Тексерілді:
Күні:29.09.2016 ж
Сыныбы:9А
Пәні: физика
|
Сабақтың аты |
Зертханалық жұмыс №1 |
|
Сілтеме |
Жоспар |
|
Жалпы мақсаты |
Теңүдемелі қозғалыс кезіндегі дененің үдеуін анықтау жайлы мағлұмат беру Теңүдемелі қозғалыс кезіндегі дененің үдеуін анықтау формулаларын есептеуде қолдана білуге үйрету
|
|
Күтілетін нәтиже |
|
|
Негізгі идеялар |
|
|
Тапсырмалар |
Топтық жұмыс |
|
Жеке жұмыс |
Сабақ бойынша мұғалімнің жазбалары: (мұғалім және оқушы немен айналысады)
І.Ұйымдастыру (2 минут)
-
Сәлемдесу
-
Сынып оқушыларына жағымды ахуал туғызу
-
Түгелдеу
1.2. Топқа бөлу (1,2,3 сандарына байланысты 3 топқа бөлінеді)
ІІ. Үй тапсырмасын сұрау (4 минут)
-
Траектория неше түрге бөлінеді?
-
Қисық сызықты қозғалыс дегенді қалай түсінесіңдер?
-
Машина доңғалағының траекториясы қандай қозғалысқа жатады?
ІІІ. Қажетті құралдарды таныстыру (3 минут)
өлшеуіш таспа, науа, шар, қысқышы бар тұрғы, металл цилиндр.
ІҮ. Топтық жұмыс (20 минут)
Сіздің тобыңызда 5 рөлді: лидер, баяндамашы, хатшы, уақыт сақшысы және бақылаушыларды анықтаңыз. Жұмыс төмендегідей жоспармен жүреді:
Берілген құралдарды топпен бірлесе отырып, тапсырманы орындайды және әр топтың бақылаушысы жасаған жұмыстарға сәйкес бақылау парағын жүргізеді.
Бақылаушының бағалау парағы
|
№ |
Бағалау өлшемдері |
Көш басшы |
Хатшы |
Баяндамашы |
Уақыт сақшысы |
|
1 |
Тақырыптың ашылуына үлес қосу |
|
|
|
|
|
2 |
Міндетін атқару |
|
|
|
|
|
3 |
Топтық жұмысқа атсалысуы |
|
|
|
|
Әр оқушы өзіне жүктелген рөлдің міндеттерін атқарады.
Топ пікірлерін тыңдау.
VІ. Жеке жұмыс «жалғасын тап» (8 минут)
-
Цетрге тартқыш үдеу ..............................
-
Ауырлық күші дегеніміз..............................
-
Бұрыштық жылдамдық .......................................................
Жасаған жұмыстарын 2 жұлдыз, 1 ұсыныспен бағалау.
ҮІ. Кері байланыс (не үйрендім, не қиын болды, сұрақ.) (3 минут)
|
Кейінгі тапсырмалар |
Қайталау |
|
Кейінгі оқу |
Өткен тақырыпты қайталау |
жүктеу мүмкіндігіне ие боласыз
Бұл материал сайт қолданушысы жариялаған. Материалдың ішінде жазылған барлық ақпаратқа жауапкершілікті жариялаған қолданушы жауап береді. Ұстаз тілегі тек ақпаратты таратуға қолдау көрсетеді. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзған болса немесе басқа да себептермен сайттан өшіру керек деп ойласаңыз осында жазыңыз
қмж
қмж
Тексерілді:
Күні:29.09.2016 ж
Сыныбы:9А
Пәні: физика
|
Сабақтың аты |
Зертханалық жұмыс №1 |
|
Сілтеме |
Жоспар |
|
Жалпы мақсаты |
Теңүдемелі қозғалыс кезіндегі дененің үдеуін анықтау жайлы мағлұмат беру Теңүдемелі қозғалыс кезіндегі дененің үдеуін анықтау формулаларын есептеуде қолдана білуге үйрету
|
|
Күтілетін нәтиже |
|
|
Негізгі идеялар |
|
|
Тапсырмалар |
Топтық жұмыс |
|
Жеке жұмыс |
Сабақ бойынша мұғалімнің жазбалары: (мұғалім және оқушы немен айналысады)
І.Ұйымдастыру (2 минут)
-
Сәлемдесу
-
Сынып оқушыларына жағымды ахуал туғызу
-
Түгелдеу
1.2. Топқа бөлу (1,2,3 сандарына байланысты 3 топқа бөлінеді)
ІІ. Үй тапсырмасын сұрау (4 минут)
-
Траектория неше түрге бөлінеді?
-
Қисық сызықты қозғалыс дегенді қалай түсінесіңдер?
-
Машина доңғалағының траекториясы қандай қозғалысқа жатады?
ІІІ. Қажетті құралдарды таныстыру (3 минут)
өлшеуіш таспа, науа, шар, қысқышы бар тұрғы, металл цилиндр.
ІҮ. Топтық жұмыс (20 минут)
Сіздің тобыңызда 5 рөлді: лидер, баяндамашы, хатшы, уақыт сақшысы және бақылаушыларды анықтаңыз. Жұмыс төмендегідей жоспармен жүреді:
Берілген құралдарды топпен бірлесе отырып, тапсырманы орындайды және әр топтың бақылаушысы жасаған жұмыстарға сәйкес бақылау парағын жүргізеді.
Бақылаушының бағалау парағы
|
№ |
Бағалау өлшемдері |
Көш басшы |
Хатшы |
Баяндамашы |
Уақыт сақшысы |
|
1 |
Тақырыптың ашылуына үлес қосу |
|
|
|
|
|
2 |
Міндетін атқару |
|
|
|
|
|
3 |
Топтық жұмысқа атсалысуы |
|
|
|
|
Әр оқушы өзіне жүктелген рөлдің міндеттерін атқарады.
Топ пікірлерін тыңдау.
VІ. Жеке жұмыс «жалғасын тап» (8 минут)
-
Цетрге тартқыш үдеу ..............................
-
Ауырлық күші дегеніміз..............................
-
Бұрыштық жылдамдық .......................................................
Жасаған жұмыстарын 2 жұлдыз, 1 ұсыныспен бағалау.
ҮІ. Кері байланыс (не үйрендім, не қиын болды, сұрақ.) (3 минут)
|
Кейінгі тапсырмалар |
Қайталау |
|
Кейінгі оқу |
Өткен тақырыпты қайталау |
шағым қалдыра аласыз













