ҚМЖ 11 сынып 3 тоқсан Информатика 29 сабақ

Тақырып бойынша 31 материал табылды

ҚМЖ 11 сынып 3 тоқсан Информатика 29 сабақ

Материал туралы қысқаша түсінік
ҚМЖ 11 сынып 3 тоқсан Информатика 29 сабақ
Материалдың қысқаша нұсқасы

Қысқа мерзімді жоспары

Бөлім

IT Startyp

Педагогтың аты-жөні


Күні


Сынып 11

Қатысушылар саны


Қатыспағандар саны


Сабақтың тақырыбы:

Стартапты қалай іске қосу керек?

Оқу бағдарламасына сәйкес оқыту мақсаттары


11.5.3.1 - Стартап ұғымын сипаттау

11.5.3.2 - Crowdfunding платформалардың жұмыс қағидаларын сипаттау

Сабақтың мақсаты:

Барлық оқушылар:

«Стартап» ұғымын біледі.

Көптеген оқушылар:

Стартапқа мысал келтіреді.




Сабақтың барысы:


Сабақтың кезені/ уақыт

Педагогтың әрекеті

Оқушының әрекеті

Бағалау

Ресурстар

Сабақтың басы

1.Оқушылармен амандасу.

2.Сабақтың тақырыбы мен мақсаттарымен таныстыру.

3.Үй тапсырмасын тексеру.

Оқушылар дәптерлерді өзара ауыстырады, үй тапсырмасын тексереді.


ҚБ: жұлдыз / 2 балл/


1.Мұғаліммен амандасады.

2.Сабақтың тақырыбын дәптерге жазады.

3.Сабақтың мақсаттарымен танысады.

4.Дәптерлерін өзара ауыстырады, үй тапсырмасын тексереді.

5.Бағалайды.





Жұлдыз

2 балл




Жұмыс дәптері

Сабақтың ортасы


Жаңа материалды меңгеру

«Кластер» әдісі

Топтағы оқушылар параграф мәтінін оқып, «Стартап» кластерін жасайды

Әр топтың спикері өз кластерін қорғайды, қалған топтар нақтылайтын сұрақтар қояды.

Өзара бағалау. «Екі жұлдыз және бір тілек» әдісі

Білу және түсіну

Стартап деген не?

Стартапқа тән негізгі белгілерді атаңдар.

Стартаптың қандай түрлерін білесіңдер?

Жоғарғы деңгейдегі тапсырмаларды орындатуға арналған тапсырмалар:

4. Стартаптың төмендегі кезеңдерінің қандай ерекшеліктері бар екенін белгілеңдер:

Pre-seed

Seed- «егін егу»

Прототип

Альфа-нұсқа

Жабық бета-нұсқа

Ашық бета-нұсқа

Қолдану

Стартапты жасау кезінде түрлі нұсқалардың қажеттігін түсіндіріңдер.

Жұптық жұмыс:

1 тапсырма: Стартап кезеңдерін сәйкестендір.



2 тапсырма: Стартап кезеңдерін сәйкестендір.

Берілген сипаттамалардың қайсысы стартаптың бастапқы кезеңіне тән екенін анықта: жобада

пайдаланушылар саны шектеулі, олардың негізгі міндеті жобаның проблемалық нүктелерін

табу.

Pre-seed

Seed- «егін егу»

Прототип

Альфа-нұсқа

Жабық бета-нұсқа

Ашық бета-нұсқа

Дұрыс жауап: _____________________

Жоғарғы деңгейдегі дағдыларын дамыту

Стартап-тың қандай мүмкіндіктері мен проблемалары бар деп ойлайсың?

Деңгейлік тапсырмаларды орында.

Деңгейлік тапсырмалардың үлгісі (толық нұсқасы оқулықта берілген):

А деңгейі. Кестені толтыр

В деңгейі. Ең сәтті Стартаптарды анықтайтын негізгі талаптарды көрсет.

С деңгейі. http://стартап.techgarden.kz сайтының материалын зерттеп, шағын талдау жаса.

Стартап-тар Қазақстанда қандай бағытта құрылып жатыр? Оған қатысушыларға қандай талаптар

қойылады?

Топтық жұмыс

Стартап-ты жаңадан бастаушылардың (старперлердің) жолында қандай кедергілер болуы

мүмкін? Осы сұрақты топта талқылап, өз идеяларыңды айтыңдар. Тәуекелдерді барынша азайту

жолдарын ұсыныңдар.

Мұғалімді тыңдайды






















1-тапсырманы орындайды












2- тапсырманы орындайды




























































Презентация


















































Сабақтың соңы


«А, В, С» әдісі.

А – сұрақ қояды.

В – жауап береді.

С – айтқан жауаптарды бақылайды, толық болмаса толықтырады.

Оқушылар топта үшеуден отырады. А — сұрақ қоюшы, В – жауап беруші, С — бақылаушы

рөлін атқарады. Бақылаушы қажетті жерлерін түртіп алып, әңгіме соңында қорытынды береді.

Оқушылар осы сұрақтарға жазбаша стикерге жауап береді. Ұсыныс, тілектерін айтады.

Мақсаты: Оқушы алған білімін саралай білуге дағдыланады.

Тиімділігі: Тақырып бойынша оқушылардың пікірін анықтайды. Жинақталған деректердің

құнды болуын қадағалайды

.


Үй тапсырмасы

«Неге 10 Стартаптың 1-еуі ғана іске асады?» деген мәселеге шағын зерттеу жүргіз.

2. «Әр бес жылдағы керемет стартап» деген хронологиялық тізім жаса.

3. «Қазақстандағы IT стартаптардың: қиындықтары немесе болашағы?» деген тақырыпта

таныстырылым жаса









Жүктеу
bolisu
Бөлісу
ЖИ арқылы жасау
Файл форматы:
docx
15.12.2024
148
Жүктеу
ЖИ арқылы жасау
Жариялаған:
Бұл материалды қолданушы жариялаған. Ustaz Tilegi ақпаратты жеткізуші ғана болып табылады. Жарияланған материалдың мазмұны мен авторлық құқық толықтай автордың жауапкершілігінде. Егер материал авторлық құқықты бұзады немесе сайттан алынуы тиіс деп есептесеңіз,
шағым қалдыра аласыз
Қазақстандағы ең үлкен материалдар базасынан іздеу
Сіз үшін 400 000 ұстаздардың еңбегі мен тәжірибесін біріктіріп, ең үлкен материалдар базасын жасадық. Төменде керек материалды іздеп, жүктеп алып сабағыңызға қолдана аласыз
Материал жариялап, аттестацияға 100% жарамды сертификатты тегін алыңыз!
Ustaz tilegi журналы министірліктің тізіміне енген. Qr коды мен тіркеу номері беріледі. Материал жариялаған соң сертификат тегін бірден беріледі.
Оқу-ағарту министірлігінің ресми жауабы
Сайтқа 5 материал жариялап, тегін АЛҒЫС ХАТ алыңыз!
Қазақстан Республикасының білім беру жүйесін дамытуға қосқан жеке үлесі үшін және де Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық материалыңызбен бөлісіп, белсенді болғаныңыз үшін алғыс білдіреміз!
Сайтқа 25 материал жариялап, тегін ҚҰРМЕТ ГРОМАТАСЫН алыңыз!
Тәуелсіз Қазақстанның білім беру жүйесін дамытуға және білім беру сапасын арттыру мақсатында Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жариялағаны үшін марапатталасыз!
Министірлікпен келісілген курстар тізімі