2024-2025 оқу жылына арналған
Қысқа мерзімді сабақ жоспарларын жүктеп алғыңыз келеді ме?
ҚР Білім және Ғылым министірлігінің стандартымен жасалған
Материалдар / ҚМЖ 11 сынып 3 тоқсан Информатика 21 сабақ

ҚМЖ 11 сынып 3 тоқсан Информатика 21 сабақ

Материал туралы қысқаша түсінік
ҚМЖ 11 сынып 3 тоқсан Информатика 21 сабақ
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады

Қысқа мерзімді жоспары

Бөлім

Заттар интернеті

Педагогтың аты-жөні


Күні


Сынып

Қатысушылар саны


Қатыспағандар саны


Сабақтың тақырыбы:

«Заттар интернеті» деген не?

Оқу бағдарламасына сәйкес оқыту мақсаттары


11.3.4.8 - «Заттар интернетінің» жұмыс қағидаларын сипаттау

11.3.4.9 - «Заттар интернетінің» перспективалары туралы айту

Сабақтың мақсаты:

Барлық оқушылар:

«Заттар интернеті» дегеннің не екенін біледі;

Көптеген оқушылар:

«Заттар интернетінің» негізгі жұмыс істеу қағидаларын салыстырады;

Кейбір оқушылар:

«Заттар интернетінің» болашағын талқылайды


Сабақтың барысы:


Сабақтың кезені/ уақыт

Педагогтың әрекеті

Оқушының әрекеті

Бағалау

Ресурстар

Сабақтың басы

1.Оқушылармен амандасу.

2.Сабақтың тақырыбы мен мақсаттарымен таныстыру.

3.Үй тапсырмасын тексеру.

Оқушылар дәптерлерді өзара ауыстырады, үй тапсырмасын тексереді.


ҚБ: жұлдыз / 2 балл/


1.Мұғаліммен амандасады.

2.Сабақтың тақырыбын дәптерге жазады.

3.Сабақтың мақсаттарымен танысады.

4.Дәптерлерін өзара ауыстырады, үй тапсырмасын тексереді.

5.Бағалайды.





Жұлдыз

2 балл




Жұмыс дәптері

Сабақтың ортасы


Педагог бүгінгі сабақтың мақсаттарымен таныстырады:

заттар интернеті;

заттар интернетінің жұмыс істеу қағидалары;

заттар интернетінің даму болашағы туралы білетін боласыңдар.

«Өзара оқу» стратегиясы. Әр топқа жаңа тақырыптың белгілі бір фрагменті көрсетіледі. Оқушылар топтағы

рөлдерін бөледі.

Бастапқыда әркім өз бетінше мәтінді оқиды.

Содан кейін топтың біреуі не туралы білгенін түсіндіреді, екіншісі оқылған мәтін бойынша сұрақтар қояды,

үшіншісі қорытындылайды. Топтарда талқылау аяқталған соң, түсіндірушілер жаңа топқа біріктіріледі, екінші

топқа сұрақ қоюшылар, үшінші топқа қорытушылар біріктіріледі. Жаңа топтарда әркім алдыңғы топта не білгенін

кезекпен айтады. Әрбір топ кластер құрады.

Суретті қара

Білім және түсінік

1. «Заттар интернеті» деген не?

2. Заттар интернеті қалай пайда болды?

3. Заттар интернетін пайдалануға мысал келтір.

4. Заттар интернетін пайдаланудың артықшылықтарын ата.

Жоғарғы деңгейдегі тапсырмаларды орындату

1. Заттар интернетін дамыту жолында қандай негізгі кедергілер кездеседі?

2. Заттар интернетінің қандай негізгі ерекшеліктері бар?

3. Заттар интернетін қолданудың жаңа нұсқаларын ұсын.

4. Заттар интернетін қолданатын негізгі салаларды ата.

Қолдану

Деңгейлік тапсырмалар:

А деңгейі. Кестені толтыр. Кесте

оқулықта берілген.

В деңгейі. Келесі тақырыптар бойынша таныстырылым жаса:

а) заттар интернетінің пайда болу және даму тарихы;

ә) заттар интернетінің дамуына әсер еткен негізгі түрткіжайттар;

б) Желілік технологиялар және Заттар интернеті;

в) Заттар интернетінің жұмыс істеу қағидалары.

Зерттеу нәтижесін таныстырылым, бейнеролик, буклет немесе web-беттер түрінде әзірле.

С деңгейі. Қандай да бір салаға заттар интернетін қолданудың жаңа нұсқасын ұсын. Мақсатын, қандай құрылғылар

және бұл құрылғылар қандай міндеттерді шеше алатынын анықта.

Топтық жұмыс

Топта талқылап, заттар интернетін өз елді мекеніңде пайдалану концепциясын ұсыныңдар.


Мұғалімді тыңдайды


























1-тапсырманы орындайды












2- тапсырманы орындайды




















































Презентация






































Сабақтың соңы

«Бір сөйлеммен түйіндеу» әдісі.

Оқушылар олардың тақырып бойынша білімдерін түйіндейтін бір сөйлем жазады. Сөйлемдер кім, не, қашан,

неліктен, қалай, қай жерде және т.б. сөздерден тұруы мүмкін. Содан кейін сөйлемдерді сыныптастар бағалайды.

Мақсаты: Оқушы алған білімін саралай білуге дағдыланады.

Тиімділігі: Тақырып бойынша оқушылардың пікірін анықтайды. Жинақталған деректердің құнды болуын

қадағалайды.

1. «Заттар интернетінің болашағы» тақырыбына хабарлама жаз.

2. «Қазақстандағы заттар интернеті» деген тақырыпта зерттеу жүргіз, нәтижесін MS Excel-де статистикалық

деректер мен диаграмма түрінде көрсет.

.


Плакат /слайд/







Жариялаған:
Абди-Мырза-Сайт
14 Желтоқсан 2024
90
Материал жариялап, аттестацияға 100% жарамды сертификатты тегін алыңыз!
Ustaz tilegi журналы министірліктің тізіміне енген. Qr коды мен тіркеу номері беріледі. Материал жариялаған соң сертификат тегін бірден беріледі.
Оқу-ағарту министірлігінің ресми жауабы
Сайтқа 5 материал жариялап, тегін АЛҒЫС ХАТ алыңыз!
Қазақстан Республикасының білім беру жүйесін дамытуға қосқан жеке үлесі үшін және де Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық материалыңызбен бөлісіп, белсенді болғаныңыз үшін алғыс білдіреміз!
Сайтқа 25 материал жариялап, тегін ҚҰРМЕТ ГРОМАТАСЫН алыңыз!
Тәуелсіз Қазақстанның білім беру жүйесін дамытуға және білім беру сапасын арттыру мақсатында Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жариялағаны үшін марапатталасыз!
Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!
Министірлікпен келісілген курстар тізімі