Бөлім:
|
Атмосфера
|
Педагогтің
аты-жөні:
|
Ұлықпанова
А.Ө.
|
Күні:
|
30.11.22
|
Сыныбы:
|
Қатысушылар саны:
Қатыспағандар саны:
|
Сабақтың
тақырыбы:
|
Қолайсыз атмосфералық құбылыстар
|
Оқу бағдарламасына сәйкес оқу
мақсаты
|
7.3.2.5
жергілікті компонентті қосымша қамту негізінде қолайсыз
атмосфералық құбылыстарды талдай отырып,сақтану шараларын
ұсынады
7.3.2.6
жергілікті компоненттің негізінде жекелеген метеорологиялық
элементтердің: температура,
қысым,жел,бұлттылық,жауын-шашын,ылғалдылық көрсеткіштері негізінде
графикалық синоптикалық материалдар
жасайды
|
Сабақтың
мақсаты:
|
-
жергілікті компонентті қосымша
қамту негізінде қолайсыз атмосфералық құбылыстарды анықтайды
,сақтану шараларын ұсынады
-
жергілікті компоненттің
негізінде жекелеген метеорологиялық элементтерді
сипаттайды
- Атмосфералық құбылыстарды
топтастыру арқылы қолайсыз атмосфералық құбылыстардың халық
шаруашылығына кері әсеріне баға
береді
|
Сабақ
кезеңі/Уақыты
|
Педагогтің
іс-әрекеті
|
Оқушының
іс-әрекеті
|
Бағалау
|
Ресурстар
|
Сабақтың
басы
Қызығушылықты
ояту
7
мин.
|
Ұйымдастыру
кезеңі:
(Ұ) “Тілек шамы”
әдісі арқылы оқушылардың бір-біріне
жақсы тілек айту арқылы жағымды ахуал
қалыптастыру.
Топ ережесін еске
түсіру.Топтастыру.
Үй тапсырмасын қайталау үшін
worldwall платформасын
пайдалану
|
Оқушыларды топтарға
біріктіруді ұйымдастыру:
оқушыларды 3 топқа
біріктіру.
I -топ
II –
топ
III - топ
-
Атмосфера жердің қандай
қабаты?
-
Атмосфераның ең төменгі
қабатын атаңыз...
-
Озон қабатының
маңызы...
-
Ауа – райы
дегеніміз...
-
Атмосфераның аз зерттелген
қабаты...
-
Атмосфераның қабаттарын
атаңыз..
|
Тақтаға шығып сұрақтарға жауап
берген оқушыларға түрлі түсті қағаздардан
беру
|
Интерактивті тақта. Worl Wall
платформасы
|
Жаңа сабаққа
кіріспе
|
Сабақ тақырыбы
жарияланады.
Сабақ мақсаты
таныстырылады.
|
Суреттер сөйлейді:
«Миға шабуыл»әдісі
1. Көріп отырған суреттер туралы
не айта аламыз? ·
2. Осы суреттердің
атмосфералық құбылыстарды
көрсетіңіз
Оқушылар пікірі тыңдалады,
олар өз ойларын ортаға
салады.
|
Дұрыс мағынада жауап беруге
бағыттау мақсатында кейбір оқушыларға ашық сұрақтар, ал кейбір
көмек қажет ететін оқушыларға жетелеуші сұрақтар
қойылады.
|
Презентация
|
Сабақтың
ортасы
Мағынаны
ашу.
26
мин.
|
Оқулықтағы жаңа
сабақтың мәтінін оқуға тапсырма
береді
Әр топқа 3 атмосфералық
құбылыстар таратылады, сол бойынша сақтану шараларын
ұсынады
|
Оқулықты оқып тақырыппен
танысып шығады.
1 тапсырма. «Жұптас, ойлан,
бөліс» әдісі арқылы атмосфералық
құбылыстарды сипаттаңыз
Дескрипторлар:
-
Атмосфералық құбылыстарды
сипаттайды
-
Сақтану шараларын
жазады
|
Дескриптор: Атмосфералық құбылыстарды сипаттайды -2
балл
Сақтану шараларын жазады -2
балл
|
|
|
Оқушыларға жеке
кітаппен жұмыс жасауға тапсырмалар
беріледі.
|
2 тапсырма.
«Атмосфера орнату» әдісі арқылы топтық жұмыс
орындайды
Қазақстанның 3
облысы: Ақтөбе облысы, Ақмола облысы, Түркістан облысы бойынша бір
күндік ауа райын сипаттама
беріңіз
3
Тапсырма: Атмосфералық құбылыстардың
адам өмірі мен шаруашылыққа тигізетін кері әсеріне баға
беріңіз
Үй
тапсырмасы:Атмосфералық электрлену
құбылысынан сақтану шараларын сипаттап жазып
келу
Бекіту: «Ыстық
орындық» сабақты бекітуге сұрақтарға
жауап беру
-
Мұнарлану
дегеніміз...
-
Қара түнек
дегеніміз...
-
Күннің күркіреуі
денегіміз...
|
Дескриптор:
-облыстағы жауын
–шашын, температурасын, ылғалдылығын желдің соғу бағыттарын
анықтауды -2 балл
-Синоптикалық
картаны сызады – 2
балл
Дескриптор:
-Қолайсыз
атмосфералық құбылыстардың адам өміріне және шаруашылыққа әсерін
талдауды – 1 балл
Алдын алу шараларын
ұсынады -1 балл
|
Жұмыс дәптерлері. Кескін карта
ауа райы шартты белгілері
|
Сабақтың
соңы
Ой
толғаныс.
Рефлексия
7
мин.
|
« Бес түйін сөз, бір ой»
әдісі арқылы сабаққа баға
беру
|
Оқушылар сабақтан
алған әсерлерін бір түйін сөзбен
қорытындылайды
Рефлексия:
«Бес
түйінді сөз, бір ой»
|
|
|
Саралау. Сіз қандай
тәсілмен көбірек қолдау көрсетпексіз? Сіз қабілетті оқушылардың
алдына қандай тапсырмалар қоясыз?
|
Оқушыларды
бағалау
|
Денсаулық және
қауіпсіздік техникасын сақтау
|