Ұзақ мерзімді жоспар тарауы:
Тәуелсіздік-қасиет тұнған ұлы ұғым
6-сынып
Сабақтың тақырыбы: А.Алтай
«Прописка»
|
Мектеп: О.Жұмабеков
ЖОББМ
Мұғалімнің аты-жөні: Сакауова
Ж.Б
Күні:
19.04.2019ж
|
СЫНЫП: 6
|
Қатысқан оқушылар саны:
|
Қатыспаған оқушылар
саны:
|
Оқу мақсаты
|
А/И 4. Әдеби көркемдегіш
құралдарды пайдаланып, шығармадағы табиғат көрінісін, оқиға орнын,
кейіпкер бейнесін сипаттап
жазу
|
Сабақ мақсаты:
|
Оқушылардың барлығы орындай
алады: Әдеби көркемдегіш құралдарды
анықтайды;
Оқушылардың көбісі орындай
алады: Әңгімедегі табиғат көрінісін, оқиға орнын, кейіпкер бейнесін
сипаттайды;
Оқушылардың кейбіреуі орындай
алады: Әдеби көркемдегіш құралдарды пайдаланып, табиғат көрінісі,
оқиға орнын, кейіпкер бейнесін сипаттап
жазады.
|
Бағалау
критерийі
|
- әдеби көркемдегіш құралдарды
пайдаланады;
- шығармадағы табиғат
көрінісін, оқиға орнын, кейіпкер бейнесін
анықтайды;
-табиғат көрінісін, оқиға
орнын, кейіпкер бейнесін көркемдегіш құралдар арқылы сипаттап
жазады.
|
Құндылықтарға
баулу
|
Тарихтың, мәдениет пен тілдің
біртұтастығы
|
Ресурстар
|
Оқулық, суреттер, топқа бөлуге
арналған кеспе қағаздар және әртүрлі заттар,
топтық тапсырмалар, стикер.
|
Әдіс-тәсілдер
|
«Ашық микрофон», «БФЕ
шаблоны», «Тыңдап отырған үштік»
|
Пәнаралық
байланыс
|
Тарих, музыка, әдебиет
теориясы
|
Алдыңғы
оқу
|
Көркем шығармадағы автор
бейнесін анықтау, сұрақ- жауап
|
Сабақтың
жоспары
|
Сабақтың жоспарланған
кезеңдері
|
Сабақ барысы
:
|
Бағалау
түрлері
ресурстар
|
Сабақтың
басы
минут
|
«Қаламгер» «Желтоқсан»,
«Алтай» топтарына бірігу.
Психологиялық ахуал
қалыптастыру. «3 сезім» қағидасы ( сенім,
сүйіспеншілік,сыйластық)
Ширату жаттығуы. «Ашық
микрофон»
әдісі.
|
2 *, 1
ұсыныс
|
Сабақ
ортасы
минут
|
Т/Ж. «БФЕ»
шаблоны
I-тапсырма.
Пікір,сұрақ,мәселе
1.Артықшылықтар
2.Кемшіліктер
3.Қызықты
факторлар
І фактор. Сергелдең
сері
ІІ фактор. Желтоқсан
бұрқағы
ІІІ фактор. Алтай
табиғаты
Бағалау
критерийлері
Деректердегі факторларды
сипаттайды
Дескриптор:
1.Тапсырмаға қатысты дерек
іздейді;
2.Факторларды сипаттап
жазады.
Т/Ж. II тапсырма
«Тыңдап отырған үштік» әдісі .
Оқулықтағы тапсырмалар
-Кейіпкерлердің сыртқы түрі
мен мінезін суреттеңдер?
-Оқиға орнын, уақытын
атаңдар
-Әңгімеде көктем келсе де,
Алтайда басылмай тұрған боран суреттелген. Ол нені білдіреді деп
ойлайсыңдар?
Бағалау
критерийлері
Табиғат мінезін, кейіпкер
сипатын, оқиғаны анықтайды
Дескриптор:
-
Сұрақтарға дәлелді жауап береді;
-
Кейіпкер,
оқиға, табиғат көрінісін сипаттайды;
-
Көркемдегіш құралдарды
жазады;
|
2*, 1 ұсыныс
2*, 1
ұсыныс
|
Сабақ
соңы
минут
|
«Микс»
жаттығуы. Идеяларды жинақтау, әр топ
шығармашылық көзқарас білдіреді.
«Қаламгер» «Желтоқсан»,
«Алтай»
(сахналау,әріптерден мағыналы
сөйлем,ән)
|
3
шапалақ
|
Бағалау
минут
Рефлексия
|
Қалам-өте жақсы,
қарындаш-жақсы, өшіргіш-
«3 қалып» қызық, қиын,
құнды
Үй тапсырмасы: Әңгімені өз
қиялыңмен аяқтап келу
|
күлегештер
|
Қосымша
ақпарат
|
Саралау – Сіз
қосымша
көмек көрсетуді
қалай
жоспарлайсыз?
Сіз
қабілеті
жоғары
оқушыларға
тапсырманы
күрделендіруді қалай
жоспарлайсыз?
|
Бағалау - Оқушылардың
үйренгенін тексеруді
қалай
жоспарлайсыз?
|
Пəнаралық байланыс
Қауіпсіздік жəне еңбекті
қорғау ережелері
АКТ-мен байланыс
Құндылықтардағы
Байланыс
|
|
|
|
Рефлексия
Сабақ / оқу
мақсаттары
шынайы ма?
Бүгін оқушылар
не білді?
Сыныптағы ахуал
қандай болды?
Мен жоспарлаған
саралау шаралары
тиімді болды ма?
Мен берілген
уақыт ішінде
үлгердім бе? Мен
өз жоспарыма
қандай түзетулер
енгіздім жəне
неліктен?
|
Төмендегі бос ұяшыққа сабақ
туралы өз пікіріңізді жазыңыз.
Сол ұяшықтағы Сіздің
сабағыңыздың тақырыбына сəйкес
келетін сұрақтарға жауап
беріңіз.
|
Қорытынды бағамдау
Қандай екі нəрсе табысты болды (оқытуды да, оқуды
да ескеріңіз)?
1:
2:
Қандай екі нəрсе сабақты жақсарта алды (оқытуды
да, оқуды да ескеріңіз)?
1:
2:
Сабақ барысында мен сынып немесе жекелеген
оқушылар туралы менің келесі сабағымды
жетілдіруге көмектесетін не
білдім?
|