|
САБАҚ: 2, 4 бөлім Ұрпақ тәрбиесі |
Мектеп: «№10жалпы білім беру орта мектебі» ММ |
||||||||||||||||||||||||||
|
Сабақ тақырыбы |
Төлен Әбдіков «Қонақтар» әңгімесі «Көп күттірген қонақтар» |
||||||||||||||||||||||||||
|
Күні: 02.06.17 |
Мұғалімнің аты-жөні: Сагидуллаева З.З. |
||||||||||||||||||||||||||
|
СЫНЫП: 7 |
Қатыспағандар:0 |
||||||||||||||||||||||||||
|
Осы сабақарқылы Жүзегеасатыноқу мақсаттары |
1. Б/С 7,2 Әдеби жанр түрлеріне даму барысында жаңашылдығына заманауи тұрғыдан баға беру |
||||||||||||||||||||||||||
|
Сабақмақсаттары ( Бағалау критерийі) |
Барлық оқушылар орындай алады: Әңгіме мазмұнын алдын ала бөлінген бөліктер бойынша түсіндіреді |
||||||||||||||||||||||||||
|
Оқушылардың көпшілігі орындай алады:Әңгімені заманауи тұрғысынан зерттейді. |
|||||||||||||||||||||||||||
|
Кейбір оқушылар орындай алады:Түрлі көз қараста әңгімеге баға береді. |
|||||||||||||||||||||||||||
|
Тілдікмақсат |
Оқушылар орындай алады: Әңгімені заманауи тұрғыдан зерттейді. Түсінік қалыптастыру үшін талдап, пікірталасқа түседі. |
||||||||||||||||||||||||||
|
Пəнге қатысты сөздік қор мен терминдер: Әңгіме ішіндегі алагөуім,шақша, сағақ, көлегөйлеу,қитар,қынжылу сөздерінің мағынасын ашу |
|||||||||||||||||||||||||||
|
Құндылықтарға баулу |
Балаларға ұлттық құндылықтарды насихаттай отырып, ата- ана алдындағы жауапкершілікке баулу, түрлі көзқарасты талдай отырып, өзінің пікірімен салыстыру арқылы өз ойын ашық жеткізу дағдысы |
||||||||||||||||||||||||||
|
Пәнаралық байланыс |
Әдебиет, география, өзін- өзі тану |
||||||||||||||||||||||||||
|
Алдыңғы оқу: |
Ата- ана алдындағы борыш дегенді қалай ойлайсыздар? |
||||||||||||||||||||||||||
|
Саралап оқыту тәсілі |
Көркем әдеби шығарманы талдау барысында қолданылатын саралау тапсырмалары – әрбір кейіпкердің сөйлеу ерекшеліктерін зерттеп, оларды өзара салыстыра талдау. |
||||||||||||||||||||||||||
|
Сабақ басы 7 минут 3 минут Ширату сұрақтары |
1.Ұйымдастыру. «Шаңырақ» тренингі арқылы ата – анаға арнап жағымды сөз және нақыл сөздер арқылы уықтар қадап шаңырақ көтеру арқылы жағымды орта қалыптастыру. «Анаға сәлем» қнінен 1 шумақ айту арқылы шаңырақ болып айналу. 2. Туыстық атаулар арқылы топқа бөлу. І топ «Ата» ІІ топ«Әже» ІІІ топ«Бала» IV топ «Немере» 3. Тақырыпқа ену мақсатында қосымша сұрақтар. Ол сұрақтар: 1.Жеті атаны ата, 2.Отбасының дастархан басында орналасу ережесін кім біледі?, Жиеншардың туыстық жақындығын атап бер, Оқылымалды тапсырма Бағалау критерийі: I әрекетЖеке жұмыс .Берілген сұрақтар бойынша пікірталасқа түсу Талқылауға арналған сұрақтар: 1. Қонақтың неше түрі бар? 2.Ерекеңнің үйіне келген қонақтарды қонақ деуге бола ма? Дескриторлар:
|
Шаңырақ макеті, уық орнына қолданатын ленталар Тірек сөздер, қима қағаздар Қалыптастырушы бағалау «Менің баспалдағым» әдісі бойынша әр оқушы һз баспалдағын сабақтың әр бөліміне өз көзқарасын жазу арқылы бағалай алады. Мысалы, толықтай меңгердім, түсініксіз болды, меңгере алмадым т. б. |
|||||||||||||||||||||||||
|
Сабақ ортасы 15 минут 5 минут 10 минут |
Оқылым Бағалау критерийі II әрекет Топтық жұмыс: Шығарманың негізгі тақырыбы мен идеясын кейіпкерлер мінез- құлқы мен іс әрекеттерін «Балық қаңқасы» арқылы ашу, проблемалық сұрақтарға жауап іздееу Дескрипторлар:
Мысалы: I топ «Сапабектің тоғышар, сезімсіз, қатыгез болып өсуіне кім кінәлі? II топ « Сапабектің ата – анасына қарасуға жұмысбастылығы, жақсы маман болуы себеп деп ойлайсыз ба?» III топ « Ерғабылшалдыңқалаға көшкісі келмеуініңсебебі не?»сұрағын мәселе етіп алып оның себептерін дәлелдер арқылы қорытынды жасайды.
III әрекет Бағалау критерийі 1.Әңгіменің теориялық тапсырмасына талдау жасау 2 Сюжет желісін құрылымдау. Дескрипторлар:
I топ Мәтіннен көркемсөз айшықтарын табу. Мысалы:
II топ
III
топ
IV әрекет Бағалау критерийі 1.Мәтіннің заманауи тұрғыдан салыстырып баға беруТоптық жұмыс Дескриптор: Сұрақ:
«Ата – ана алдындағы борыш
ақшамен өлшене ме?» «Сары қалпақ» -үзіндіден жағымды тұстарын айтады. «Қара қалпақ» - жағымсыз тұстарын айтады. «Көк қалпақ» - «Мен Сапабек болсам....» деген сөздерді жалғастырып өз көзқарастарын айтады. Не үшін? Неге? Сұрақтарын талдайды. «Жасыл қалпақ» - тың идеялар мен болжамдар жасайды. «Қызыл қалпақ» -тұжырым жасайды. |
Мәтін,А4, А3 қағаздары, маркерлер, түрлі- түсті қағаздар
Қалыптастырушы бағалау
Кеспе қағаздар
Қалыптастырушы бағалау
«Менің баспалдағым» әдісі бойынша әр оқушы һз баспалдағын сабақтың әр бөліміне өз көзқарасын жазу арқылы бағалай алады. Мысалы, толықтай меңгердім, түсініксіз болды, меңгере алмадым т. б.
6 түсті қалпақ
Қалыптастырушы бағалау
«Менің баспалдағым» әдісі бойынша әр оқушы һз баспалдағын сабақтың әр бөліміне өз көзқарасын жазу арқылы бағалай алады. Мысалы, толықтай меңгердім, түсініксіз болды, меңгере алмадым т. б. |
|||||||||||||||||||||||||
|
Сабақ соңы 3 минут
|
IV әрекет Бағалау критерийі «Атаңа не қылсаң, алдыңа сол келеді» тақырыбы аясында бейне үзік көрсету Дескрипторлар: 1 Бейне үзік желісінен алған әсерін өз көзқарасы тғрғысынан талдайды. 2. Өмірмен байланыстырады
|
Бейне үзік «Атаңа не қылсаң алдыңа сол келедә» «Менің баспалдағым» әдісі бойынша әр оқушы һз баспалдағын сабақтың әр бөліміне өз көзқарасын жазу арқылы бағалай алады. Мысалы, толықтай меңгердім, түсініксіз болды, меңгере алмадым т. б. |
|||||||||||||||||||||||||
|
Рефлексия 2 минут |
« + және -» әдісі бойынша кері байланыс орнату Бес пікір жазылған парақ беріледі. Өзін бағалау үшін маркер арқылы тиісті тірек сөзді бояп белгі қою.
|
|
|||||||||||||||||||||||||
жүктеу мүмкіндігіне ие боласыз
Бұл материал сайт қолданушысы жариялаған. Материалдың ішінде жазылған барлық ақпаратқа жауапкершілікті жариялаған қолданушы жауап береді. Ұстаз тілегі тек ақпаратты таратуға қолдау көрсетеді. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзған болса немесе басқа да себептермен сайттан өшіру керек деп ойласаңыз осында жазыңыз
«Қонақтар» әңгімесі «Көп күттірген қонақтар»
«Қонақтар» әңгімесі «Көп күттірген қонақтар»
|
САБАҚ: 2, 4 бөлім Ұрпақ тәрбиесі |
Мектеп: «№10жалпы білім беру орта мектебі» ММ |
||||||||||||||||||||||||||
|
Сабақ тақырыбы |
Төлен Әбдіков «Қонақтар» әңгімесі «Көп күттірген қонақтар» |
||||||||||||||||||||||||||
|
Күні: 02.06.17 |
Мұғалімнің аты-жөні: Сагидуллаева З.З. |
||||||||||||||||||||||||||
|
СЫНЫП: 7 |
Қатыспағандар:0 |
||||||||||||||||||||||||||
|
Осы сабақарқылы Жүзегеасатыноқу мақсаттары |
1. Б/С 7,2 Әдеби жанр түрлеріне даму барысында жаңашылдығына заманауи тұрғыдан баға беру |
||||||||||||||||||||||||||
|
Сабақмақсаттары ( Бағалау критерийі) |
Барлық оқушылар орындай алады: Әңгіме мазмұнын алдын ала бөлінген бөліктер бойынша түсіндіреді |
||||||||||||||||||||||||||
|
Оқушылардың көпшілігі орындай алады:Әңгімені заманауи тұрғысынан зерттейді. |
|||||||||||||||||||||||||||
|
Кейбір оқушылар орындай алады:Түрлі көз қараста әңгімеге баға береді. |
|||||||||||||||||||||||||||
|
Тілдікмақсат |
Оқушылар орындай алады: Әңгімені заманауи тұрғыдан зерттейді. Түсінік қалыптастыру үшін талдап, пікірталасқа түседі. |
||||||||||||||||||||||||||
|
Пəнге қатысты сөздік қор мен терминдер: Әңгіме ішіндегі алагөуім,шақша, сағақ, көлегөйлеу,қитар,қынжылу сөздерінің мағынасын ашу |
|||||||||||||||||||||||||||
|
Құндылықтарға баулу |
Балаларға ұлттық құндылықтарды насихаттай отырып, ата- ана алдындағы жауапкершілікке баулу, түрлі көзқарасты талдай отырып, өзінің пікірімен салыстыру арқылы өз ойын ашық жеткізу дағдысы |
||||||||||||||||||||||||||
|
Пәнаралық байланыс |
Әдебиет, география, өзін- өзі тану |
||||||||||||||||||||||||||
|
Алдыңғы оқу: |
Ата- ана алдындағы борыш дегенді қалай ойлайсыздар? |
||||||||||||||||||||||||||
|
Саралап оқыту тәсілі |
Көркем әдеби шығарманы талдау барысында қолданылатын саралау тапсырмалары – әрбір кейіпкердің сөйлеу ерекшеліктерін зерттеп, оларды өзара салыстыра талдау. |
||||||||||||||||||||||||||
|
Сабақ басы 7 минут 3 минут Ширату сұрақтары |
1.Ұйымдастыру. «Шаңырақ» тренингі арқылы ата – анаға арнап жағымды сөз және нақыл сөздер арқылы уықтар қадап шаңырақ көтеру арқылы жағымды орта қалыптастыру. «Анаға сәлем» қнінен 1 шумақ айту арқылы шаңырақ болып айналу. 2. Туыстық атаулар арқылы топқа бөлу. І топ «Ата» ІІ топ«Әже» ІІІ топ«Бала» IV топ «Немере» 3. Тақырыпқа ену мақсатында қосымша сұрақтар. Ол сұрақтар: 1.Жеті атаны ата, 2.Отбасының дастархан басында орналасу ережесін кім біледі?, Жиеншардың туыстық жақындығын атап бер, Оқылымалды тапсырма Бағалау критерийі: I әрекетЖеке жұмыс .Берілген сұрақтар бойынша пікірталасқа түсу Талқылауға арналған сұрақтар: 1. Қонақтың неше түрі бар? 2.Ерекеңнің үйіне келген қонақтарды қонақ деуге бола ма? Дескриторлар:
|
Шаңырақ макеті, уық орнына қолданатын ленталар Тірек сөздер, қима қағаздар Қалыптастырушы бағалау «Менің баспалдағым» әдісі бойынша әр оқушы һз баспалдағын сабақтың әр бөліміне өз көзқарасын жазу арқылы бағалай алады. Мысалы, толықтай меңгердім, түсініксіз болды, меңгере алмадым т. б. |
|||||||||||||||||||||||||
|
Сабақ ортасы 15 минут 5 минут 10 минут |
Оқылым Бағалау критерийі II әрекет Топтық жұмыс: Шығарманың негізгі тақырыбы мен идеясын кейіпкерлер мінез- құлқы мен іс әрекеттерін «Балық қаңқасы» арқылы ашу, проблемалық сұрақтарға жауап іздееу Дескрипторлар:
Мысалы: I топ «Сапабектің тоғышар, сезімсіз, қатыгез болып өсуіне кім кінәлі? II топ « Сапабектің ата – анасына қарасуға жұмысбастылығы, жақсы маман болуы себеп деп ойлайсыз ба?» III топ « Ерғабылшалдыңқалаға көшкісі келмеуініңсебебі не?»сұрағын мәселе етіп алып оның себептерін дәлелдер арқылы қорытынды жасайды.
III әрекет Бағалау критерийі 1.Әңгіменің теориялық тапсырмасына талдау жасау 2 Сюжет желісін құрылымдау. Дескрипторлар:
I топ Мәтіннен көркемсөз айшықтарын табу. Мысалы:
II топ
III
топ
IV әрекет Бағалау критерийі 1.Мәтіннің заманауи тұрғыдан салыстырып баға беруТоптық жұмыс Дескриптор: Сұрақ:
«Ата – ана алдындағы борыш
ақшамен өлшене ме?» «Сары қалпақ» -үзіндіден жағымды тұстарын айтады. «Қара қалпақ» - жағымсыз тұстарын айтады. «Көк қалпақ» - «Мен Сапабек болсам....» деген сөздерді жалғастырып өз көзқарастарын айтады. Не үшін? Неге? Сұрақтарын талдайды. «Жасыл қалпақ» - тың идеялар мен болжамдар жасайды. «Қызыл қалпақ» -тұжырым жасайды. |
Мәтін,А4, А3 қағаздары, маркерлер, түрлі- түсті қағаздар
Қалыптастырушы бағалау
Кеспе қағаздар
Қалыптастырушы бағалау
«Менің баспалдағым» әдісі бойынша әр оқушы һз баспалдағын сабақтың әр бөліміне өз көзқарасын жазу арқылы бағалай алады. Мысалы, толықтай меңгердім, түсініксіз болды, меңгере алмадым т. б.
6 түсті қалпақ
Қалыптастырушы бағалау
«Менің баспалдағым» әдісі бойынша әр оқушы һз баспалдағын сабақтың әр бөліміне өз көзқарасын жазу арқылы бағалай алады. Мысалы, толықтай меңгердім, түсініксіз болды, меңгере алмадым т. б. |
|||||||||||||||||||||||||
|
Сабақ соңы 3 минут
|
IV әрекет Бағалау критерийі «Атаңа не қылсаң, алдыңа сол келеді» тақырыбы аясында бейне үзік көрсету Дескрипторлар: 1 Бейне үзік желісінен алған әсерін өз көзқарасы тғрғысынан талдайды. 2. Өмірмен байланыстырады
|
Бейне үзік «Атаңа не қылсаң алдыңа сол келедә» «Менің баспалдағым» әдісі бойынша әр оқушы һз баспалдағын сабақтың әр бөліміне өз көзқарасын жазу арқылы бағалай алады. Мысалы, толықтай меңгердім, түсініксіз болды, меңгере алмадым т. б. |
|||||||||||||||||||||||||
|
Рефлексия 2 минут |
« + және -» әдісі бойынша кері байланыс орнату Бес пікір жазылған парақ беріледі. Өзін бағалау үшін маркер арқылы тиісті тірек сөзді бояп белгі қою.
|
|
|||||||||||||||||||||||||
шағым қалдыра аласыз













