|
Сабақ : 3-сабақ |
МЕКТЕП: «Свободный ОМ» КММ |
|||||||||||||||||||||
|
Күні: 18.09.2018 |
Мұғалімнің аты: Мұсатай Т.Ә. |
|||||||||||||||||||||
|
СЫНЫП: 8 |
Қатысушылар саны: 5 |
Қатыспағандар саны: |
||||||||||||||||||||
|
Сабақ тақырыбы Қорқыттың нақыл сөздері |
||||||||||||||||||||||
|
Оқу мақсаттары |
8.1.2. 1 - әдеби шығарманың идеясы мен пафосын ұлттық мүдде тұрғысынан ашу; 8.1.3. 1 - көркем шығармадағы кейіпкерлерді сомдауда тура және жанама мінездеулерді жіктеу; |
|||||||||||||||||||||
|
Сабақ мақсаттары |
Әдеби жанр түрлерінің даму барысына, жаңашылдығына заманауи тұрғыдан баға беру
|
|||||||||||||||||||||
|
Сабақ нәтижесі:
|
Оқушылардың барлығы мынаны орындай алады: Қорқыт ата туралы айта отырып, нақыл сөздерінен мәлімет алады . Оқушылардың көбісі мынаны орындай алады: Топтық жұмысты брлесе орындайды.Өз бетінше жұмыс жасайды. Сұраққа жауап береді. Қосымша үлестірме ресурстармен жұмыс жасайды. Оқушылардың кейбіреуі мынаны орындай алады: .Сыни тұрғыдан ойлау қабілеттерін дамыту, өзіндік пікірлерін ортаға салуға, талдай білу дағдыларын қалыптастырады . |
|||||||||||||||||||||
|
Бағалау критерийлері |
|
|||||||||||||||||||||
|
Тілдік мақсат |
Түйінді сөздер мен фразалар: Лиро-эпостық жыр, жанр, салт-дәстүр, жаугершілік Сыныптағы диалог/жазу үшін сай келетін пайдалы лексика/терминология Менің байқағаным,... Менің ойымша,... Мен ойлаймын... |
|||||||||||||||||||||
|
Алдыңғы оқу |
«Қорқыт баба» жыры |
|||||||||||||||||||||
|
Пәнаралық байланыс |
тіл, тарих, өнер |
|||||||||||||||||||||
|
АКТ |
Шығармаға қатысты презентация |
|||||||||||||||||||||
|
Құндылық |
Адалдық, құрмет, ынтымақтастық, отансүйгіштік, достық |
|||||||||||||||||||||
|
Жоспар |
||||||||||||||||||||||
|
Сабақ барысы |
Жоспарланған қызмет түрлері |
Ресурстар |
||||||||||||||||||||
|
Сабақтың басы
Сабақтың ортасы |
«Коллаж әңгіме» Оқушылар түрлі-түсті суреттері бар журналдардан салт-дәстүрлерге, елдік, ерлікке қатысты суреттерді қиып алып, флипчартқа жабыстырып, салт-дәстүр мен ерлікке байланысты тақырыптың бірін таңдап, соларға қатысты әңгіме құрастырады. Өтілген тақырыпқа байланысты бірнеше сұрақтар қоямын. Түсінбеген сұрақтарына жауап беремін.
Сабақта «Қыз Жібек» жыры бойынша талқыланатын тақырып, мақсат және бағалау критерийлері таныстырылады. Бағалау критерийі:
Мағынаны тану
Баят бойында Қорқыт ата дейтін бір ер тұрыпты. Ол кісі оғыз ішіндегі ең білгіші екен. Ғайыптан айтқан болжамдарының бәрі тұп – тура келіп отырған әулиенің көңіліне тәңірім нұр құйған ғой... Ол алдымен оғыз қауымның мүшкіл қалін айтқан. Нендей іс болса да, әбден таныспайынша, көз жеткізбейінше кіріспейтін Қорқыт атаның сөзінхалық ақыр соңына дейін ұйып тыңдаған. Қорқыт ата сөйлейді:
Қыз анадан көрмейінше, өнеге алмас. Ұл атадан көрмейінше сапар шекпес. Ұл – атаның ері, екі көзінің бірі. Дәулетті ұлың болса, ошығыңның қоры болар. Дәулетсіз ұл болса, атаның көрі болар. Қорқыт ата тағы да сөйлейді, тыңдап көрелік, не дер екен.
Қорқыт ата тағы сөйлейді, тыңдап көрелік не айтар екен:
Тізесін бүгіп отырған инабатты әйел көрікті. Самай шашы ағарған баба көрікті. Ақ ссүтіне тойғыза – тойғыза емізген ана көрікті. Жанашыр ағайын туған көрікті. Үлкен шаңырақ үйдің қасына тігілген келіннің отау үйі көрікті. өнегелі баба көрікті. Дәптермен жұмыс:Нақыл сөздерді тақырыптарға бөліп, дәптерлеріне жазады
Топтық бағалау.
Саралап оқыту:
Қорқыттың
нақыл сөздері
Қазақ
мақал-мәтелдері Жазылым тапсырмасы. Жырдағы айшықты сөз өрнектерін басқа синонимдермен ауыстыру. Бағалау критерийі:
Топтар бойынша талқылау сұрақтары: Әмеңгерлік салтқа көзқарасың қандай? Төлегеннің өліміне әкесінің теріс батасының әсері бар ма? |
http://ikitap.kz/reader/qyz_zhibek_shege_aqyn_nusqasy
http://www.ikitap.kz/reader/qyz_zhibek_sejfullin
|
||||||||||||||||||||
|
Сабақтың соңы 3 минут
|
Рефлексия. «Әлемдi шарлау» әдiсi Бiр топтан екiншi топқа ауысып жүрiп, сабақ бойынша талқылаулар жасайды. «Қосу-алу-қызықты» әдісі арқылы тақырыпты қорытындылайды.
Кері байланыс: «Табыс сатысы» әдісі. Үйге: |
|
||||||||||||||||||||
|
Қосымша ақпарат |
||||||||||||||||||||||
|
Саралау – білім алушыларға көбірек қолдау көрсетуді қалай жоспарлайсыз? Анағұрлым қабілетті оқушылар алдында қандай міндеттерді қоюды жоспарлап отырсыз? |
Бағалау – оқушылардыңбілімді игерулерінтексеруді қалай жоспарлап отырсыз? |
Пәнаралық байланыстар Денсаулық пен қауіпсіздікті тексеру АКТ байланыстары |
||||||||||||||||||||
|
|
|
|
||||||||||||||||||||
|
Рефлексия Сабақ міндеттері / оқу міндеттері орындалды ма? Білім алушылар бүгін не үйренді? Сабақтағы ахуал қандай болды? Жоспарланған саралау жақсы іске асты ма? Уақыт есебінен ауытқулар болды ма? Жоспарға қандай өзгерістер енгізілді?? |
Сіз өткізген сабақ туралы ойлану үшін төмендегі орынды пайдаланыңыз. Сол жақтағы бағандағы сіздің сабағыңызға анағұрлым тән сұрақтарға жауап беріңіз. |
|||||||||||||||||||||
|
|
||||||||||||||||||||||
|
Қорытынды баға Қандай 2 аспект шынымен де жақсы іске асты (оқыту мен оқуды ескеріңіз)? 1: 2: Қандай 2 аспект сабақты дамытар еді (оқыту мен оқуды ескеріңіз)? 1: 2: Менің келесі сабағыма әсер ететін сынып туралы немесе жеке білім алушылар туралы не білдім? |
||||||||||||||||||||||
жүктеу мүмкіндігіне ие боласыз
Бұл материал сайт қолданушысы жариялаған. Материалдың ішінде жазылған барлық ақпаратқа жауапкершілікті жариялаған қолданушы жауап береді. Ұстаз тілегі тек ақпаратты таратуға қолдау көрсетеді. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзған болса немесе басқа да себептермен сайттан өшіру керек деп ойласаңыз осында жазыңыз
Қорқыттың нақыл сөздері
Қорқыттың нақыл сөздері
|
Сабақ : 3-сабақ |
МЕКТЕП: «Свободный ОМ» КММ |
|||||||||||||||||||||
|
Күні: 18.09.2018 |
Мұғалімнің аты: Мұсатай Т.Ә. |
|||||||||||||||||||||
|
СЫНЫП: 8 |
Қатысушылар саны: 5 |
Қатыспағандар саны: |
||||||||||||||||||||
|
Сабақ тақырыбы Қорқыттың нақыл сөздері |
||||||||||||||||||||||
|
Оқу мақсаттары |
8.1.2. 1 - әдеби шығарманың идеясы мен пафосын ұлттық мүдде тұрғысынан ашу; 8.1.3. 1 - көркем шығармадағы кейіпкерлерді сомдауда тура және жанама мінездеулерді жіктеу; |
|||||||||||||||||||||
|
Сабақ мақсаттары |
Әдеби жанр түрлерінің даму барысына, жаңашылдығына заманауи тұрғыдан баға беру
|
|||||||||||||||||||||
|
Сабақ нәтижесі:
|
Оқушылардың барлығы мынаны орындай алады: Қорқыт ата туралы айта отырып, нақыл сөздерінен мәлімет алады . Оқушылардың көбісі мынаны орындай алады: Топтық жұмысты брлесе орындайды.Өз бетінше жұмыс жасайды. Сұраққа жауап береді. Қосымша үлестірме ресурстармен жұмыс жасайды. Оқушылардың кейбіреуі мынаны орындай алады: .Сыни тұрғыдан ойлау қабілеттерін дамыту, өзіндік пікірлерін ортаға салуға, талдай білу дағдыларын қалыптастырады . |
|||||||||||||||||||||
|
Бағалау критерийлері |
|
|||||||||||||||||||||
|
Тілдік мақсат |
Түйінді сөздер мен фразалар: Лиро-эпостық жыр, жанр, салт-дәстүр, жаугершілік Сыныптағы диалог/жазу үшін сай келетін пайдалы лексика/терминология Менің байқағаным,... Менің ойымша,... Мен ойлаймын... |
|||||||||||||||||||||
|
Алдыңғы оқу |
«Қорқыт баба» жыры |
|||||||||||||||||||||
|
Пәнаралық байланыс |
тіл, тарих, өнер |
|||||||||||||||||||||
|
АКТ |
Шығармаға қатысты презентация |
|||||||||||||||||||||
|
Құндылық |
Адалдық, құрмет, ынтымақтастық, отансүйгіштік, достық |
|||||||||||||||||||||
|
Жоспар |
||||||||||||||||||||||
|
Сабақ барысы |
Жоспарланған қызмет түрлері |
Ресурстар |
||||||||||||||||||||
|
Сабақтың басы
Сабақтың ортасы |
«Коллаж әңгіме» Оқушылар түрлі-түсті суреттері бар журналдардан салт-дәстүрлерге, елдік, ерлікке қатысты суреттерді қиып алып, флипчартқа жабыстырып, салт-дәстүр мен ерлікке байланысты тақырыптың бірін таңдап, соларға қатысты әңгіме құрастырады. Өтілген тақырыпқа байланысты бірнеше сұрақтар қоямын. Түсінбеген сұрақтарына жауап беремін.
Сабақта «Қыз Жібек» жыры бойынша талқыланатын тақырып, мақсат және бағалау критерийлері таныстырылады. Бағалау критерийі:
Мағынаны тану
Баят бойында Қорқыт ата дейтін бір ер тұрыпты. Ол кісі оғыз ішіндегі ең білгіші екен. Ғайыптан айтқан болжамдарының бәрі тұп – тура келіп отырған әулиенің көңіліне тәңірім нұр құйған ғой... Ол алдымен оғыз қауымның мүшкіл қалін айтқан. Нендей іс болса да, әбден таныспайынша, көз жеткізбейінше кіріспейтін Қорқыт атаның сөзінхалық ақыр соңына дейін ұйып тыңдаған. Қорқыт ата сөйлейді:
Қыз анадан көрмейінше, өнеге алмас. Ұл атадан көрмейінше сапар шекпес. Ұл – атаның ері, екі көзінің бірі. Дәулетті ұлың болса, ошығыңның қоры болар. Дәулетсіз ұл болса, атаның көрі болар. Қорқыт ата тағы да сөйлейді, тыңдап көрелік, не дер екен.
Қорқыт ата тағы сөйлейді, тыңдап көрелік не айтар екен:
Тізесін бүгіп отырған инабатты әйел көрікті. Самай шашы ағарған баба көрікті. Ақ ссүтіне тойғыза – тойғыза емізген ана көрікті. Жанашыр ағайын туған көрікті. Үлкен шаңырақ үйдің қасына тігілген келіннің отау үйі көрікті. өнегелі баба көрікті. Дәптермен жұмыс:Нақыл сөздерді тақырыптарға бөліп, дәптерлеріне жазады
Топтық бағалау.
Саралап оқыту:
Қорқыттың
нақыл сөздері
Қазақ
мақал-мәтелдері Жазылым тапсырмасы. Жырдағы айшықты сөз өрнектерін басқа синонимдермен ауыстыру. Бағалау критерийі:
Топтар бойынша талқылау сұрақтары: Әмеңгерлік салтқа көзқарасың қандай? Төлегеннің өліміне әкесінің теріс батасының әсері бар ма? |
http://ikitap.kz/reader/qyz_zhibek_shege_aqyn_nusqasy
http://www.ikitap.kz/reader/qyz_zhibek_sejfullin
|
||||||||||||||||||||
|
Сабақтың соңы 3 минут
|
Рефлексия. «Әлемдi шарлау» әдiсi Бiр топтан екiншi топқа ауысып жүрiп, сабақ бойынша талқылаулар жасайды. «Қосу-алу-қызықты» әдісі арқылы тақырыпты қорытындылайды.
Кері байланыс: «Табыс сатысы» әдісі. Үйге: |
|
||||||||||||||||||||
|
Қосымша ақпарат |
||||||||||||||||||||||
|
Саралау – білім алушыларға көбірек қолдау көрсетуді қалай жоспарлайсыз? Анағұрлым қабілетті оқушылар алдында қандай міндеттерді қоюды жоспарлап отырсыз? |
Бағалау – оқушылардыңбілімді игерулерінтексеруді қалай жоспарлап отырсыз? |
Пәнаралық байланыстар Денсаулық пен қауіпсіздікті тексеру АКТ байланыстары |
||||||||||||||||||||
|
|
|
|
||||||||||||||||||||
|
Рефлексия Сабақ міндеттері / оқу міндеттері орындалды ма? Білім алушылар бүгін не үйренді? Сабақтағы ахуал қандай болды? Жоспарланған саралау жақсы іске асты ма? Уақыт есебінен ауытқулар болды ма? Жоспарға қандай өзгерістер енгізілді?? |
Сіз өткізген сабақ туралы ойлану үшін төмендегі орынды пайдаланыңыз. Сол жақтағы бағандағы сіздің сабағыңызға анағұрлым тән сұрақтарға жауап беріңіз. |
|||||||||||||||||||||
|
|
||||||||||||||||||||||
|
Қорытынды баға Қандай 2 аспект шынымен де жақсы іске асты (оқыту мен оқуды ескеріңіз)? 1: 2: Қандай 2 аспект сабақты дамытар еді (оқыту мен оқуды ескеріңіз)? 1: 2: Менің келесі сабағыма әсер ететін сынып туралы немесе жеке білім алушылар туралы не білдім? |
||||||||||||||||||||||
шағым қалдыра аласыз















