|
Пәннің аты |
Уақыты: |
Кабинет: |
Мұғалім |
||||
|
Сабақтың атауы |
Қозғалмалы ойындар «Мерген», «Қызыл ту», «Кім жылдам» .,«Қуып жет» «Бастан секіріп өту»,«Айналма эстафета» |
||||||
|
Мақсаты Күтілетін нәтиже |
Тақырыптың маңыздылығымен танысады, денесін жаттықтырады,алған білімін өмірде қолдана алады. |
||||||
|
Психологиялық ахуал |
– Балалар, айналамызда көңіл-күйі көтеріңкі, жақсы адамдардың болғанын бәріміз ұнатамыз. Ендеше қол ұстасып, бір-бірімізге жақсы көңіл-күй мен саулық тілейік. Кел, балалар, күлейік! Күлкіменен түлейік! Күлкі- көңіл ажары ! Күліп өмір сүрейік! |
Оқушылар шеңберде жиналып,мұғаліммен бірге бүгінгі сабаққа сәттілік тілейді. |
|||||
|
Топқа бөлу |
|
Шарлар арқылы топтарға бөлу. |
|||||
|
Қызығушылықты ояту |
Өткен сабақта саған не әсер етті? Өзің қандай мәліметтер қосар едің? |
||||||
|
Сергіту сәті |
«Қарақұс пен балапандар» |
||||||
|
Жаңа сабақ |
Қозғалмалы ойындар «Мерген», «Қызыл ту», «Кім жылдам» .,«Қуып жет» «Бастан секіріп өту»,«Айналма эстафета» Тақырыпқа сай дайындалған ресурстармен постер жасау Оқулықтағы тапсырмаларды орындау Жаттығулар жасау |
||||||
|
Рефлексия |
Екі жақты күнделік стратегиясы
|
||||||
|
Үйге тапсырма |
Тақырыпқа байланысты мағлұматтар жинақтау |
Күнделіктеріне жазып беремін |
|||||
|
Бағалау |
Оқыту үшін бағалау және оқуды бағалау |
Бағалау парақшасын толтырады. |
|||||
|
Кері байланыс |
Бағалау парақшаларын толтыру. Смайликтер арқылы кері байланыс орнату
|
Смайликтерді өзі қалаған нұсқаға жабыстырады |
|||||
жүктеу мүмкіндігіне ие боласыз
Бұл материал сайт қолданушысы жариялаған. Материалдың ішінде жазылған барлық ақпаратқа жауапкершілікті жариялаған қолданушы жауап береді. Ұстаз тілегі тек ақпаратты таратуға қолдау көрсетеді. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзған болса немесе басқа да себептермен сайттан өшіру керек деп ойласаңыз осында жазыңыз
Қозғалмалы ойындар
Қозғалмалы ойындар
|
Пәннің аты |
Уақыты: |
Кабинет: |
Мұғалім |
||||
|
Сабақтың атауы |
Қозғалмалы ойындар «Мерген», «Қызыл ту», «Кім жылдам» .,«Қуып жет» «Бастан секіріп өту»,«Айналма эстафета» |
||||||
|
Мақсаты Күтілетін нәтиже |
Тақырыптың маңыздылығымен танысады, денесін жаттықтырады,алған білімін өмірде қолдана алады. |
||||||
|
Психологиялық ахуал |
– Балалар, айналамызда көңіл-күйі көтеріңкі, жақсы адамдардың болғанын бәріміз ұнатамыз. Ендеше қол ұстасып, бір-бірімізге жақсы көңіл-күй мен саулық тілейік. Кел, балалар, күлейік! Күлкіменен түлейік! Күлкі- көңіл ажары ! Күліп өмір сүрейік! |
Оқушылар шеңберде жиналып,мұғаліммен бірге бүгінгі сабаққа сәттілік тілейді. |
|||||
|
Топқа бөлу |
|
Шарлар арқылы топтарға бөлу. |
|||||
|
Қызығушылықты ояту |
Өткен сабақта саған не әсер етті? Өзің қандай мәліметтер қосар едің? |
||||||
|
Сергіту сәті |
«Қарақұс пен балапандар» |
||||||
|
Жаңа сабақ |
Қозғалмалы ойындар «Мерген», «Қызыл ту», «Кім жылдам» .,«Қуып жет» «Бастан секіріп өту»,«Айналма эстафета» Тақырыпқа сай дайындалған ресурстармен постер жасау Оқулықтағы тапсырмаларды орындау Жаттығулар жасау |
||||||
|
Рефлексия |
Екі жақты күнделік стратегиясы
|
||||||
|
Үйге тапсырма |
Тақырыпқа байланысты мағлұматтар жинақтау |
Күнделіктеріне жазып беремін |
|||||
|
Бағалау |
Оқыту үшін бағалау және оқуды бағалау |
Бағалау парақшасын толтырады. |
|||||
|
Кері байланыс |
Бағалау парақшаларын толтыру. Смайликтер арқылы кері байланыс орнату
|
Смайликтерді өзі қалаған нұсқаға жабыстырады |
|||||
шағым қалдыра аласыз














