Қ.Қайсеновтің «Жау тылындағы бала» повесі

Тақырып бойынша 11 материал табылды

Қ.Қайсеновтің «Жау тылындағы бала» повесі

Материал туралы қысқаша түсінік
7-сынып қазақ әдебиеті пәнінен жаңартылған бағдарлама бойынша.көркем шығарманың мазмұны мен пішіні (Т/Ж1); әдеби шығарма сюжетінің құрамдас бөлшектерін талдау (7.Т/Ж1)
Материалдың қысқаша нұсқасы

Тақырыбы:

Қ.Қайсеновтің «Жау тылындағы бала» повесі

Күні, айы:

Мұғалімнің аты-жөні:

7-сынып

Сабаққа қатысқан оқушылар саны:

Сабаққа қатыспаған оқушылар саны:

Оқу бағдарламасына сәйкес оқу мақсаты

көркем шығарманың мазмұны мен пішіні (Т/Ж1); әдеби шығарма сюжетінің құрамдас бөлшектерін талдау (7.Т/Ж1)

Сабақ мақсаты

Барлық оқушылар орындай алады:

шығарманың мазұнын баяндайды.



Оқушылардың көпшілігі орындай алады:

повестің негізгі ойы мен идясын анықтайды;



Кейбір оқушылар орындай алады:

Повестің сюжетінің құрамдас бөлшектерін талдайды.

Бағалау критерийі;

Шығарманың тақырыбын,мазмұнын айтады;

Повестің негізгі ойы мен идясын анықтайды;

Шығарма желісі бойынша сұрақ дайындайды;

Тілдік мақсаты

Ұлы Отан соғысы, қазақ жауынгерлері

Талқылауға арналған сұрақтар: Соғыс басталмай тұрғандағы бейбіт өмір салтанаты туралы өз ойларыңды білдіріңдер. Кішкентай Серік анасы екеуі қайдан келді? Ойын

баласы Серіктің ерте есеюіне не себеп болды?


Алдынғы оқу:

М.Әуезов «Көксерек»

Сабақтың барысы

Сабақтың кезеңдері

Жоспарланған жұмыс

Ресурстар

Басы






Ұйымдастыру. Топқа бөлу.«Мозайка» әдісі арқылы бөлу.

Жағымды ахуал тудыру (бағалаушыны таңдау)

Оқушыларға жақсы қасиеттер жазылған стикерлер таратылады:

Қызығушылықты ояту.

Бейнефильмнен үзінді. Оқушылар сабақтың тақырыбын болжайды.

«Түйінді сөздер»

Оқушыларға проектор арқылы немесе парақшаларда түйінді сөздер тізімі беріледі. Олар топтарда сол сөздерді пайдалана отырып әңгімежасайды, сабақ тақырыбын анықтайды.

Түйін сөздер: Ұлы Отан соғысы, қазақ жауынгерлері, қазақтың қайсар ұлы, Украина, Вася т.б. Шығарма авторы, партизан-жазушы Қ.Қайсенов туралы мәлімет беріледі.





Слайд






Ортасы

Мағынаны тану.

-Қ.Қайсенов деген кім?

-Қандай шығармаларын білесіздер?



1-тапсырма.Оқушылар повестің мазмұнымен танысады. Аудиокітап.

2-тапсырма. «Әдеби шеңбер» стратегиясы.

Топтық тапсырмалар:

Талқылаушы-шығарманың тақырыбын,мазмұнын айтады.

Белгілеуші-шығарма желісі бойынша сұрақ дайындайды

Байланыстырушы-өмірмен байланыстырады

Топ шешені-шығарма мазмұнына қатысты мақал-мәтел айтады

Қорытындылаушы- шығарманың негізгі идеясын айтады.

3-тапсырма. Төмендегі кестені толтырыңыз. ЖЖ


Шығарманың авторы, аты

Шығарма несімен ұнады?

Сүйікті кейіпкерің

Жасалған    қорытынды






4-тапсырма . «Сұрақ қою, қайта сұрақ қою» әдісі

1-қадам. Шығармадан үзінді оқыту, оқылған мәтіннің мазмұнына, кейіпкер бейнесіне байланысты әр деңгейлі сұрақтар дайындау;

2-қадам. Оқушылар оқығандары бойынша бір-біріне сұрақтар қояды және талқылайды. Кейіпкер бейнесін ашатын үзінділерді тауып, жаттайды.

Кері байланыс. Әр топтың әділ бағалаушыларына сөз беріледі. Топ оқушыларының жұмысы бағаланады.




«Қасым» фильмі:

https://www.youtube.com/watch?v=UW51iigWrdo



http://ru.calameo.com/books/



https://kaztube.kz/video/190082



Kitap.kz

Соңы


Р ефлекcия

«Бес саусақ» әдісі

Бас бармақ- не үйрендім?

балаң үйрек- неден қиналдым?

ортаң терек- сабақ ұнады ма?

шылдыр шүмек- қандай жетістікке қол жеткіздім?


Қосымша ақпарат

Қорытындылау

.

1. Сабақ барысына өзгертулер енгіздіңіз бе? Неге?

2. Жүргізілген жұмыс түрлері қаншалықты тиімді болды?

Жаңартылған білім беру бағдарламасы бойынша оқу мақсатына сүйене отырып сабақ жоспарын жасадым.Оқушы критериалды бағалау және балдық тапсырмалар арқылы жұмыс жасайды.

Қорытынды бағалау

Ең жақсы өткен екі нәрсе не?

1:Критериалды бағалау

2:Жек,топтық жұмыстар

Қандай екі нәрсе сабақты жақсартар еді?

1:

2:



Жүктеу
bolisu
Бөлісу
ЖИ арқылы жасау
Файл форматы:
docx
07.01.2018
2171
Жүктеу
ЖИ арқылы жасау
Бұл материалды қолданушы жариялаған. Ustaz Tilegi ақпаратты жеткізуші ғана болып табылады. Жарияланған материалдың мазмұны мен авторлық құқық толықтай автордың жауапкершілігінде. Егер материал авторлық құқықты бұзады немесе сайттан алынуы тиіс деп есептесеңіз,
шағым қалдыра аласыз
Қазақстандағы ең үлкен материалдар базасынан іздеу
Сіз үшін 400 000 ұстаздардың еңбегі мен тәжірибесін біріктіріп, ең үлкен материалдар базасын жасадық. Төменде керек материалды іздеп, жүктеп алып сабағыңызға қолдана аласыз
Материал жариялап, аттестацияға 100% жарамды сертификатты тегін алыңыз!
Ustaz tilegi журналы министірліктің тізіміне енген. Qr коды мен тіркеу номері беріледі. Материал жариялаған соң сертификат тегін бірден беріледі.
Оқу-ағарту министірлігінің ресми жауабы
Сайтқа 5 материал жариялап, тегін АЛҒЫС ХАТ алыңыз!
Қазақстан Республикасының білім беру жүйесін дамытуға қосқан жеке үлесі үшін және де Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық материалыңызбен бөлісіп, белсенді болғаныңыз үшін алғыс білдіреміз!
Сайтқа 25 материал жариялап, тегін ҚҰРМЕТ ГРОМАТАСЫН алыңыз!
Тәуелсіз Қазақстанның білім беру жүйесін дамытуға және білім беру сапасын арттыру мақсатында Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жариялағаны үшін марапатталасыз!
Министірлікпен келісілген курстар тізімі