Педагог бүгінгі
сабақтың мақсаттарымен таныстырады:
заттар
интернеті;
заттар интернетінің
жұмыс істеу қағидалары;
заттар интернетінің
даму болашағы туралы білетін боласыңдар.
«Өзара оқу»
стратегиясы. Әр топқа жаңа тақырыптың белгілі бір фрагменті
көрсетіледі. Оқушылар топтағы
рөлдерін
бөледі.
Бастапқыда әркім өз
бетінше мәтінді оқиды.
Содан кейін топтың
біреуі не туралы білгенін түсіндіреді, екіншісі оқылған мәтін
бойынша сұрақтар қояды,
үшіншісі
қорытындылайды. Топтарда талқылау аяқталған соң, түсіндірушілер
жаңа топқа біріктіріледі, екінші
топқа сұрақ қоюшылар,
үшінші топқа қорытушылар біріктіріледі. Жаңа топтарда әркім алдыңғы
топта не білгенін
кезекпен айтады. Әрбір
топ кластер құрады.
Суретті
қара


Білім және
түсінік
1. «Заттар интернеті»
деген не?
2. Заттар интернеті
қалай пайда болды?
3. Заттар интернетін
пайдалануға мысал келтір.
4. Заттар интернетін
пайдаланудың артықшылықтарын ата.
Жоғарғы деңгейдегі
тапсырмаларды орындату
1. Заттар интернетін
дамыту жолында қандай негізгі кедергілер
кездеседі?
2. Заттар интернетінің
қандай негізгі ерекшеліктері бар?
3. Заттар интернетін
қолданудың жаңа нұсқаларын ұсын.
4. Заттар интернетін
қолданатын негізгі салаларды ата.
Қолдану
Деңгейлік
тапсырмалар:
А деңгейі. Кестені
толтыр. Кесте
оқулықта
берілген.
В деңгейі. Келесі
тақырыптар бойынша таныстырылым жаса:
а) заттар интернетінің
пайда болу және даму тарихы;
ә) заттар интернетінің
дамуына әсер еткен негізгі түрткіжайттар;
б) Желілік
технологиялар және Заттар интернеті;
в) Заттар интернетінің
жұмыс істеу қағидалары.
Зерттеу нәтижесін
таныстырылым, бейнеролик, буклет немесе web-беттер түрінде
әзірле.
С деңгейі. Қандай да
бір салаға заттар интернетін қолданудың жаңа нұсқасын ұсын.
Мақсатын, қандай құрылғылар
және бұл құрылғылар
қандай міндеттерді шеше алатынын анықта.
Топтық
жұмыс
Топта талқылап, заттар
интернетін өз елді мекеніңде пайдалану концепциясын
ұсыныңдар.
|