Қауымдастық
Жаңа
ЖИ көмекші
Жаңа
Хабарламалар
Менің курстарым
Менің олимпиадаларым
Дайын ҚМЖ
Менің материалдарым
Менің іс-шараларым
Менің байқауларым
Менің турнирлерлерім
Журнал
Курс Олимпиада Дайын ҚМЖ ЖИ көмекші Материалдар
Аттестация Іс-шаралар Байқау Турнир Орталық туралы
Материалдар Журнал Көпшілік талқылауына арналған
білім беру бағдарламаларының белсенді жобалары
Орталық туралы
ЖИ көмекші
Қауымдастық
0 / 1
Барлық 400 000 материалдарды тегін жүктеу үшін
Ұнаған тарифті таңдаңыз
Айлық
Жылдық
1 - күндік
Танысу
690 ₸ / 1 күнге
Таңдау
UstazTilegi AI - ЖИ арқылы тегін ҚМЖ, БЖБ, ТЖБ, тест, презентация, авторлық бағдарлама т.б.
  • 10 материал жасау
  • Материалдар бөлімі - Барлық 400 000 материалдарды тегін
  • 30 материал жүктеу
  • Аттестация ПББ тестеріне доступ аласыз
  • шексіз
  • Жеке ҚМЖ бөлімінде - дайын ҚМЖ-ларды, презентацияларды жүктеу
  • 5 файлды тегін жүктеу
  • Олимпиада, турнир, байқауларға 50% жеңілдік
    1 - айлық
    Стандарт
    2990 ₸ / айына
    UstazTilegi AI - ЖИ арқылы тегін ҚМЖ, БЖБ, ТЖБ, тест, презентация, авторлық бағдарлама т.б. жасау
  • 30 материал жасау
  • Материалдар бөлімі - Барлық 400 000 материалдарды тегін
  • 900 материал жүктеу
  • Аттестация ПББ тестеріне доступ аласыз
  • шексіз
  • Жеке ҚМЖ бөлімінде - дайын ҚМЖ-ларды, презентацияларды жүктеу
  • 150 файлды тегін жүктеу
  • Жинақталған ҚМЖ бөлімінде
  • 10 файлды тегін жүктеу
  • Олимпиада, турнир, байқауларға 50% жеңілдік
    Іс-шаралар (мини-курстар, семинарлар, конференциялар)
  • тегін қатысу
  • 1 - айлық
    Шебер
    7990 ₸ / айына
    Таңдау
    UstazTilegi AI - ЖИ арқылы тегін ҚМЖ, БЖБ, ТЖБ, тест, презентация, авторлық бағдарлама т.б. жасау
  • 150 материал жасау
  • Материалдар бөлімі - Барлық 400 000 материалдарды тегін
  • 900 материал жүктеу
  • Аттестация ПББ тестеріне доступ аласыз
  • шексіз
  • Жеке ҚМЖ бөлімінде - дайын ҚМЖ-ларды, презентацияларды жүктеу
  • 300 файлды тегін жүктеу
  • Жинақталған ҚМЖ бөлімінде
  • 50 файлды тегін жүктеу
  • Олимпиада, турнир, байқауларға 50% жеңілдік
    Іс-шаралар (мини-курстар, семинарлар, конференциялар)
  • тегін қатысу
  • Назар аударыңыз!
    Сіз барлық мүмкіндікті қолдандыңыз.
    Қалған материалдарды ертең жүктей аласыз.
    Ок
    Материалдың қысқаша нұсқасы

    ҚЫСҚА МЕРЗІМДІ ЖОСПАР№1-2-4-5


    Мектеп

    Т.Рысқұлов атындағы №25 мектеп-гимназия

    Мұғалімнің аты-жөні

    Тилесбаев Берик Аргынбайулы

    Сынып

    5 «А»

    5 «Ә»

    5 «Б»

    5 «В»

    5 «Г»

    Күні






    Қатысушылар саны:






    Қатыспағандар саны:






    Бөлім

    1-бөлім. Жүгіру, секіру, лақтыру дағдыларына оқыту

    Сабақтың тақырыбы

    Қауіпсіздік ережесі. Қысқа қашықтыққа жүгіру техникасын оқу

    Оқу мақсаттары

    5.3.4.4.Денсаулықты нығайту жаттығулары барысында қауіпсіздік мәселелері бойынша хабардар болу

    Сабақ мақсаттары

    Денсаулықты нығайтуға бағытталған бірқатар дене жүктемелері кезінде туындауы мүмкін қауіп-қатерді басқара білу стратегиясын құру және қолдану

    Бағалау критерийі

    Қауіпсіздік техника ережелерімен танысып, жаттығуларды орындайды

    Тілдік мақсаттар

    Оқушылар: әр түрлі дене жаттығуларында жүгірумен, секірумен және лақтырумен байланысты дағдыларды сипаттай және талқылай алады.

    Пәндік лексика және терминология мыналарды қамтиды: ширату және қалпына келу техникасы, эстетикалық созылу, динамикалық созылу, орнынан тұрып ұзындыққа секіру, екпін алып ұзындыққа секіру, «аттау» тәсілімен биікке секіру, секірулерді орындау кезеңдері: екпін алу, ұшу, қону, тамыр соғысы жиілігі, тыныс алу жиілігі, күш, координация, тепе-теңдік, жылдамдық, олимпиада ойындары, жарыстар, өнертапқыш, креативті, ережелер

    Талқылауға арналған сұрақтар:

    - жүгіру кезінде қандай физикалық қасиеттер дамиды?

    - ұзындыққа секіруді орындаған кезде, біз қандай физикалық деректерге ие болуымыз керек?

    - сендердің жүгіру техникаларыңа қатысты топ мүшелері нақты кері байланыс ұсына ма?

    - дене әрекеттерін орындамас бұрын, неліктен сендерге ширату орындау қажет?

    - ширатуға арналған, қауіпсіз және жас шамасына сай келетін қандай жаттығуларды білесіңдер?

    - лақтыру кезінде қандай қауіпсіздік режелері туралы есте сақтауымыз керек?

    Құндылықтарды дарыту

    Ынтымақтастық: өзара жақсы қарым-қатынас орнатады, ынтымақтастық дағдыларын қалыптастырады, бір-біріне көмек көрсетеді.

    Академиялық әділдік: бір-бірін әділ бағалайды, идеялары мен ой-пікірлеріне құрметпен қарайды.

    Өмір бойы оқу: алған білімін өмірмен байланыстырады, кері байланыс орнатады, білім алуға деген сүйіспеншілікті қалыптастырады.

    Патриотизм және азаматтық борыш: отанға деген сүйіспеншілікті, адалдықты, өз іс-әрекеттерімен дәлелдейді.

    Өзіне және өзгеге құрмет: топтық жұмыс, жұптық жұмыс кезінде жүзеге асырады.

    Еңбек пен шығармашылық: альтернатив ойынды ұйымдастырады, ойын барысында жеңіске талпынады.

    Пәнаралық байланыстар

    Биология, физика, математика, қазақ тілі, өзін-өзі тану, музыка

    АКТ қолдану дағдылары

    Ұялы телефон, планшет, ноутбук


    САБАҚТЫҢ БАРЫСЫ


    Сабақтың кезеңдері

    Оқушының әрекеті

    Педагогтің әрекеті

    Бағалау

    Оқу ресурстары

    Сабақтың

    басы

    10 минут

    Сабаққа спорттық киімменкелу. Қатарға тұру. Сәлемдесу. Рапорт тапсыру.Сабақтың тақырыбымен және мақсатымен танысу. Бағалау критерийлерін анықтау. Техника қауіпсіздігін сақтау. Бой жазу жаттығуларын орындау. Тыныс жолдарын қалпына келтіру.

    Оқушылардың спорттық киімдеріне назар аудару. Қатарда түзу тұруың қадағалау. Келмеген оқушылардың себебін анықтау. Сабақтың тақырыбымен және мақсатымен таныстыру. Бағалау критерийлерін түсіндіру. Техника қауіпсіздігін ескерту. Бой жазу жаттығуларын ережеге сай орындалуын қадағалау.

    Кері байланыс арқылы бағалау

    Конустар, белгілеуші таңбалар. Негізгі қозғалыс дағдылары. Оқу құралы, 2 (спринт, 21-24-бб.)

    http://marisoft.ru/load/tb/tekhnika_bezopasnosti_pri_provedenii_zanjatij_po_legkoj_atletike/14-1-0-190

    http://www.det.wa.edu.au/stepsресурсы/detcms/navigation/основные-движение-навыки/?oid=MultiPartArticle-id-13602092

    Сабақтың

    ортасы

    30 минут

    (С, ЖЖ) Жеңіл атлетика бойынша сабақтар жабдықталған спорт алаңдарында және спорт залда жүргізіледі.

    Жеңіл атлетика бойынша дене шынықтыру сабағында қауіпсіздік техникасы ережелерін сақтау.

    Жүгіру техникасының негізгі критерийлері: тізелерді жоғары көтеру, қол екпінді түрде алға және артқа қозғалады, шынтақтар 90 градусқа бүгулі.

    (С, Ж, Ф) Жүгіру техникасын және дұрыс орындалған спринттің негізгі сәттерін оқу. Оқушылар төрт-төрттен топта жұмыс істейді. Арақашықтық 3х10 м.

    Сұраңыз: жүгіру кезінде өздеріңді қалай сезінесіңдер?

    Дене жаттығуларынан кейін неліктен өздеріңді бақыттырақ сезінетіндеріңді айта аласыңдар ма?

    Төменгі сөреден шығудың техникасын көрсетіңіз және қауіпсіздік техникасын сипаттаңыз. Берілген команданы орындап, 60 метр қашықтықты максималды қарқынмен жүгіріңіз.

    Дескриптор

    -төменгі сөреден шығу техникасын көрсетеді;

    -берілген командаларды орындайды;

    -60 метр қашықтықты максималды қарқынмен жүгіреді.


    Сабақтың

    соңы

    5 минут

    Оқушылар тыныс жолдарын қалпына келтіреді. Қиындық тудырған мәселелер бойынша сұрақ қояды. Бір-біріне кері байланыс жүргізеді.

    Мүғалім оқушыларға кері байланыс жүргізеді. Сабақ барысында жіберілген кемшіліктер мен нәтижелерді талқылайды.

    Үй тапсырмасы: жалпы дамыту және бой жазу жаттығуларын орындау

    Оқушылардың үй тапсырмасын мұқият тындауын қадағалау


    ҚЫСҚА МЕРЗІМДІ ЖОСПАР№ 7


    Мектеп

    Т.Рысқұлов атындағы №25 мектеп-гимназия

    Мұғалімнің аты-жөні

    Тилесбаев Берик Аргынбайулы

    Сынып

    5 «А»

    5 «Ә»

    5 «Б»

    5 «В»

    5 «Г»

    Күні






    Қатысушылар саны:






    Қатыспағандар саны:






    Бөлім

    1-бөлім. Жүгіру, секіру, лақтыру дағдыларына оқыту

    Сабақтың тақырыбы

    Орта және алыс қашықтық техникасын үйрету

    Оқу мақсаттары

    5.3.3.3. Түрлі дене жүктемелерінің арасындағы айырмашылықты және олардың ағзаға тигізетін әсерін сыртқы белгілеріне қарап анықтай білу

    Сабақ мақсаттары

    Түрлі бағыттағы дене жаттығуларын іс жүзінде орындау, олардың ағзаның энергетикалық жүйесімен байланысын зерттеу

    Бағалау критерийі

    Қашықтықта жүгіру техникаларын көрсетеді.Орта және алыс қашықтықтағы денежүктемелерінің айырмашылығын және оның ағзаға тигізетін әсерін анықтайды

    Тілдік мақсаттар

    Оқушылар: әр түрлі дене жаттығуларында жүгірумен, секірумен және лақтырумен байланысты дағдыларды сипаттай және талқылай алады.

    Пәндік лексика және терминология мыналарды қамтиды: ширату және қалпына келу техникасы, эстетикалық созылу, динамикалық созылу, орнынан тұрып ұзындыққа секіру, екпін алып ұзындыққа секіру, «аттау» тәсілімен биікке секіру, секірулерді орындау кезеңдері: екпін алу, ұшу, қону, тамыр соғысы жиілігі, тыныс алу жиілігі, күш, координация, тепе-теңдік, жылдамдық, олимпиада ойындары, жарыстар, өнертапқыш, креативті, ережелер

    Талқылауға арналған сұрақтар:

    - жүгіру кезінде қандай физикалық қасиеттер дамиды?

    - ұзындыққа секіруді орындаған кезде, біз қандай физикалық деректерге ие болуымыз керек?

    - сендердің жүгіру техникаларыңа қатысты топ мүшелері нақты кері байланыс ұсына ма?

    - дене әрекеттерін орындамас бұрын, неліктен сендерге ширату орындау қажет?

    - ширатуға арналған, қауіпсіз және жас шамасына сай келетін қандай жаттығуларды білесіңдер?

    - лақтыру кезінде қандай қауіпсіздік режелері туралы есте сақтауымыз керек?

    Құндылықтарды дарыту

    Ынтымақтастық: өзара жақсы қарым-қатынас орнатады, ынтымақтастық дағдыларын қалыптастырады, бір-біріне көмек көрсетеді.

    Академиялық әділдік: бір-бірін әділ бағалайды, идеялары мен ой-пікірлеріне құрметпен қарайды

    Өмір бойы оқу: алған білімін өмірмен байланыстырады, кері байланыс орнатады, білім алуға деген сүйіспеншілікті қалыптастырады

    Патриотизм және азаматтық борыш: отанға деген сүйіспеншілікті, адалдықты, өз іс-әрекеттерімен дәлелдейді

    Өзіне және өзгеге құрмет: топтық жұмыс, жұптық жұмыс кезінде жүзеге асырады

    Еңбек пен шығармашылық: альтернатив ойынды ұйымдастырады, ойын барысында жеңіске талпынады

    Пәнаралық байланыстар

    Биология, физика, математика, қазақ тілі, өзін-өзі тану, музыка

    АКТ қолдану дағдылары

    Ұялы телефон, планшет, ноутбук


    САБАҚТЫҢ БАРЫСЫ


    Сабақтың кезеңдері

    Оқушының әрекеті

    Педагогтің әрекеті

    Бағалау

    Оқу

    ресурстары

    Сабақтың

    басы

    10 минут

    Сабаққа спорттық киімменкелу. Қатарға тұру. Сәлемдесу. Рапорт тапсыру.Сабақтың тақырыбымен және мақсатымен танысу. Бағалау критерийлерін анықтау. Техника қауіпсіздігін сақтау. Бой жазу жаттығуларын орындау. Тыныс жолдарын қалпына келтіру.

    Жүктеу
    ЖИ арқылы жасау
    ЖИ арқылы жасау
    bolisu
    Бөлісу
    1 - айлық
    Материал тарифі
    -96% жеңілдік
    00
    05
    00
    ҚМЖ
    Ашық сабақ
    Тәрбие сағаты
    Презентация
    БЖБ, ТЖБ тесттер
    Көрнекіліктер
    Балабақшаға арнарлған құжаттар
    Мақала, Эссе
    Дидактикалық ойындар
    және тағы басқа 400 000 материал
    Барлық 400 000 материалдарды шексіз
    жүктеу мүмкіндігіне ие боласыз
    1 990 ₸ 49 000₸
    1 айға қосылу
    Материалға шағымдану

    Бұл материал сайт қолданушысы жариялаған. Материалдың ішінде жазылған барлық ақпаратқа жауапкершілікті жариялаған қолданушы жауап береді. Ұстаз тілегі тек ақпаратты таратуға қолдау көрсетеді. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзған болса немесе басқа да себептермен сайттан өшіру керек деп ойласаңыз осында жазыңыз

    Жариялаған:
    Алмас Әлжанұлы
    06 Қараша 2023
    587
    Шағым жылдам қаралу үшін барынша толық ақпарат жіберіңіз

    ҚМЖ дене шынықтыру 5 сынып

    Тақырып бойынша 11 материал табылды

    ҚМЖ дене шынықтыру 5 сынып

    Материал туралы қысқаша түсінік
    Дайын ҚМЖ дене шынықтыру жаңа 2023-24
    Материалдың қысқаша нұсқасы

    ҚЫСҚА МЕРЗІМДІ ЖОСПАР№1-2-4-5


    Мектеп

    Т.Рысқұлов атындағы №25 мектеп-гимназия

    Мұғалімнің аты-жөні

    Тилесбаев Берик Аргынбайулы

    Сынып

    5 «А»

    5 «Ә»

    5 «Б»

    5 «В»

    5 «Г»

    Күні






    Қатысушылар саны:






    Қатыспағандар саны:






    Бөлім

    1-бөлім. Жүгіру, секіру, лақтыру дағдыларына оқыту

    Сабақтың тақырыбы

    Қауіпсіздік ережесі. Қысқа қашықтыққа жүгіру техникасын оқу

    Оқу мақсаттары

    5.3.4.4.Денсаулықты нығайту жаттығулары барысында қауіпсіздік мәселелері бойынша хабардар болу

    Сабақ мақсаттары

    Денсаулықты нығайтуға бағытталған бірқатар дене жүктемелері кезінде туындауы мүмкін қауіп-қатерді басқара білу стратегиясын құру және қолдану

    Бағалау критерийі

    Қауіпсіздік техника ережелерімен танысып, жаттығуларды орындайды

    Тілдік мақсаттар

    Оқушылар: әр түрлі дене жаттығуларында жүгірумен, секірумен және лақтырумен байланысты дағдыларды сипаттай және талқылай алады.

    Пәндік лексика және терминология мыналарды қамтиды: ширату және қалпына келу техникасы, эстетикалық созылу, динамикалық созылу, орнынан тұрып ұзындыққа секіру, екпін алып ұзындыққа секіру, «аттау» тәсілімен биікке секіру, секірулерді орындау кезеңдері: екпін алу, ұшу, қону, тамыр соғысы жиілігі, тыныс алу жиілігі, күш, координация, тепе-теңдік, жылдамдық, олимпиада ойындары, жарыстар, өнертапқыш, креативті, ережелер

    Талқылауға арналған сұрақтар:

    - жүгіру кезінде қандай физикалық қасиеттер дамиды?

    - ұзындыққа секіруді орындаған кезде, біз қандай физикалық деректерге ие болуымыз керек?

    - сендердің жүгіру техникаларыңа қатысты топ мүшелері нақты кері байланыс ұсына ма?

    - дене әрекеттерін орындамас бұрын, неліктен сендерге ширату орындау қажет?

    - ширатуға арналған, қауіпсіз және жас шамасына сай келетін қандай жаттығуларды білесіңдер?

    - лақтыру кезінде қандай қауіпсіздік режелері туралы есте сақтауымыз керек?

    Құндылықтарды дарыту

    Ынтымақтастық: өзара жақсы қарым-қатынас орнатады, ынтымақтастық дағдыларын қалыптастырады, бір-біріне көмек көрсетеді.

    Академиялық әділдік: бір-бірін әділ бағалайды, идеялары мен ой-пікірлеріне құрметпен қарайды.

    Өмір бойы оқу: алған білімін өмірмен байланыстырады, кері байланыс орнатады, білім алуға деген сүйіспеншілікті қалыптастырады.

    Патриотизм және азаматтық борыш: отанға деген сүйіспеншілікті, адалдықты, өз іс-әрекеттерімен дәлелдейді.

    Өзіне және өзгеге құрмет: топтық жұмыс, жұптық жұмыс кезінде жүзеге асырады.

    Еңбек пен шығармашылық: альтернатив ойынды ұйымдастырады, ойын барысында жеңіске талпынады.

    Пәнаралық байланыстар

    Биология, физика, математика, қазақ тілі, өзін-өзі тану, музыка

    АКТ қолдану дағдылары

    Ұялы телефон, планшет, ноутбук


    САБАҚТЫҢ БАРЫСЫ


    Сабақтың кезеңдері

    Оқушының әрекеті

    Педагогтің әрекеті

    Бағалау

    Оқу ресурстары

    Сабақтың

    басы

    10 минут

    Сабаққа спорттық киімменкелу. Қатарға тұру. Сәлемдесу. Рапорт тапсыру.Сабақтың тақырыбымен және мақсатымен танысу. Бағалау критерийлерін анықтау. Техника қауіпсіздігін сақтау. Бой жазу жаттығуларын орындау. Тыныс жолдарын қалпына келтіру.

    Оқушылардың спорттық киімдеріне назар аудару. Қатарда түзу тұруың қадағалау. Келмеген оқушылардың себебін анықтау. Сабақтың тақырыбымен және мақсатымен таныстыру. Бағалау критерийлерін түсіндіру. Техника қауіпсіздігін ескерту. Бой жазу жаттығуларын ережеге сай орындалуын қадағалау.

    Кері байланыс арқылы бағалау

    Конустар, белгілеуші таңбалар. Негізгі қозғалыс дағдылары. Оқу құралы, 2 (спринт, 21-24-бб.)

    http://marisoft.ru/load/tb/tekhnika_bezopasnosti_pri_provedenii_zanjatij_po_legkoj_atletike/14-1-0-190

    http://www.det.wa.edu.au/stepsресурсы/detcms/navigation/основные-движение-навыки/?oid=MultiPartArticle-id-13602092

    Сабақтың

    ортасы

    30 минут

    (С, ЖЖ) Жеңіл атлетика бойынша сабақтар жабдықталған спорт алаңдарында және спорт залда жүргізіледі.

    Жеңіл атлетика бойынша дене шынықтыру сабағында қауіпсіздік техникасы ережелерін сақтау.

    Жүгіру техникасының негізгі критерийлері: тізелерді жоғары көтеру, қол екпінді түрде алға және артқа қозғалады, шынтақтар 90 градусқа бүгулі.

    (С, Ж, Ф) Жүгіру техникасын және дұрыс орындалған спринттің негізгі сәттерін оқу. Оқушылар төрт-төрттен топта жұмыс істейді. Арақашықтық 3х10 м.

    Сұраңыз: жүгіру кезінде өздеріңді қалай сезінесіңдер?

    Дене жаттығуларынан кейін неліктен өздеріңді бақыттырақ сезінетіндеріңді айта аласыңдар ма?

    Төменгі сөреден шығудың техникасын көрсетіңіз және қауіпсіздік техникасын сипаттаңыз. Берілген команданы орындап, 60 метр қашықтықты максималды қарқынмен жүгіріңіз.

    Дескриптор

    -төменгі сөреден шығу техникасын көрсетеді;

    -берілген командаларды орындайды;

    -60 метр қашықтықты максималды қарқынмен жүгіреді.


    Сабақтың

    соңы

    5 минут

    Оқушылар тыныс жолдарын қалпына келтіреді. Қиындық тудырған мәселелер бойынша сұрақ қояды. Бір-біріне кері байланыс жүргізеді.

    Мүғалім оқушыларға кері байланыс жүргізеді. Сабақ барысында жіберілген кемшіліктер мен нәтижелерді талқылайды.

    Үй тапсырмасы: жалпы дамыту және бой жазу жаттығуларын орындау

    Оқушылардың үй тапсырмасын мұқият тындауын қадағалау


    ҚЫСҚА МЕРЗІМДІ ЖОСПАР№ 7


    Мектеп

    Т.Рысқұлов атындағы №25 мектеп-гимназия

    Мұғалімнің аты-жөні

    Тилесбаев Берик Аргынбайулы

    Сынып

    5 «А»

    5 «Ә»

    5 «Б»

    5 «В»

    5 «Г»

    Күні






    Қатысушылар саны:






    Қатыспағандар саны:






    Бөлім

    1-бөлім. Жүгіру, секіру, лақтыру дағдыларына оқыту

    Сабақтың тақырыбы

    Орта және алыс қашықтық техникасын үйрету

    Оқу мақсаттары

    5.3.3.3. Түрлі дене жүктемелерінің арасындағы айырмашылықты және олардың ағзаға тигізетін әсерін сыртқы белгілеріне қарап анықтай білу

    Сабақ мақсаттары

    Түрлі бағыттағы дене жаттығуларын іс жүзінде орындау, олардың ағзаның энергетикалық жүйесімен байланысын зерттеу

    Бағалау критерийі

    Қашықтықта жүгіру техникаларын көрсетеді.Орта және алыс қашықтықтағы денежүктемелерінің айырмашылығын және оның ағзаға тигізетін әсерін анықтайды

    Тілдік мақсаттар

    Оқушылар: әр түрлі дене жаттығуларында жүгірумен, секірумен және лақтырумен байланысты дағдыларды сипаттай және талқылай алады.

    Пәндік лексика және терминология мыналарды қамтиды: ширату және қалпына келу техникасы, эстетикалық созылу, динамикалық созылу, орнынан тұрып ұзындыққа секіру, екпін алып ұзындыққа секіру, «аттау» тәсілімен биікке секіру, секірулерді орындау кезеңдері: екпін алу, ұшу, қону, тамыр соғысы жиілігі, тыныс алу жиілігі, күш, координация, тепе-теңдік, жылдамдық, олимпиада ойындары, жарыстар, өнертапқыш, креативті, ережелер

    Талқылауға арналған сұрақтар:

    - жүгіру кезінде қандай физикалық қасиеттер дамиды?

    - ұзындыққа секіруді орындаған кезде, біз қандай физикалық деректерге ие болуымыз керек?

    - сендердің жүгіру техникаларыңа қатысты топ мүшелері нақты кері байланыс ұсына ма?

    - дене әрекеттерін орындамас бұрын, неліктен сендерге ширату орындау қажет?

    - ширатуға арналған, қауіпсіз және жас шамасына сай келетін қандай жаттығуларды білесіңдер?

    - лақтыру кезінде қандай қауіпсіздік режелері туралы есте сақтауымыз керек?

    Құндылықтарды дарыту

    Ынтымақтастық: өзара жақсы қарым-қатынас орнатады, ынтымақтастық дағдыларын қалыптастырады, бір-біріне көмек көрсетеді.

    Академиялық әділдік: бір-бірін әділ бағалайды, идеялары мен ой-пікірлеріне құрметпен қарайды

    Өмір бойы оқу: алған білімін өмірмен байланыстырады, кері байланыс орнатады, білім алуға деген сүйіспеншілікті қалыптастырады

    Патриотизм және азаматтық борыш: отанға деген сүйіспеншілікті, адалдықты, өз іс-әрекеттерімен дәлелдейді

    Өзіне және өзгеге құрмет: топтық жұмыс, жұптық жұмыс кезінде жүзеге асырады

    Еңбек пен шығармашылық: альтернатив ойынды ұйымдастырады, ойын барысында жеңіске талпынады

    Пәнаралық байланыстар

    Биология, физика, математика, қазақ тілі, өзін-өзі тану, музыка

    АКТ қолдану дағдылары

    Ұялы телефон, планшет, ноутбук


    САБАҚТЫҢ БАРЫСЫ


    Сабақтың кезеңдері

    Оқушының әрекеті

    Педагогтің әрекеті

    Бағалау

    Оқу

    ресурстары

    Сабақтың

    басы

    10 минут

    Сабаққа спорттық киімменкелу. Қатарға тұру. Сәлемдесу. Рапорт тапсыру.Сабақтың тақырыбымен және мақсатымен танысу. Бағалау критерийлерін анықтау. Техника қауіпсіздігін сақтау. Бой жазу жаттығуларын орындау. Тыныс жолдарын қалпына келтіру.

    Жүктеу
    bolisu
    Бөлісу
    ЖИ арқылы жасау
    Файл форматы:
    docx
    Дене шынықтыру Барлық материалдар 5 сынып
    06.11.2023
    587
    Жүктеу
    ЖИ арқылы жасау
    Жариялаған:
    Алмас Әлжанұлы
    Бұл материалды қолданушы жариялаған. Ustaz Tilegi ақпаратты жеткізуші ғана болып табылады. Жарияланған материалдың мазмұны мен авторлық құқық толықтай автордың жауапкершілігінде. Егер материал авторлық құқықты бұзады немесе сайттан алынуы тиіс деп есептесеңіз,
    шағым қалдыра аласыз
    Қазақстандағы ең үлкен материалдар базасынан іздеу
    Сіз үшін 400 000 ұстаздардың еңбегі мен тәжірибесін біріктіріп, ең үлкен материалдар базасын жасадық. Төменде керек материалды іздеп, жүктеп алып сабағыңызға қолдана аласыз
    Материал жариялап, аттестацияға 100% жарамды сертификатты тегін алыңыз!
    Ustaz tilegi журналы министірліктің тізіміне енген. Qr коды мен тіркеу номері беріледі. Материал жариялаған соң сертификат тегін бірден беріледі.
    Оқу-ағарту министірлігінің ресми жауабы
    Сайтқа 5 материал жариялап, тегін АЛҒЫС ХАТ алыңыз!
    Қазақстан Республикасының білім беру жүйесін дамытуға қосқан жеке үлесі үшін және де Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық материалыңызбен бөлісіп, белсенді болғаныңыз үшін алғыс білдіреміз!
    Сайтқа 25 материал жариялап, тегін ҚҰРМЕТ ГРОМАТАСЫН алыңыз!
    Тәуелсіз Қазақстанның білім беру жүйесін дамытуға және білім беру сапасын арттыру мақсатында Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жариялағаны үшін марапатталасыз!
    Министірлікпен келісілген курстар тізімі

    Химия пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Тарих пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Биология пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Ағылшын тілі пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    География пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Информатика пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Мектепке дейінгі білім беру

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    «Қазақ тілі» жəне «Қазақ əдебиеті»

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Дене шынықтыру

    пәні бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Білім алушылардың білім сапасын арттыру

    мақсатында сабақта цифрлық технологияларды қолдану
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Инклюзивті білім беру

    жүйесінде ерекше білім беру қажеттілігі бар білім алушыға психологиялық-педагогикалық қолдау көрсету бойынша педагогтердің кәсіби және пәндік құзыреттіліктерін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ
    Ғылыми-әдістемелік орталығы
    Редакциямен байланыс
    +7 (771) 234-55-99
    Жұмыс кестесі: Дүйсенбі –
    жұма, 9:00 – 18:00
    Мекенжай:
    Қазақстан, Алматы, Гоголья 86,
    4 этаж, 406-кабинет
    Электронды пошта
    ustaztilegi@gmail.com
    Сведения об организации
    Сайт Peaksoft веб-студиясында жасалған - Peaksoft.kz
    Политика конфиденциальности
    Сведения об организации