Сабақтың
тақырыбы: Құндылықтар
әлемі
|
Мұғалім: Медетова
Э.Н
Күні :
02.10.2018
|
Сынып:
8
|
Қатысқан оқушылар
саны: 11
|
Қатыспағандар:
0
|
Бөлім:2
|
Адамзаттық
құндылықтар және әлем мәдениеті
|
Осы сабақ арқылы
жүзеге асатын оқу мақсаттары:
|
Т/А
8.1.2.1-әлеуметтік-қоғамдық, мәдени-тарихи тақырыптарға байланысты
диалог, монолог, полилогтердегі (интерьвю, пікірталас) үзінді автор
қөзқарасы мен экспрессивті- эмоционалды сөздерлің рөлін
талдау:
Т/А 8. 1.4.1-мәтіндегі
көтерілген мәселені (тұрмыстық, әлеуметтік) талдай отырып, негізгі
ойды анықтау.
|
Сабақ
мақсаты:
|
Оқушылар: сөйлеу ағымындағы
интонацияның құрамдас бөліктері: әуен,әуез,,тембр,қарқын,кідірісті
сөйлеу мәнеріне сайжаза отырып, мәтіндермен жұмыс жасай
алады.
Жинақы мәтін
құрастырады.
|
Бағалау
критерийлері
|
Дәйексөз бен тірек сөздерді
анықтайды. Жанырлық және стильдік ерекшеліктеріне сай тілдік
құралдарды орынды қолданады.
Мақала тезис құрастырып
жазады.
|
Тілдік
мақсаттар
|
Әр халықтың сөйлеу
интонациясына сәйкес өзіне тән ішкі ерекшелігі бар. Олар; әуен,
әуез, тембр, қарқын, ұзақтылық, кідіріс
|
Дифференциация:
|
Кейбір оқушылар
құндылық туралы ақпаратты жинайды. Басқалары тақырып бойынша
пікірлеседі.
|
АКТ қолдану
дағдылары
|
Аудиотыңдалым материалын
қолданады, қажетті ақпаратты іздейді т.б.
|
Алдыңғы
білім
|
Интонация туралы
еске түсіреді, компоненттерді анықтайды.
|
Дифференциация
|
Оқушылардың
барлығы: жырдың мазмұнын
біледі.
Оқушылардың
көбісі:жырдың жанрлық
ерекшелігіне,сюжеттік желісіне талдау
жасайды.
Оқушылардың
кейбірі: эпилог пен прологты
анықтайды.
|
Жоспар
|
|
Сабақ
барысы
|
Жоспарланатын
уақыт
|
Жоспар бойынша орындалуы
тиіс іс-әрекеттер
|
Ресурс
|
Сабақтың
басы
|
Қызығушылықты
ояту
Психологиялық ахуал орнату.
«Ыстық алақан» тренингін
өткізу.
-
Тапсырма: Құндылық дегенді
қалай түсінесің?
Сен үшін не
құнды?
-
тапсырмалар: Құндылыұтарды
қалай бөлуге болады?
Мәдениетті неліктен «құндылық»
дейді?
Рухани құндылықты туралы не
білесің?
Материалдық құндылықтар деп
нені айтамыз?
Құндылықтар мәселесін басқа
қай пәнде қарастырылады.
|
|
Сабақтың
ортасы
|
«Миға шабуыл»
әдісі
1. Қорқыт туралы не
білесіңдер?
1. Мағынаны
тану.
3- тапсырма.Мәтінге
әдеби тілдік норма бойынша талдау жасайды. Бір біріне қоятын
сұрақтарын дайындайды.
Оқушылар болжа.м
жасалғаннан кейін, мәтіннің мазмұнымен танысу үшін мәтінді екі рет
тыңдайды және мәтіндегі тірек сөздер мен дәйексөздерді жазып
алады.
Оқушыларды
бағалау.
Оқулықтағы тілдік
бағдар ережесімен танысады.
Интонация- дауыс
ырғағы. Түрлі интонациямен айтылған әр сөйлем әртүрлі мағына
береді. «Интонация» термині
латынның «қатты
сөйлеу» деген сөзінен шыққан.
Интонация айтылған пікірлердің мағыналық және эмоциялық
айырмашылығын көрсетеді, сөйлеушінің көңіл күйін, олардың әңгіме
тақырыбына, бір біріне деген көзқарасын
білдіреді.
Интонация лексикалық
құрылым, синтаксистік қатар мен вразаның стильдік ерекшелігін
танытып, дыбыстық әрі негізгі әуенмен, дауыс пен ырғақтың, кідіріс
пен екпіннің өзгеруімен
танылады.
Тілдік бағдар бойынша
тапсырмалар орындайды.
4 тапсырма. Мәтінді
оқып, автордың ойын жалғастырады. Сұрақ
қояды.
5-
тапсырма.
6-
тапсырма.
7-
тапсырма.
|
8-сынып Қазақ әдебиеті
оқулығы
|
Сабақтың
соңы
|
Рефлексия «Бес саусақ»
әдісі арқылы жүзеге асады.
Үйге тапсырма беру. 8-
тапсырма.
|
|