Назар аударыңыз. Бұл материалды сайт қолданушысы жариялаған. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзса, осында жазыңыз. Біз ең жылдам уақытта материалды сайттан өшіреміз
Жақын арада сайт әкімшілігі сізбен хабарласады
Бонусты жинап картаңызға (kaspi Gold, Halyk bank) шығарып аласыз
ҚМЖ дене шынықтыру 5 сынып
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады
ҚЫСҚА МЕРЗІМДІ ЖОСПАР№1-2-4-5
Мектеп |
Т.Рысқұлов атындағы №25 мектеп-гимназия |
||||
Мұғалімнің аты-жөні |
Тилесбаев Берик Аргынбайулы |
||||
Сынып |
5 «А» |
5 «Ә» |
5 «Б» |
5 «В» |
5 «Г» |
Күні |
|
|
|
|
|
Қатысушылар саны: |
|
|
|
|
|
Қатыспағандар саны: |
|
|
|
|
|
Бөлім |
1-бөлім. Жүгіру, секіру, лақтыру дағдыларына оқыту |
||||
Сабақтың тақырыбы |
Қауіпсіздік ережесі. Қысқа қашықтыққа жүгіру техникасын оқу |
||||
Оқу мақсаттары |
5.3.4.4.Денсаулықты нығайту жаттығулары барысында қауіпсіздік мәселелері бойынша хабардар болу |
||||
Сабақ мақсаттары |
Денсаулықты нығайтуға бағытталған бірқатар дене жүктемелері кезінде туындауы мүмкін қауіп-қатерді басқара білу стратегиясын құру және қолдану |
||||
Бағалау критерийі |
Қауіпсіздік техника ережелерімен танысып, жаттығуларды орындайды |
||||
Тілдік мақсаттар |
Оқушылар: әр түрлі дене жаттығуларында жүгірумен, секірумен және лақтырумен байланысты дағдыларды сипаттай және талқылай алады. Пәндік лексика және терминология мыналарды қамтиды: ширату және қалпына келу техникасы, эстетикалық созылу, динамикалық созылу, орнынан тұрып ұзындыққа секіру, екпін алып ұзындыққа секіру, «аттау» тәсілімен биікке секіру, секірулерді орындау кезеңдері: екпін алу, ұшу, қону, тамыр соғысы жиілігі, тыныс алу жиілігі, күш, координация, тепе-теңдік, жылдамдық, олимпиада ойындары, жарыстар, өнертапқыш, креативті, ережелер Талқылауға арналған сұрақтар: - жүгіру кезінде қандай физикалық қасиеттер дамиды? - ұзындыққа секіруді орындаған кезде, біз қандай физикалық деректерге ие болуымыз керек? - сендердің жүгіру техникаларыңа қатысты топ мүшелері нақты кері байланыс ұсына ма? - дене әрекеттерін орындамас бұрын, неліктен сендерге ширату орындау қажет? - ширатуға арналған, қауіпсіз және жас шамасына сай келетін қандай жаттығуларды білесіңдер? - лақтыру кезінде қандай қауіпсіздік режелері туралы есте сақтауымыз керек? |
||||
Құндылықтарды дарыту |
Ынтымақтастық: өзара жақсы қарым-қатынас орнатады, ынтымақтастық дағдыларын қалыптастырады, бір-біріне көмек көрсетеді. Академиялық әділдік: бір-бірін әділ бағалайды, идеялары мен ой-пікірлеріне құрметпен қарайды. Өмір бойы оқу: алған білімін өмірмен байланыстырады, кері байланыс орнатады, білім алуға деген сүйіспеншілікті қалыптастырады. Патриотизм және азаматтық борыш: отанға деген сүйіспеншілікті, адалдықты, өз іс-әрекеттерімен дәлелдейді. Өзіне және өзгеге құрмет: топтық жұмыс, жұптық жұмыс кезінде жүзеге асырады. Еңбек пен шығармашылық: альтернатив ойынды ұйымдастырады, ойын барысында жеңіске талпынады. |
||||
Пәнаралық байланыстар |
Биология, физика, математика, қазақ тілі, өзін-өзі тану, музыка |
||||
АКТ қолдану дағдылары |
Ұялы телефон, планшет, ноутбук |
САБАҚТЫҢ БАРЫСЫ
Сабақтың кезеңдері |
Оқушының әрекеті |
Педагогтің әрекеті |
Бағалау |
Оқу ресурстары |
Сабақтың басы 10 минут |
Сабаққа спорттық киімменкелу. Қатарға тұру. Сәлемдесу. Рапорт тапсыру.Сабақтың тақырыбымен және мақсатымен танысу. Бағалау критерийлерін анықтау. Техника қауіпсіздігін сақтау. Бой жазу жаттығуларын орындау. Тыныс жолдарын қалпына келтіру. |
Оқушылардың спорттық киімдеріне назар аудару. Қатарда түзу тұруың қадағалау. Келмеген оқушылардың себебін анықтау. Сабақтың тақырыбымен және мақсатымен таныстыру. Бағалау критерийлерін түсіндіру. Техника қауіпсіздігін ескерту. Бой жазу жаттығуларын ережеге сай орындалуын қадағалау. |
Кері байланыс арқылы бағалау |
Конустар, белгілеуші таңбалар. Негізгі қозғалыс дағдылары. Оқу құралы, 2 (спринт, 21-24-бб.) |
Сабақтың ортасы 30 минут |
(С, ЖЖ) Жеңіл атлетика бойынша сабақтар жабдықталған спорт алаңдарында және спорт залда жүргізіледі. |
Жеңіл атлетика бойынша дене шынықтыру сабағында қауіпсіздік техникасы ережелерін сақтау. Жүгіру техникасының негізгі критерийлері: тізелерді жоғары көтеру, қол екпінді түрде алға және артқа қозғалады, шынтақтар 90 градусқа бүгулі. |
||
(С, Ж, Ф) Жүгіру техникасын және дұрыс орындалған спринттің негізгі сәттерін оқу. Оқушылар төрт-төрттен топта жұмыс істейді. Арақашықтық 3х10 м. |
Сұраңыз: жүгіру кезінде өздеріңді қалай сезінесіңдер? Дене жаттығуларынан кейін неліктен өздеріңді бақыттырақ сезінетіндеріңді айта аласыңдар ма? |
|||
Төменгі сөреден шығудың техникасын көрсетіңіз және қауіпсіздік техникасын сипаттаңыз. Берілген команданы орындап, 60 метр қашықтықты максималды қарқынмен жүгіріңіз. Дескриптор -төменгі сөреден шығу техникасын көрсетеді; -берілген командаларды орындайды; -60 метр қашықтықты максималды қарқынмен жүгіреді. |
|
|||
Сабақтың соңы 5 минут |
Оқушылар тыныс жолдарын қалпына келтіреді. Қиындық тудырған мәселелер бойынша сұрақ қояды. Бір-біріне кері байланыс жүргізеді. |
Мүғалім оқушыларға кері байланыс жүргізеді. Сабақ барысында жіберілген кемшіліктер мен нәтижелерді талқылайды. |
||
Үй тапсырмасы: жалпы дамыту және бой жазу жаттығуларын орындау |
Оқушылардың үй тапсырмасын мұқият тындауын қадағалау |
ҚЫСҚА МЕРЗІМДІ ЖОСПАР№ 7
Мектеп |
Т.Рысқұлов атындағы №25 мектеп-гимназия |
||||
Мұғалімнің аты-жөні |
Тилесбаев Берик Аргынбайулы |
||||
Сынып |
5 «А» |
5 «Ә» |
5 «Б» |
5 «В» |
5 «Г» |
Күні |
|
|
|
|
|
Қатысушылар саны: |
|
|
|
|
|
Қатыспағандар саны: |
|
|
|
|
|
Бөлім |
1-бөлім. Жүгіру, секіру, лақтыру дағдыларына оқыту |
||||
Сабақтың тақырыбы |
Орта және алыс қашықтық техникасын үйрету |
||||
Оқу мақсаттары |
5.3.3.3. Түрлі дене жүктемелерінің арасындағы айырмашылықты және олардың ағзаға тигізетін әсерін сыртқы белгілеріне қарап анықтай білу |
||||
Сабақ мақсаттары |
Түрлі бағыттағы дене жаттығуларын іс жүзінде орындау, олардың ағзаның энергетикалық жүйесімен байланысын зерттеу |
||||
Бағалау критерийі |
Қашықтықта жүгіру техникаларын көрсетеді.Орта және алыс қашықтықтағы денежүктемелерінің айырмашылығын және оның ағзаға тигізетін әсерін анықтайды |
||||
Тілдік мақсаттар |
Оқушылар: әр түрлі дене жаттығуларында жүгірумен, секірумен және лақтырумен байланысты дағдыларды сипаттай және талқылай алады. Пәндік лексика және терминология мыналарды қамтиды: ширату және қалпына келу техникасы, эстетикалық созылу, динамикалық созылу, орнынан тұрып ұзындыққа секіру, екпін алып ұзындыққа секіру, «аттау» тәсілімен биікке секіру, секірулерді орындау кезеңдері: екпін алу, ұшу, қону, тамыр соғысы жиілігі, тыныс алу жиілігі, күш, координация, тепе-теңдік, жылдамдық, олимпиада ойындары, жарыстар, өнертапқыш, креативті, ережелер Талқылауға арналған сұрақтар: - жүгіру кезінде қандай физикалық қасиеттер дамиды? - ұзындыққа секіруді орындаған кезде, біз қандай физикалық деректерге ие болуымыз керек? - сендердің жүгіру техникаларыңа қатысты топ мүшелері нақты кері байланыс ұсына ма? - дене әрекеттерін орындамас бұрын, неліктен сендерге ширату орындау қажет? - ширатуға арналған, қауіпсіз және жас шамасына сай келетін қандай жаттығуларды білесіңдер? - лақтыру кезінде қандай қауіпсіздік режелері туралы есте сақтауымыз керек? |
||||
Құндылықтарды дарыту |
Ынтымақтастық: өзара жақсы қарым-қатынас орнатады, ынтымақтастық дағдыларын қалыптастырады, бір-біріне көмек көрсетеді. Академиялық әділдік: бір-бірін әділ бағалайды, идеялары мен ой-пікірлеріне құрметпен қарайды Өмір бойы оқу: алған білімін өмірмен байланыстырады, кері байланыс орнатады, білім алуға деген сүйіспеншілікті қалыптастырады Патриотизм және азаматтық борыш: отанға деген сүйіспеншілікті, адалдықты, өз іс-әрекеттерімен дәлелдейді Өзіне және өзгеге құрмет: топтық жұмыс, жұптық жұмыс кезінде жүзеге асырады Еңбек пен шығармашылық: альтернатив ойынды ұйымдастырады, ойын барысында жеңіске талпынады |
||||
Пәнаралық байланыстар |
Биология, физика, математика, қазақ тілі, өзін-өзі тану, музыка |
||||
АКТ қолдану дағдылары |
Ұялы телефон, планшет, ноутбук |
САБАҚТЫҢ БАРЫСЫ
Сабақтың кезеңдері |
Оқушының әрекеті |
Педагогтің әрекеті |
Бағалау |
Оқу ресурстары |
Сабақтың басы 10 минут |
Сабаққа спорттық киімменкелу. Қатарға тұру. Сәлемдесу. Рапорт тапсыру.Сабақтың тақырыбымен және мақсатымен танысу. Бағалау критерийлерін анықтау. Техника қауіпсіздігін сақтау. Бой жазу жаттығуларын орындау. Тыныс жолдарын қалпына келтіру. |
1300 ₸ - Сатып алу Сіз үшін 400 000 ұстаздардың еңбегі мен тәжірибесін біріктіріп, ең үлкен материалдар базасын жасадық. Төменде пәніңізді белгілеп, керек материалды алып сабағыңызға қолдана аласыз |