Материалдар / Қ.Қайсеновтің «Жау тылындағы бала» повесі
МИНИСТРЛІКПЕН КЕЛІСІЛГЕН КУРСҚА ҚАТЫСЫП, АТТЕСТАЦИЯҒА ЖАРАМДЫ СЕРТИФИКАТ АЛЫҢЫЗ!
Сертификат Аттестацияға 100% жарамды
ТОЛЫҚ АҚПАРАТ АЛУ

Қ.Қайсеновтің «Жау тылындағы бала» повесі

Материал туралы қысқаша түсінік
7-сынып қазақ әдебиеті пәнінен жаңартылған бағдарлама бойынша.көркем шығарманың мазмұны мен пішіні (Т/Ж1); әдеби шығарма сюжетінің құрамдас бөлшектерін талдау (7.Т/Ж1)
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады. Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
07 Қаңтар 2018
1977
7 рет жүктелген
770 ₸
Бүгін алсаңыз
+39 бонус
беріледі
Бұл не?
Бүгін алсаңыз +39 бонус беріледі Бұл не?
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
logo

Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады

Тақырыбы:

Қ.Қайсеновтің «Жау тылындағы бала» повесі

Күні, айы:

Мұғалімнің аты-жөні:

7-сынып

Сабаққа қатысқан оқушылар саны:

Сабаққа қатыспаған оқушылар саны:

Оқу бағдарламасына сәйкес оқу мақсаты

көркем шығарманың мазмұны мен пішіні (Т/Ж1); әдеби шығарма сюжетінің құрамдас бөлшектерін талдау (7.Т/Ж1)

Сабақ мақсаты

Барлық оқушылар орындай алады:

шығарманың мазұнын баяндайды.



Оқушылардың көпшілігі орындай алады:

повестің негізгі ойы мен идясын анықтайды;



Кейбір оқушылар орындай алады:

Повестің сюжетінің құрамдас бөлшектерін талдайды.

Бағалау критерийі;

Шығарманың тақырыбын,мазмұнын айтады;

Повестің негізгі ойы мен идясын анықтайды;

Шығарма желісі бойынша сұрақ дайындайды;

Тілдік мақсаты

Ұлы Отан соғысы, қазақ жауынгерлері

Талқылауға арналған сұрақтар: Соғыс басталмай тұрғандағы бейбіт өмір салтанаты туралы өз ойларыңды білдіріңдер. Кішкентай Серік анасы екеуі қайдан келді? Ойын

баласы Серіктің ерте есеюіне не себеп болды?


Алдынғы оқу:

М.Әуезов «Көксерек»

Сабақтың барысы

Сабақтың кезеңдері

Жоспарланған жұмыс

Ресурстар

Басы






Ұйымдастыру. Топқа бөлу.«Мозайка» әдісі арқылы бөлу.

Жағымды ахуал тудыру (бағалаушыны таңдау)

Оқушыларға жақсы қасиеттер жазылған стикерлер таратылады:

Қызығушылықты ояту.

Бейнефильмнен үзінді. Оқушылар сабақтың тақырыбын болжайды.

«Түйінді сөздер»

Оқушыларға проектор арқылы немесе парақшаларда түйінді сөздер тізімі беріледі. Олар топтарда сол сөздерді пайдалана отырып әңгімежасайды, сабақ тақырыбын анықтайды.

Түйін сөздер: Ұлы Отан соғысы, қазақ жауынгерлері, қазақтың қайсар ұлы, Украина, Вася т.б. Шығарма авторы, партизан-жазушы Қ.Қайсенов туралы мәлімет беріледі.





Слайд






Ортасы

Мағынаны тану.

-Қ.Қайсенов деген кім?

-Қандай шығармаларын білесіздер?



1-тапсырма.Оқушылар повестің мазмұнымен танысады. Аудиокітап.

2-тапсырма. «Әдеби шеңбер» стратегиясы.

Топтық тапсырмалар:

Талқылаушы-шығарманың тақырыбын,мазмұнын айтады.

Белгілеуші-шығарма желісі бойынша сұрақ дайындайды

Байланыстырушы-өмірмен байланыстырады

Топ шешені-шығарма мазмұнына қатысты мақал-мәтел айтады

Қорытындылаушы- шығарманың негізгі идеясын айтады.

3-тапсырма. Төмендегі кестені толтырыңыз. ЖЖ


Шығарманың авторы, аты

Шығарма несімен ұнады?

Сүйікті кейіпкерің

Жасалған    қорытынды






4-тапсырма . «Сұрақ қою, қайта сұрақ қою» әдісі

1-қадам. Шығармадан үзінді оқыту, оқылған мәтіннің мазмұнына, кейіпкер бейнесіне байланысты әр деңгейлі сұрақтар дайындау;

2-қадам. Оқушылар оқығандары бойынша бір-біріне сұрақтар қояды және талқылайды. Кейіпкер бейнесін ашатын үзінділерді тауып, жаттайды.

Кері байланыс. Әр топтың әділ бағалаушыларына сөз беріледі. Топ оқушыларының жұмысы бағаланады.




«Қасым» фильмі:

https://www.youtube.com/watch?v=UW51iigWrdo



http://ru.calameo.com/books/



https://kaztube.kz/video/190082



Kitap.kz

Соңы


Р ефлекcия

«Бес саусақ» әдісі

Бас бармақ- не үйрендім?

балаң үйрек- неден қиналдым?

ортаң терек- сабақ ұнады ма?

шылдыр шүмек- қандай жетістікке қол жеткіздім?


Қосымша ақпарат

Қорытындылау

.

1. Сабақ барысына өзгертулер енгіздіңіз бе? Неге?

2. Жүргізілген жұмыс түрлері қаншалықты тиімді болды?

Жаңартылған білім беру бағдарламасы бойынша оқу мақсатына сүйене отырып сабақ жоспарын жасадым.Оқушы критериалды бағалау және балдық тапсырмалар арқылы жұмыс жасайды.

Қорытынды бағалау

Ең жақсы өткен екі нәрсе не?

1:Критериалды бағалау

2:Жек,топтық жұмыстар

Қандай екі нәрсе сабақты жақсартар еді?

1:

2:



Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!