|
Бөлім: |
ЖАСАМПАЗДЫҚ ЖӘНЕ ЖАҢАШЫЛДЫҚ |
|
|
Педагогтің аты-жөні |
|
|
|
Күні: |
|
|
|
Сынып: |
Қатысушылар саны: |
Қатыспағандар саны: |
|
Сынып сағатының тақырыбы |
«Құқықтық тәртіп және әлеуметтік жауапкершілік» /« Қазақстанда кәмелетке толмағандардың құқықтарын қорғау» |
|
|
Құндылықтарды дарыту |
Жасампаздық және жаңашылдық |
|
|
Сынып сағатының мақсаты |
1. Құқықтық тәртіп ұғымын және оның қоғамдағы маңызын түсіндіру. 2. Әлеуметтік медиа контекстінде адалдық, әділдік және тәртіп қағидаларын талқылау. |
|
Сабақтың барысы
|
Сабақтың кезеңі/ уақыт |
Педагогтің әрекеті |
Оқушының әрекеті |
Бағалау |
Ресурстар |
|
Кіріспе 5мин |
Оқушылармен амандасып, тақырыппен таныстыру. Құқықтық тәртіп пен әлеуметтік медиа жауапкершілігінің маңыздылығын қысқаша түсіндіріңіз. Сабақтың мақсаттарын ашу, талқылау. |
Пікір алмасады.
|
Құндылықтарға байланысты кері байланыс беру. |
Тақта және маркерлер |
|
Негізгі бөлім 15мин 10мин |
Тақырыпқа кіріспе: Құқықтық тәртіп: Құқықтық тәртіптің не екенін анықтап, оның қоғамдағы бейбітшілік пен әділеттілікті сақтаудағы маңызын талқылаңыз. Әлеуметтік медиа жауапкершілігі: әлеуметтік медиа платформаларын пайдаланумен байланысты жауапкершіліктерді түсіндіріңіз, соның ішінде: 1. Басқалардың құқықтары мен жеке өміріне қол сұғылмаушылықты құрметтеу. 2. Желідегі теріс әрекеттердің салдарын түсіну. 3. Желідегі өзара әрекеттесудегі адалдық пен әділдіктің маңыздылығы.
Әлеуметтік желідегі жауапсыз мінез-құлықтың әсерін көрсету үшін нақты өмірден алынған мысалдарды немесе мысалдарды пайдаланыңыз
Топтық жұмыс: Оқушыларды шағын топтарға бөліп, әр топқа әлеуметтік медианы пайдалануға қатысты сценарийді тағайындаңыз (мысалы, киберқорқыту, жалған ақпаратпен бөлісу, құпиялылықты сақтау). Әр топтан сценарийді талқылауды және анықтауды сұраңыз: 1. Құқықтық салдары қандай?. 2. Этикалық ойлар құндылықтарға сәйкес келеді ма? (адалдық, әділдік). 3. Ықтимал шешімдер немесе қабылданатын әрекеттерді ұсыныңыз. Кері байланыс: Әрбір презентациядан кейін негізгі ойларды қорытындылаңыз және оларды құқықтық тәртіп пен әлеуметтік медиа жауапкершілігі ұғымдарымен байланыстырыңыз. Жеке жұмыс: Оқушылардан құқықтық тәртіп және әлеуметтік желілердегі жауапкершілік туралы білгендері туралы қысқаша рефлексия (3-5 сөйлем) жазуды сұраңыз. Оларды осы принциптерді өздерінің желідегі мінез-құлқында қалай қолдануға болатыны туралы ойлануға шақырыңыз. |
Оқушылар ақпаратпен танысады. Ой қозғайды, пікір алмасады Әр топ өз сценарийін және қорытындыларын сыныпқа ұсынады.
|
Құндылықтарға байланысты кері байланыс беру, бағалау.
Топтық талқылаулар мен презентацияларға қатысу. |
Презентацияға арналған проектор мен экран Негізгі ойлар мен жаттығулар жазылған үлестірмелі материалдар
|
|
Қорытынды 5мин |
Қорытынды және бағалау: Сабақта талқыланған негізгі ойларды қайталаңыз. Желіде жауапкершілік пен құрметті болу маңыздылығын атап өтіңіз. Оқушыларды әлеуметтік желідегі әрекеттері және олардың оң желілік қоғамдастыққа қалай үлес қоса алатыны туралы сыни тұрғыдан ойлауға шақырыңыз. |
|
Сабақ соңында жазылған рефлексия сапасы. |
|
|
10мин |
Қауіпсіздік сабағы Мақсаты: оқушылардың өз құқықтары мен міндеттері туралы түсініктерін тереңдету. Негізгіміндеттері: 1. Оқушыларды өз құқықтары мен міндеттері туралы заңнамамен таныстыру. 2. Әр оқушының құқығы мен міндеттері бұзылған жағдайда жедел қызметтер мен қолдау орталықтарына жүгіну қажеттігін түсіндіру. 3. Өз құқықтарын мен міндеттерін білу және оларды қорғауды оқушыларға үйрету. Қазақстан осы заңнамаға сәйкес 2002 жылғы 8 тамызда «Қазақстан Республикасындағы Бала құқықтары туралы» заңды қабылдады. Балалардың құқықтарын қорғау туралы ереже: - өмір сүру құқығы, аты-жөні, азаматтығы және т.б.; - әл-ауқатты отбасылық өмір құқығы; - баланың жеке басының еркін дамуын қамтамасыз ететін құқық; - денсаулық сақтау құқығы; - білім беру және мәдени даму құқығы; - төтенше жағдайларда баланы қорғау құқығы. Әңгіме Баланың құқығын бұзу деп нені айтуға болады? Кәмелетке толмағандардың құқықтары бұзылған жағдайда қайда жүгінуге болады? Рефлексия -Қажетті білімді толық меңгердің бе? -Қай дағдыларды қалыптастырдың? |
Ақпаратпен танысады. Пікір алмасады. Жауаптарымен бөліседі. Оқушылар кері байланыс пен рефлексия береді |
Талқылаулар мен презентациялар кезінде қатысуды бағалаңыз. |
Үлестірме материялдары Пайдалы сілтеме: https://youtu.be/JIwsVsEjArI?si=mnyX6siV55Utkvvt Стикер |
жүктеу мүмкіндігіне ие боласыз
Бұл материал сайт қолданушысы жариялаған. Материалдың ішінде жазылған барлық ақпаратқа жауапкершілікті жариялаған қолданушы жауап береді. Ұстаз тілегі тек ақпаратты таратуға қолдау көрсетеді. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзған болса немесе басқа да себептермен сайттан өшіру керек деп ойласаңыз осында жазыңыз
«Құқықтық тәртіп және әлеуметтік жауапкершілік» /« Қазақстанда кәмелетке толмағандардың құқықтарын қорғау»
«Құқықтық тәртіп және әлеуметтік жауапкершілік» /« Қазақстанда кәмелетке толмағандардың құқықтарын қорғау»
|
Бөлім: |
ЖАСАМПАЗДЫҚ ЖӘНЕ ЖАҢАШЫЛДЫҚ |
|
|
Педагогтің аты-жөні |
|
|
|
Күні: |
|
|
|
Сынып: |
Қатысушылар саны: |
Қатыспағандар саны: |
|
Сынып сағатының тақырыбы |
«Құқықтық тәртіп және әлеуметтік жауапкершілік» /« Қазақстанда кәмелетке толмағандардың құқықтарын қорғау» |
|
|
Құндылықтарды дарыту |
Жасампаздық және жаңашылдық |
|
|
Сынып сағатының мақсаты |
1. Құқықтық тәртіп ұғымын және оның қоғамдағы маңызын түсіндіру. 2. Әлеуметтік медиа контекстінде адалдық, әділдік және тәртіп қағидаларын талқылау. |
|
Сабақтың барысы
|
Сабақтың кезеңі/ уақыт |
Педагогтің әрекеті |
Оқушының әрекеті |
Бағалау |
Ресурстар |
|
Кіріспе 5мин |
Оқушылармен амандасып, тақырыппен таныстыру. Құқықтық тәртіп пен әлеуметтік медиа жауапкершілігінің маңыздылығын қысқаша түсіндіріңіз. Сабақтың мақсаттарын ашу, талқылау. |
Пікір алмасады.
|
Құндылықтарға байланысты кері байланыс беру. |
Тақта және маркерлер |
|
Негізгі бөлім 15мин 10мин |
Тақырыпқа кіріспе: Құқықтық тәртіп: Құқықтық тәртіптің не екенін анықтап, оның қоғамдағы бейбітшілік пен әділеттілікті сақтаудағы маңызын талқылаңыз. Әлеуметтік медиа жауапкершілігі: әлеуметтік медиа платформаларын пайдаланумен байланысты жауапкершіліктерді түсіндіріңіз, соның ішінде: 1. Басқалардың құқықтары мен жеке өміріне қол сұғылмаушылықты құрметтеу. 2. Желідегі теріс әрекеттердің салдарын түсіну. 3. Желідегі өзара әрекеттесудегі адалдық пен әділдіктің маңыздылығы.
Әлеуметтік желідегі жауапсыз мінез-құлықтың әсерін көрсету үшін нақты өмірден алынған мысалдарды немесе мысалдарды пайдаланыңыз
Топтық жұмыс: Оқушыларды шағын топтарға бөліп, әр топқа әлеуметтік медианы пайдалануға қатысты сценарийді тағайындаңыз (мысалы, киберқорқыту, жалған ақпаратпен бөлісу, құпиялылықты сақтау). Әр топтан сценарийді талқылауды және анықтауды сұраңыз: 1. Құқықтық салдары қандай?. 2. Этикалық ойлар құндылықтарға сәйкес келеді ма? (адалдық, әділдік). 3. Ықтимал шешімдер немесе қабылданатын әрекеттерді ұсыныңыз. Кері байланыс: Әрбір презентациядан кейін негізгі ойларды қорытындылаңыз және оларды құқықтық тәртіп пен әлеуметтік медиа жауапкершілігі ұғымдарымен байланыстырыңыз. Жеке жұмыс: Оқушылардан құқықтық тәртіп және әлеуметтік желілердегі жауапкершілік туралы білгендері туралы қысқаша рефлексия (3-5 сөйлем) жазуды сұраңыз. Оларды осы принциптерді өздерінің желідегі мінез-құлқында қалай қолдануға болатыны туралы ойлануға шақырыңыз. |
Оқушылар ақпаратпен танысады. Ой қозғайды, пікір алмасады Әр топ өз сценарийін және қорытындыларын сыныпқа ұсынады.
|
Құндылықтарға байланысты кері байланыс беру, бағалау.
Топтық талқылаулар мен презентацияларға қатысу. |
Презентацияға арналған проектор мен экран Негізгі ойлар мен жаттығулар жазылған үлестірмелі материалдар
|
|
Қорытынды 5мин |
Қорытынды және бағалау: Сабақта талқыланған негізгі ойларды қайталаңыз. Желіде жауапкершілік пен құрметті болу маңыздылығын атап өтіңіз. Оқушыларды әлеуметтік желідегі әрекеттері және олардың оң желілік қоғамдастыққа қалай үлес қоса алатыны туралы сыни тұрғыдан ойлауға шақырыңыз. |
|
Сабақ соңында жазылған рефлексия сапасы. |
|
|
10мин |
Қауіпсіздік сабағы Мақсаты: оқушылардың өз құқықтары мен міндеттері туралы түсініктерін тереңдету. Негізгіміндеттері: 1. Оқушыларды өз құқықтары мен міндеттері туралы заңнамамен таныстыру. 2. Әр оқушының құқығы мен міндеттері бұзылған жағдайда жедел қызметтер мен қолдау орталықтарына жүгіну қажеттігін түсіндіру. 3. Өз құқықтарын мен міндеттерін білу және оларды қорғауды оқушыларға үйрету. Қазақстан осы заңнамаға сәйкес 2002 жылғы 8 тамызда «Қазақстан Республикасындағы Бала құқықтары туралы» заңды қабылдады. Балалардың құқықтарын қорғау туралы ереже: - өмір сүру құқығы, аты-жөні, азаматтығы және т.б.; - әл-ауқатты отбасылық өмір құқығы; - баланың жеке басының еркін дамуын қамтамасыз ететін құқық; - денсаулық сақтау құқығы; - білім беру және мәдени даму құқығы; - төтенше жағдайларда баланы қорғау құқығы. Әңгіме Баланың құқығын бұзу деп нені айтуға болады? Кәмелетке толмағандардың құқықтары бұзылған жағдайда қайда жүгінуге болады? Рефлексия -Қажетті білімді толық меңгердің бе? -Қай дағдыларды қалыптастырдың? |
Ақпаратпен танысады. Пікір алмасады. Жауаптарымен бөліседі. Оқушылар кері байланыс пен рефлексия береді |
Талқылаулар мен презентациялар кезінде қатысуды бағалаңыз. |
Үлестірме материялдары Пайдалы сілтеме: https://youtu.be/JIwsVsEjArI?si=mnyX6siV55Utkvvt Стикер |
шағым қалдыра аласыз
















