Сабақтың басы
7 мин
|
І. Қызығушылықты ояту.
Жағымды психологиялық ахуал
қалыптастыру.
Оқушылармен амандасады,
түгендейді. Алдыңғы сабақ мен жаңа сабақты байланыстыру үшін ой
қозғайды.
Ой қозғау. «Иесіне қайтар»
әдісі.
Берілген заттарды өзінің иелеріне қайтарып
беріңдер.
-
Жарайсыңдар, балалар! Барлық
заттарды өз иелеріне бердіңдер. Не себепті лагерьге жолдама
Жантасқа тиесілі? (оқушылар жауабы тыңдалады).
-
Қалай ойлайсыңдар, бүгінгі сабақтың тақырыбы
қандай? (оқушылар жауабы тыңдалады).
Сабақтың тақырыбы мен
мақсаты айқындалады.
|
Оқушылар амандасады. Берілген заттарды иесімен
сәйкестендіреді. Сабақтың тақырыбымен, оқу мақсатымен
танысады.
|
|
Интерактивті
тақта
|
Сабақтың
ортасы
33 мин
|
II.
Мағынаны тану.
Білу.
Шығарманың мазмұнын еске түсірейік.
1-тапсырма.
«Крестиктер-нөлдіктер» әдісі. Оқушылар берілген
кестеден сандар ұяшығын таңдайды. Сұраққа дұрыс жауап берген
жағдайда ұяшыққа крестик қояды. Ал қате жауап болса нөлдік таңбасын
қояды.
Дескриптор:
Жалпы – 1 балл (Сұрақтарға
толық жауап берген оқушыға - 1 балл, қысқаша жауап берген оқушыға -
0,5 балл)
Орындалуы – 6
минут
Түсіну. 2-тапсырма.
Берілген үзінділердің шығарма мазмұны бойынша «дұрыс» не «бұрыс»
екенідігін анықта.
Дескриптор:
Жалпы – 1 балл ( Ақпараттың
дұрыстығын айтып, себебін түсіндірген оқушыға - 1 балл, дұрыс жауап
берген оқушыға - 0,5 балл)
Орындалуы – 5 минут
Қолдану.
3-тапсырма. «Ретімен орналастыр» Берілген оқиғалар
желісін фильм бойынша ретімен орналастыр.
Дескриптор:
Жалпы – 2 балл (фильм
бойынша оқиғаны ретімен толық орналастырса – 2 балл, 10-14 оқиғаны
ретімен орналастырса – 1 балл, 7-8 оқиғаны ретімен орналастырса –
0,5 балл)
Орындалуы – 7 минут
Талдау.
4-тапсырма.
Дескриптор:
Жалпы – 3 балл (сурет
бойынша оқиғаны нақты, толық баяндаған оқушыға – 3 балл, сурет
мазмұнын қысқаша айтқан оқушыға - 2балл, оқиғаның қай кезде
болғанын тапса - 1балл)
Орындалуы – 7 минут
ІІІ. Ой толғаныс
Жинақтау және бағалау.
5-тапсырма. «Бізге Қожа үлгі бола ала ма?»
тақырыбында сөйлемнен тұратын эссе жазыңдар.
Дескриптор:
-
Қожаның мінезін сипаттайды;
-
Қожаға тән жақсы, жаман
қасиеттерді талдайды;
-
Қожаның үлгі боларлық
қасиеттерін анықтап, жазады.
Жалпы
балл – 3 балл ( Қожаға нақты мінездеме беріп, үлгі боларлық
қасиеттерін жазған оқушыға - 3 балл, үлгі боларлық қасиеттерін ғана
жазса - 2 балл, Қожаға мінездеме берген оқушыға – 1 балл)
Орындалуы – 8 минут
|
Оқушылар
сандарды таңдау арқылы сұрақтарға жауап береді.
Дұрыс және бұрыс сөйлемдерді
белгілейді.
Оқушылар фильм желісі бойынша оқиғаларды ретімен
орналастырады.
Оқушылар берілген суретке қарай отырып оқиғаларды
баяндайды.
Оқушылар тақырып бойынша өз
ойларын жазады.
|
ҚБ
|
5-сынып:
Қазақ әдебиеті оқулығы, презентация,
видеоматериал
|