Қауымдастық
Жаңа
ЖИ көмекші
Жаңа
Хабарламалар
Менің курстарым
Менің олимпиадаларым
Дайын ҚМЖ
Менің материалдарым
Менің іс-шараларым
Менің байқауларым
Менің турнирлерлерім
Журнал
Курс Олимпиада Дайын ҚМЖ ЖИ көмекші Материалдар
Аттестация Іс-шаралар Байқау Турнир Орталық туралы
Материалдар Журнал Көпшілік талқылауына арналған
білім беру бағдарламаларының белсенді жобалары
Орталық туралы
ЖИ көмекші
Қауымдастық
0 / 1
Барлық 400 000 материалдарды тегін жүктеу үшін
Ұнаған тарифті таңдаңыз
Айлық
Жылдық
1 - күндік
Танысу
690 ₸ / 1 күнге
Таңдау
UstazTilegi AI - ЖИ арқылы тегін ҚМЖ, БЖБ, ТЖБ, тест, презентация, авторлық бағдарлама т.б.
  • 10 материал жасау
  • Материалдар бөлімі - Барлық 400 000 материалдарды тегін
  • 30 материал жүктеу
  • Аттестация ПББ тестеріне доступ аласыз
  • шексіз
  • Жеке ҚМЖ бөлімінде - дайын ҚМЖ-ларды, презентацияларды жүктеу
  • 5 файлды тегін жүктеу
  • Олимпиада, турнир, байқауларға 50% жеңілдік
    1 - айлық
    Стандарт
    2990 ₸ / айына
    UstazTilegi AI - ЖИ арқылы тегін ҚМЖ, БЖБ, ТЖБ, тест, презентация, авторлық бағдарлама т.б. жасау
  • 30 материал жасау
  • Материалдар бөлімі - Барлық 400 000 материалдарды тегін
  • 900 материал жүктеу
  • Аттестация ПББ тестеріне доступ аласыз
  • шексіз
  • Жеке ҚМЖ бөлімінде - дайын ҚМЖ-ларды, презентацияларды жүктеу
  • 150 файлды тегін жүктеу
  • Жинақталған ҚМЖ бөлімінде
  • 10 файлды тегін жүктеу
  • Олимпиада, турнир, байқауларға 50% жеңілдік
    Іс-шаралар (мини-курстар, семинарлар, конференциялар)
  • тегін қатысу
  • 1 - айлық
    Шебер
    7990 ₸ / айына
    Таңдау
    UstazTilegi AI - ЖИ арқылы тегін ҚМЖ, БЖБ, ТЖБ, тест, презентация, авторлық бағдарлама т.б. жасау
  • 150 материал жасау
  • Материалдар бөлімі - Барлық 400 000 материалдарды тегін
  • 900 материал жүктеу
  • Аттестация ПББ тестеріне доступ аласыз
  • шексіз
  • Жеке ҚМЖ бөлімінде - дайын ҚМЖ-ларды, презентацияларды жүктеу
  • 300 файлды тегін жүктеу
  • Жинақталған ҚМЖ бөлімінде
  • 50 файлды тегін жүктеу
  • Олимпиада, турнир, байқауларға 50% жеңілдік
    Іс-шаралар (мини-курстар, семинарлар, конференциялар)
  • тегін қатысу
  • Назар аударыңыз!
    Сіз барлық мүмкіндікті қолдандыңыз.
    Қалған материалдарды ертең жүктей аласыз.
    Ок
    Материалдың қысқаша нұсқасы

    Қазақстан Республикасының Білім және ғылым министрлігі

    «М.О.Әуезов атындағы педагогикалық колледжі» ҚМКҚ



    Сабақ жоспары

    Қазақ әдебиеті


    Тақырыбы: «Құлагер» поэмасындағы Ақан бейнесі









    Іс-тәжірибе базасы: Әбу Насыр әл Фараби атындағы №201 мектеп-лицей

    Әдіскер: Искакова Фарида

    Машықкер: Шаментай Диана

    Сыныбы: 9 «К»

    Күні: 27.01.2021 ж

    Баға____________

















    Бекітемін:

    Бөлім: «Адам жанының құпиясы»

    Машықкердің аты-жөні:

    Шаментай Диана

    Күні:27.01.2021

    Сынып: 9 «К»

    Қатысушылар саны: Қатыспағандар саны:

    Сабақтың тақырыбы:

    «Құлагер» поэмасындағы Ақан бейнесі

    Оқу бағдарламасына сәйкес оқыту мақсаттары:

    9.1.3.1 көркем шығарманың идеясына сай кейіпкерлер жүйесін анықтау;

    Сабақтың мақсаты:

    Барлық оқушылар орындай алады: көркем шығарманың идеясына сай кейіпкерлер жүйесін анықтайды.


    Оқушылардың көпшілігі орындай алады: Берілген үзінділерден шығарманың идеясы мен образдар жүйесін ашып, қорытындылап, кейіпкерді анықтайды .


    Кейбір оқушылар орындай алады: Поэма идеясы мен кейіпкерлерін қазіргі өмірмен байланыстыра отырып, ойын тұжырымдайды. 




    Сабақтың барысы:

    Сабақтың кезеңі/уақыт

    Педагогтің әрекеті

    Оқушының әрекеті

    Бағалау

    Ресурстар

    Басы

    (Ұйымдастыру кезеңі)

    2 мин


    Ұйымдастыру кезеңі.

    Психологиялық ахуал. Мұғалім шаттық шеңберіне тұрғызу.



    "Құлагер", "Ақан", "Батыраш" сөздері жазылған қима қағаздарды тарату арқылы топқа бөлу.



    Үй тапсырмасын сұрау. «Қар кесегі» әдісі арқылы.



    Оқу мақсаттары және бағалау критериймен таныстыру.

    Оқушылар шаттық шеңберін құрып,бір-біріне жақсы тілек айтады.


    "Құлагер", "Ақан", "Батыраш" сөздері жазылған қима қағаздар арқылы топқа бөлінеді.






    Оқу мақсаттары және бағалау критериймен танысады.  











    «Бас бармақ» әдісі

    арқылы







    Әртүрлі қима қағаздар

    Қар кесегі

    Негізгі бөлім

    (Тақырыпты ашу)

    8 мин


    1-тапсырма.

    Жеке жұмыс. "Әдебиет лотосы"әдісі арқылы кейіпкерлер жүйесін анықтап мінездеме беру, себебін түсіндіру,кестені толтыру.


    Шығарма атауы

    Авторы

    Кейіпкері





    Қандай жағымды қасиеттері ұнайды?

    Кейіпкерге ұқсағың келе ме?

    Себебін түсіндір.


    Жеке жұмыс. "Әдебиет лотосы"әдісі арқылы кейіпкерлер жүйесін анықтап мінездеме береді, себебін түсіндіреді,кестені толтырады.


    Дескриптор:

    -адамгершілік қасиетін анықтайды,

    -мінездеме береді;

    -себебін түсіндіреді;

    -кестеге жазады.



    Кейіпкерлердің адамгершілік қасиетін анықтап мінездеме береді, себебін түсіндіреді,кестені толтырады .


    Бағалау парақшасы арқылы өзін-өзі бағалайды.


    Тапсырма

    12 мин



    2-тапсырма.

    «Үш түрлі күнделік» әдісі арқылы «Құлагер» поэмасынан берілген үзінділерден кейіпкерлер образын талдап, қорытындылау.

    Үзінді

    Кейіпкер

    Қорытынды

    1.Қайырып қыстай баптап Құлагерді,Осы астың дақпыртына Ақан келді

    Атбегі Ақан


    2. Көзімнің көбеймесе бүгін ағы,Есімнен жаңылтпаса сайтан тағы.Егер де шын жылқыны мен танысам.Хақ мұның қырып ,жойып бәйге алмағы!

    Нағыз атбегі, сыншы Күреңбай


    3. Жайраңдап жайсаң Ақан қаймыққан жоқ,Жүрегін жолбарыстан айнытқан жоқ."Жат елде жалғыз жүрмін" деп именіп,Болар деп түбі қалай қайғыртқан жоқ

    Ешкімге бас имейтін асқақ Ақан


    4. Бұл кәпір жылқы ма екен,немене екен? Осы аста алдымен -ақ келе ме екен?Алдында ат салмаған Көктұйғынға.Бір пәле Көкшетаудан келер ме екен!

    Іші тар,қауіпті,өз басының қамын ойлайтын адам Батыраш


    5. Ақ отау топырлады Ақан түскен,Қалың жұрт кетті керіп сырттан,іштен.Шығады Ақан даусы әнге толып,Безелген ғашық жармен,қыран құспен.

    Еліне сыйлы,өнері көпке ортақ,елдің еркесі. Ақан


    6. Жүрегі жаралған ер жүйрікпенен,Сері Ақан сұрауына илікпеген.Сонан соң кегін сақтап кеткен Батыраш.Үкілеп Көктұйғынын жүйрік деген.

    Кекшіл,өзімшіл,қыз-ғаншақ. Батыраш



    Дескриптор:

    -образдар жүйесін ашады;

    - берілген үзінділерге қорытынды жасайды;

    -кестеге жазады.


    «Құлагер» поэмасынан берілген үзінділерден кейіпкерлер образын талдап, қорытындылайды.

    "Бутерброд" әдісі арқылы жұптар бір мадақ,бір сын,бір ұсыныс айтып, келесі жұптың жұмысын бағалайды.


    Тапсырма

    6 мин



    3- тапсырма.

    Поэманың идеясы мен кейіпкерлерін қазіргі өмірмен байланыстыра отырып, ойын тұжырымдау.


    "Попс формуласы"


    Бірінші сөйлем:

    "Менің ойымша..."

    Екінші сөйлем:

    "Себебі,мен оны былай түсіндіремін..."

    Үшінші сөйлем:

    "Мен оны мына үзінділермен дәлелдеймін..."

    Соңғы сөйлем:"

    Соған байланысты мен мынадай қорытынды шемімге келдім..."


    Дескриптор:

    -нақты дәлелдер келтіреді;

    -себебін анықтайды;

    - қазіргі өмірмен байланыстырады;

    -ойын тұжырымдайды.

    «Құлагер» поэмасының идеясы мен кейіпкерлерін қазіргі өмірмен байланыстыра отырып, ойларын тұжырымдайды.

    «Екі жұлдыз, бір тілек»


    Тапсырма

    3 мин

    Тест тапсырмасы.

    «Kahoot» арқылы сабақты қорытындылау мақсатында сұрақтарға жауап беру.

    1. 1894 жылы 5 мамырда Алматы облысы Ақсу ауданында дүниеге келген ақын кім?

    2. Ілияс Жансүгіров қай рудан шыққан?

    3. Ел ішінде сері болып, келіннің бетін ашып, өлгенге жоқтау шығарған ақын – І. Жансүгіров.

    4. І.Жансүгіров 1922 жылы атқарған қызметі қандай?

    5. І. Жансүгіров қай жасынан бастап өлең шығарған?

    6. Ақынның баспа бетін көрген алғашқы туындысы қандай?

    7. «... артық әсер етті. Ойым ояна бастады» - ақын кім туралы айтып отыр?

    8. Жазушының Алтай мен Атырау,Алатау мен Еділ секілді өлкені мекен еткен қазақ халқы туралы шабытпен жырлаған шығармасы?

    9. «І.Жансүгіров – қазақ әебиетінің көгіндегі аз ғана жарық жұлдыздардың бірі». Кімнің сөзі?

    10. Ақынның 1927 жылы жазған тұңғыш өлеңі?

    11. «Құлагер поэмасы – қазақ халқының әйгілі өнерпазы, ардагер ұлы Ақан серінің өміріне арналған.»

    12. І. Жансүгіров сықақ әңгімелері мен фельетондары топталған жинағы.

    13. Ақан сері – 20 ғ қазақ елінің рухани мәдениетінің тарихынан елеулі орын алатын белгілі өнер қайраткері.

    14. Жас мұраты, тәлім- талабы...

    Өнер, оқу – жастықтың қару жарағы...

    1. Ақынның «Жетісу суреттері» өлеңінің бірінші тарауы қалай аталады?

    2. Буан үндестігіне бағынбайтын, жалқы есім болып келетін ақынның шығармасы?

    3. «Құлагер» поэмасында суреттелетін тау?

    4. Поэмада суреттелетін ас?

    5. Поэмадағы Батыраштың тұлпары?

    6. Ескі күн елім көрген енді ойласам, көрінер кейде қорлық, кейде мазақ - жолдары «Құлагер» шығармасынан алынған?

    7. Жануар жү

      Жүктеу
      ЖИ арқылы жасау
      ЖИ арқылы жасау
      bolisu
      Бөлісу
      1 - айлық
      Материал тарифі
      -96% жеңілдік
      00
      05
      00
      ҚМЖ
      Ашық сабақ
      Тәрбие сағаты
      Презентация
      БЖБ, ТЖБ тесттер
      Көрнекіліктер
      Балабақшаға арнарлған құжаттар
      Мақала, Эссе
      Дидактикалық ойындар
      және тағы басқа 400 000 материал
      Барлық 400 000 материалдарды шексіз
      жүктеу мүмкіндігіне ие боласыз
      1 990 ₸ 49 000₸
      1 айға қосылу
      Материалға шағымдану

      Бұл материал сайт қолданушысы жариялаған. Материалдың ішінде жазылған барлық ақпаратқа жауапкершілікті жариялаған қолданушы жауап береді. Ұстаз тілегі тек ақпаратты таратуға қолдау көрсетеді. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзған болса немесе басқа да себептермен сайттан өшіру керек деп ойласаңыз осында жазыңыз

      Жариялаған:
      Шаментай Диана Ерболатқызы
      29 Қаңтар 2021
      919
      Шағым жылдам қаралу үшін барынша толық ақпарат жіберіңіз

      "Құлагер" поэмасындағы Ақын бейнесі

      Тақырып бойынша 11 материал табылды

      "Құлагер" поэмасындағы Ақын бейнесі

      Материал туралы қысқаша түсінік
      мұғалімдер мен машықкерлерге
      Материалдың қысқаша нұсқасы

      Қазақстан Республикасының Білім және ғылым министрлігі

      «М.О.Әуезов атындағы педагогикалық колледжі» ҚМКҚ



      Сабақ жоспары

      Қазақ әдебиеті


      Тақырыбы: «Құлагер» поэмасындағы Ақан бейнесі









      Іс-тәжірибе базасы: Әбу Насыр әл Фараби атындағы №201 мектеп-лицей

      Әдіскер: Искакова Фарида

      Машықкер: Шаментай Диана

      Сыныбы: 9 «К»

      Күні: 27.01.2021 ж

      Баға____________

















      Бекітемін:

      Бөлім: «Адам жанының құпиясы»

      Машықкердің аты-жөні:

      Шаментай Диана

      Күні:27.01.2021

      Сынып: 9 «К»

      Қатысушылар саны: Қатыспағандар саны:

      Сабақтың тақырыбы:

      «Құлагер» поэмасындағы Ақан бейнесі

      Оқу бағдарламасына сәйкес оқыту мақсаттары:

      9.1.3.1 көркем шығарманың идеясына сай кейіпкерлер жүйесін анықтау;

      Сабақтың мақсаты:

      Барлық оқушылар орындай алады: көркем шығарманың идеясына сай кейіпкерлер жүйесін анықтайды.


      Оқушылардың көпшілігі орындай алады: Берілген үзінділерден шығарманың идеясы мен образдар жүйесін ашып, қорытындылап, кейіпкерді анықтайды .


      Кейбір оқушылар орындай алады: Поэма идеясы мен кейіпкерлерін қазіргі өмірмен байланыстыра отырып, ойын тұжырымдайды. 




      Сабақтың барысы:

      Сабақтың кезеңі/уақыт

      Педагогтің әрекеті

      Оқушының әрекеті

      Бағалау

      Ресурстар

      Басы

      (Ұйымдастыру кезеңі)

      2 мин


      Ұйымдастыру кезеңі.

      Психологиялық ахуал. Мұғалім шаттық шеңберіне тұрғызу.



      "Құлагер", "Ақан", "Батыраш" сөздері жазылған қима қағаздарды тарату арқылы топқа бөлу.



      Үй тапсырмасын сұрау. «Қар кесегі» әдісі арқылы.



      Оқу мақсаттары және бағалау критериймен таныстыру.

      Оқушылар шаттық шеңберін құрып,бір-біріне жақсы тілек айтады.


      "Құлагер", "Ақан", "Батыраш" сөздері жазылған қима қағаздар арқылы топқа бөлінеді.






      Оқу мақсаттары және бағалау критериймен танысады.  











      «Бас бармақ» әдісі

      арқылы







      Әртүрлі қима қағаздар

      Қар кесегі

      Негізгі бөлім

      (Тақырыпты ашу)

      8 мин


      1-тапсырма.

      Жеке жұмыс. "Әдебиет лотосы"әдісі арқылы кейіпкерлер жүйесін анықтап мінездеме беру, себебін түсіндіру,кестені толтыру.


      Шығарма атауы

      Авторы

      Кейіпкері





      Қандай жағымды қасиеттері ұнайды?

      Кейіпкерге ұқсағың келе ме?

      Себебін түсіндір.


      Жеке жұмыс. "Әдебиет лотосы"әдісі арқылы кейіпкерлер жүйесін анықтап мінездеме береді, себебін түсіндіреді,кестені толтырады.


      Дескриптор:

      -адамгершілік қасиетін анықтайды,

      -мінездеме береді;

      -себебін түсіндіреді;

      -кестеге жазады.



      Кейіпкерлердің адамгершілік қасиетін анықтап мінездеме береді, себебін түсіндіреді,кестені толтырады .


      Бағалау парақшасы арқылы өзін-өзі бағалайды.


      Тапсырма

      12 мин



      2-тапсырма.

      «Үш түрлі күнделік» әдісі арқылы «Құлагер» поэмасынан берілген үзінділерден кейіпкерлер образын талдап, қорытындылау.

      Үзінді

      Кейіпкер

      Қорытынды

      1.Қайырып қыстай баптап Құлагерді,Осы астың дақпыртына Ақан келді

      Атбегі Ақан


      2. Көзімнің көбеймесе бүгін ағы,Есімнен жаңылтпаса сайтан тағы.Егер де шын жылқыны мен танысам.Хақ мұның қырып ,жойып бәйге алмағы!

      Нағыз атбегі, сыншы Күреңбай


      3. Жайраңдап жайсаң Ақан қаймыққан жоқ,Жүрегін жолбарыстан айнытқан жоқ."Жат елде жалғыз жүрмін" деп именіп,Болар деп түбі қалай қайғыртқан жоқ

      Ешкімге бас имейтін асқақ Ақан


      4. Бұл кәпір жылқы ма екен,немене екен? Осы аста алдымен -ақ келе ме екен?Алдында ат салмаған Көктұйғынға.Бір пәле Көкшетаудан келер ме екен!

      Іші тар,қауіпті,өз басының қамын ойлайтын адам Батыраш


      5. Ақ отау топырлады Ақан түскен,Қалың жұрт кетті керіп сырттан,іштен.Шығады Ақан даусы әнге толып,Безелген ғашық жармен,қыран құспен.

      Еліне сыйлы,өнері көпке ортақ,елдің еркесі. Ақан


      6. Жүрегі жаралған ер жүйрікпенен,Сері Ақан сұрауына илікпеген.Сонан соң кегін сақтап кеткен Батыраш.Үкілеп Көктұйғынын жүйрік деген.

      Кекшіл,өзімшіл,қыз-ғаншақ. Батыраш



      Дескриптор:

      -образдар жүйесін ашады;

      - берілген үзінділерге қорытынды жасайды;

      -кестеге жазады.


      «Құлагер» поэмасынан берілген үзінділерден кейіпкерлер образын талдап, қорытындылайды.

      "Бутерброд" әдісі арқылы жұптар бір мадақ,бір сын,бір ұсыныс айтып, келесі жұптың жұмысын бағалайды.


      Тапсырма

      6 мин



      3- тапсырма.

      Поэманың идеясы мен кейіпкерлерін қазіргі өмірмен байланыстыра отырып, ойын тұжырымдау.


      "Попс формуласы"


      Бірінші сөйлем:

      "Менің ойымша..."

      Екінші сөйлем:

      "Себебі,мен оны былай түсіндіремін..."

      Үшінші сөйлем:

      "Мен оны мына үзінділермен дәлелдеймін..."

      Соңғы сөйлем:"

      Соған байланысты мен мынадай қорытынды шемімге келдім..."


      Дескриптор:

      -нақты дәлелдер келтіреді;

      -себебін анықтайды;

      - қазіргі өмірмен байланыстырады;

      -ойын тұжырымдайды.

      «Құлагер» поэмасының идеясы мен кейіпкерлерін қазіргі өмірмен байланыстыра отырып, ойларын тұжырымдайды.

      «Екі жұлдыз, бір тілек»


      Тапсырма

      3 мин

      Тест тапсырмасы.

      «Kahoot» арқылы сабақты қорытындылау мақсатында сұрақтарға жауап беру.

      1. 1894 жылы 5 мамырда Алматы облысы Ақсу ауданында дүниеге келген ақын кім?

      2. Ілияс Жансүгіров қай рудан шыққан?

      3. Ел ішінде сері болып, келіннің бетін ашып, өлгенге жоқтау шығарған ақын – І. Жансүгіров.

      4. І.Жансүгіров 1922 жылы атқарған қызметі қандай?

      5. І. Жансүгіров қай жасынан бастап өлең шығарған?

      6. Ақынның баспа бетін көрген алғашқы туындысы қандай?

      7. «... артық әсер етті. Ойым ояна бастады» - ақын кім туралы айтып отыр?

      8. Жазушының Алтай мен Атырау,Алатау мен Еділ секілді өлкені мекен еткен қазақ халқы туралы шабытпен жырлаған шығармасы?

      9. «І.Жансүгіров – қазақ әебиетінің көгіндегі аз ғана жарық жұлдыздардың бірі». Кімнің сөзі?

      10. Ақынның 1927 жылы жазған тұңғыш өлеңі?

      11. «Құлагер поэмасы – қазақ халқының әйгілі өнерпазы, ардагер ұлы Ақан серінің өміріне арналған.»

      12. І. Жансүгіров сықақ әңгімелері мен фельетондары топталған жинағы.

      13. Ақан сері – 20 ғ қазақ елінің рухани мәдениетінің тарихынан елеулі орын алатын белгілі өнер қайраткері.

      14. Жас мұраты, тәлім- талабы...

      Өнер, оқу – жастықтың қару жарағы...

      1. Ақынның «Жетісу суреттері» өлеңінің бірінші тарауы қалай аталады?

      2. Буан үндестігіне бағынбайтын, жалқы есім болып келетін ақынның шығармасы?

      3. «Құлагер» поэмасында суреттелетін тау?

      4. Поэмада суреттелетін ас?

      5. Поэмадағы Батыраштың тұлпары?

      6. Ескі күн елім көрген енді ойласам, көрінер кейде қорлық, кейде мазақ - жолдары «Құлагер» шығармасынан алынған?

      7. Жануар жү

        Жүктеу
        bolisu
        Бөлісу
        ЖИ арқылы жасау
        Файл форматы:
        docx
        Қазақ әдебиеті Сабақ жоспары 9 сынып
        29.01.2021
        919
        Жүктеу
        ЖИ арқылы жасау
        Жариялаған:
        Шаментай Диана Ерболатқызы
        Бұл материалды қолданушы жариялаған. Ustaz Tilegi ақпаратты жеткізуші ғана болып табылады. Жарияланған материалдың мазмұны мен авторлық құқық толықтай автордың жауапкершілігінде. Егер материал авторлық құқықты бұзады немесе сайттан алынуы тиіс деп есептесеңіз,
        шағым қалдыра аласыз
        Қазақстандағы ең үлкен материалдар базасынан іздеу
        Сіз үшін 400 000 ұстаздардың еңбегі мен тәжірибесін біріктіріп, ең үлкен материалдар базасын жасадық. Төменде керек материалды іздеп, жүктеп алып сабағыңызға қолдана аласыз
        Материал жариялап, аттестацияға 100% жарамды сертификатты тегін алыңыз!
        Ustaz tilegi журналы министірліктің тізіміне енген. Qr коды мен тіркеу номері беріледі. Материал жариялаған соң сертификат тегін бірден беріледі.
        Оқу-ағарту министірлігінің ресми жауабы
        Сайтқа 5 материал жариялап, тегін АЛҒЫС ХАТ алыңыз!
        Қазақстан Республикасының білім беру жүйесін дамытуға қосқан жеке үлесі үшін және де Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық материалыңызбен бөлісіп, белсенді болғаныңыз үшін алғыс білдіреміз!
        Сайтқа 25 материал жариялап, тегін ҚҰРМЕТ ГРОМАТАСЫН алыңыз!
        Тәуелсіз Қазақстанның білім беру жүйесін дамытуға және білім беру сапасын арттыру мақсатында Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жариялағаны үшін марапатталасыз!
        Министірлікпен келісілген курстар тізімі

        Химия пәні

        бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
        80/108 сағат
        Толығырақ

        Тарих пәні

        бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
        80/108 сағат
        Толығырақ

        Биология пәні

        бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
        80/108 сағат
        Толығырақ

        Ағылшын тілі пәні

        бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
        80/108 сағат
        Толығырақ

        География пәні

        бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
        80/108 сағат
        Толығырақ

        Информатика пәні

        бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
        80/108 сағат
        Толығырақ

        Мектепке дейінгі білім беру

        бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
        80/108 сағат
        Толығырақ

        «Қазақ тілі» жəне «Қазақ əдебиеті»

        бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
        80/108 сағат
        Толығырақ

        Дене шынықтыру

        пәні бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
        80/108 сағат
        Толығырақ

        Білім алушылардың білім сапасын арттыру

        мақсатында сабақта цифрлық технологияларды қолдану
        80/108 сағат
        Толығырақ

        Инклюзивті білім беру

        жүйесінде ерекше білім беру қажеттілігі бар білім алушыға психологиялық-педагогикалық қолдау көрсету бойынша педагогтердің кәсіби және пәндік құзыреттіліктерін дамыту
        80/108 сағат
        Толығырақ
        Ғылыми-әдістемелік орталығы
        Редакциямен байланыс
        +7 (771) 234-55-99
        Жұмыс кестесі: Дүйсенбі –
        жұма, 9:00 – 18:00
        Мекенжай:
        Қазақстан, Алматы, Гоголья 86,
        4 этаж, 406-кабинет
        Электронды пошта
        ustaztilegi@gmail.com
        Сведения об организации
        Сайт Peaksoft веб-студиясында жасалған - Peaksoft.kz
        Политика конфиденциальности
        Сведения об организации