Материалдар / ҚМЖ: Бердібек Соқпақбаев «Менің атым Қожа» повесінен үзінді. Лагерьге жолдама. 5-сынып

ҚМЖ: Бердібек Соқпақбаев «Менің атым Қожа» повесінен үзінді. Лагерьге жолдама. 5-сынып

Материал туралы қысқаша түсінік
Тақырыбы: Бердібек Соқпақбаев «Менің атым Қожа» повесінен үзінді. Лагерьге жолдама Мақсаты: 5.1.1.1 әдеби шығарманың жанрына қарай фабуласы мен сюжеттік дамуын сипаттау; ҚМЖ (презентациясымен)
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады. Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
15 Ақпан 2023
853
5 рет жүктелген
630 ₸ 700 ₸
Бүгін алсаңыз 10% жеңілдік
беріледі
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
logo

Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады

Тексерілді:

Білім беру ұйымының атауы


Пәні:

Қазақ әдебиеті

Бөлім:

3-бөлім: «Адамгершілік – асыл қасиет»

Педагогтың аты-жөні


Күні:


Сынып: 5

Қатысушылар саны:

Қатыспағандар саны:

Сабақтың тақырыбы

Бердібек Соқпақбаев «Менің атым Қожа» повесінен үзінді. Лагерьге жолдама

Оқу бағдарламасына сәйкес оқыту мақсаттары

5.1.1.1 әдеби шығарманың жанрына қарай фабуласы мен сюжеттік дамуын сипаттау;

Сабақтың мақсаты

Оқушылар шығарманы Менің атым Қожа, Кітап емес, қант аламын, Диірменге балық аулауға баруы, Сабаққа неге келмедің?, Жантасқа сия шашуы, Қожа, мақтаншақ!, «Менің арманым», Ақ бұзау, Апайдың сөмкесіндегі бақа, Анасының жанашырлығы, Сенің әкеңе қарыздармын..., Педкеңес, Жеке кеңес, Келесі класқа көшпейсің!!!, Қойшылар тойы , Қожаның кешірім сұрауы, Қаулы, Енді сенімдерін ақтаймын! бойынша оқиғалар желісіне бөліп, сюжеттік дамуын талдайды.

Сабақтың кезеңі/ уақыт

Педагогтің әрекеті

Оқушының әрекеті

Бағалау

Ресурстар

Сабақтың басы

7 мин






І. Қызығушылықты ояту.

Жағымды психологиялық ахуал қалыптастыру.

Оқушылармен амандасады, түгендейді. Алдыңғы сабақ мен жаңа сабақты байланыстыру үшін ой қозғайды.

Ой қозғау. «Иесіне қайтар» әдісі.
Берілген заттарды өзінің иелеріне қайтарып беріңдер.

  • Жарайсыңдар, балалар! Барлық заттарды өз иелеріне бердіңдер. Не себепті лагерьге жолдама Жантасқа тиесілі? (оқушылар жауабы тыңдалады).

  • Қалай ойлайсыңдар, бүгінгі сабақтың тақырыбы қандай? (оқушылар жауабы тыңдалады).

Сабақтың тақырыбы мен мақсаты айқындалады.

Оқушылар амандасады. Берілген заттарды иесімен сәйкестендіреді. Сабақтың тақырыбымен, оқу мақсатымен танысады.

Интерактивті тақта






Сабақтың ортасы

33 мин








































II. Мағынаны тану.

Білу.
Шығарманың мазмұнын еске түсірейік.

1-тапсырма. «Крестиктер-нөлдіктер» әдісі.
Оқушылар берілген кестеден сандар ұяшығын таңдайды. Сұраққа дұрыс жауап берген жағдайда ұяшыққа крестик қояды. Ал қате жауап болса нөлдік таңбасын қояды.

Дескриптор:

  • Оқушылар сандарды таідайды.

  • Берілген сұрақтарға жауап береді.


Жалпы – 1 балл (Сұрақтарға толық жауап берген оқушыға - 1 балл, қысқаша жауап берген оқушыға - 0,5 балл)

Орындалуы – 6 минут

Түсіну.
2-тапсырма.
Берілген үзінділердің шығарма мазмұны бойынша «дұрыс» не «бұрыс» екенідігін анықта.

Дескриптор:

  • Берілген сөйлемдерді оқиды.

  • Ақпараттардың дұрыс/ бұрыс екендігін анықтайды.


Жалпы – 1 балл ( Ақпараттың дұрыстығын айтып, себебін түсіндірген оқушыға - 1 балл, дұрыс жауап берген оқушыға - 0,5 балл)
Орындалуы – 5 минут

Қолдану.
3-тапсырма. «Ретімен орналастыр»
Берілген оқиғалар желісін фильм бойынша ретімен орналастыр.

Дескриптор:

  • Оқушылар фильмді еске түсіреді;

  • Оқиғалар желісін ретімен орналастырады.

Жалпы – 2 балл (фильм бойынша оқиғаны ретімен толық орналастырса – 2 балл, 10-14 оқиғаны ретімен орналастырса – 1 балл, 7-8 оқиғаны ретімен орналастырса – 0,5 балл)
Орындалуы – 7 минут

Талдау.
4-тапсырма.

Дескриптор:

  • Берілген суреттердің фильмнің қай эпизодынан алынғанын айтады;

  • Суретке қарай отырып оқиғаны баяндайды.

Жалпы – 3 балл (сурет бойынша оқиғаны нақты, толық баяндаған оқушыға – 3 балл, сурет мазмұнын қысқаша айтқан оқушыға - 2балл, оқиғаның қай кезде болғанын тапса - 1балл)
Орындалуы – 7 минут

ІІІ. Ой толғаныс

Жинақтау және бағалау.
5-тапсырма.
«Бізге Қожа үлгі бола ала ма?» тақырыбында сөйлемнен тұратын эссе жазыңдар.

Дескриптор:

  • Қожаның мінезін сипаттайды;

  • Қожаға тән жақсы, жаман қасиеттерді талдайды;

  • Қожаның үлгі боларлық қасиеттерін анықтап, жазады.

Жалпы балл – 3 балл ( Қожаға нақты мінездеме беріп, үлгі боларлық қасиеттерін жазған оқушыға - 3 балл, үлгі боларлық қасиеттерін ғана жазса - 2 балл, Қожаға мінездеме берген оқушыға – 1 балл)
Орындалуы – 8 минут

Оқушылар сандарды таңдау арқылы сұрақтарға жауап береді.

























Дұрыс және бұрыс сөйлемдерді белгілейді.















Оқушылар фильм желісі бойынша оқиғаларды ретімен орналастырады.





















Оқушылар берілген суретке қарай отырып оқиғаларды баяндайды.



















































Оқушылар тақырып бойынша өз ойларын жазады.

ҚБ
















































5-сынып: Қазақ әдебиеті оқулығы, презентация, видеоматериал


Сабақтың соңы

5 мин


Рефлексия.

Әр тапсырма бойынша оқушыларға жұлдыз таратылып отырады. Берілген жұлдыздардың саны бойынша оқуышлар бағаланады.


Үй жұмысы

«ХХІ ғасырдағы Қожа» тақырыбында өз ойыңды жаз.







Материал жариялап тегін
сертификат алыңыз!
Бұл сертификат «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жарияланғанын растайды. Журнал Қазақстан Республикасы Ақпарат және Қоғамдық даму министрлігінің №KZ09VPY00029937 куәлігін алған. Сондықтан аттестацияға жарамды
Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!