Құндылықтар әлемі

Тақырып бойынша 11 материал табылды

Құндылықтар әлемі

Материал туралы қысқаша түсінік
Құндылық жөнінде айтылады.
Материалдың қысқаша нұсқасы


Сабақтың тақырыбы: Құндылықтар әлемі

Мұғалім: Медетова Э.Н

Күні : 02.10.2018

Сынып: 8

Қатысқан оқушылар саны: 11

Қатыспағандар: 0

Бөлім:2

Адамзаттық құндылықтар және әлем мәдениеті

Осы сабақ арқылы жүзеге асатын оқу мақсаттары:

Т/А 8.1.2.1-әлеуметтік-қоғамдық, мәдени-тарихи тақырыптарға байланысты диалог, монолог, полилогтердегі (интерьвю, пікірталас) үзінді автор қөзқарасы мен экспрессивті- эмоционалды сөздерлің рөлін талдау:

Т/А 8. 1.4.1-мәтіндегі көтерілген мәселені (тұрмыстық, әлеуметтік) талдай отырып, негізгі ойды анықтау.

Сабақ мақсаты:

Оқушылар: сөйлеу ағымындағы интонацияның құрамдас бөліктері: әуен,әуез,,тембр,қарқын,кідірісті сөйлеу мәнеріне сайжаза отырып, мәтіндермен жұмыс жасай алады.

Жинақы мәтін құрастырады.

Бағалау критерийлері

Дәйексөз бен тірек сөздерді анықтайды. Жанырлық және стильдік ерекшеліктеріне сай тілдік құралдарды орынды қолданады.

Мақала тезис құрастырып жазады.

Тілдік мақсаттар

Әр халықтың сөйлеу интонациясына сәйкес өзіне тән ішкі ерекшелігі бар. Олар; әуен, әуез, тембр, қарқын, ұзақтылық, кідіріс

Дифференциация:

Кейбір оқушылар құндылық туралы ақпаратты жинайды. Басқалары тақырып бойынша пікірлеседі.

АКТ қолдану дағдылары

Аудиотыңдалым материалын қолданады, қажетті ақпаратты іздейді т.б.

Алдыңғы білім

Интонация туралы еске түсіреді, компоненттерді анықтайды.

Дифференциация

Оқушылардың барлығы: жырдың мазмұнын біледі.

Оқушылардың көбісі:жырдың жанрлық ерекшелігіне,сюжеттік желісіне талдау жасайды.

Оқушылардың кейбірі: эпилог пен прологты анықтайды.

Жоспар


Сабақ барысы

Жоспарланатын уақыт

Жоспар бойынша орындалуы тиіс іс-әрекеттер


Ресурс


Сабақтың басы

Қызығушылықты ояту

Психологиялық ахуал орнату. «Ыстық алақан» тренингін өткізу.

  1. Тапсырма: Құндылық дегенді қалай түсінесің?

Сен үшін не құнды?

  1. тапсырмалар: Құндылыұтарды қалай бөлуге болады?

Мәдениетті неліктен «құндылық» дейді?

Рухани құндылықты туралы не білесің?

Материалдық құндылықтар деп нені айтамыз?

Құндылықтар мәселесін басқа қай пәнде қарастырылады.



Сабақтың ортасы

«Миға шабуыл» әдісі

1. Қорқыт туралы не білесіңдер?

1. Мағынаны тану.

3- тапсырма.Мәтінге әдеби тілдік норма бойынша талдау жасайды. Бір біріне қоятын сұрақтарын дайындайды.

  • Мәтінде қандай мәселе айтылды?

  • Құндылық туралы қандай пікірлер бар?

Оқушылар болжа.м жасалғаннан кейін, мәтіннің мазмұнымен танысу үшін мәтінді екі рет тыңдайды және мәтіндегі тірек сөздер мен дәйексөздерді жазып алады.

Оқушыларды бағалау.

Оқулықтағы тілдік бағдар ережесімен танысады.

Интонация- дауыс ырғағы. Түрлі интонациямен айтылған әр сөйлем әртүрлі мағына береді. «Интонация» термині латынның «қатты сөйлеу» деген сөзінен шыққан. Интонация айтылған пікірлердің мағыналық және эмоциялық айырмашылығын көрсетеді, сөйлеушінің көңіл күйін, олардың әңгіме тақырыбына, бір біріне деген көзқарасын білдіреді.

Интонация лексикалық құрылым, синтаксистік қатар мен вразаның стильдік ерекшелігін танытып, дыбыстық әрі негізгі әуенмен, дауыс пен ырғақтың, кідіріс пен екпіннің өзгеруімен танылады.

Тілдік бағдар бойынша тапсырмалар орындайды.

4 тапсырма. Мәтінді оқып, автордың ойын жалғастырады. Сұрақ қояды.

5- тапсырма.

6- тапсырма.

7- тапсырма.


8-сынып Қазақ әдебиеті оқулығы


















Сабақтың соңы


Рефлексия «Бес саусақ» әдісі арқылы жүзеге асады.

Үйге тапсырма беру. 8- тапсырма.























Бас бармақ – басты мәселе. Бүгін сабақта ең құнды мәселе қандай болды.

Балаң үйрек- бірлесу. Мен топта, жұпта қалай жұмыс жасадым.

Ортаң терек- ойлану. Мен бүгін қандай білім мен тәжірибе алдым?

Шылдыр шүмек- шынайылық. Сабақ маған үнады ма?

Кішкентай бөбек- көңіл күй ахуалы. Мен сабақта өэімді қалайша сезінедім?



ө











Жүктеу
bolisu
Бөлісу
ЖИ арқылы жасау
Файл форматы:
docx
22.11.2018
4115
Жүктеу
ЖИ арқылы жасау
Бұл материалды қолданушы жариялаған. Ustaz Tilegi ақпаратты жеткізуші ғана болып табылады. Жарияланған материалдың мазмұны мен авторлық құқық толықтай автордың жауапкершілігінде. Егер материал авторлық құқықты бұзады немесе сайттан алынуы тиіс деп есептесеңіз,
шағым қалдыра аласыз
Қазақстандағы ең үлкен материалдар базасынан іздеу
Сіз үшін 400 000 ұстаздардың еңбегі мен тәжірибесін біріктіріп, ең үлкен материалдар базасын жасадық. Төменде керек материалды іздеп, жүктеп алып сабағыңызға қолдана аласыз
Материал жариялап, аттестацияға 100% жарамды сертификатты тегін алыңыз!
Ustaz tilegi журналы министірліктің тізіміне енген. Qr коды мен тіркеу номері беріледі. Материал жариялаған соң сертификат тегін бірден беріледі.
Оқу-ағарту министірлігінің ресми жауабы
Сайтқа 5 материал жариялап, тегін АЛҒЫС ХАТ алыңыз!
Қазақстан Республикасының білім беру жүйесін дамытуға қосқан жеке үлесі үшін және де Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық материалыңызбен бөлісіп, белсенді болғаныңыз үшін алғыс білдіреміз!
Сайтқа 25 материал жариялап, тегін ҚҰРМЕТ ГРОМАТАСЫН алыңыз!
Тәуелсіз Қазақстанның білім беру жүйесін дамытуға және білім беру сапасын арттыру мақсатында Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жариялағаны үшін марапатталасыз!
Министірлікпен келісілген курстар тізімі