Сабақтың басы
7
мин
|
Ұйымдастыру
кезеңі.
1.Сәлемдесу.
2.Түгелдеу.
3. Ынтымақтастық
атмосферасын орнату.
«Амандасу»
әдісі
(Оқушылар екі қатар
болып, бір-біріне қарап
тұрады)
Қазақтар қол
алысады.
Италияда
құшақтасады.
Бразилияда
бір-бірінің иығын
қағады.
Никараквуада
арқасымен.
Зимбабеде
шынтақпен.
Австралияда
шапалақ, секіреді.
4. Алдыңғы
сабақты пысықтау.
«Визуалды айғақтар»
әдісі. Оқушылар екі топқа бөлінеді.
Екі топтың оқушыларына бірдей суреттер таратылады. Оқушылар
таратылған суреттерді ертегі мазмұнына сай жүйелеп, плакатқа
жапсырып шығуы тиіс. Осылай оқушылардың ертегі мазмұнын қаншалықты
меңгергендігі аңғарылады.
Сабақтың тақырыбы мен
мақсаты
айқындалады.
|
Сәлемдеседі, назарларын
сабаққа аударады.
Екі топтың оқушылары
таратылған суреттерді ертегі мазмұнына сай жүйелеп, плакатқа
жапсырып шығуы тиіс.
|
ҚБ Мадақтау сөздері арқылы және
«Жемістермен»бағаланады.
|
6-сынып «Қазақ
әдебиеті» оқулығы
суреттер
|
Сабақтың
ортасы
33
мин
|
Мағынаны
тану.
-
Балалар, кейіпкер, образ,
бейне, портрет ұғымдары жайлы не
білесіңдер?
«Аяз би» – халық арманынан туған кейіпкер. Шешен,
қара қылды қақ жарған би, абыз. Кейбір деректерде Аяз би Майқы
бидің кеңесшісі, ХІІ–ХІІІ ғасырларда өмір сүрген, тарихта болған
адам деп те айтылады.
1-тапсырма. «Ай,
Аяз, баймын деп аспа, ханмын деп таспа, Аяз, әліңді біл, Құмырсқа
жолыңды біл» деген нақыл сөз арқылы Аяз биге мінездеме, портрет
жасаңдар.
2-тапсырма.
Саралау тапсырмасы
І деңгей
- ертегіде кездесетін
кейіпкерлерді бойындағы қасиеттеріне қарай жағымды, жағымсыз деп
топтастырыңдар. («Топтастыру»
стратегиясы)
ІІ деңгей
- Басты кейіпкер Аяз бидің өткен
сынақтарын жазыңдар. («Теріп алу»
стратегиясы)
ІІІ деңгей
- Аяз би қандай қасиеттері
арқылы мұратына жетті? Ертегі мазмұны бойынша қандай тұжырым
жасауға болады.
3-тапсырма
«Талқылау
картасы»
Жаманға ұқсағың
келе ме?
|
Оқушылар кейіпкер,
образ, бейне, портрет ұғымдары жайлы не білетіндіктерін ортаға
салады.
Басты кейіпкер Аяз
би туралы тарихи мәлімет
алады.
1-тапсырма
Дескриптор:
1.Кейіпкердің сыртқы
бейнесін сипаттайды;
2.Кейіпкердің сөзі,
пікірі арқылы қандай адам екенін анықтайды, дәлел
келтіреді;
3.Мінезін
сипаттайтын іс-әрекеттерін
анықтайды;
4.Кейіпкердің көңіл
күйін анықтайды;
5.Іс-әрекетін
анықтайды, ойын дәлелдейді.
2-тапсырма
Дескриптор:
1.Ертегіде
кездесетін кейіпкерлерді бойындағы қасиеттеріне қарай жағымды,
жағымсыз деп топтастырады;
2.Басты кейіпкер Аяз
бидің өткен сынақтарын теріп
жазады;
3.Аяз бидің мұратына
жету жолын сипаттайды.
3-тапсырма
Дескриптор
1. Кейіпкерге ұқсау
немесе ұқсамау себептерін
түсіндіреді.
2. Жақсы мен жаман
қасиеттерді салыстырады.
3. Адамның жақсылығы
мен жамандығы ішкі жан дүниесі мен рухани байлығы арқылы
бағаланатындығына дәлел
келтіреді.
4. Тұжырым
жасайды.
|
ҚБ «Жемістер»
ҚБ «Жемістер»
|
«Аяз би»
ертегісі
слайдтар
Дәптер,
қалам.
кесте
|