәлемдесу
-
Сынып оқушыларына жағымды ахуал туғызу
-
Түгелдеу
1.2. Топқа бөлу (1,2,3 сандарына байланысты 3 топқа бөлінеді)
ІІ. Үй тапсырмасын сұрау (4 минут)
-
Траектория неше түрге бөлінеді?
-
Қисық сызықты қозғалыс дегенді қалай түсінесіңдер?
-
Машина доңғалағының траекториясы қандай қозғалысқа жатады?
ІІІ. Талқылау үшін сұрақтар беріледі (3 минут)
-
Жылдамдық дегеніміз не?
-
Жылдамдықтың қандай түрлерін білесіңдер?
-
Бұрыштық жылдамдық дегенді қалай түсінесіңдер?
ІҮ. Топтық жұмыс «Жигсо» (15 минут)
Сіздің тобыңызда 5 рөлді: лидер, баяндамашы, хатшы, уақыт сақшысы және бақылаушыларды анықтаңыз. Жұмыс төмендегідей жоспармен жүреді:
Берілген мәтінді оқып, топпен бірлесе отырып, талқылайды және әр топтың бақылаушысы жасаған жұмыстарға сәйкес бақылау парағын жүргізеді.
Бақылаушының бағалау парағы
|
№ |
Бағалау өлшемдері |
Көш басшы |
Хатшы |
Баяндамашы |
Уақыт сақшысы |
|
1 |
Тақырыптың ашылуына үлес қосу |
|
|
|
|
|
2 |
Міндетін атқару |
|
|
|
|
|
3 |
Топтық жұмысқа атсалысуы |
|
|
|
|
Әр оқушы өзіне жүктелген рөлдің міндеттерін атқарады.
Топ пікірлерін тыңдау.
Ү. Жұптық жұмыс «Пилот - Штурман» (5 минут)
(Штурман – басқарушы, пилот – орындаушы)
Берілген суретті түсіндіру, яғни штурман айтып отырады, пилот қағаз бетіне түсіріп отырады.
1
) 2)

Жұптың пікірлерін тыңдау,барлық айтылған ой-пікірлерді бағалаудың мақсатына сәйкестендіру
VІ. Жеке жұмыс «Блум таксономиясы» (13 минут)
|
1 |
Білу |
Сызықтық және бұрыштық жылдамдық дегеніміз не? |
|
|
2 |
Түсіну |
Сызықтық және бұрыштық жылдамдық формуласын жаз? Центрге тартқыш үдеу дегеніміз не? |
|
|
3 |
Қолдану |
Велосипед доңғалығының радиусы 40 см. Айналу периоды 4с. Доңғалақтың айналу кезінде сызықтық жылдамдығы неге тең болды? |
|
|
4 |
Талдау |
Сызықтық және бұрыштық жылдамдықды салыстыр? |
|
|
5 |
Жинақтау |
Машина доңғалағының жүрісіндегі сызықтық және бұрыштық жылдамдықты сипаттап бер? |
|
|
6 |
Бағалау |
Дене қозғалысындағы сызықтық және бұрыштық жылдамдықтың маңыздылығы қаншама? |
|
Жасаған жұмыстарын 2 жұлдыз, 1 ұсыныспен бағалау.
ҮІ. Кері байланыс (не үйрендім, не қиын болды, сұрақ.) (3 минут)
|
Кейінгі тапсырмалар |
№58 |
|
Кейінгі оқу |
§ 8 Сызықтық және бұрыштық жылдамдықтар.Центрге тартқыш үдеу |
шағым қалдыра аласыз














