ҚМЖ "Қазақ жерінің ерте кезеңдегі географиялық зерттелуі" 8 сынып

Тақырып бойынша 11 материал табылды

ҚМЖ "Қазақ жерінің ерте кезеңдегі географиялық зерттелуі" 8 сынып

Материал туралы қысқаша түсінік
Материал жалпы білім беретін мектептің география пәнінің мұғалімдеріне арналған қысқа мерзімді жоспар негізінде жасалған.Тақырыбы: Қазақ жерінің ерте кездегі географиялық зерттелуі. Мақсаты: Қазақ жері және табиғаты туралы алғашқы деректерді біледіГеродот, Птоломей, Страбон зерттеулері туралы танысады
Материалдың қысқаша нұсқасы


Қысқа мерзімді жоспар


Пән: География мектеп: №3 орта мектеп

Ұзақ мерзімді жоспар бөлімі: мұғалімнің аты-жөні: Сатыбалдиева Г.Б.

Күні: қатысқандар саны:

Сынып: 8 қатыспағандар саны:

Сабақ тақырыбы

Қазақ жерінің ерте кездегі географиялық зерттелуі

Осы сабақта қол жеткізілетін оқу мақсаттары

8.2.1. Қазақ жері және табиғаты туралы алғашқы деректерді біледі

8.2.2. Геродот, Птоломей, Страбон зерттеулері туралы танысады

Оқу мақсаттары

Барлығы: Қазақ жері және табиғаты туралы алғашқы деректерді меңгереді.

Көбі: Тақырыпты түсініп, тыңдап, жетекші сұрақтар арқылы талқылайды

Кейбірі: Алған білімді өмірде қолдана алады.

Бағалау критерийлері

Қазақ жері және табиғаты туралы алғашқы деректерді біледі. Геродот, Птоломей, Страбон зерттеулері туралы танысады.Алған білімдерін қолданады.

Тілдік мақсаттары

Тақырыпқа сәйкес термин сөздер:

Палеолит,картография, ендік,бойлық.

Құндылықтарды дарыту

Экологиялық тәрбие беру

Пәнаралық байланыстар

Тарих

АКТ қолдану дағдылары

Интерактивті тақта, компьютер

Бастапқы білім

Ерте кезеңдердегі тарихи зерттеулер туралы біледі. Зерттеушілер мен олардың еңбектері туралы айта алады.

Сабақ барысы

Сабақтың жоспарланған кезеңдері

Сабақтағы жоспарланған іс-әрекет

Ресурстар

Сабақтың басы

7-10 минут

- Оқушылардың зейінін шоғырландыру үшін шаттық шеңберін ұйымдастыру: «Көршіме бір тілек» әдісі бойынша әр оқушы көршілеріне бір сөзбен тілегін білдіреді.

-топқа бөлу: карточкалар арқылы

-«Домино» әдісімен өткен сабақты пысықтау

-«Миға шабуыл»

-оқушылармен бірге сабақ мақсаттарын анықтау.

Стикер, флипчарт, маркер, интерактивті тақта

Сабақтың ортасы


20 минут

-ЖИГСО әдісі арқылы тақырыпты топтарға бөліп беремін. Алдымен тақырыпты оқушылар өз бетімен оқып шығады. Сосын оқушылар тақырыпты бір-біріне түсіндіреді.

-берілген тақырыптар бойынша постер қорғайды.

-тақырыпты бекіту үшін деңгейі жоғары дарынды оқушыларға «географиялық диктант» беріледі. Деңгейі орташа оқушыларға кроссворд шешу тапсырылады.

Картамен жұмыс жасалады. Сабақта алған білімдері негізінде Каспий теңізінің пішінін анықтау үшін картаны қоладанады.

Мәтін, флипчарт, маркер, қайшы, стикер, кескін карта, атлас, қарындаш

Сабақтың соңы

10 минут

Сабақ соңында «Бес саусақ» әдісі бойынша оқушылармен кері байланыс жүргіземін

Үлестірме қағаздар

Саралау- оқушыларға қалай көбірек көрсетуді қолдау жоспарлайсыз? Қабілеті жоғары оқушыларға қандай міндет қоюды жоспарлап отырсыз?

Бағалау – оқушылардың материалды меңгеру деңгейін қалай тексеруді жоспарлайсыз?

Денсаулық және қауіпсіздік техникасының сақталуы

Деңгейлік тапсырмалар беру

Өзін-өзі бағалау

Қайшымен мұқият жұмыс жасауды, маркерді, желімді қолдануын қадағалау

Сабақ бойынша рефлексия

Сабақтың мақсаттары/ оқу мақсаттары дұрыс қойылған ба?

Оқушылардың барлығы ОМ қол жеткізді ме?

Жеткізбесе, неліктен?

Сабақта саралау дұрыс жүргізілді ме?

Сабақтың уақыттық кезеңдері сақталды ма?

Сабақтың жоспарынан қандай ауытқулар болды, неліктен?


Жалпы баға


Сабақтың жақсы өткен екі аспектісі (оқыту туралы да, оқу туралы да ойланыңыз)?

1:


2:


Сабақты жақсартуға не ықпал ете алады (оқыту туралы да, оқу туралы да ойланыңыз)?

1:


2:


Сабақ барысында сынып туралы немесе жекелеген оқушылардың жетістік/ қиындықтары туралы нені білдім, келесі сабақтарда неге көңіл бөлу қажет?










Жүктеу
bolisu
Бөлісу
ЖИ арқылы жасау
Файл форматы:
docx
18.12.2017
929
Жүктеу
ЖИ арқылы жасау
Бұл материалды қолданушы жариялаған. Ustaz Tilegi ақпаратты жеткізуші ғана болып табылады. Жарияланған материалдың мазмұны мен авторлық құқық толықтай автордың жауапкершілігінде. Егер материал авторлық құқықты бұзады немесе сайттан алынуы тиіс деп есептесеңіз,
шағым қалдыра аласыз
Қазақстандағы ең үлкен материалдар базасынан іздеу
Сіз үшін 400 000 ұстаздардың еңбегі мен тәжірибесін біріктіріп, ең үлкен материалдар базасын жасадық. Төменде керек материалды іздеп, жүктеп алып сабағыңызға қолдана аласыз
Материал жариялап, аттестацияға 100% жарамды сертификатты тегін алыңыз!
Ustaz tilegi журналы министірліктің тізіміне енген. Qr коды мен тіркеу номері беріледі. Материал жариялаған соң сертификат тегін бірден беріледі.
Оқу-ағарту министірлігінің ресми жауабы
Сайтқа 5 материал жариялап, тегін АЛҒЫС ХАТ алыңыз!
Қазақстан Республикасының білім беру жүйесін дамытуға қосқан жеке үлесі үшін және де Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық материалыңызбен бөлісіп, белсенді болғаныңыз үшін алғыс білдіреміз!
Сайтқа 25 материал жариялап, тегін ҚҰРМЕТ ГРОМАТАСЫН алыңыз!
Тәуелсіз Қазақстанның білім беру жүйесін дамытуға және білім беру сапасын арттыру мақсатында Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жариялағаны үшін марапатталасыз!
Министірлікпен келісілген курстар тізімі