Материалдар / Қолданбалы тапсырмаларды шешу

Қолданбалы тапсырмаларды шешу

Материал туралы қысқаша түсінік
Қолданбалы тапсырмаларды шешу 8.2.2.3 – электронды кестені қолдана отырып, есептерді шешуде кірітірілген функцияларды қолдану. Барлық оқушы: электронды кестені қолдана отырып, есептерді шешуде кірітірілген функцияларды қолдану. Көпшілік оқушылар: Қолданбалы есептерді компьютерде шешу жолдарын құру Кейбір оқушылар: Қолданбалы есептерді компьютерде шешуде кіріктірілген функцияларды пайдаланады.
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады. Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
26 Сәуір 2018
874
0 рет жүктелген
770 ₸
Бүгін алсаңыз
+39 бонус
беріледі
Бұл не?
Бүгін алсаңыз +39 бонус беріледі Бұл не?
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
logo

Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады

8.2А бөлім-ақпаратты электронды кестелерде өңдеу Ст. Шамалған ҚОМ, Қарасай ауданы
Күні:Мұғалімнің аты-жөні: Жолдасова Каллыхан Жанабаевна
Сынып: 8Қатысқан оқушы саны:Қатыспаған оқушы саны:
Сабақтың тақырыбыҚолданбалы тапсырмаларды шешу
Осы сабақта қол жеткізілетін оқу мақсаттары 8.2.2.3 – электронды кестені қолдана отырып, есептерді шешуде кірітірілген функцияларды қолдану.
Сабақтың мақсатыБарлық оқушы: электронды кестені қолдана отырып, есептерді шешуде кірітірілген функцияларды қолдану.Көпшілік оқушылар: Қолданбалы есептерді компьютерде шешу жолдарын құру Кейбір оқушылар: Қолданбалы есептерді компьютерде шешуде кіріктірілген функцияларды пайдаланады.
Бағалау критерийлері
  • Электронды кестені қолдана отырып, есептерді шешуде кірітірілген функцияларды қолданады
  • Қолданбалы есептердің компьютерде шешу жодарын біледі.
  • Қолданбалы есептерді компьютерде шешуде кіріктірілген функцияларды пайдаланып есептер шығарады
  • Тілдік мақсатПәндік лексика мен терминология:математикалық, физикалық, гометриялық есептер. үшбұрыш, кернеу, формула
    Құндылықтарды дамытуБір бірлерінің пікірін тыңдау құрметтеу арқылы білім алу.
    Пәнаралық байланысМатематикалық, физикалық, геометриялық есептерді электронды кесте көмегімен шешуге болады.
    Бастапқы білімҚолда бар ақпараттың негізіндегі болжам
    Сабақ барысы
    Сабақтың жоспарланған кезеңдеріСабақтағы жоспарланған іс-әрекет

    Ресурстар


    Сабақтың басы5 минут
    Сыныпта психологиялық ахуал қалыптастастыру. Шаттық шеңбер «Гүл сыйлау» әдісі арқылы оқушылар бір біріне жақсы қасиеттерін айтады. Қолындағы гүлін келесі оқушыға ұсынадыҚима қағаздар арқылы топқа бөлінеді.1 топ «EXCELL»2 топ « WORD»«Миға шабуыл» әдісі арқылы оқушыларға тақырыпты ашу үшін сұрақтар коямын.
  • Қолданбалы есеп дегеніміз не?
  • Қолданбалы есептерді компьютерде және қолмен орнатудың артықшылықтары неде деп ойлайсың?
  • Функциялар көмегімен қандай қолданбалы есептерді шешуге болады?












  • Сабақтың ортасы

    7 мин

    Топпен жұмыс





























    Жеке жұмыс

    10 мин





























    1 мин











    Топпен жұмыс 12 мин



    1-тапсырма«Ой бөлісу» әдісі

    У =3х-2 және у=-х+4 функциялары берілген. Осы функцияның графигін салып, қиылсу нүктесін анықтаңдарБірнеше ұшбұрыштың барлық қабырғаларының ұзындығы берілген. Герон формуласын пайдаланып, осы үшбұрыштардың ең үлкен және ең кіші ауданын анықтаңдар











































    Компьютерде жұмыс











































    Сабақтың соңы5 мин
    Кері байланыс: «БББ» (білемін – білгім келеді – білдім) кестесі







    Саралау – оқушыларға қалай көбірек қолдау көрсетуді жоспарлайсыз? Қабілеті жоғары оқушыларға қандай міндет қоюды жоспарлап отырсыз? Бағалау – оқушылардың материалды меңгеру деңгейін қалай тексеруді жоспарлайсыз? Денсаулық және қауіпсіздік техникасының сақталуы
    Егер қабiлеттi оқушы барлық тапсырманы орындап шықса қосымша саралау тапсырмасын беремiн Сабақ барысында белсенді әдіс -тәсілдер қолданылды. Смайлик арқылы «Бағдаршам» , өзін бағалау, «Екі жұлдыз бір тілек» әдісі «Көршіңді тексер» әдісі арқылы БББ кестесіТехника қауіпсіздік ережесін қайталайды.  Сергіту сәті: «Көзге және қол саусақтарына арналған жаттығулар» Техника қауіпсіздік ережесін қолданады.
    Сабақ бойынша рефлексия Сабақ мақсаттары/оқу мақсаттары дұрыс қойылған ба? Оқушылардың барлығы ОМ қол жеткізді ме? Жеткізбесе, неліктен? Сабақта саралау дұрыс жүргізілді ме? Сабақтың уақыттық кезеңдері сақталды ма? Сабақ жоспарынан қандай ауытқулар болды, неліктен? Бұл бөлімді сабақ туралы өз пікіріңізді білдіру үшін пайдаланыңыз. Өз сабағыңыз туралы сол жақ бағанда берілген сұрақтарға жауап беріңіз.
    Жалпы баға Сабақтың жақсы өткен екі аспектісі (оқыту туралы да, оқу туралы да ойланыңыз)?Сабақты жақсартуға не ықпал ете алады (оқыту туралы да, оқу туралы да ойланыңыз)?Сабақ барысында сынып туралы немесе жекелеген оқушылардың жетістік/қиындықтары туралы нені білдім, келесі сабақтарда неге көңіл бөлу қажет?








    Ресми байқаулар тізімі
    Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!
    Осы аптаның ең үздік материалдары
    Педагогтардың біліктілігін арттыру курстары
    Аттестацияда (ПББ) 100% келетін
    тақырыптармен дайындаймыз
    Аттестацияда (ПББ) келетін тақырыптар бойынша жасалған тесттермен дайындалып, бізбен бірге тестілеуден оңай өтесіз
    Өткен жылы бізбен дайындалған ұстаздар 50/50 жинап рекорд жасады
    Толығырақ