Қорқыт «Қорқыт ата кітабы»

Тақырып бойынша 11 материал табылды

Қорқыт «Қорқыт ата кітабы»

Материал туралы қысқаша түсінік
ашық сабақ
Материалдың қысқаша нұсқасы

Күні 3.09.18 жыл

Пәні әдебиет

Сыныбы 8

Мұғалімі Г.Ташенова

Бөлім атауы

1-бөлім: Дананың сөзі – ақылдың көзі

Сабақтың тақырыбы

Қорқыт

«Қорқыт ата кітабы»

Оқу мақсаттары

8.1.1.1 әдеби шығарманың жанрына байланысты сюжеттік желілерін, эпилог,прологтарды анықтау;

Сабақ нәтижесі

Оқушылардың барлығы мынаны орындай алады:

Көркем шығарманың сжетін анықтай алады, пилогы мен прологын табады.

Оқушылардың көбісі мынаны орындай алады:

Шығармадан үзінділерді тауып өз пікірін білдіру үшін қолдана алады.

Оқушылардың кейбіреуі мынаны орындай алады:

Көріктеу құралдарын таба алады.

Бағалау критерийлері

Көркем шығарманың сжетін анықтай алады.

Суреттеу құралдарының мағынасын анықтайды.

Көріктеу құралдарын таба алады.

Тілдік құзіреттілік

Күй, аңыз

Әдіс тәсілдер

Сұрақ-жауап, ой шақыру.

Алдыңғы білім

Көне түркі жазба ескерткіштері және қазақ жазуы туралы еске түсіреді.

Сабақ жоспары

Жоспарланған уақыт

Сабақ барысы

Дереккөздер

Сабақтың басы

Ұйымдастыру кезеңі:
1. Амандасу, жоқ оқушыларды түгендеу
2. Оқушылардың құрал - жабдықтарын түгендеу.
3. Оқушылардың назарларын сабаққа аудару.

Ой шақыру.
Тақтада Қорқыт портреті көрсетіледі
Ойларыңа ең бірінші қандай ой келеді?
Жақсы, осы қобыз деген музыкалық аспапты алғаш рет жасаған Қорқыт атаның кітабы туралы әңгімелесеміз.
Олай болса бүгінгі сабағымыздың тақырыбы: Қорқыт ата кітабы.

сурет

Сабақтың ортасы

Мағынаны тану. 1-тапсырма. «Қорқыт ата кітабының » шығармасы қай жанрға жатады?

Қорқыт ата – VIII ғасырда Сырдария өзенінің бойында бұрынғы Жанкент қаласы маңында өмір сүрген данагөй көріпкел, асқан күйші, бақсы, жыршы, ел басқарған көрнекті қайраткер. Қобыз аспабын алғаш ойлап тапқан, ұрпақтарға «Желмая», «Ұшардың ұлуы», «Әуппай», «Аққу», «Елім - ай!», «тарғыл тана» т. б. күйлерді қалдырған ұлы өнерпаз қобызшы, күй атасы.

6-тапсырма. «Тотем» сөзінің мағынасын талдаңдар.

Оқулық, суреттер

Сабақтың соңы

Тест сұрақтары

  1. Қорқыт ата кім?
    А) Хан, әмірші
    В) Батыр, қолбасшы
    С) Жырау, күйші
    2. Аңыз әңгімелердің ертегілерден айырмашылығын көрсетіңдер:
    А) Кейіпкерлері тарихта болған адамдар
    В) Қиялдан туған адамдар
    С) Еш айырмашылығы жоқ
    3. Қорқыт өмір сүрген ғасыр
    А) ІХ ғасыр
    В) VІ
    С) VІІІ
    4. Қорқыттың күйі:
    А)«Аққу»
    В)«Адай»
    С)«Сарыарқа»
    5. «Қорқыт ата кітабы» қанша жырдан тұрады?
    А) 9
    В) 12
    С) 14.

Оқушыларды бағалау

Үйге тапсырма.

 Қобыз туралы, қобызда тартылатын күйлер туралы қосымша деректер жинау

10 тапсырма. Шығарма жазу «Қорқыт ата – мұрасы мәңгілік»

Тест парақшалар

Қосымша ақпарат

Саралау – Сіз қосымша

көмек көрсетуді қалай

жоспарлайсыз? Сіз

қабілеті жоғары

оқушыларға тапсырманы

күрделендіруді қалай

жоспарлайсыз?

Бағалау - Оқушылардың

үйренгенін тексеруді

қалай жоспарлайсыз?

Көркем шығарманың сжетін анықтай алады.

Суреттеу құралдарының мағынасын анықтайды.

Көріктеу құралдарын таба алады.

Пəнаралық байланыс

Қауіпсіздік жəне еңбекті

қорғау ережелері

АКТ-мен байланыс

Құндылықтардағы

байланыс

Рефлексия

Сабақ / оқу

мақсаттары

шынайы ма?

Бүгін оқушылар

не білді?

Сыныптағы ахуал

қандай болды?

Мен жоспарлаған

саралау шаралары

тиімді болды ма?

Мен берілген

уақыт ішінде

үлгердім бе? Мен

өз жоспарыма

қандай түзетулер

енгіздім жəне

неліктен?



Төмендегі бос ұяшыққа сабақ туралы өз пікіріңізді жазыңыз.

Сол ұяшықтағы Сіздің сабағыңыздың тақырыбына сəйкес

келетін сұрақтарға жауап беріңіз.

Қорытынды бағамдау

Қандай екі нəрсе табысты болды (оқытуды да, оқуды да ескеріңіз)?

1:

2:

Қандай екі нəрсе сабақты жақсарта алды (оқытуды да, оқуды да ескеріңіз)?

1:

2:

Сабақ барысында мен сынып немесе жекелеген оқушылар туралы менің келесі сабағымды

жетілдіруге көмектесетін не білдім?



Жүктеу
bolisu
Бөлісу
ЖИ арқылы жасау
Файл форматы:
docx
26.00.2018
885
Жүктеу
ЖИ арқылы жасау
Жариялаған:
Бұл материалды қолданушы жариялаған. Ustaz Tilegi ақпаратты жеткізуші ғана болып табылады. Жарияланған материалдың мазмұны мен авторлық құқық толықтай автордың жауапкершілігінде. Егер материал авторлық құқықты бұзады немесе сайттан алынуы тиіс деп есептесеңіз,
шағым қалдыра аласыз
Қазақстандағы ең үлкен материалдар базасынан іздеу
Сіз үшін 400 000 ұстаздардың еңбегі мен тәжірибесін біріктіріп, ең үлкен материалдар базасын жасадық. Төменде керек материалды іздеп, жүктеп алып сабағыңызға қолдана аласыз
Материал жариялап, аттестацияға 100% жарамды сертификатты тегін алыңыз!
Ustaz tilegi журналы министірліктің тізіміне енген. Qr коды мен тіркеу номері беріледі. Материал жариялаған соң сертификат тегін бірден беріледі.
Оқу-ағарту министірлігінің ресми жауабы
Сайтқа 5 материал жариялап, тегін АЛҒЫС ХАТ алыңыз!
Қазақстан Республикасының білім беру жүйесін дамытуға қосқан жеке үлесі үшін және де Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық материалыңызбен бөлісіп, белсенді болғаныңыз үшін алғыс білдіреміз!
Сайтқа 25 материал жариялап, тегін ҚҰРМЕТ ГРОМАТАСЫН алыңыз!
Тәуелсіз Қазақстанның білім беру жүйесін дамытуға және білім беру сапасын арттыру мақсатында Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жариялағаны үшін марапатталасыз!
Министірлікпен келісілген курстар тізімі