Назар аударыңыз. Бұл материалды сайт қолданушысы жариялаған. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзса, осында жазыңыз. Біз ең жылдам уақытта материалды сайттан өшіреміз
Жақын арада сайт әкімшілігі сізбен хабарласады
Бонусты жинап картаңызға (kaspi Gold, Halyk bank) шығарып аласыз
ҚМЖ.Үшбұрыштың ішкі бұрыштарының қосындысына және үшбұрыштың сыртқы бұрышына есептер шығару
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады
Қысқа мерзімді жоспар
Ұзақ мерзімді жоспар бөлімі: Түзулердің өзара орналасуы |
Мектеп:Қызылдала жббм |
Педагогтің аты-жөні: |
Утеева Бағила Пернебекқызы |
Күні: |
28.01.2024 Ж |
Сыныбы: 9 |
Қатысушылар саны: Қатыспағандар саны: |
Сабақтың тақырыбы: |
Үшбұрыштың ішкі бұрыштарының қосындысына және үшбұрыштың сыртқы бұрышына есептер шығару |
Оқу бағдарламасына сәйкес оқу мақсаты |
7.1.1.17 үшбұрыштың ішкі бұрыштарының қосындысы туралы теорема мен оның салдарларын есептер шығаруда қолдану; 7.1.1.18 үшбұрыштың сыртқы бұрышының анықтамасын білу және үшбұрыштың сыртқы бұрышы туралы теореманы дәлелдеу; 7.1.1.19 үшбұрыштың сыртқы бұрышы туралы теореманы қолдану; |
Сабақтың мақсаты: |
-Үшбұрыштарды салуды үйренеді. Олардың белгіленуін білетін болады -Үшбұрыштың қасиеттерімен танысады |
Бағалау критерийлері |
-Есеп шығару арқылы есептердің оқып,мазмұнын ашу арқылы түсініктер қалыптастыды. -Үшбұрыштың ішкі және сыртқы бұрыш теоремасының салдарын жете меңгеріп, бағамдап, қорытындылайды |
Құндылықтарға баулу |
Оқушыларды бірлікке, татулыққа, сыйластыққа баулый отыра ұжымдасып жұмыс істеуге қалыптастыру; |
Сабақтың барысы:
Сабақ кезеңі/Уақыты |
Педагогтің іс-әрекеті |
Оқушының іс-әрекеті |
Бағалау |
Ресурстар |
Сабақтың басы Қызығушылықты ояту. «Ой қозғау» әдісі. 8 мин. |
Ұйымдастыру: оқушылармен сәлемдесу, сыныптағы қажеттілікті түгелдеу, топтық және жұптық жұмыс кезінде техника қауіпсіздігін ескертемін. Жәнеде бүгінгі сабақтың мақсатын қысқаша айтып өтемін. «Ой қозғау» әдісі. Шайтан көлден хан сарайының арасы тай шаптырым жер, ал Тазша лашығы ат шаптырым жерде орналасқан. Өлшемей айт, Шайтан көлмен лашық арасы неше шақырым болады? Сыныпты «Термин сөздер» тәсілі арқылы 3 топқа топтастырамын. Үй тапсырмасын тексеру үшін « Жолдың шетіндегі таңбалар» әдісін қолданамын. Оқушыларға үй тапсырмасына қатысты дәптердің шетінде «Ж»- жеңіл, «Қ» қиын, «К» - күмән тудырады деп таңба қалдыруды сұранамын, мұғалім сабақтың басталуына дейін әрбір оқушының проблемаларын көруге, ал оқушы рефлексия жасауға үйренеді. |
Шаттық шеңберін құрып «Өзіңе тілегенді,өзгеге тіле»! әдісі арқылы бір-біріне тілек айтып,жақсы көңіл күй сыйлайды. Шешімі: Х-ізделінді шақырым Үй жұмыстың шешімі тақтада көрсетіледі, оқушы өзінің қателерін анықтайды. |
Мұғалім ұйымдастыру кезеңінде белсенділік танытқан оқушыларды «Мадақтау сөз» әдісі арқылы бағалайды: «Жарайсың! Жақсы! Өте жақсы! Талпын!» Оқушылар дәптерлеріне әр есептің тұсына (-;+) арқылы өзін-өзі бағалайды. |
Түрлі түсті кеспе қағаздар |
5 мин. |
Ширату сұрақтары: Әр топ өткен тақырыптарға байланысты құрастырылған мозайкадағы сұрақтарға жауап береді. Саралау: Бұл жерде саралаудың «Диалог және қолдау көрсету» тәсілі қолданылады. «Синус» тобы тригонометриялық функциялардың таңбаларын оқып келеді. «Косинус» тобы тригонометриялық функциялардың периодтылығын оқып келеді. «Тангенс» тобы тригонометриялық функциялардың жұптылығы мен тақтылығымен танысады. |
Сұрақтар: Үшбұрыштың төбесін оған қарсы жатқан қабырғасының ортасымен қосатын кесінді оның ........... деп аталады. 2. Үшбұрыш төбесінен шығып, бұрышты қақ бөлетін сәуле ................. деп аталады. 3. Үшбұрыштың төбесінен қарсы жатқан қабырғаға түсірілген перпендикуляр ....................... деп аталады. |
Дескриптор: -суракка жауап береді 3-балл Бағалау: Әрбір дұрыс жауапка 1 балл қойылады талқылауға белсенділікпен қатысқан оқушыға «Жарайсың!» деген мадақтау сөзімен ынталандыру. |
ДК экраны Сұрақтар топтамасы.
|
8мин |
Үшбұрыштың екі төбесіндегі сыртқы бұрыштары 110° және 160°. Үшбұрыштың барлық бұрыштарын табыңдар. Шешімі: a=180-110=70˚ b=180-160=20˚ a+b+c=180˚ c=180-70-20=90˚ a=70˚, b=20˚, c=90˚ |
Оқушылар жаңа сабақты үйде оқып келеді және оны оқушылар бағыты бойынша келесі топтарға түсіндіреді «Екеуі үйде, үшеуі қонақта» әдісімен бір - біріне «қонаққа» барады. Пікір алмасып, ой бөліседі. Тиімділігі: Оқушының танымдық дағдысы артады. Оқушылар оқулықтан жаңа сабақты оқып, топ ішінде талқылап бір- біріне түсіндіріп әр топ қорғайды: |
ойын дұрыс мағынада білдіріп, талқылауға белсенділікпен қатысқан оқушыға «Жарайсың!» деген мадақтау сөзімен ынталандыру. |
Жалпы білім беретін мектептің 7-сыныбына арналған оқулық. 3-басылымы. – Алматы : Атамұра, 2017. – 93 бет. |
Сабақтың ортасы 8 мин. Жеке жұмыс. |
«Сағат тілі » әдісі бойынша оқушылар орындаған жұмыстарын келесі топпен алмасады. Теңбүйірлі үшбұрыштың табанындағы бұрышы 49˚. Төбесіндегі бұрышын табыңдар. Шешімі: Теңбүйірлі үшбұрыштар теоремасы бойынша ∠В=∠С ∠A+∠B+∠C=180˚ ∠A=180˚-∠B-∠C ∠A=180˚-49-49=82˚ ∠A=82˚ ∠2=∠1+45=50+45=95 ∠2=95˚ ∠3=35˚ Саралау: Оқушылардың қажеттіліктеріне қарай топта оқушылар бір-біріне қолдау көрсетеді. Бұл тапсырмада саралаудың «Қарқын» тәсілі көрініс табады. Ерекше білімді қажет ететін оқушыларға көмек көрсету. |
Түсінбеген тапсырмаларды бір- біріне түсіндіреді. Топтар келесі топтың тапсырмасын алмасып тексереді. Берілген тапсырма бойынша өз ойларын ортаға салып, пікірлерін білдіріп, топтық талдау жасайды.. |
Дескриптор: - бұрышын табыңдар -үшбұрыштың ішкі бұрыш-тарының қосындысын табады 3-балл Бағалау: Әрбір дұрыс жауапка 1 балл қойылады . |
ДК экраны 7-сынып оқулығы. Семантикалык карта |
Жеке жұмыс. 8 мин. |
Тиімділігі: Оқылым мен айтылым дағдысы қалыптасады. Саралау: Бұл тапсырмада саралаудың «Диалог және қолдау көрсету» тәсілі көрініс табады. |
Берілген тапсырма бойынша есепті орындайды |
Дескриптор: - үшбұрыштың бұрышын табады; -жауабын жазады 2-балл Бағалау: Әрбір дұрыс жауапка 1 балл қойылады |
7-сынып оқулығы. Шыныбеков «Атамұра» 2019 |
Жұптық жұмыс. 5 мин. Жазылым. |
Мақсаты: Берілген сөздердің ережесі мен мысалын жазу арқылы бір-бірінен айырмашылығын ажыратады. Тиімділігі: Оқушының сын тұрғысынан ойлау дағдысы мен жазылым дағдысы қалыптасады. Саралау: Бұл тапсырмада саралаудың«Диалог және қолдау көрсету» тәсілі көрініс табады. |
Берілген тапсырма бойынша өз ойларын ортаға салып, пікірлерін білдіріп, жуптык талдау жасайды. Талқылау нәтижесінде өзара бір келісімге келіп есепті орындайды. |
Дескриптор: - үшбұрыштың бұрышын табады -жауабын жазады 2-балл Бағалау: Әрбір дұрыс жауапка 1 балл қойылады |
. 7-сынып оқулығы. Шыныбеков «Атамұра» 2019 |
Сабақтың соңы. Ой толғаныс. Рефлексия 3 мин. |
«Пікір алмасу» (Showdown). Әрбір топ тақырыпқа қатысты 5 сұрақ немесе есеп дайындайды. Әрбір сұрақты немесе есепті стикердің бірінші жағына, ал жауабын екінші жағына жазып, келесі топпен стикерлерін ауыстырады. Топ басшысы стикердегі сұрақтар немесе есепді оқиды (көрсетеді), топ мүшелері жауаптарын жазып дайындайды. Көшбасшы белгі бергенде, барлығы өз жауабын ашады және жауаптарды талқылап, дұрыс жауаппен салыстырады. Үй жұмысы: Рефлекция: «Уақытпен ойла» әдісі Мұғалім сөз айтады. (функция, синус,косинус) |
Оқушылар өздерінің тақырып бойынша оқып, зерделегенін тұжырымдайды. Мақсаты: Өз ойын айтып, сабақты бекіту, қорытындылау. Саралау: Бұл тапсырмада саралаудың «Пікір алмасу» (Showdown). тәсілі көрініс табады 1 минут аралығында оқушылар сол сөзге. Уақыт аяқталған соң іштерінен оқиды. Сдан кейін мына сұрақтарға жауап береді: Неге мен осы сөздер мен сандарды жаздым? Осыны жазғанда не ойладым? Жазғандарым мен үшін қаншалықты қажет? |
Дескриптор: -сұрактарға жауап береді -есептерді шығарады Бағалау: «Жұлдызша» тақтада топтың атауының тұсына жұлдызшалар қойылады. Ол тақтада көрініп, сол арқылы оқушылар өздерінің сабақта қаншалықты сабақты орындап отырғанын анық біле алады. Топ басшы топ ішінде жұлдызшамен бағалайды. |
ДК экраны 7-сынып оқулығы. Шыныбеков «Атамұра» 2019 |