|
Күні 3.09.18 жыл |
Пәні әдебиет |
Сыныбы 8 |
Мұғалімі Г.Ташенова |
|||
|
Бөлім атауы |
1-бөлім: Дананың сөзі – ақылдың көзі |
|||||
|
Сабақтың тақырыбы |
Қорқыт «Қорқыт ата кітабы» |
|||||
|
Оқу мақсаттары |
8.1.1.1 әдеби шығарманың жанрына байланысты сюжеттік желілерін, эпилог,прологтарды анықтау; |
|||||
|
Сабақ нәтижесі |
Оқушылардың барлығы мынаны орындай алады: Көркем шығарманың сжетін анықтай алады, пилогы мен прологын табады. Оқушылардың көбісі мынаны орындай алады: Шығармадан үзінділерді тауып өз пікірін білдіру үшін қолдана алады. Оқушылардың кейбіреуі мынаны орындай алады: Көріктеу құралдарын таба алады. |
|||||
|
Бағалау критерийлері |
Көркем шығарманың сжетін анықтай алады. Суреттеу құралдарының мағынасын анықтайды. Көріктеу құралдарын таба алады. |
|||||
|
Тілдік құзіреттілік |
Күй, аңыз |
|||||
|
Әдіс тәсілдер |
Сұрақ-жауап, ой шақыру. |
|||||
|
Алдыңғы білім |
Көне түркі жазба ескерткіштері және қазақ жазуы туралы еске түсіреді. |
|||||
|
Сабақ жоспары |
||||||
|
Жоспарланған уақыт |
Сабақ барысы |
Дереккөздер |
||||
|
Сабақтың басы |
Ұйымдастыру
кезеңі:
Ой
шақыру.
|
сурет |
||||
|
Сабақтың ортасы |
Мағынаны тану. 1-тапсырма. «Қорқыт ата кітабының » шығармасы қай жанрға жатады? Қорқыт ата – VIII ғасырда Сырдария өзенінің бойында бұрынғы Жанкент қаласы маңында өмір сүрген данагөй көріпкел, асқан күйші, бақсы, жыршы, ел басқарған көрнекті қайраткер. Қобыз аспабын алғаш ойлап тапқан, ұрпақтарға «Желмая», «Ұшардың ұлуы», «Әуппай», «Аққу», «Елім - ай!», «тарғыл тана» т. б. күйлерді қалдырған ұлы өнерпаз қобызшы, күй атасы. 6-тапсырма. «Тотем» сөзінің мағынасын талдаңдар.
|
Оқулық, суреттер |
||||
|
Сабақтың соңы |
Тест сұрақтары
Оқушыларды бағалау Үйге тапсырма. Қобыз туралы, қобызда тартылатын күйлер туралы қосымша деректер жинау 10 тапсырма. Шығарма жазу «Қорқыт ата – мұрасы мәңгілік» |
Тест парақшалар |
||||
|
Қосымша ақпарат |
||||||
|
Саралау – Сіз қосымша көмек көрсетуді қалай жоспарлайсыз? Сіз қабілеті жоғары оқушыларға тапсырманы күрделендіруді қалай жоспарлайсыз? |
Бағалау - Оқушылардың үйренгенін тексеруді қалай жоспарлайсыз? Көркем шығарманың сжетін анықтай алады. Суреттеу құралдарының мағынасын анықтайды. Көріктеу құралдарын таба алады. |
Пəнаралық байланыс Қауіпсіздік жəне еңбекті қорғау ережелері АКТ-мен байланыс Құндылықтардағы байланыс |
||||
|
Рефлексия Сабақ / оқу мақсаттары шынайы ма? Бүгін оқушылар не білді? Сыныптағы ахуал қандай болды? Мен жоспарлаған саралау шаралары тиімді болды ма? Мен берілген уақыт ішінде үлгердім бе? Мен өз жоспарыма қандай түзетулер енгіздім жəне неліктен? |
Төмендегі бос ұяшыққа сабақ туралы өз пікіріңізді жазыңыз. Сол ұяшықтағы Сіздің сабағыңыздың тақырыбына сəйкес келетін сұрақтарға жауап беріңіз. |
|||||
|
Қорытынды бағамдау Қандай екі нəрсе табысты болды (оқытуды да, оқуды да ескеріңіз)? 1: 2: Қандай екі нəрсе сабақты жақсарта алды (оқытуды да, оқуды да ескеріңіз)? 1: 2: Сабақ барысында мен сынып немесе жекелеген оқушылар туралы менің келесі сабағымды жетілдіруге көмектесетін не білдім? |
||||||
жүктеу мүмкіндігіне ие боласыз
Бұл материал сайт қолданушысы жариялаған. Материалдың ішінде жазылған барлық ақпаратқа жауапкершілікті жариялаған қолданушы жауап береді. Ұстаз тілегі тек ақпаратты таратуға қолдау көрсетеді. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзған болса немесе басқа да себептермен сайттан өшіру керек деп ойласаңыз осында жазыңыз
Қорқыт «Қорқыт ата кітабы»
Қорқыт «Қорқыт ата кітабы»
|
Күні 3.09.18 жыл |
Пәні әдебиет |
Сыныбы 8 |
Мұғалімі Г.Ташенова |
|||
|
Бөлім атауы |
1-бөлім: Дананың сөзі – ақылдың көзі |
|||||
|
Сабақтың тақырыбы |
Қорқыт «Қорқыт ата кітабы» |
|||||
|
Оқу мақсаттары |
8.1.1.1 әдеби шығарманың жанрына байланысты сюжеттік желілерін, эпилог,прологтарды анықтау; |
|||||
|
Сабақ нәтижесі |
Оқушылардың барлығы мынаны орындай алады: Көркем шығарманың сжетін анықтай алады, пилогы мен прологын табады. Оқушылардың көбісі мынаны орындай алады: Шығармадан үзінділерді тауып өз пікірін білдіру үшін қолдана алады. Оқушылардың кейбіреуі мынаны орындай алады: Көріктеу құралдарын таба алады. |
|||||
|
Бағалау критерийлері |
Көркем шығарманың сжетін анықтай алады. Суреттеу құралдарының мағынасын анықтайды. Көріктеу құралдарын таба алады. |
|||||
|
Тілдік құзіреттілік |
Күй, аңыз |
|||||
|
Әдіс тәсілдер |
Сұрақ-жауап, ой шақыру. |
|||||
|
Алдыңғы білім |
Көне түркі жазба ескерткіштері және қазақ жазуы туралы еске түсіреді. |
|||||
|
Сабақ жоспары |
||||||
|
Жоспарланған уақыт |
Сабақ барысы |
Дереккөздер |
||||
|
Сабақтың басы |
Ұйымдастыру
кезеңі:
Ой
шақыру.
|
сурет |
||||
|
Сабақтың ортасы |
Мағынаны тану. 1-тапсырма. «Қорқыт ата кітабының » шығармасы қай жанрға жатады? Қорқыт ата – VIII ғасырда Сырдария өзенінің бойында бұрынғы Жанкент қаласы маңында өмір сүрген данагөй көріпкел, асқан күйші, бақсы, жыршы, ел басқарған көрнекті қайраткер. Қобыз аспабын алғаш ойлап тапқан, ұрпақтарға «Желмая», «Ұшардың ұлуы», «Әуппай», «Аққу», «Елім - ай!», «тарғыл тана» т. б. күйлерді қалдырған ұлы өнерпаз қобызшы, күй атасы. 6-тапсырма. «Тотем» сөзінің мағынасын талдаңдар.
|
Оқулық, суреттер |
||||
|
Сабақтың соңы |
Тест сұрақтары
Оқушыларды бағалау Үйге тапсырма. Қобыз туралы, қобызда тартылатын күйлер туралы қосымша деректер жинау 10 тапсырма. Шығарма жазу «Қорқыт ата – мұрасы мәңгілік» |
Тест парақшалар |
||||
|
Қосымша ақпарат |
||||||
|
Саралау – Сіз қосымша көмек көрсетуді қалай жоспарлайсыз? Сіз қабілеті жоғары оқушыларға тапсырманы күрделендіруді қалай жоспарлайсыз? |
Бағалау - Оқушылардың үйренгенін тексеруді қалай жоспарлайсыз? Көркем шығарманың сжетін анықтай алады. Суреттеу құралдарының мағынасын анықтайды. Көріктеу құралдарын таба алады. |
Пəнаралық байланыс Қауіпсіздік жəне еңбекті қорғау ережелері АКТ-мен байланыс Құндылықтардағы байланыс |
||||
|
Рефлексия Сабақ / оқу мақсаттары шынайы ма? Бүгін оқушылар не білді? Сыныптағы ахуал қандай болды? Мен жоспарлаған саралау шаралары тиімді болды ма? Мен берілген уақыт ішінде үлгердім бе? Мен өз жоспарыма қандай түзетулер енгіздім жəне неліктен? |
Төмендегі бос ұяшыққа сабақ туралы өз пікіріңізді жазыңыз. Сол ұяшықтағы Сіздің сабағыңыздың тақырыбына сəйкес келетін сұрақтарға жауап беріңіз. |
|||||
|
Қорытынды бағамдау Қандай екі нəрсе табысты болды (оқытуды да, оқуды да ескеріңіз)? 1: 2: Қандай екі нəрсе сабақты жақсарта алды (оқытуды да, оқуды да ескеріңіз)? 1: 2: Сабақ барысында мен сынып немесе жекелеген оқушылар туралы менің келесі сабағымды жетілдіруге көмектесетін не білдім? |
||||||
шағым қалдыра аласыз















