Материалдар / Құқықтық сауаттылық заман талабы Қауіпсіздік сабағы 10 минут № «ЦИФРЛЫҚ ДИЕТА» ЧЕЛЛЕНДЖІ: ГАДЖЕТТЕРДЕН ҚЫСҚА УАҚЫТҚА БАС ТАРТУ СІЗГЕ ҚАЛАЙ ӘСЕР ЕТЕДІ? 7 сынып

Құқықтық сауаттылық заман талабы Қауіпсіздік сабағы 10 минут № «ЦИФРЛЫҚ ДИЕТА» ЧЕЛЛЕНДЖІ: ГАДЖЕТТЕРДЕН ҚЫСҚА УАҚЫТҚА БАС ТАРТУ СІЗГЕ ҚАЛАЙ ӘСЕР ЕТЕДІ? 7 сынып

Материал туралы қысқаша түсінік
Құқықтық сауаттылық заман талабы Қауіпсіздік сабағы 10 минут № «ЦИФРЛЫҚ ДИЕТА» ЧЕЛЛЕНДЖІ: ГАДЖЕТТЕРДЕН ҚЫСҚА УАҚЫТҚА БАС ТАРТУ СІЗГЕ ҚАЛАЙ ӘСЕР ЕТЕДІ? 7 сынып
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады

сабақтың тақырыбы)

Бөлім:


Педагогтің Т.А.Ә. (болған жағдайда)



Күні:

02.12.2024

Сынып: 7 сынып

Қатысушылар саны:

Қатыспағандар саны:

Тәрбие тақырыбы

Құқықтық сауаттылық заман талабы

Құндылықты дарыту

Оқушыларға құқықтық білім беру, заңды сақтау мәдениетін қалыптастыру.

Өз құқықтары мен міндеттерін түсінуге және сақтауға үйрету.

Қоғамда болып жатқан құқық бұзушылықтардың алдын алу және оның зияны туралы түсіндіру.

Қауіпсіздік сабағы

«ЦИФРЛЫҚ ДИЕТА» ЧЕЛЛЕНДЖІ: ГАДЖЕТТЕРДЕН ҚЫСҚА УАҚЫТҚА БАС ТАРТУ СІЗГЕ ҚАЛАЙ ӘСЕР ЕТЕДІ?


Мақсаты

гаджеттерден бас тартудың оқушылардың денсаулығы мен әлауқатына әсерін зерттеу.



Сабақтың барысы:


Сабақтың кезені/ уақыт

Педагогтың әрекеті

Оқушының әрекеті

Бағалау

Ресурстар

Сабақтың басы

1. Ұйымдастыру кезеңі (5 минут):

Сәлемдесу, оқушылардың қатысуын тексеру.

Сағаттың мақсатын хабарлау.

Оқушыларды топқа бөлу.

2. Кіріспе сөз (10 минут):

Тәрбиеші құқық ұғымын түсіндіреді:
Құқық дегеніміз – мемлекеттің белгілеген немесе бекіткен міндетті нормалар жүйесі.

Қазақстан Республикасының Конституциясы туралы қысқаша ақпарат.

Балалар құқықтары туралы негізгі ережелер (БҰҰ Бала құқықтары туралы конвенциясы).


«Менің құқығым және міндетім» (топтық жұмыс)

Мақсаты: Оқушылар құқықтары мен міндеттері туралы білімдерін жүйелеу.
Тапсырма:

Оқушылар екі топқа бөлінеді. Бір топ балалардың құқықтарын (мысалы: білім алу құқығы, еңбекке құқық), ал екінші топ міндеттерін (мысалы: ата-ананы құрметтеу, ережелерді сақтау) қағазға жазады.

Әр топ өз жазғандарын таныстырады және талқылайды.




Сабақтың ортасы

Негізгі бөлім (20 минут):

а) Тақырыпты талқылау:

Құқықтық сауаттылық дегеніміз не?

Әр азаматтың қандай құқықтары мен міндеттері бар?

Құқық бұзушылықтың зардаптары қандай?

ә) Топтық жұмыс:
Топтарға келесі тапсырмалар беріледі:

Құқықтық жағдайды талдау (мысалы, мектептегі немесе тұрмыстағы жағдайлар).

«Менің құқығым және міндетім» деген тақырыпта постер дайындау.

Заңды сақтаудың маңыздылығы туралы сахналық қойылым дайындау.

б) Сұрақ-жауап:

Мұғалім құқыққа байланысты сұрақтар қояды, оқушылар жауап береді.
Мысалы:

Конституцияның қандай баптарын білесіз?

Балалардың қандай құқықтары бар?

Құқық бұзушылықтың алдын алу үшін не істеу керек?


«Сұрақ-жауап викторинасы»

Мақсаты: Құқықтық білімдерін бекіту.
Сұрақ үлгілері:

Қазақстан Республикасының Конституциясы қашан қабылданды? (1995 жылғы 30 тамыз)

Балалардың құқықтары туралы Конвенцияға Қазақстан қай жылы қосылды? (1994 жыл)

18 жасқа толмаған адам қандай санатқа жатады? (Бала)

Қазақстан Республикасының Мемлекеттік тілі қай тіл? (Қазақ тілі)




Сабақтың соңы

Қорытынды (10 минут):

Тәрбиеші оқушылардың жауаптары мен жұмыстарын қорытындылайды.

Құқықтық сауаттылықты күнделікті өмірде қолданудың маңыздылығын атап өтеді.

Оқушыларға құқықтарын сақтау және өзгенің құқықтарын құрметтеу туралы кеңестер береді.

5. Рефлексия (5 минут):

«Бүгінгі сабақтан не үйрендіңіздер?» деген сұраққа оқушылар өз пікірлерін айтады.

Әр оқушы сабақтағы өз іс-әрекетін бағалайды.


«Жағдаяттарды талдау»

Мақсаты: Оқушылардың сыни ойлауын дамыту және құқықтық шешім қабылдауға үйрету.
Тапсырма:
Әр топқа түрлі құқықтық жағдайлар беріледі, олар бұл жағдайды шешудің дұрыс жолын табуы тиіс.

Мысалы: Мектепте бір бала басқа баланың затын рұқсатсыз алды. Бұл жағдайды қалай шешу керек?

Бір оқушы сабаққа кешігіп келді, себебі жол ережесін бұзып велосипед айдаған.




Қауіпсіздік сабағы

«ЦИФРЛЫҚ ДИЕТА» ЧЕЛЛЕНДЖІ: ГАДЖЕТТЕРДЕН ҚЫСҚА УАҚЫТҚА БАС ТАРТУ СІЗГЕ ҚАЛАЙ ӘСЕР ЕТЕДІ?

Сабақтың мақсаты: гаджеттерден бас тартудың оқушылардың денсаулығы мен әлауқатына әсерін зерттеу.

Негізгі міндеттер:

  1. «Цифрлық диета» ұғымын түсіндіріңіз.

  2. Гаджеттерден уақытша бас тартудың ықтимал оң әсерлерін талқылаңыз.

  3. Бір күнге гаджеттерден бас тарту бойынша эксперимент жүргізіп, нәтижелерін талқылаңыз.

Сабақтың барысы

  1. Кіріспе (2 минутқа дейін): Бейнені қарау:

«Цифрлық диета» дегеніміз не және ол не үшін қажет? Біздің қазіргі әлемде цифрлық технологиялар өміріміздің жарқын бөлігіне айналды. Жаңа технологияларды ақылмен пайдалану маңызды.

«Цифрлық диета» – бұл цифрлық технологияларды қолданудың саналы тәсілі.

Цифрлық диета – бұл гаджеттер мен технологияларға тәуелділікті жеңу, тепе-теңдікті сақтау.

    • Сізге цифрлық диета қажет пе? Мұны қалай анықтауға болады?

    • Сөйлесу кезінде, маңызды әңгіме, телефонды алуға және қоңырауларды, SMS-ті тексеру.

    • Гаджеттер болмаған кезде барлығы бір-біріне уақыт бөледі.

    • Интернет болмаған кезде сіз поштаны тексере алмайсыз ба?

  1. Негізгі бөлім (6 минутқа дейін)

Гаджеттерден уақытша бас тартудың пайдалы жақтары:

    • гаджеттерден уақытша бас тарту белсенді өмір салтына ықпал етеді;

    • психикалық денсаулық жақсарады (стресс деңгейі төмендейді);

    • ұйқы сапасы жақсарады;

    • тұлғааралық қарым-қатынас орнатылды (достарыңызбен көбірек уақыт өткізуге болады);

    • өнімділік артып келеді;

    • шығармашылық дағдылар дамиды (кітап оқу, сурет салу, балама ретінде шығармашылық әрекеттер).

  1. Қорытынды (2 минутқа дейін)

Сабақты қорытындылау

Пайдалы сілтеме: https://youtu.be/jWklhxwlxmA?si=3s9JkNCOr7aJQIbk





































Жариялаған:
Алтынай
01 Желтоқсан 2024
87
Материал жариялап, аттестацияға 100% жарамды сертификатты тегін алыңыз!
Ustaz tilegi журналы министірліктің тізіміне енген. Qr коды мен тіркеу номері беріледі. Материал жариялаған соң сертификат тегін бірден беріледі.
Оқу-ағарту министірлігінің ресми жауабы
Сайтқа 5 материал жариялап, тегін АЛҒЫС ХАТ алыңыз!
Қазақстан Республикасының білім беру жүйесін дамытуға қосқан жеке үлесі үшін және де Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық материалыңызбен бөлісіп, белсенді болғаныңыз үшін алғыс білдіреміз!
Сайтқа 25 материал жариялап, тегін ҚҰРМЕТ ГРОМАТАСЫН алыңыз!
Тәуелсіз Қазақстанның білім беру жүйесін дамытуға және білім беру сапасын арттыру мақсатында Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жариялағаны үшін марапатталасыз!
Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!
Министірлікпен келісілген курстар тізімі