САБАҚ ЖОСПАРЫ. ҚМЖ
жүктеу мүмкіндігіне ие боласыз
Бұл материал сайт қолданушысы жариялаған. Материалдың ішінде жазылған барлық ақпаратқа жауапкершілікті жариялаған қолданушы жауап береді. Ұстаз тілегі тек ақпаратты таратуға қолдау көрсетеді. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзған болса немесе басқа да себептермен сайттан өшіру керек деп ойласаңыз осында жазыңыз
ҚМЖ. Орыс графикасына негізделген қазақ жазуы.
ҚМЖ. Орыс графикасына негізделген қазақ жазуы.
САБАҚ ЖОСПАРЫ. ҚМЖ
|
Мұғалімнің аты-жөні: |
Нуржанова Ж.А. |
||||||||||||||||||
|
Пән/Сынып: |
Қазақ тілі, 8-сынып |
||||||||||||||||||
|
Күні |
23.09.2024 |
||||||||||||||||||
|
Тарау немесе бөлім атауы: |
Көне түркі жазбалары және қазақ жазуы. Орфография |
||||||||||||||||||
|
Сабақтың тақырыбы: |
Орыс графикасына негізделген қазақ жазуы. |
||||||||||||||||||
|
Оқу мақсаты: |
Ж5. Оқылым және тыңдалым материалдары бойынша мәтіннің баяндау желісін сақтап, әр бөлігінен алынған ақпараттардан жинақы мәтін (аннотация) жазу |
||||||||||||||||||
|
Бағалау критерийі: |
Оқылым және тыңдалым материалы бойынша мәтіннің баяндау желісін сақтап, әр бөлігінен алынған ақпараттардан жинақы мәтін жазады |
||||||||||||||||||
|
Саралап оқыту тапсырмалары |
|||||||||||||||||||
|
Ұжымдық жұмыс Жаңа тақырыптың түсіндірілуі |
Бірлескен жұмыс (1, 2 тапсырма) Тапсырманы ұсыну және дұрыс жауапты ұсыну арқылы үйрету |
Жеке жұмыс Тапсырманы ұсыну, оқушылар өз бетімен орындауы |
|||||||||||||||||
|
Уақыты |
Кезеңдері |
Тапсырма |
Тапсырманың мақсаты |
Мұғалімнің бақылауы мен зерттеуі не? |
Бағалау |
Ресурстар |
|||||||||||||
|
1 минут 00:00 – 01:00 |
Ұйымдастыру |
Сәлеметсіңдер ме? Көне түркі жазбалары және қазақ жазуы тақырыбын жалғастырамыз. Сабағымыздың тақырыбы: Бүгінгі сабақта: Сенің білетінің: • Араб және латын графикасына негізделген қазақ жазуы Сенің меңгеретінің: • Мәтіннің баяндау желісін сақтап, әр бөлігінен алынған ақпараттардан жинақы мәтін (аннотация) жазу |
|
|
|
Презентация Слайд 1, 2 Слайд 3 |
|||||||||||||
|
7-8 минут |
Жаңа сабақ |
1-тапсырма
(1-суретте көне түркі жазуы, 2-суретте араб жазуы, 3- суретте латын жазуы, 4- орыс графикасына негізделген қазақ жазуы) 2-тапсырма. Мәтінді тыңда. Сұрақтарға жауап бер.
Дескриптор:
Өзіңді тексер!
|
Жаңа тақырыпты меңгеру |
|
|
Слайд 4
Слайд 5
Слайд 6 |
|||||||||||||
|
8 минут
|
Тәжірибе |
3-тапсырма. Мәтінді түсініп оқы. Мәтіннің баяндау желісін сақтап, әр бөлігінен алынған ақпараттардан жинақы мәтін (аннотация) жаз. Жинақы мәтін құрастыру жолдары:
қайталауларды жалпылауыш сөздермен алмастыру; сөздерді синонимдермен алмастыру; бірнеше жай сөйлемді бір құрмалас сөйлемге немесе құрмалас сөйлемдерді жай сөйлемдерге айналдыру.
Өзіңді тексер! 1940 жылы арабша және латынша қазақ жазуы жойылып, орына кирилл әліпбиі келді. Қазақ ғалымдары қазақ және орыс емле ережелеріне арналған ғылыми еңбектер дайындады. Ә.Жүнісбековтің пікірінше, 1) қазақ тілінің дыбыстары көбейді, 2) кірме сөздер көбейді, 3) емле ережелері күрделенді.
Дескриптор:
|
Жаңа тақырыпты тәжірибе арқылы меңгеру |
|
Бағалау дескрипторларын ұсыну |
Слайд 7, 8
Слайд 9
Слайд 10
|
|||||||||||||
|
3 минут
|
Бекіту |
Қосымша тапсырма. «Орыс графикасына негізделген қазақ жазуы туралы өз ойыңды білдір.
Пайымдауды көрсету КƏМҚ-талдауы (SWOT)
|
Тақырыпты меңгергенін анықтау |
|
|
Слайд 11 |
|||||||||||||
|
|
|
Сабағымызды қорытындылайық. Өзіңізі өзіңіз бағалаңыз. Кері байланыс. «Менің сабақтан кейінгі әсерім» кестесі
|
|
|
|
Слайд 12 |
|||||||||||||
шағым қалдыра аласыз
















