Бұл материал сайт қолданушысы жариялаған. Материалдың ішінде жазылған барлық ақпаратқа жауапкершілікті жариялаған қолданушы жауап береді. Ұстаз тілегі тек ақпаратты таратуға қолдау көрсетеді. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзған болса немесе басқа да себептермен сайттан өшіру керек деп ойласаңыз осында жазыңыз

Бонусты жинап картаңызға (kaspi Gold, Halyk bank) шығарып аласыз
ҚМЖ 2 сынып толық
Құрметті әріптес!
Қазақстан Республикасының «Авторлық құқық және сабақтас құқықтар туралы» заңына сәйкес авторлық құқық заңмен қорғаланатынын ескертеміз. Сатып алған ҚМЖ – ны тарату туралы факт анықталған жағдайда әкімшілік айыппұл салынады.
«USTAZ tilegi» ғылыми әдістемелік орталығының әкімшілігі
№472 бұйрығы бойынша жасалған ҚМЖ келесі бетте
Бұл ҚМЖ ust.kz сайтында жасалынған. «USTAZ tilegi» ғылыми-әдістемелік орталығының сайтынының ҚМЖ бөлімінде кез-келген пән, кез-келген сынып бойынша ҚМЖ және презентацияны жүктеп ала аласыз. Ол үшін сілтеме арқылы өтіңіз.
Қысқа мерзімді жоспар №79
Ұзақ мерзімді жоспар бөлімі: 7-бөлім – Топтық ойындар арқылы әлеметтік дағдылар |
|
||||||
Күні: |
|
||||||
Сынып: 2 |
|
|
|||||
Сабақ тақырыбы |
Қауіпсіздік ережесі Комуникативті дағдыларды дамыту. |
||||||
Оқу мақсаттары |
2.3.4.1. Денсаулықты нығайтуға ықпал ететін аз ғана дене жаттығуларын орындау кезінде қиындықтар мен тәуекелдерді түсінеді, оларға жауап қайтарудың кейбір негізгі жолдарын анықтайды |
||||||
Сабақ мақсаттары |
Барлығы: Білім алушылар дене белсенділігін дамыту және бағалау үшін тәуекелді басқару стратегиясын түсінеді. Қауіпсіздік ережелерін сақтайды Көбі: Білім алушылар дене белсенділігін дамыту және бағалау үшін тәуекелді басқару стратегиясын түсінеді,көрсетеді. Қауіпсіздік ережелерін сақтайды Кейбірі: Білім алушылар дене белсенділігін дамыту және бағалау үшін тәуекелді басқару стратегиясын түсінеді,көрсетеді және жүзеге асырады. Қауіпсіздік ережелерін сақтайды, күрделі мәселелерін түсінеді |
||||||
Жетістік критерийлері |
Түрлі жаттығу жұмыстарын орындау барысындағы болуы мүмкін қауіп-қатерлерді анықтайды. |
||||||
Тілдік мақсаттар |
шабуылдау ойындары шабуыл, қорғаныс адал ойын, өзара әрекеттестік, жарыс кеңістікте бағдарлану төреші, ойыншылар командалық жұмыс тактика, стратегиялар жүгіру, жылдамдықты/бағытты өзгерту қолмен/аяқпен жүргізу |
||||||
Құндылықтарды дарыту |
Оқушыларды белсенділікке, патриоттыққа, болжай білуге, өз ойын жеткізуге тәрбиелеу. |
||||||
Пәнаралық байланыстар |
Физики,музыка,биология |
||||||
АКТ қолдану дағдылары |
Планшет қолдану |
||||||
Бастапқы білім |
Сабақтан тыс іс-шаралар кезінде,спорттық,командалық ойыныңдарында тәжирібесі бар |
||||||
Сабақ барысы Б-барлық сынып, Т-топтық, ЖЖ- жұпптық жұмыс, Ж- жеке, Тәж -оқушы тәжірибесі,К- мұғалімнің көмегі, Ф-фор.бағалау. |
|||||||
Сабақ кезеңі/Уақыты |
Педагогтің іс-әрекеті |
Оқушының іс-әрекеті |
Бағалау |
Ресурстар |
|||
Басы |
Дайындық бөлімі. Білім алушыларды қатарға тұрғызу сәлемдесу, сабақ мақсаттарымен таныстыру. Бір орында оңға,солға, кері бұрылу алаң шетімен қолды жоғары көтеріп, аяқ ұшымен және қолды белге қойып өкшемен жүру. |
Аяққа толық отырып,қарапайым жүріс және қолды иық тұсынан айналдырып отыру. Жүруден жүгіріске өтіп алаң шетімен жүгіру.Қосарланып жасау арқылы жалпы шынығу жаттығуларын жасау. |
|
|
|||
Ортасы |
(Б.Т.Ж.К)(Футбол)Білім алушыларды бір қатарға тұрғызып допты алып жүру әдістерін көрсетіп түсіндіремін. Оқушыларды екі топқа бөліп : Аяқтың сыртқы қырымен допты алып жүру жаттығуларын орындатамын. Допты жалаушалар арасымен алып жүру |
Екі оқушы ауысу арқылы допты алып жүру Оқушыларды екі командаға бөліп ықшамдалған ережемен футбол ойының ойнатам. Демді қалыпқа келтіру жаттығулары |
|
|
|||
Соңы |
Сабақ соңында оқушылар рефлексия жүргізеді: |
Екі жұлдыз,бір тілек-бұл өз-өзіне немесе сыныптасына құрылымдастырылған кері байланыс ұсынуды қамтамасыз ететін тәсіл.Өзін-өзі бағалау үшін қолданылатын кезде бұл тәсіл оқушылардың қажеттіліктерін анықтауға да мүмкіндік береді,соның негізінде мұғалім оқушылардың қажеттіліктерін қанағаттандыру үшін өзінің жоспарларын өзгертіп бейімдей алады.Барлық оқушыларды өздерінің оқу үдерісіне қатыстыру үшін бұл тәсілді бүкіл сыныпқа қолдануға болады. |
|
|
Қысқа мерзімді жоспар №80, 81
Ұзақ мерзімді жоспар бөлімі: Бөлім 7. Топтық ойындар арқылы әлеметтік дағдылар |
|
||||||
Күні: |
|
||||||
Сынып: |
|
|
|||||
Сабақ тақырыбы |
Қауіпсіздік ережесі Комуникативті дағдыларды дамыту. |
||||||
Оқу мақсаттары |
2.2.8.1 Әр түрлі дене жаттығуларын орындау кезіндегі рөлдерді көрсету және атау |
||||||
Сабақ мақсаттары |
Барлығы: Білім алушылар арнайы спорттық қимыл-қозғалыс дағдыларының дәлдігін бақылауды және икемділігін кең ауқымды жоғарғы дәрежеде көрсетеді. Көбі: Білім алушылар арнайы спорттық қимыл-қозғалыс дағдыларының дәлдігін бақылауды және икемділігін кең ауқымды жоғарғы дәрежеде көрсетеді,өз ара талқылайды. Кейбірі: Білім алушылар арнайы спорттық қимыл-қозғалыс дағдыларының дәлдігін бақылауды және икемділігін кең ауқымды жоғарғы дәрежеде көрсетеді,өз ара талқылайды,талдайды.,қимыл қозғалыс әрекеттерінің бақылайды, үйлесімділігін сақтайды және салыстырады. |
||||||
Жетістік критерийлері |
Түрлі спорттық- спецификалық қозғалыс әрекеттері арқылы дәлдікті, бақылауды және икемділікті дамыту |
||||||
Тілдік мақсаттар |
шабуылдау ойындары шабуыл, қорғаныс адал ойын, өзара әрекеттестік, жарыс кеңістікте бағдарлану төреші, ойыншылар командалық жұмыс тактика, стратегиялар жүгіру, жылдамдықты/бағытты өзгерту қолмен/аяқпен жүргізу |
||||||
Құндылықтарды дарыту |
Оқушыларды белсенділікке, патриоттыққа, болжай білуге, өз ойын жеткізуге тәрбиелеу. |
||||||
Пәнаралық байланыстар |
Физики,музыка,биология |
||||||
АКТ қолдану дағдылары |
Планшет қолдану |
||||||
Бастапқы білім |
Сабақтан тыс іс-шаралар кезінде,спорттық,командалық ойыныңдарында тәжирібесі бар |
||||||
Сабақ барысы Б-барлық сынып, Т-топтық, ЖЖ- жұпптық жұмыс, Ж- жеке, Тәж -оқушы тәжірибесі,К- мұғалімнің көмегі, Ф-фор.бағалау. |
|||||||
Сабақ кезеңі/Уақыты |
Педагогтің іс-әрекеті |
Оқушының іс-әрекеті |
Бағалау |
Ресурстар |
|||
Сабақтың басы Қызығушылықты ояту. 7 мин. |
(Ұ). Ұйымдастыру кезеңі: 1. Оқушылармен амандасу, түгендеу. 2. Ынтымақтастық атмосферасын қалыптастыруда шаттық шеңбері жүзеге асырылады. 3. Оқушыларды топтарға біріктіру. |
Топқа кітап, дәптер және қаламсап оқу құралдарының суреттері бар қима қағаздар беріледі. Әр оқушы қима қағаздарды таңдау арқылы ұқсас құралдармен 3 топқа бірігеді. 1 топ: Кітап 2 топ: Дәптер 3 топ: Қаламсап |
Мақсаты: Оқушылар бір-біріне тілек білдіреді, тыңдау дағдыларын дамытуға бағытталады, сондай-ақ барлық оқушылардың қатыстырылуы арқылы сабаққа белсенділігі артады. Тиімділігі: Оқушылар бір-біріне тілек айту арқылы жақындасады, көңіл-күйін көтереді және бауырмалдығын оятады. Саралау: Бұл жерде саралаудың «Жіктеу» тәсілі көрінеді. Оқушылардың оқуға деген қызығушылығын арттыру мақсатында мүмкіндігінше оларға таңдау еркіндігі беріледі. |
Оқулық, жұмыс дәптерлері Кітап, дәптер, қалам суреттері бейнеленген қима қағаздар топтамасы (Қазіргі жағдайда) ДК экраны |
|||
Ортасы |
Б.Т.Ж.К)(Футбол) Бір қатарға тұрғызып допты тебу және тоқтату әдістерін көрсетіп түсіндіремін. Өзім допты әр түрлі әдістермен тебуді көрсетемін. Оқушыларды екі топқа бөліп : |
Аяқтың жоғарғы сыртқы қырымен допты тебу Допты орында тоқтату. (он және сол аяқпен 2.Допты аяқтың жоғарғы ішкі қырымен тебу Ауадағы допты қозғалыста аяқтың ішкі қырымен тоқтату (он және сол аяқпен
3.Допты аяқтын жоғарғы жағымен тебу Қозғалыста допты кеудемен тоқтату және аяқтын жоғарғы жағымен тебу Әр түрлі әдістермен допты қақпаға тебу жаттығуларын орындатамын Оқушыларды екі командаға бөліп ықшамдалған ережемен футбол ойының ойнатам. |
|
|
|||
Сабақтың соңы Ой толғаныс. Рефлексия 7 мин. |
«Еркін микрофон» әдісі. Мұғалім сабақты қорытындылау мақсатында оқушылардың сабаққа деген көзқарасын, рефлексиясын тыңдайды.
Мақсаты: Оқушы алған білімін саралай білуге дағдыланады. Тиімділігі: Тақырып бойынша оқушылардың пікірін анықтайды. Жинақталған деректердің құнды болуын қадағалайды. Саралау: Бұл кезеңде саралаудың «Қорытынды» тәсілі көрінеді. |
Рефлексиялық сұраұтарға жауап береді:
1.Салфеткаға арналған сақинаны қалай жасағаныңды айтып бер. 2.Бұл бөлімнен не білдің және не үйрендің? 3.Анаңа дастарқан жаюға көмектесе аласың ба? |
Мұғалім оқушыларды «Жапондық бағалау» әдісі арқылы бағалайды. Сонымен қатар 1-10 балдық жүйе бойынша мұғалімнің қорытынды балдық бағалауы жүргізіледі. |
|
Қысқа мерзімді жоспар №82,83,84
Ұзақ мерзімді жоспар бөлімі: Бөлім 7. Топтық ойындар арқылы әлеметтік дағдылар |
|
||||||
Күні: |
|
||||||
Сынып: |
|
|
|||||
Сабақ тақырыбы |
Жеке шығармашылық қабілет |
||||||
Оқу мақсаттары |
2.1.2.1 Өз бетінше байланыстыруды үйреніп, негізгі қозғалыс машықтарын түсінеді және жақсартады 2.2.4.1. Түрлі дене жаттығуларын орындау кезінде ережелерді және құрылымдық тәсілдерді талқылайды және көрсетеді |
||||||
Сабақ мақсаттары |
Барлығы: Білім алушылар арнайы спорттық қимыл-қозғалыс дағдыларының дәлдігін бақылауды және икемділігін кең ауқымды жоғарғы дәрежеде көрсетеді. Көбі: Білім алушылар арнайы спорттық қимыл-қозғалыс дағдыларының дәлдігін бақылауды және икемділігін кең ауқымды жоғарғы дәрежеде көрсетеді,өз ара талқылайды. Кейбірі: Білім алушылар арнайы спорттық қимыл-қозғалыс дағдыларының дәлдігін бақылауды және икемділігін кең ауқымды жоғарғы дәрежеде көрсетеді,өз ара талқылайды,талдайды.,қимыл қозғалыс әрекеттерінің бақылайды, үйлесімділігін сақтайды және салыстырады. |
||||||
Жетістік критерийлері |
Түрлі спорттық- спецификалық қозғалыс әрекеттері арқылы дәлдікті, бақылауды және икемділікті дамыту |
||||||
Тілдік мақсаттар |
шабуылдау ойындары шабуыл, қорғаныс адал ойын, өзара әрекеттестік, жарыс кеңістікте бағдарлану төреші, ойыншылар командалық жұмыс тактика, стратегиялар жүгіру, жылдамдықты/бағытты өзгерту қолмен/аяқпен жүргізу |
||||||
Құндылықтарды дарыту |
Оқушыларды белсенділікке, патриоттыққа, болжай білуге, өз ойын жеткізуге тәрбиелеу. |
||||||
Пәнаралық байланыстар |
Физики,музыка,биология |
||||||
АКТ қолдану дағдылары |
Планшет қолдану |
||||||
Бастапқы білім |
Сабақтан тыс іс-шаралар кезінде,спорттық,командалық ойыныңдарында тәжирібесі бар |
||||||
Сабақ барысы Б-барлық сынып, Т-топтық, ЖЖ- жұпптық жұмыс, Ж- жеке, Тәж -оқушы тәжірибесі,К- мұғалімнің көмегі, Ф-фор.бағалау. |
|||||||
Сабақ кезеңі/Уақыты |
Педагогтің іс-әрекеті |
Оқушының іс-әрекеті |
Бағалау |
Ресурстар |
|||
Сабақтың басы Қызығушылықты ояту 7 мин. |
І.Ұйымдастыру кезеңі: а) Оқушылармен сәлемдесу, түгендеу. Психологиялық жағымды ахуал туғызу үшін «Өрмекшінің торы» әдісін пайдаланып, оқушылар бір- біріне жақсы тілектер айту арқылы жіпті лақтырады. ә). Топта жұмыс жасау ережені еске түсіру. б). Топтастыру. |
Сап түзеп тұру арқылы 1, 2 санын реттілікпен саналу арқылы екі топқа бірігеді. І-топ: ІІ-топ Топтың ережесі:
|
Мақсаты: Оқушылар бір-біріне тілек білдіреді, тыңдау дағдыларын дамытуға бағытталады, сондай-ақ барлық оқушылардың қатыстырылуы арқылы сабаққа белсенділігі артады. Тиімділігі: Оқушылар бір-біріне тілек айту арқылы жақындасады, көңіл күйін көтереді және бауырмалдығын оятады. Саралау: Бұл жерде саралаудың «Жіктеу» тәсілі қолданылады. Оқушылардың оқуға деген қызығушылығын арттыру мақсатында мүмкіндігінше оларға таңдау еркіндігі беріледі. |
Тоқыма жіп |
|||
Ортасы |
Дайындық бөлімі. Білім алушыларды қатарға тұрғызу сәлемдесу, сабақ мақсаттарымен таныстыру. Бір орында оңға,солға, кері бұрылу алаң шетімен қолды жоғары көтеріп, аяқ ұшымен және қолды белге қойып өкшемен жүру. Аяққа толық отырып,қарапайым жүріс және қолды иық тұсынан айналдырып отыру. Жүруден жүгіріске өтіп алаң шетімен жүгіру.Қосарланып жасау арқылы жалпы шынығу жаттығуларын жасау. |
Б.Т.Ж.К)(Футбол) Бір қатарға тұрғызып допты тебу және тоқтату әдістерін көрсетіп түсіндіремін. Өзім допты әр түрлі әдістермен тебуді көрсетемін. Оқушыларды екі топқа бөліп : 1.Аяқтың жоғарғы сыртқы қырымен допты тебу Допты орында тоқтату. (он және сол аяқпен 2.Допты аяқтың жоғарғы ішкі қырымен тебу Ауадағы допты қозғалыста аяқтың ішкі қырымен тоқтату (он және сол аяқпен
3.Допты аяқтын жоғарғы жағымен тебу Қозғалыста допты кеудемен тоқтату және аяқтын жоғарғы жағымен тебу Әр түрлі әдістермен допты қақпаға тебу жаттығуларын орындатамын Оқушыларды екі командаға бөліп ықшамдалған ережемен футбол ойының ойнатам. |
|
|
|||
Сабақтың соңы Ой толғаныс. Рефлексия 7 мин. |
«Бір ауыз сөз» әдісі. Мұғалім сабақты қорытындылау мақсатында оқушылардың сабаққа деген көзқарасын, рефлексиясын тыңдайды. Мақсаты: Оқушы алған білімін саралай білуге дағдыланады. Тиімділігі: Тақырып бойынша оқушылардың пікірін анықтайды. Жинақталған деректердің құнды болуын қадағалайды. Саралау: Бұл кезеңде саралаудың «Қорытынды» тәсілі көрінеді. |
Жеке жұмыс: Оқушылар бір ауыз сөзбен сабақ туралы өз ойларын түсіндіріп береді. Бір ауыз сөздеріне сабақты бағалайтын келесі сөздерді айтуға болады ұнады, пайдалы, қажет, білдім, үйрендім, қызықтым, ұмтылдым, есте сақтадым, жасай аламын. т.б. |
Мұғалім оқушылардың сабаққа қатысқан белсенілігіне қарай 1-10 баллдық жүйе бойынша әр оқушының өзіне тиісті баллын қойып бағалайды. СОнымен қатар, оқушыларды ынталандыру үшін «Қошеметтеу» әдісі арқылы бағалайды. |
|
Қысқа мерзімді жоспар
Ұзақ мерзімді жоспар бөлімі: Бөлім 7. |
|
||||||
Күні: |
|
||||||
Сынып: |
|
|
|||||
Сабақ тақырыбы |
Жеке шығармашылық қабілет |
||||||
Оқу мақсаттары |
2.1.2.1 Өз бетінше байланыстыруды үйреніп, негізгі қозғалыс машықтарын түсінеді және жақсартады 2.2.4.1. Түрлі дене жаттығуларын орындау кезінде ережелерді және құрылымдық тәсілдерді талқылайды және көрсетеді |
||||||
Сабақ мақсаттары |
Барлығы: Білім алушылар түрлі дене жаттығулары аясында және жағдаяттарда үздік үйлесімділік пен бірізділікті ойлап табады. Көбі: Білім алушылар түрлі дене жаттығулары аясында және жағдаяттарда үздік үйлесімділік пен бірізділікті ойлап табады,айталады. Кейбірі: Білім алушылар түрлі дене жаттығулары аясында және жағдаяттарда үздік үйлесімділік пен бірізділікті ойлап табады,айталады, техникалық деңгейде қолданады. |
||||||
Жетістік критерийлері |
Әр түрлі қозғалыс комбинациясын құрады және оны дене жаттығуларын орындау кезінде жүйелі қолданады |
||||||
Тілдік мақсаттар |
шабуылдау ойындары шабуыл, қорғаныс адал ойын, өзара әрекеттестік, жарыс кеңістікте бағдарлану төреші, ойыншылар командалық жұмыс тактика, стратегиялар жүгіру, жылдамдықты/бағытты өзгерту қолмен/аяқпен жүргізу |
||||||
Құндылықтарды дарыту |
Оқушыларды белсенділікке, патриоттыққа, болжай білуге, өз ойын жеткізуге тәрбиелеу. |
||||||
Пәнаралық байланыстар |
Физики,музыка,биология |
||||||
АКТ қолдану дағдылары |
Планшет қолдану |
||||||
Бастапқы білім |
Сабақтан тыс іс-шаралар кезінде,спорттық,командалық ойыныңдарында тәжирібесі бар |
||||||
Сабақ барысы Б-барлық сынып, Т-топтық, ЖЖ- жұпптық жұмыс, Ж- жеке, Тәж -оқушы тәжірибесі,К- мұғалімнің көмегі, Ф-фор.бағалау. |
|||||||
Сабақ кезеңі/Уақыты |
Педагогтің іс-әрекеті |
Оқушының іс-әрекеті |
Бағалау |
Ресурстар |
|||
Сабақтың басы Қызығушылықты ояту 7 мин. |
Ұйымдастыру кезеңі: (Ұ) “Гүлмен тілек” әдісі арқылы оқушылардың бір-біріне жақсы тілек айту арқылы жағымды ахуал қалыптастыру. Топта жұмыс жасау ережені еске түсіру. Топтастыру. |
Оқушыларды топтарға біріктіруді ұйымдастыру: Фигуралар көмегімен оқушыларды 3 топқа біріктіру. I – Үшбұрыштар тобы II – Дөңгелектер тобы III – Төртбұрыштар тобы |
Мақсаты: оқушылар бойында идея немесе тілек білдіру, тыңдау дағдыларын дамытуға бағыттау, сондай-ақ барлық оқушыларды қатыстыру арқылы оқыту жағдайларын теңестіру. Тиімділігі: оқушыны бір-біріне тілек айту арқылы жақындастырады, көңіл күйін көтереді, бауырмалдығын оятады. |
Фигуралар салынған конверт |
|||
Ортасы |
Дайындық бөлімі. Білім алушыларды қатарға тұрғызу сәлемдесу, сабақ мақсаттарымен таныстыру. Бір орында оңға,солға, кері бұрылу алаң шетімен қолды жоғары көтеріп, аяқ ұшымен және қолды белге қойып өкшемен жүру. Аяққа толық отырып,қарапайым жүріс және қолды иық тұсынан айналдырып отыру. Жүруден жүгіріске өтіп алаң шетімен жүгіру.Қосарланып жасау арқылы жалпы шынығу жаттығуларын жасау. |
(Б.Т.Ж.К)(Футбол) Бір қатарға тұрғызып допты тебу әдістерін көрсетіп түсіндіремін. Өзім допты әр түрлі әдістермен тебуді көрсетемін. Оқушыларды екі топқа бөліп : 1.Аяқтың жоғарғы сыртқы қырымен допты тебу 2.Допты аяқтың жоғарғы ішкі қырымен тебу 3.Ауадағы допты тебу. 4.Допты аяқтын жоғарғы жағымен тебу Қозғалыста допты тебу. Әр түрлі әдістермен допты қақпаға тебу жаттығуларын орындатамын Оқушыларды екі командаға бөліп ықшамдалған ережемен футбол ойының ойнатам. |
|
|
|||
Сабақтың соңы Ой толғаныс. Рефлексия 7 мин. |
«Аяқталмаған сөйлем» әдісі. Мұғалім сабақты қорытындылау мақсатында оқушылардың сабаққа деген көзқарасын, рефлексиясын тыңдайды. Мақсаты: Оқушы алған білімін саралай білуге дағдыланады. Тиімділігі: Тақырып бойынша оқушылардың пікірін анықтайды. Жинақталған деректердің құнды болуын қадағалайды. Саралау: Бұл кезеңде саралаудың «Қорытынды» тәсілі көрінеді. |
Жеке жұмыс: - бүгінгі сабақта мен....түсіндім, ...білдім, ....көзімді жеткіздім. - бүгін сабақта қуантқаны..... - мен өзімді.....үшін мақтар едім. - маған ерекше ұнағаны..... - сабақтан соң маған........келді - бүгін маған..........сәті түсті. - қызықты болғаны..... - ......қиындық тудырды. - менің түсінгенім..... - енді мен......аламын. |
Мұғалім оқушыларды «Бас бармақ» әдісі арқылы бағалайды. Жарайсың! Жақсы! Талпын! |
|
Қысқа мерзімді жоспар №85,86,87
Ұзақ мерзімді жоспар бөлімі: Бөлім 7. |
|
||||||
Күні: |
|
||||||
Сынып: |
|
|
|||||
Сабақ тақырыбы |
Шығармашылық - топтық жұмыс арқылы |
||||||
Оқу мақсаттары |
2.2.5.1. Өзінің шығармашылық тапсырмалары мен басқаларының тапсырмалары бойынша талқылайды және қорытындылар шығарады, сонымен қатар конструктивті ұсыныс жасайды 2.2.6.1. Шығармашылық қабілеттерді және идеяларды түсіндіру және көрсету. |
||||||
Сабақ мақсаттары |
Барлығы: Білім алушылар дене жаттығулары аясындағы іс-әрекеттерді оңтайландыру және балама түрлерін құруға қажет ережелер мен құрылымдық әдістерін құруды түсінеді. Көбі: Білім алушылар дене жаттығулары аясындағы іс-әрекеттерді оңтайландыру және балама түрлерін құруға қажет ережелер мен құрылымдық әдістерін құруды түсінеді,қолданады, бағалайды, Кейбірі: Білім алушылар дене жаттығулары аясындағы іс-әрекеттерді оңтайландыру және балама түрлерін құруға қажет ережелер мен құрылымдық әдістерін құруды түсінеді,бағалайды,салыстырады өз ара талқылайды.. |
||||||
Жетістік критерийлері |
Дене жаттығулары аясындағы іс- әрекеттерді оңтайландыру және балама түрлерін құруға қажет ережелер мен құрылымдық тәсілдерді бағалай біледі |
||||||
Тілдік мақсаттар |
шабуылдау ойындары шабуыл, қорғаныс адал ойын, өзара әрекеттестік, жарыс кеңістікте бағдарлану төреші, ойыншылар командалық жұмыс тактика, стратегиялар жүгіру, жылдамдықты/бағытты өзгерту қолмен/аяқпен жүргізу |
||||||
Құндылықтарды дарыту |
Оқушыларды белсенділікке, патриоттыққа, болжай білуге, өз ойын жеткізуге тәрбиелеу. |
||||||
Пәнаралық байланыстар |
Физики,музыка,биология |
||||||
АКТ қолдану дағдылары |
Планшет қолдану |
||||||
Бастапқы білім |
Сабақтан тыс іс-шаралар кезінде,спорттық,командалық ойыныңдарында тәжирібесі бар |
||||||
Сабақ барысы Б-барлық сынып, Т-топтық, ЖЖ- жұпптық жұмыс, Ж- жеке, Тәж -оқушы тәжірибесі,К- мұғалімнің көмегі, Ф-фор.бағалау. |
|||||||
Сабақ кезеңі/Уақыты |
Педагогтің іс-әрекеті |
Оқушының іс-әрекеті |
Бағалау |
Ресурстар |
|||
Сабақтың басы Қызығушылықты ояту 7 мин. |
І.Ұйымдастыру кезеңі: а) Оқушылармен сәлемдесу, түгендеу. Психологиялық жағымды ахуал туғызу үшін «Өрмекшінің торы» әдісін пайдаланып, оқушылар бір- біріне жақсы тілектер айту арқылы жіпті лақтырады. ә). Топта жұмыс жасау ережені еске түсіру. б). Топтастыру. |
Сап түзеп тұру арқылы 1, 2 санын реттілікпен саналу арқылы екі топқа бірігеді. І-топ: ІІ-топ Топтың ережесі:
|
Мақсаты: Оқушылар бір-біріне тілек білдіреді, тыңдау дағдыларын дамытуға бағытталады, сондай-ақ барлық оқушылардың қатыстырылуы арқылы сабаққа белсенділігі артады. Тиімділігі: Оқушылар бір-біріне тілек айту арқылы жақындасады, көңіл күйін көтереді және бауырмалдығын оятады. Саралау: Бұл жерде саралаудың «Жіктеу» тәсілі қолданылады. Оқушылардың оқуға деген қызығушылығын арттыру мақсатында мүмкіндігінше оларға таңдау еркіндігі беріледі. |
Тоқыма жіп |
|||
Ортасы |
Дайындық бөлімі. Білім алушыларды қатарға тұрғызу сәлемдесу, сабақ мақсаттарымен таныстыру. Бір орында оңға,солға, кері бұрылу алаң шетімен қолды жоғары көтеріп, аяқ ұшымен және қолды белге қойып өкшемен жүру. Аяққа толық отырып,қарапайым жүріс және қолды иық тұсынан айналдырып отыру. Жүруден жүгіріске өтіп алаң шетімен жүгіру.Қосарланып жасау арқылы жалпы шынығу жаттығуларын жасау. |
(Б.Т.Ж.К)(Футбол) Оқушыларды екі топқа бөліп : 1.Аяқтың сыртқы және ішкі қырымен қырымен допты түзу сызық бойымен алып жүру уақытқа 2.Жерге сегіздік сызып, сол сызықтың сыртымен алғашқы да оң аяқтың сыртымен, кейін қарама-қарсы бағытқа сол аяқтың сыртымен алып жүру уақытқа 3. Қорғаушының баяу қарсыласуымен допты алып жүру әдістерін орындатамын 4.Оқушыларды екі командаға бөліп ықшамдалған ережемен футбол ойының ойнатам. 5.Демді қалыпқа келтіру жаттығулары |
|
|
|||
Сабақтың соңы Ой толғаныс. Рефлексия 7 мин. |
«Еркін микрофон» әдісі. Мұғалім сабақты қорытындылау мақсатында оқушылардың сабаққа деген көзқарасын, рефлексиясын тыңдайды.
Мақсаты: Оқушы алған білімін саралай білуге дағдыланады. Тиімділігі: Тақырып бойынша оқушылардың пікірін анықтайды. Жинақталған деректердің құнды болуын қадағалайды. Саралау: Бұл кезеңде саралаудың «Қорытынды» тәсілі көрінеді. |
Оқушылар бүгінгі сабақтың мақсаты, тақырыбы бойынша өз ойын айту арқылы сабаққа қорытынды жасайды. |
Мұғалім оқушыларды «Жапондық бағалау» әдісі арқылы бағалайды. Яғни «Дұрыс келісемін», «Толықтырамын, басқа көзқарасым бар», «Менің сұрағым бар». Сонымен қатар 1-10 баллдық жүйе бойынша оқушылардың сабаққа қатысу белсенділігі бойынша бағаланады. |
|
Қысқа мерзімді жоспар №88,89,90
Ұзақ мерзімді жоспар бөлімі: Бөлім 7. |
|
||||||
Күні: |
|
||||||
Сынып: |
|
|
|||||
Сабақ тақырыбы |
Өздігінен жасалатын қозғалыстағы прогресс |
||||||
Оқу мақсаттары |
2.1.6.1. Тәуекелдердің туындау мүмкіндігін түсінеді, қарапайым және өзгертілген дене жаттығуларын жетілдіру кезінде машықтар мен шеберлікті нығайтады. |
||||||
Сабақ мақсаттары |
Барлығы: Білім алушылар дене жаттығулары аясындағы іс-әрекеттерді оңтайландыру және балама түрлерін құруға қажет ережелер мен құрылымдық әдістерін құруды түсінеді. Көбі: Білім алушылар дене жаттығулары аясындағы іс-әрекеттерді оңтайландыру және балама түрлерін құруға қажет ережелер мен құрылымдық әдістерін құруды түсінеді,қолданады, бағалайды, Кейбірі: Білім алушылар дене жаттығулары аясындағы іс-әрекеттерді оңтайландыру және балама түрлерін құруға қажет ережелер мен құрылымдық әдістерін құруды түсінеді,бағалайды,салыстырады өз ара талқылайды.. |
||||||
Жетістік критерийлері |
Дене жаттығулары аясындағы іс- әрекеттерді оңтайландыру және балама түрлерін құруға қажет ережелер мен құрылымдық тәсілдерді бағалай біледі |
||||||
Тілдік мақсаттар |
шабуылдау ойындары шабуыл, қорғаныс адал ойын, өзара әрекеттестік, жарыс кеңістікте бағдарлану төреші, ойыншылар командалық жұмыс тактика, стратегиялар жүгіру, жылдамдықты/бағытты өзгерту қолмен/аяқпен жүргізу |
||||||
Құндылықтарды дарыту |
Оқушыларды белсенділікке, патриоттыққа, болжай білуге, өз ойын жеткізуге тәрбиелеу. |
||||||
Пәнаралық байланыстар |
Физики,музыка,биология |
||||||
АКТ қолдану дағдылары |
Планшет қолдану |
||||||
Бастапқы білім |
Сабақтан тыс іс-шаралар кезінде,спорттық,командалық ойыныңдарында тәжирібесі бар |
||||||
Сабақ барысы Б-барлық сынып, Т-топтық, ЖЖ- жұпптық жұмыс, Ж- жеке, Тәж -оқушы тәжірибесі,К- мұғалімнің көмегі, Ф-фор.бағалау. |
|||||||
Сабақ кезеңі/Уақыты |
Педагогтің іс-әрекеті |
Оқушының іс-әрекеті |
Бағалау |
Ресурстар |
|||
Сабақтың басы Қызығушылықты ояту 7 мин. |
(Ұ). Ұйымдастыру кезеңі: 1.Оқушылармен амандасу, түгендеу. Сынып реттілігін қадағалау. 2.Топта жұмыс жасау ережені еске түсіру. 3.Ынтымақтастық атмосферасын қалыптастыруда шаттық шеңбері жүзеге асырылады. |
Шеңбер бойынмен тұрған оқушыларға тапсырма: Бір-бірімізді тыңдаймыз десек 1 рет қол шапалақтаймыз! Ұйымшыл боламыз десек 2 рет. Белсенділік танытамыз десек 3 рет шапалақтаймыз! 3.Оқушыларды топтарға біріктіру. Конфеттер арқылы 2 топқа бірігеді. Оқушыларға 2 түрлі конфет таратылады. Өздерінің қалаған конфетін алып топтасады. |
Мақсаты: Оқушылар бір-біріне тілек білдіреді, тыңдау дағдыларын дамытуға бағытталады, сондай-ақ барлық оқушылардың қатыстырылуы арқылы сабаққа белсенділігі артады. Тиімділігі: Оқушылар бір-біріне тілек айту арқылы жақындасады, көңіл-күйін көтереді және бауырмалдығын оятады. Саралау: Бұл жерде саралаудың «Жіктеу» тәсілі көрінеді. Оқушылардың оқуға деген қызығушылығын арттыру мақсатында мүмкіндігінше оларға таңдау еркіндігі беріледі. |
|
|||
Ортасы |
Дайындық бөлімі. Білім алушыларды қатарға тұрғызу сәлемдесу, сабақ мақсаттарымен таныстыру. Бір орында оңға,солға, кері бұрылу алаң шетімен қолды жоғары көтеріп, аяқ ұшымен және қолды белге қойып өкшемен жүру. Аяққа толық отырып,қарапайым жүріс және қолды иық тұсынан айналдырып отыру. Жүруден жүгіріске өтіп алаң шетімен жүгіру.Қосарланып жасау арқылы жалпы шынығу жаттығуларын жасау. |
(Б.Т.Ж.К)(Футбол) Оқушыларды екі топқа бөліп : 1.Аяқтың сыртқы және ішкі қырымен қырымен допты түзу сызық бойымен алып жүру уақытқа 2.Жерге сегіздік сызып, сол сызықтың сыртымен алғашқы да оң аяқтың сыртымен, кейін қарама-қарсы бағытқа сол аяқтың сыртымен алып жүру уақытқа 3. Қорғаушының баяу қарсыласуымен допты алып жүру әдістерін орындатамын 4.Оқушыларды екі командаға бөліп ықшамдалған ережемен футбол ойының ойнатам. 5.Демді қалыпқа келтіру жаттығулары |
|
|
|||
Сабақтың соңы Ой толғаныс. Рефлексия 7 мин. |
«Бір ауыз сөз» әдісі. Мұғалім сабақты қорытындылау мақсатында оқушылардың сабаққа деген көзқарасын, рефлексиясын тыңдайды. Мақсаты: Оқушы алған білімін саралай білуге дағдыланады. Тиімділігі: Тақырып бойынша оқушылардың пікірін анықтайды. Жинақталған деректердің құнды болуын қадағалайды. Саралау: Бұл кезеңде саралаудың «Қорытынды» тәсілі көрінеді. |
Жеке жұмыс: Оқушылар бір ауыз сөзбен сабақ туралы өз ойларын түсіндіріп береді. Бір ауыз сөздеріне сабақты бағалайтын келесі сөздерді айтуға болады ұнады, пайдалы, қажет, білдім, үйрендім, қызықтым, ұмтылдым, есте сақтадым, жасай аламын. т.б. |
Мұғалім оқушылардың сабаққа қатысқан белсенілігіне қарай 1-10 баллдық жүйе бойынша әр оқушының өзіне тиісті баллын қойып бағалайды. СОнымен қатар, оқушыларды ынталандыру үшін «Қошеметтеу» әдісі арқылы бағалайды. |
|
Қысқа мерзімді жоспар №90,91,92
Ұзақ мерзімді жоспар бөлімі: Бөлім 8. Денсаулық және дене белсенділігі |
|
||||||
Күні: |
|
||||||
Сынып: |
|
|
|||||
Сабақ тақырыбы |
Таза ауадағы дене тәрбиесі (іс-әрекеті) |
||||||
Оқу мақсаттары |
2.3.4.1. Денсаулықты нығайтуға ықпал ететін аз ғана дене жаттығуларын орындау кезінде қиындықтар мен тәуекелдерді түсінеді, оларға жауап қайтарудың кейбір негізгі жолдарын анықтайды 2.3.1.1 Дене жаттығулар жасау барысында сауықтыру артықшылығын талқылау және сипаттау. |
||||||
Сабақ мақсаттары |
Барлығы: Білім алушылар сенімділік қабілетін жақсарту үшін тактикалық, стратегиялық, құрылымдық идеялармен тәжірибе жасайды. Көбі: Білім алушылар сенімділік қабілетін жақсарту үшін тактикалық, стратегиялық, құрылымдық идеялармен тәжірибе жасайды,көрсетеді,түсіндіреді. Кейбірі: Білім алушылар сенімділік қабілетін жақсарту үшін тактикалық, стратегиялық, құрылымдық идеялармен тәжірибе жасайды,көрсетеді,түсіндіреді және талдап салыстыра біледі. |
||||||
Жетістік критерийлері |
Әдістерді орындауға қатысты идеяларды, стратегиялар мен жоспарларды ұсынады.Ұсынылған әрекеттерді бағалайды |
||||||
Тілдік мақсаттар |
шабуылдау ойындары шабуыл, қорғаныс адал ойын, өзара әрекеттестік, жарыс кеңістікте бағдарлану төреші, ойыншылар командалық жұмыс тактика, стратегиялар жүгіру, жылдамдықты/бағытты өзгерту қолмен/аяқпен жүргізу |
||||||
Құндылықтарды дарыту |
Оқушыларды белсенділікке, патриоттыққа, болжай білуге, өз ойын жеткізуге тәрбиелеу. |
||||||
Пәнаралық байланыстар |
Физики,музыка,биология |
||||||
АКТ қолдану дағдылары |
Планшет қолдану |
||||||
Бастапқы білім |
Сабақтан тыс іс-шаралар кезінде,спорттық,командалық ойыныңдарында тәжирібесі бар |
||||||
Сабақ барысы Б-барлық сынып, Т-топтық, ЖЖ- жұпптық жұмыс, Ж- жеке, Тәж -оқушы тәжірибесі,К- мұғалімнің көмегі, Ф-фор.бағалау. |
|||||||
Сабақ кезеңі/Уақыты |
Педагогтің іс-әрекеті |
Оқушының іс-әрекеті |
Бағалау |
Ресурстар |
|||
Сабақтың басы Қызығушылықты ояту 7 мин. |
Ұйымдастыру кезеңі: (Ұ) “Гүлмен тілек” әдісі арқылы оқушылардың бір-біріне жақсы тілек айту арқылы жағымды ахуал қалыптастыру. Топта жұмыс жасау ережені еске түсіру. Топтастыру. |
Оқушыларды топтарға біріктіруді ұйымдастыру: Фигуралар көмегімен оқушыларды 3 топқа біріктіру. I – Үшбұрыштар тобы II – Дөңгелектер тобы III – Төртбұрыштар тобы |
Мақсаты: оқушылар бойында идея немесе тілек білдіру, тыңдау дағдыларын дамытуға бағыттау, сондай-ақ барлық оқушыларды қатыстыру арқылы оқыту жағдайларын теңестіру. Тиімділігі: оқушыны бір-біріне тілек айту арқылы жақындастырады, көңіл күйін көтереді, бауырмалдығын оятады. |
Фигуралар салынған конверт |
|||
Ортасы |
Дайындық бөлімі. Білім алушыларды қатарға тұрғызу сәлемдесу, сабақ мақсаттарымен таныстыру. Бір орында оңға,солға, кері бұрылу алаң шетімен қолды жоғары көтеріп, аяқ ұшымен және қолды белге қойып өкшемен жүру. Аяққа толық отырып,қарапайым жүріс және қолды иық тұсынан айналдырып отыру. Жүруден жүгіріске өтіп алаң шетімен жүгіру.Қосарланып жасау арқылы жалпы шынығу жаттығуларын жасау. |
(Б.Т.Ж.К)(Футбол) Оқушыларды екі топқа бөліп : 1.Аяқтың сыртқы және ішкі қырымен қырымен допты түзу сызық бойымен алып жүру уақытқа 2.Жерге сегіздік сызып, сол сызықтың сыртымен алғашқы да оң аяқтың сыртымен, кейін қарама-қарсы бағытқа сол аяқтың сыртымен алып жүру уақытқа 3. Қорғаушының баяу қарсыласуымен допты алып жүру әдістерін орындатамын 4.Оқушыларды екі командаға бөліп ықшамдалған ережемен футбол ойының ойнатам. 5.Демді қалыпқа келтіру жаттығулары |
|
|
|||
Сабақтың соңы Ой толғаныс. Рефлексия 7 мин. |
«Аяқталмаған сөйлем» әдісі. Мұғалім сабақты қорытындылау мақсатында оқушылардың сабаққа деген көзқарасын, рефлексиясын тыңдайды. Мақсаты: Оқушы алған білімін саралай білуге дағдыланады. Тиімділігі: Тақырып бойынша оқушылардың пікірін анықтайды. Жинақталған деректердің құнды болуын қадағалайды. Саралау: Бұл кезеңде саралаудың «Қорытынды» тәсілі көрінеді. |
Жеке жұмыс: - бүгінгі сабақта мен....түсіндім, ...білдім, ....көзімді жеткіздім. - бүгін сабақта қуантқаны..... - мен өзімді.....үшін мақтар едім. - маған ерекше ұнағаны..... - сабақтан соң маған........келді - бүгін маған..........сәті түсті. - қызықты болғаны..... - ......қиындық тудырды. - менің түсінгенім..... - енді мен......аламын. |
Мұғалім оқушыларды «Бас бармақ» әдісі арқылы бағалайды. Жарайсың! Жақсы! Талпын! Сонымен қатар 1-10 баллдық жүйе бойынша оқушылардың сабаққа қатысу белсенділігі бойынша бағаланады. |
|
Қысқа мерзімді жоспар №93,94,95
Ұзақ мерзімді жоспар бөлімі: Бөлім 8. Денсаулық және дене белсенділігі |
|
||||||
Күні: |
|
||||||
Сынып: |
|
|
|||||
Сабақ тақырыбы |
Жеке және топтық белсенділік арқылы жүгіру қабілеттері |
||||||
Оқу мақсаттары |
2.1.3.1 Қарапайым дене жаттығуларын орындау кезінде уақытты, кеңістікті және бірқалыптылықты түсінетінін көрсетеді |
||||||
Сабақ мақсаттары |
Барлығы: Білім алушылар сенімділік қабілетін жақсарту үшін тактикалық, стратегиялық, құрылымдық идеялармен тәжірибе жасайды. Көбі: Білім алушылар сенімділік қабілетін жақсарту үшін тактикалық, стратегиялық, құрылымдық идеялармен тәжірибе жасайды,көрсетеді,түсіндіреді. Кейбірі: Білім алушылар сенімділік қабілетін жақсарту үшін тактикалық, стратегиялық, құрылымдық идеялармен тәжірибе жасайды,көрсетеді,түсіндіреді және талдап салыстыра біледі. |
||||||
Жетістік критерийлері |
Әдістерді орындауға қатысты идеяларды, стратегиялар мен жоспарларды ұсынады.Ұсынылған әрекеттерді бағалайды |
||||||
Тілдік мақсаттар |
шабуылдау ойындары шабуыл, қорғаныс адал ойын, өзара әрекеттестік, жарыс кеңістікте бағдарлану төреші, ойыншылар командалық жұмыс тактика, стратегиялар жүгіру, жылдамдықты/бағытты өзгерту қолмен/аяқпен жүргізу |
||||||
Құндылықтарды дарыту |
Оқушыларды белсенділікке, патриоттыққа, болжай білуге, өз ойын жеткізуге тәрбиелеу. |
||||||
Пәнаралық байланыстар |
Физики,музыка,биология |
||||||
АКТ қолдану дағдылары |
Планшет қолдану |
||||||
Бастапқы білім |
Сабақтан тыс іс-шаралар кезінде,спорттық,командалық ойыныңдарында тәжирібесі бар |
||||||
Сабақ барысы Б-барлық сынып, Т-топтық, ЖЖ- жұпптық жұмыс, Ж- жеке, Тәж -оқушы тәжірибесі,К- мұғалімнің көмегі, Ф-фор.бағалау. |
|||||||
Сабақ кезеңі/Уақыты |
Педагогтің іс-әрекеті |
Оқушының іс-әрекеті |
Бағалау |
Ресурстар |
|||
Сабақтың басы Қызығушылықты ояту. 7 мин. |
(Ұ). Ұйымдастыру кезеңі: 1. Оқушылармен амандасу, түгендеу. 2. Ынтымақтастық атмосферасын қалыптастыруда шаттық шеңбері жүзеге асырылады. 3. Оқушыларды топтарға біріктіру. |
Топқа кітап, дәптер және қаламсап оқу құралдарының суреттері бар қима қағаздар беріледі. Әр оқушы қима қағаздарды таңдау арқылы ұқсас құралдармен 3 топқа бірігеді. 1 топ: Кітап 2 топ: Дәптер 3 топ: Қаламсап |
Мақсаты: Оқушылар бір-біріне тілек білдіреді, тыңдау дағдыларын дамытуға бағытталады, сондай-ақ барлық оқушылардың қатыстырылуы арқылы сабаққа белсенділігі артады. Тиімділігі: Оқушылар бір-біріне тілек айту арқылы жақындасады, көңіл-күйін көтереді және бауырмалдығын оятады. Саралау: Бұл жерде саралаудың «Жіктеу» тәсілі көрінеді. Оқушылардың оқуға деген қызығушылығын арттыру мақсатында мүмкіндігінше оларға таңдау еркіндігі беріледі. |
Оқулық, жұмыс дәптерлері Кітап, дәптер, қалам суреттері бейнеленген қима қағаздар топтамасы (Қазіргі жағдайда) ДК экраны |
|||
Ортасы |
Дайындық бөлімі. Білім алушыларды қатарға тұрғызу сәлемдесу, сабақ мақсаттарымен таныстыру. Бір орында оңға,солға, кері бұрылу алаң шетімен қолды жоғары көтеріп, аяқ ұшымен және қолды белге қойып өкшемен жүру. Аяққа толық отырып,қарапайым жүріс және қолды иық тұсынан айналдырып отыру. Жүруден жүгіріске өтіп алаң шетімен жүгіру.Қосарланып жасау арқылы жалпы шынығу жаттығуларын жасау. |
(Б.Т.Ж.К)(Футбол) Оқушыларды екі топқа бөліп : 1.Аяқтың сыртқы және ішкі қырымен қырымен допты түзу сызық бойымен алып жүру уақытқа 2.Жерге сегіздік сызып, сол сызықтың сыртымен алғашқы да оң аяқтың сыртымен, кейін қарама-қарсы бағытқа сол аяқтың сыртымен алып жүру уақытқа 3. Қорғаушының баяу қарсыласуымен допты алып жүру әдістерін орындатамын 4.Оқушыларды екі командаға бөліп ықшамдалған ережемен футбол ойының ойнатам. 5.Демді қалыпқа келтіру жаттығулары |
|
|
|||
Сабақтың соңы Ой толғаныс. Рефлексия 7 мин. |
«Еркін микрофон» әдісі. Мұғалім сабақты қорытындылау мақсатында оқушылардың сабаққа деген көзқарасын, рефлексиясын тыңдайды.
Мақсаты: Оқушы алған білімін саралай білуге дағдыланады. Тиімділігі: Тақырып бойынша оқушылардың пікірін анықтайды. Жинақталған деректердің құнды болуын қадағалайды. Саралау: Бұл кезеңде саралаудың «Қорытынды» тәсілі көрінеді. |
Рефлексиялық сұраұтарға жауап береді:
1.Салфеткаға арналған сақинаны қалай жасағаныңды айтып бер. 2.Бұл бөлімнен не білдің және не үйрендің? 3.Анаңа дастарқан жаюға көмектесе аласың ба? |
Мұғалім оқушыларды «Жапондық бағалау» әдісі арқылы бағалайды. Сонымен қатар 1-10 балдық жүйе бойынша мұғалімнің қорытынды балдық бағалауы жүргізіледі. |
|
Қысқа мерзімді жоспар №96,97,98
Ұзақ мерзімді жоспар бөлімі: Бөлім 8. Денсаулық және дене белсенділігі |
|
||||||
Күні: |
|
||||||
Сынып: |
|
|
|||||
Сабақ тақырыбы |
Түрлі ұзындыққа және биіктікке секіру |
||||||
Оқу мақсаттары |
2.1.5.1 Кеңістікте және динамикада қарапайым өзгерістермен іс-қимылдарды ұғынады және жеткізе біледі |
||||||
Сабақ мақсаттары |
Барлығы: Білім алушылар түрлі қимыл-қозғалыс негіздерінен туындаған рөлдерді сезініп, олардың айырмашылықтарын түсінеді Көбі: Білім алушылар түрлі қимыл-қозғалыс негіздерінен туындаған сезініп, олардың айырмашылықтарын түсінеді, бағалайды. Кейбірі: Білім алушылар түрлі қимыл-қозғалыс негіздерінен туындаған рөлдерді сезініп, олардың айырмашылықтарын түсінеді,бағалайды,ерекшіліктерін айталады.Қозғалмалы ойын арқылы қимыл-қозғалыстарын жақсартады. |
||||||
Жетістік критерийлері |
Қимыл-қозғалыс рөлдерін анықтайды Жаттығуларды тиянақты әрі сапалы орындайды |
||||||
Тілдік мақсаттар |
шабуылдау ойындары шабуыл, қорғаныс адал ойын, өзара әрекеттестік, жарыс кеңістікте бағдарлану төреші, ойыншылар командалық жұмыс тактика, стратегиялар жүгіру, жылдамдықты/бағытты өзгерту қолмен/аяқпен жүргізу |
||||||
Құндылықтарды дарыту |
Оқушыларды белсенділікке, патриоттыққа, болжай білуге, өз ойын жеткізуге тәрбиелеу. |
||||||
Пәнаралық байланыстар |
Физики,музыка,биология |
||||||
АКТ қолдану дағдылары |
Планшет қолдану |
||||||
Бастапқы білім |
Сабақтан тыс іс-шаралар кезінде,спорттық,командалық ойыныңдарында тәжирібесі бар |
||||||
Сабақ барысы Б-барлық сынып, Т-топтық, ЖЖ- жұпптық жұмыс, Ж- жеке, Тәж -оқушы тәжірибесі,К- мұғалімнің көмегі, Ф-фор.бағалау. |
|||||||
Сабақ кезеңі/Уақыты |
Педагогтің іс-әрекеті |
Оқушының іс-әрекеті |
Бағалау |
Ресурстар |
|||
Сабақтың басы Қызығушылықты ояту 7 мин. |
І.Ұйымдастыру кезеңі: а) Оқушылармен сәлемдесу, түгендеу. Психологиялық жағымды ахуал туғызу үшін «Өрмекшінің торы» әдісін пайдаланып, оқушылар бір- біріне жақсы тілектер айту арқылы жіпті лақтырады. ә). Топта жұмыс жасау ережені еске түсіру. б). Топтастыру. |
Сап түзеп тұру арқылы 1, 2 санын реттілікпен саналу арқылы екі топқа бірігеді. І-топ: ІІ-топ Топтың ережесі:
|
Мақсаты: Оқушылар бір-біріне тілек білдіреді, тыңдау дағдыларын дамытуға бағытталады, сондай-ақ барлық оқушылардың қатыстырылуы арқылы сабаққа белсенділігі артады. Тиімділігі: Оқушылар бір-біріне тілек айту арқылы жақындасады, көңіл күйін көтереді және бауырмалдығын оятады. Саралау: Бұл жерде саралаудың «Жіктеу» тәсілі қолданылады. Оқушылардың оқуға деген қызығушылығын арттыру мақсатында мүмкіндігінше оларға таңдау еркіндігі беріледі. |
Тоқыма жіп |
|||
Ортасы |
Дайындық бөлімі. Білім алушыларды қатарға тұрғызу сәлемдесу, сабақ мақсаттарымен таныстыру. Бір орында оңға,солға, кері бұрылу алаң шетімен қолды жоғары көтеріп, аяқ ұшымен және қолды белге қойып өкшемен жүру. Аяққа толық отырып,қарапайым жүріс және қолды иық тұсынан айналдырып отыру. Жүруден жүгіріске өтіп алаң шетімен жүгіру.Қосарланып жасау арқылы жалпы шынығу жаттығуларын жасау. |
(Б.Т.Ж.К)(Футбол) Оқушыларды екі топқа бөліп : 1.Аяқтың сыртқы және ішкі қырымен қырымен допты түзу сызық бойымен алып жүру уақытқа 2.Жерге сегіздік сызып, сол сызықтың сыртымен алғашқы да оң аяқтың сыртымен, кейін қарама-қарсы бағытқа сол аяқтың сыртымен алып жүру уақытқа 3. Қорғаушының баяу қарсыласуымен допты алып жүру әдістерін орындатамын 4.Оқушыларды екі командаға бөліп ықшамдалған ережемен футбол ойының ойнатам. 5.Демді қалыпқа келтіру жаттығулары |
|
|
|||
Сабақтың соңы Ой толғаныс. Рефлексия 7 мин. |
«Бір ауыз сөз» әдісі. Мұғалім сабақты қорытындылау мақсатында оқушылардың сабаққа деген көзқарасын, рефлексиясын тыңдайды. Мақсаты: Оқушы алған білімін саралай білуге дағдыланады. Тиімділігі: Тақырып бойынша оқушылардың пікірін анықтайды. Жинақталған деректердің құнды болуын қадағалайды. Саралау: Бұл кезеңде саралаудың «Қорытынды» тәсілі көрінеді. |
Жеке жұмыс: Оқушылар бір ауыз сөзбен сабақ туралы өз ойларын түсіндіріп береді. Бір ауыз сөздеріне сабақты бағалайтын келесі сөздерді айтуға болады ұнады, пайдалы, қажет, білдім, үйрендім, қызықтым, ұмтылдым, есте сақтадым, жасай аламын. т.б. |
Мұғалім оқушылардың сабаққа қатысқан белсенілігіне қарай 1-10 баллдық жүйе бойынша әр оқушының өзіне тиісті баллын қойып бағалайды. СОнымен қатар, оқушыларды ынталандыру үшін «Қошеметтеу» әдісі арқылы бағалайды. |
|
Қысқа мерзімді жоспар №99,100,101
Ұзақ мерзімді жоспар бөлімі: Бөлім 8. Денсаулық және дене белсенділігі |
|
||||||
Күні: |
|
||||||
Сынып:
|
|
|
|||||
Сабақ тақырыбы |
Эстафета және қозғалмалы ойындар |
||||||
Оқу мақсаттары |
2.2.5.1. Өзінің шығармашылық тапсырмалары мен басқаларының тапсырмалары бойынша талқылайды және қорытындылар шығарады, сонымен қатар конструктивті ұсыныс жасайды 2.2.2.1 Әрекет мақсаттарына қол жеткізу үшін командада жұмыс істей бастайды және өзіндік жұмыс жөніндегі білімді нығайтады |
||||||
Сабақ мақсаттары |
Барлығы: Білім алушылар түрлі қимыл-қозғалыс негіздерінен туындаған рөлдерді сезініп, олардың айырмашылықтарын түсінеді Көбі: Білім алушылар түрлі қимыл-қозғалыс негіздерінен туындаған сезініп, олардың айырмашылықтарын түсінеді, бағалайды. Кейбірі: Білім алушылар түрлі қимыл-қозғалыс негіздерінен туындаған рөлдерді сезініп, олардың айырмашылықтарын түсінеді,бағалайды,ерекшіліктерін айталады.Қозғалмалы ойын арқылы қимыл-қозғалыстарын жақсартады. |
||||||
Жетістік критерийлері |
Қимыл-қозғалыс рөлдерін анықтайды Жаттығуларды тиянақты әрі сапалы орындайды |
||||||
Тілдік мақсаттар |
шабуылдау ойындары шабуыл, қорғаныс адал ойын, өзара әрекеттестік, жарыс кеңістікте бағдарлану төреші, ойыншылар командалық жұмыс тактика, стратегиялар жүгіру, жылдамдықты/бағытты өзгерту қолмен/аяқпен жүргізу |
||||||
Құндылықтарды дарыту |
Оқушыларды белсенділікке, патриоттыққа, болжай білуге, өз ойын жеткізуге тәрбиелеу. |
||||||
Пәнаралық байланыстар |
Физики,музыка,биология |
||||||
АКТ қолдану дағдылары |
Планшет қолдану |
||||||
Бастапқы білім |
Сабақтан тыс іс-шаралар кезінде,спорттық,командалық ойыныңдарында тәжирібесі бар |
||||||
Сабақ барысы Б-барлық сынып, Т-топтық, ЖЖ- жұпптық жұмыс, Ж- жеке, Тәж -оқушы тәжірибесі,К- мұғалімнің көмегі, Ф-фор.бағалау. |
|||||||
Сабақ кезеңі/Уақыты |
Педагогтің іс-әрекеті |
Оқушының іс-әрекеті |
Бағалау |
Ресурстар |
|||
Сабақтың басы Қызығушылықты ояту 7 мин. |
Ұйымдастыру кезеңі: (Ұ) “Гүлмен тілек” әдісі арқылы оқушылардың бір-біріне жақсы тілек айту арқылы жағымды ахуал қалыптастыру. Топта жұмыс жасау ережені еске түсіру. Топтастыру. |
Оқушыларды топтарға біріктіруді ұйымдастыру: Фигуралар көмегімен оқушыларды 3 топқа біріктіру. I – Үшбұрыштар тобы II – Дөңгелектер тобы III – Төртбұрыштар тобы |
Мақсаты: оқушылар бойында идея немесе тілек білдіру, тыңдау дағдыларын дамытуға бағыттау, сондай-ақ барлық оқушыларды қатыстыру арқылы оқыту жағдайларын теңестіру. Тиімділігі: оқушыны бір-біріне тілек айту арқылы жақындастырады, көңіл күйін көтереді, бауырмалдығын оятады. |
Фигуралар салынған конверт |
|||
Ортасы |
Дайындық бөлімі. Білім алушыларды қатарға тұрғызу сәлемдесу, сабақ мақсаттарымен таныстыру. Бір орында оңға,солға, кері бұрылу алаң шетімен қолды жоғары көтеріп, аяқ ұшымен және қолды белге қойып өкшемен жүру. Аяққа толық отырып,қарапайым жүріс және қолды иық тұсынан айналдырып отыру. Жүруден жүгіріске өтіп алаң шетімен жүгіру.Қосарланып жасау арқылы жалпы шынығу жаттығуларын жасау. |
(Б.Т.Ж.К)(Футбол) Оқушыларды екі топқа бөліп : 1.Оқушыларды екі командаға бөліп ықшамдалған ережемен футбол ойының ойнатам. 2.Демді қалыпқа келтіру жаттығулары |
|
|
|||
Сабақтың соңы Ой толғаныс. Рефлексия 7 мин. |
«Аяқталмаған сөйлем» әдісі. Мұғалім сабақты қорытындылау мақсатында оқушылардың сабаққа деген көзқарасын, рефлексиясын тыңдайды. Мақсаты: Оқушы алған білімін саралай білуге дағдыланады. Тиімділігі: Тақырып бойынша оқушылардың пікірін анықтайды. Жинақталған деректердің құнды болуын қадағалайды. Саралау: Бұл кезеңде саралаудың «Қорытынды» тәсілі көрінеді. |
Жеке жұмыс: - бүгінгі сабақта мен....түсіндім, ...білдім, ....көзімді жеткіздім. - бүгін сабақта қуантқаны..... - мен өзімді.....үшін мақтар едім. - маған ерекше ұнағаны..... - сабақтан соң маған........келді - бүгін маған..........сәті түсті. - қызықты болғаны..... - ......қиындық тудырды. - менің түсінгенім..... - енді мен......аламын. |
Мұғалім оқушыларды «Бас бармақ» әдісі арқылы бағалайды. Жарайсың! Жақсы! Талпын! |
|

