Назар аударыңыз. Бұл материалды сайт қолданушысы жариялаған. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзса, осында жазыңыз. Біз ең жылдам уақытта материалды сайттан өшіреміз
Жақын арада сайт әкімшілігі сізбен хабарласады
Бонусты жинап картаңызға (kaspi Gold, Halyk bank) шығарып аласыз
ҚМЖ дене шынықтыру 6 сынып
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады
ҚЫСҚА МЕРЗІМДІ ЖОСПАР № 1-2
Мектеп |
Т.Рысқұлов атындағы №25 мектеп-гимназия |
||||
Мұғалімнің аты-жөні |
Тилесбаев Берик Аргынбайулы |
||||
Сынып |
6 «А» |
6 «Б» |
6 «Г» |
6 «Ғ» |
6 «В» |
Күні |
02.09.2021 |
02.09.2021 |
02.09.2021 |
02.09.2021 |
02.09.2021 |
Қатысушылар саны: |
|
|
|
|
|
Қатыспағандар саны: |
|
|
|
|
|
Бөлім |
1. Жүгіру, секіру, лақтыру дағдыларына дамыту |
||||
Сабақтың тақырыбы |
Қауіпсіздік ережесі. Әртүрлі физикалық жүктеме кезіндегі ағзадағы өзгеріс |
||||
Оқу мақсаттары |
6.3.4.1. Денсаулықты нығайтуға бағытталған арнайы спорттық техника қауіпсіздігін, нормалары мен ережелерін түсіну |
||||
Сабақ мақсаттары |
Денсаулықты нығайтуға бағытталған бірқатар дене жүктемелері кезінде туындауы мүмкін қауіп- қатерді басқара білу стратегиясы н құру және қолдану |
||||
Бағалау критерийі |
Берілген жүктемелерді орындауда нормалары мен техника қауіпсіздігінің ережелерін сақтайды |
||||
Тілдік мақсаттар |
Оқушылар: Өздерінің жүгірудегі, секірудегі және лақтырудағы қозғалыс дағдыларын көрсете алады. Пәндік лексика және терминология мыналарды қамтиды: қауіпсіздік, жарақат қауіпі бар жағдайлар, арнайы-спорттық қозғалыс әрекеттері, дене жүктемелері, дене қыздыру жаттығулары және қалыпқа келтіру техникасы, ағзаның энергетикалық жүйесі, лақтыру, қозғалыс комбинациялары, реттілік, дәлдік, точности, бақылау, маневрлік, эстафеталар, жылдамдату, командалық жұмыс. Талқылауға арналған сұрақтар: - ұсынылған ойын кезінде қандай жарақат алу қауіпі бар жағдайларға тап болуымыз мүмкін? - бұл тапсырмада қандай арнайы спорттық қозғалыс әрекеттері қолданылды? - денені қыздыру ағзаға қалай әсер етеді? - эстафеталық жүгіру қандай қозғалыс дағдыларын дамытады? - лақтыру техникасын қалай жетілдіруге болады? - әріптесіңіздің ұсынған кері байланысы пайдалы болды ма? |
||||
Құндылықтарды дарыту |
Ынтымақтастық: өзара жақсы қарым-қатынас орнатады, ынтымақтастық дағдыларын қалыптастырады, бір-біріне көмек көрсетеді. Академиялық әділдік: бір-бірін әділ бағалайды, идеялары мен ой-пікірлеріне құрметпен қарайды. Өмір бойы оқу: алған білімін өмірмен байланыстырады, кері байланыс орнатады, білім алуға деген сүйіспеншілікті қалыптастырады. Патриотизм және азаматтық борыш: отанға деген сүйіспеншілікті, адалдықты, өз іс-әрекеттерімен дәлелдейді. Өзіне және өзгеге құрмет: топтық жұмыс, жұптық жұмыс кезінде жүзеге асырады. Еңбек пен шығармашылық: альтернатив ойынды ұйымдастырады, ойын барысында жеңіске талпынады. |
||||
Пәнаралық байланыстар |
Биология, физика, математика, қазақ тілі, өзін-өзі тану, музыка |
||||
АКТ қолдану дағдылары |
Ұялы телефон, планшет, ноутбук |
||||
Бастапқы білім |
5 сыныптағы өтілген жеңіл атлетика туралы мәлімет |
САБАҚТЫҢ БАРЫСЫ
Сабақтың кезеңдері |
Оқушының әрекеті |
Педагогтің әрекеті |
Бағалау |
Оқу ресурстары |
Сабақтың басы 10 минут |
Сабаққа спорттық киіммен келу. Қатарға тұру. Сәлемдесу. Рапорт тапсыру. Сабақтың тақырыбымен және мақсатымен танысу. Бағалау критерийлерін анықтау. Техника қауіпсіздігін сақтау. Бой жазу жаттығуларын орындау. Тыныс жолдарын қалпына келтіру. |
Оқушылардың спорттық киімдеріне назар аудару. Қатарда түзу тұруың қадағалау. Келмеген оқушылардың себебін анықтау. Сабақтың тақырыбымен және мақсатымен таныстыру. Бағалау критерийлерін түсіндіру. Техника қауіпсіздігін ескерту. Бой жазу жаттығуларын ережеге сай орындалуын қадағалау. |
|
Ысқырық, фишкалар, бор. http://osh92.ru/publ/4-1-0-126 http://www.everlive.ru/how-physical-activity-affects-a-body/ http://vahe-zdorovye.ru/novosti/vliyanie-fizicheskix-uprazhnenij-na-organizm-cheloveka |
Сабақтың ортасы 30 минут |
(C) Жеңіл атлетика сабақтары кезіндегі қауіпсіздік ережелерінің жалпы талаптары. |
Болжалып отырған қызмет түріне байланысты қауіпсіздік ережелерінің нұсқаулығы. |
|
|
(Т, ЖЖ, ҚБ) Командалар бір-бірінен 5м арақашықтықта сапқа тұрғызылады. Белгі бойынша екі команда алға жүгіреді. Арттағы ойыншылардың мақсаты – алдағы ойыншыларды дақтау. Дақталғандарды есептегеннен кейін, командалар рөлдерімен ауысып, жүгіру қайта өткізіледі. |
Оқушыларға тапсырманы орындау кезінде қауіпсіздік ережелерін сақтау керек екендігін айтыңыз. Ойынның нұсқасы: ойыншылар төрт қатарға тұрады. Бірінші команданың ойыншылары бірінші және үшінші қатарға, ал екінші команданың ойыншылары екінші және төртінші қатарға тұрады. Әр команда ойыншыларының мақсаты – алдағы ойыншыларға қолын тигізіп дақтау және соңынан қуып келе жатқанға дақтатпау. Қайта жүгірген кезде командалар рөлдерімен ауысады. |
|
||
(Т, Ж, ҚБ) Оқушылар бір тізбекке тұрады. Әр ойыншы алдағы тұрғанның белінен ұстайды. Бірінші ойыншы – «басы», ал соңғы ойыншы «құйрығы». Мұғалімнің белгісі бойынша «басы» «құйрығына» қуып жетуге тырысады. Келісілген уақыттан кейін командалар орындарымен ауысады. |
Егер «басы» «құйрығына» белгіленген уақыт ішінде қуып жетсе, екі ойыншы да жыланшаның ортасына ауысады, егер ауыспаса, «басы» ғана ауысады. Басқа команданы көп рет қуып жеткен команда жеңімпаз атанады. Қатысушылар алдын-ала келіскен түрлі әдістермен қозғалып, жыланшаны үзбеуге тырысады. Сұраңыз: ұсынылған ойын кезінде қандай жарақат алу қауіпі бар жағдайларға тап болуымыз мүмкін және оны қалай болдырмау керек деп ойлайсыз? Бұл тапсырмада қандай арнайы спорттық қозғалыс әрекеттері қолданылды? Дене жүктемелерінің әсерінен ағзада қандай өзгерістер болады? |
|
||
Қысқа және орта қашықтыққа жүгіруді орындауда нормалары мен қауіпсіздік ережесін сақтаңыз. Берілген жолақпен тапсырылған ара қашықтықты бәсекелестікпен жарыса отырып, өтіп шығыңыз. Дескриптор - жұбымен пәрмен бойынша әрекет етеді; - берілген қашықтықтардағы сөре қалыптарын дұрыс орындайды; - жарыста өз жолағымен жүгіріп өтеді; - қауіпсіздік ережелерін сақтау амалдарын көрсетеді. |
|
|
||
Сабақтың соңы 5 минут |
Оқушылар тыныс жолдарын қалпына келтіреді. Қиындық тудырған мәселелер бойынша сұрақ қояды. Бір-біріне кері байланыс жүргізеді. |
Мүғалім оқушыларға кері байланыс жүргізеді. Сабақ барысында жіберілген кемшіліктер мен нәтижелерді талқылайды. |
|
|
Үй тапсырмасы: жалпы дамыту және бой жазу жаттығуларын орындау |
Оқушылардың үй тапсырмасын мұқият тындауын қадағалау |
|
|
ҚЫСҚА МЕРЗІМДІ ЖОСПАР № 4-5-7
Мектеп |
Т.Рысқұлов атындағы №25 мектеп-гимназия |
||||
Мұғалімнің аты-жөні |
Тилесбаев Берик Аргынбайулы |
||||
Сынып |
6 «А» |
6 «Б» |
6 «Г» |
6 «Ғ» |
6 «В» |
Күні |
09.09.2021 |
09.09.2021 |
09.09.2021 |
09.09.2021 |
09.09.2021 |
Қатысушылар саны: |
|
|
|
|
|
Қатыспағандар саны: |
|
|
|
|
|
Бөлім |
1. Жүгіру, секіру, лақтыру дағдыларына дамыту |
||||
Сабақтың тақырыбы |
Жүгіру, секіру реттілігі. |
||||
Оқу мақсаттары |
6.3.3.1. Түрлі дене жаттығуларын іс жүзінде орындау, олардың ағзаға тигізетін әсері мен энергетикалық жүйемен байланысын ұсыну және көрсету |
||||
Сабақ мақсаттары |
Түрлі жаттығуларды орындайды және ағзаға әсер етуін сипаттайды. Түрлі қозғалыс дағдысының күнделікті өмірдегі қажеттілігін энергетикалық жүйемен байланысын айтады. |
||||
Бағалау критерийі |
Түрлі жаттығуларды орындайды және ағзаға әсер етуін сипаттайды. Түрлі қозғалыс дағдысының күнделікті өмірдегі қажеттілігін энергетикалық жүйемен байланысын айтады. |
||||
Тілдік мақсаттар |
Оқушылар: Өздерінің жүгірудегі, секірудегі және лақтырудағы қозғалыс дағдыларын көрсете алады. Пәндік лексика және терминология мыналарды қамтиды: қауіпсіздік, жарақат қауіпі бар жағдайлар, арнайы-спорттық қозғалыс әрекеттері, дене жүктемелері, дене қыздыру жаттығылары және қалыпқа келтіру техникасы, ағзаның энергетикалық жүйесі, лақтыру, қозғалыс комбинациялары, реттілік, дәлдік, точности, бақылау, маневрлік, эстафеталар, жылдамдату, командалық жұмыс. Талқылауға арналған сұрақтар: - ұсынылған ойын кезінде қандай жарақат алу қауіпі бар жағдайларға тап болуымыз мүмкін? - бұл тапсырмада қандай арнайы спорттық қозғалыс әрекеттері қолданылды? - денені қыздыру ағзаға қалай әсер етеді? - эстафеталық жүгіру қандай қозғалыс дағдыларын дамытады? - лақтыру техникасын қалай жетілдіруге болады? - әріптесіңіздің ұсынған кері байланысы пайдалы болды ма? |
||||
Құндылықтарды дарыту |
Ынтымақтастық: өзара жақсы қарым-қатынас орнатады, ынтымақтастық дағдыларын қалыптастырады, бір-біріне көмек көрсетеді. Академиялық әділдік: бір-бірін әділ бағалайды, идеялары мен ой-пікірлеріне құрметпен қарайды. Өмір бойы оқу: алған білімін өмірмен байланыстырады, кері байланыс орнатады, білім алуға деген сүйіспеншілікті қалыптастырады. Патриотизм және азаматтық борыш: отанға деген сүйіспеншілікті, адалдықты, өз іс-әрекеттерімен дәлелдейді. Өзіне және өзгеге құрмет: топтық жұмыс, жұптық жұмыс кезінде жүзеге асырады. Еңбек пен шығармашылық: альтернатив ойынды ұйымдастырады, ойын барысында жеңіске талпынады. |
||||
Пәнаралық байланыстар |
1300 ₸ - Сатып алу
Материал ұнаса әріптестеріңізбен бөлісіңіз
Ашық сабақ, ҚМЖ, көрнекілік, презентация
жариялап табыс табыңыз!
Материалдарыңызды сатып, ақша табыңыз.
(kaspi Gold, Halyk bank)
Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!
Материал іздеу Сіз үшін 400 000 ұстаздардың еңбегі мен тәжірибесін біріктіріп, ең үлкен материалдар базасын жасадық. Төменде пәніңізді белгілеп, керек материалды алып сабағыңызға қолдана аласыз Барлығы 663 959 материал жиналған
Ұқсас материалдар Дайын ҚМЖ. Барлық пәндерден 2024-2025 оқу жылына, жаңа бұйрыққа сай жасалған Сертификатталған тренер жасаған 01.01.2023 17 863 13 694
ҚР Білім және Ғылым министірлігінің стандарты бойынша жасалған.
Барлық пәндер Барлық материалдар Барлық сыныптар
Аттестацияда (ПББ) 100% келетін тақырыптармен дайындаймыз Аттестацияда (ПББ) келетін тақырыптар бойынша жасалған тесттермен дайындалып, бізбен бірге тестілеуден оңай өтесіз Өткен жылы бізбен дайындалған ұстаздар 50/50 жинап рекорд жасады Толығырақ |