Мотивациялық
іс-әрекет
Ұйымдастыру
кезені
1.Бой жазу
жаттығулар:
2.Негізгі
жаттығу
Қимылды
ойын:
«Аю мен
аралар»
3.Қорытынды:
|
Тәрбиешінің
іс-әрекеті
Пойызбен орманға саяхатқа
барамыз
(Осы кезде пернетақтадан
поездің бейне рольигі,дауысымен жүреді)
Орманға
келдик.
Орманды аралап көрейік,орманда
нелер
бар екен?
-Жай
жүреміз.
Аспанда нелер бар екен? Жерде
нелер бар екен? Он жағымызда нелер бар екен? Сол жағымызда нелер
бар екен?
-Қол белде басты
жағары,төмен,оңға, солға ию.
Ұзын-қысқа талдар бар
екен
-Аяқтың ұшымен,қол
жоғарыда.Ұзын боп созылып жүру
- Қол тізеде.Кішкентай боп
жүреміз.
Қоян,қасқыр,аю бар
екен
-Қоян сияқты секіріп
жүру.
-Аю сияқты қорбаңдап
жүреміз
-Жүгіреміз.(Аюдан
қашамыз.)
-Дем аламыз,дем
шығарамыз.
-Жел соғып
тұр.
-Талдар тербеліп
тұр.
Жерде нелер бар екен?
Гүлдер,саңырауқұлақтарды теріп себетке салайық
-Отырып тұру жаттығуын
жасау.
Шаршадық. Дем аламыз, дем
шығарамыз
Терімізді
сүртеміз.
Қос аяқтап секіру.Доғаның
астынан еңбектеп өту.
Балалар мында кешегі жаңбырдан
қалған көлшіктер бар екен.
-Қос аяқпен
секіру
Өзімізді- өзіміз итеру арқылы
кедергілерден секіреміз.
Ары қарай жүру үшін тоғы
кедергілер бар екен.Бұлар доғалар екен
-Доғалардың астынан еңбектеп
өту
-Қонаққа аю келеді.Аралар аюға
бал береді.
Аю балаларға риза
болып,балалар-
ды
мақтап,мадақтайды.
Қонағымызды шығарып
саламыз.
Сұрақ-жауап арқылы сабақты
қортындылау.
Пойызымызға отырып, тобымызға ораламыз
|
Балалардың
іс-әрекеті
Балалар пойыздың дауысын
айтып,әндетіп,
поезд болып тізбектеліп
жүреді.
Қызықтап қарап жай
жүреді
Бұлттар,гүлдер,талдар,Сол
жағымызда
көлшіктер,
доғалар бар.
-Балалар жаттығуды шеңбер
арқылы жүріп қайталайды.
-Балалар тәрбиешінің сонынаң
қайталап
жаттығуларды
жасайды.
Гүлдер,саңырауқұлақтарды
теріп,отырып-тұрады
Терлерін
сүртеді
Көлшіктерден
секіреді.
Доғаның астынан
еңбектеп
өтеді
Амандасады
Балалар қонаққа тамағын
береді
-Балалар қызыға
ойна-
ды.
Балаларда риза
болады.
Сұрақтарға жауап
береді.
Поезд
болып,тізбектеліп
топқа қайту.
|