Елемесова Айгерим
Талгатовна
қосымша білім
педагогі
КМҚК « Облыстық балалар
биологиялық орталығы Семей қаласы»
Қосымша білім беруді
жаңғырту жағдайында
қазіргі оқыту
технологиялары
Жобалау және зерттеу
технологиялары білім берудің құзыреттілік тәсілін жүзеге асырудың
тиімді құралы
Проблемалық
сұрақтар:
-
Қосымша білім беруді жаңғырту
жағдайында педагогтардың кәсіби құзыреттіліктері
мәселелері.
2. Қазіргі оқыту
технологияларының білім сапасын арттырудағы
тиімділігі.
3. Жобалау әдістері –
экологиялық білім беруде құзыреттілік тәсілді жүзеге асыру
құралы.
4. Қосымша экологиялық білім
беруде белсенді әдістерді қолдану.
Қосымша білім беруді
жаңғырту жағдайында педагогтардың кәсіби құзыреттіліктері
мәселелері
Педагогтардың кәсіби
құзыреттіліктері ұғымы – мақсатқа жетудегі маманның білім, білік
деңгейін көрсететін іскерлік және тұлғалық сапаларының
кіріктірілген сипаттамасы
Қосымша білім беруді
жаңғырту жағдайындағы педагогтардың кәсіби
құзыреттіліктеріне:
-
педагогиканы ізгілендірудің
негізгі идеяларын, тұлғаға бағдарланған білім беру теориясын,
қосымша білім берудің мақсатын,
-
мазмұнын және оқыту
технологияларын білу;
- балалардың шынайы
мүмкіндіктері мен олардың қабілеттерін бағалай алу
жатады.
Қосымша білім беруді
жаңғырту жағдайында педагогтардың кәсіби құзыреттіліктері
мәселелері
Құзырет - бір-бірімен тығыз
байланысқан бiлiм, бiлiктiлiк, дағды және шығармашылық iс-әрекет
жиынтығы.
Құзыреттілік
- алған бiлiмi мен дағдыларын
тәжiрибеде, күнделiктi өмiрде қандай да бiр практикалық және
теориялық проблемаларды шешу үшiн қолдана алу
қабiлеттiлiктерi.
Құзырет пен құзыреттілік
ұғымдары бiрiн-бiрi толықтырады және өзара
байланысты.
Қазіргі оқыту
технологияларының білім сапасын арттырудағы
тиімділігі
Оқыту технологиясы дегенiмiз –
қойылған мақсатқа тиiмдi жолмен қол жеткiзудi қамтамасыз етушi жүйе
(оқытудың формаларын, әдiстерi мен құралдарын қамтитын) ретінде
көрiнетiн оқу бағдарламаларында айқындалған бiлiм мазмұнын жүзеге
асырудың тәсiлi.
оқыту технологияларының
құрылымдық элементтерi:
мақсат + мазмұн + әдiс +
форма + құрал + оқушы + оқытушы +
нәтиже
Оқыту технологияларын
қолдану:
- оқытуды
даралауды;
- оқушылардың ойлау
қабілеттіліктерін дамытуды;
-
оқу іс-әрекеттерін өзбетінше
жоспарлауға үйретуді:
-
өзбетінше оқып-үйренуге
қажетті ақпараттарды тауып, өңдей алу, өзіне-өзі бақылау жасау
мен
өзін-өзі бағалай алу
дағдыларын жетілдіруді қамтиды.
Жобалау әдістері –
экологиялық білім беруде құзыреттілік тәсілді жүзеге асыру
құралы
Жобалау әдістері (лат.
рrojectus – алға жылжу) – проблемаларды шешуде атқарылатын жұмыстар
немесе соңғы алынған өнім.
Жобалау әдістері өткен
ғасырдың басында дүниеге келген, оның негізін салушылары
американдық ғалымдар Дьюи мен Килпатрик.
Жобаның сараптау
картасы
Жоба паспорты
.....................................................
Жобаның рет саны
...............................................
Жоба авторлары
....................................................
Жобаның аталуы
...................................................
Жобаның қысқаша мазмұны мен
мақсаты ..........
Жобалау әдістері –
экологиялық білім беруде құзыреттілік тәсілді жүзеге асыру
құралы
Жобаны
бағалау
-
-
-
1. Маңыздылық өлшемі
бойынша:
|
жоғары
|
орташа
|
төмен
|
ІІ. Мазмұндық өлшемі
бойынша
|
жоғары
|
орташа
|
төмен
|
ІІІ. Негізділік өлшемі
бойынша
|
жоғары
|
орташа
|
төмен
|