Материалдар / Қолайсыз атмосфералық құбылыстар
2023-2024 оқу жылына арналған

қысқа мерзімді сабақ жоспарларын

жүктеп алғыңыз келеді ма?
ҚР Білім және Ғылым министірлігінің стандартымен 2022-2023 оқу жылына арналған 472-бұйрыққа сай жасалған

Қолайсыз атмосфералық құбылыстар

Материал туралы қысқаша түсінік
Ашық сабақ қолайсыз атмосфералық қолайсыз құбылыстар
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады.
Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
24 Қаңтар 2023
158
0 рет жүктелген
Бүгін алсаңыз 25% жеңілдік
беріледі
770 тг 578 тг
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
logo

Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады


Бөлім:

Атмосфера

Педагогтің аты-жөні:

Ұлықпанова А.Ө.

Күні:

30.11.22

Сыныбы:

Қатысушылар саны: Қатыспағандар саны:

Сабақтың тақырыбы:

Қолайсыз атмосфералық құбылыстар


Оқу бағдарламасына сәйкес оқу мақсаты

7.3.2.5 жергілікті компонентті қосымша қамту негізінде қолайсыз атмосфералық құбылыстарды талдай отырып,сақтану шараларын ұсынады

7.3.2.6 жергілікті компоненттің негізінде жекелеген метеорологиялық элементтердің: температура, қысым,жел,бұлттылық,жауын-шашын,ылғалдылық көрсеткіштері негізінде графикалық синоптикалық материалдар жасайды

Сабақтың мақсаты:

- жергілікті компонентті қосымша қамту негізінде қолайсыз атмосфералық құбылыстарды анықтайды ,сақтану шараларын ұсынады

- жергілікті компоненттің негізінде жекелеген метеорологиялық элементтерді сипаттайды

- Атмосфералық құбылыстарды топтастыру арқылы қолайсыз атмосфералық құбылыстардың халық шаруашылығына кері әсеріне баға береді


Сабақ кезеңі/Уақыты

Педагогтің іс-әрекеті

Оқушының іс-әрекеті

Бағалау

Ресурстар

Сабақтың басы

Қызығушылықты ояту

7 мин.

Ұйымдастыру кезеңі:

(Ұ) “Тілек шамы” әдісі арқылы оқушылардың бір-біріне жақсы тілек айту арқылы жағымды ахуал қалыптастыру.

Топ ережесін еске түсіру.Топтастыру.

Үй тапсырмасын қайталау үшін worldwall платформасын пайдалану

Оқушыларды топтарға біріктіруді ұйымдастыру:

оқушыларды 3 топқа біріктіру.

I -топ

II – топ

III - топ

  1. Атмосфера жердің қандай қабаты?

  2. Атмосфераның ең төменгі қабатын атаңыз...

  3. Озон қабатының маңызы...

  4. Ауа райы дегеніміз...

  5. Атмосфераның аз зерттелген қабаты...

  6. Атмосфераның қабаттарын атаңыз..





Тақтаға шығып сұрақтарға жауап берген оқушыларға түрлі түсті қағаздардан беру

Интерактивті тақта. Worl Wall платформасы

Жаңа сабаққа кіріспе



Сабақ тақырыбы жарияланады.

Сабақ мақсаты таныстырылады.


Суреттер сөйлейді: «Миға шабуыл»әдісі

1. Көріп отырған суреттер туралы не айта аламыз? ·

2. Осы суреттердің атмосфералық құбылыстарды көрсетіңіз

Оқушылар пікірі тыңдалады, олар өз ойларын ортаға салады.


Дұрыс мағынада жауап беруге бағыттау мақсатында кейбір оқушыларға ашық сұрақтар, ал кейбір көмек қажет ететін оқушыларға жетелеуші сұрақтар қойылады.

Презентация

Сабақтың ортасы

Мағынаны ашу.

26 мин.

Оқулықтағы жаңа сабақтың мәтінін оқуға тапсырма береді

Әр топқа 3 атмосфералық құбылыстар таратылады, сол бойынша сақтану шараларын ұсынады

Оқулықты оқып тақырыппен танысып шығады.

1 тапсырма. «Жұптас, ойлан, бөліс» әдісі арқылы атмосфералық құбылыстарды сипаттаңыз


Дескрипторлар:


  1. Атмосфералық құбылыстарды сипаттайды

  2. Сақтану шараларын жазады

Дескриптор: Атмосфералық құбылыстарды сипаттайды -2 балл

Сақтану шараларын жазады -2 балл




Оқушыларға жеке кітаппен жұмыс жасауға тапсырмалар беріледі.


2 тапсырма. «Атмосфера орнату» әдісі арқылы топтық жұмыс орындайды

Қазақстанның 3 облысы: Ақтөбе облысы, Ақмола облысы, Түркістан облысы бойынша бір күндік ауа райын сипаттама беріңіз









3 Тапсырма: Атмосфералық құбылыстардың адам өмірі мен шаруашылыққа тигізетін кері әсеріне баға беріңіз








Үй тапсырмасы:Атмосфералық электрлену құбылысынан сақтану шараларын сипаттап жазып келу

Бекіту: «Ыстық орындық» сабақты бекітуге сұрақтарға жауап беру

  1. Мұнарлану дегеніміз...

  2. Қара түнек дегеніміз...

  3. Күннің күркіреуі денегіміз...


Дескриптор:

-облыстағы жауын –шашын, температурасын, ылғалдылығын желдің соғу бағыттарын анықтауды -2 балл


-Синоптикалық картаны сызады 2 балл


Дескриптор:

-Қолайсыз атмосфералық құбылыстардың адам өміріне және шаруашылыққа әсерін талдауды – 1 балл

Алдын алу шараларын ұсынады -1 балл



Жұмыс дәптерлері. Кескін карта ауа райы шартты белгілері

Сабақтың соңы

Ой толғаныс.

Рефлексия

7 мин.


« Бес түйін сөз, бір ой» әдісі арқылы сабаққа баға беру

Оқушылар сабақтан алған әсерлерін бір түйін сөзбен қорытындылайды


Рефлексия: «Бес түйінді сөз, бір ой»






Саралау. Сіз қандай тәсілмен көбірек қолдау көрсетпексіз? Сіз қабілетті оқушылардың алдына қандай тапсырмалар қоясыз?

Оқушыларды бағалау

Денсаулық және қауіпсіздік техникасын сақтау



Материал жариялап тегін сертификат алыңыз!
Бұл сертификат «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жарияланғанын растайды. Журнал Қазақстан Республикасы Ақпарат және Қоғамдық даму министрлігінің №KZ09VPY00029937 куәлігін алған. Сондықтан аттестацияға жарамды
Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!