|
Әдебиеттік оқу |
Уақыты: 05.03.2018.ж |
Кабинет: 1 |
Мұғалім: Жаңабаева.Г |
||
|
Сабақтың атауы |
Құралай |
||||
|
Сілтеме |
Әдебиет оқулығының әдістемесі |
||||
|
Жалпы мақсаттар |
Мәтін туралы шағын түсінік
беру. Жазушының шығармаларымен
таныстыру.Мәтіннің мазмұнын ашу, негізгі
кейіпкерді айқындата отырып, идеялық мазмұнын
түсіндіру. Ой қозғау, бір айналым сұхбат , топпен жұмыс, тіл дамыту, сұрақ-жауап әдісі. Оқулық , маркер, А-4 қағаз , кесте.т.б |
||||
|
Оқыту нәтижесі Әдісі Ресурстар |
|||||
|
Мұғалімнің іс-әрекеті |
Оқушының іс-әрекеті |
||||
|
Ынтымақтастық атмосферасы Топқа бөлу |
Біз қандаймыз,қандаймыз, Шұғылалы таңдаймыз. Күлімдеген күндейміз, Еш уайымды білмейміз Көктем айлары арқылы топтарға бөлу 1топ-«Наурыз», 2топ-«Сәуір», 3 топ-«Мамыр» |
бәріне сәттілік пен бестік баға тілеймін! Наурыз, сәуір, мамыр |
|||
|
Үй тапсырмасын сұрау |
«Бір айналым сұхбат » ойыны арқылы сұрау. 1.Өлеңнің авторы кім? 2.Ана қандай адам? 3.Аналарға қандай қамқорлық жасадың? 4.Өлеңнен қандай ой түйдің?. 5Өлеңнің түйінді идеясы неде? Ой қозғау. Қандай жануарларды білесің?Жануарларға қандай қамқорлық жасадың? Мына суреттегі қандай жануар? . |
||||
|
Қызығушылықты ояту |
|||||
|
Мағынаны тану Кестемен жұмыс Сергіту сәті Ой толғаныс Рефлексия |
1. Оқулықпен жұмыс. ( 3-топтың оқушыларына оқыту) Мәтінді бөлікке бөліп оқу.Бөліктерге ат қою. . Оқушылар өз ойларын ортаға салады.
3. Сөздік
жұмыс. Түртіп алу
жүйесі. І топ. 1 «Дархан даланың тілін ұқ, сырын сезінуге тырыс» деген атасының сөзін қалай түсінесің?
ІІІ топ . 1. Күн райы туралы халық болжамын түсіндір, тағы сен қандай болжам білесің? 1.Жабайы аңдарды асырау туралы басқа пікірді ізде. 2. Аспан денелерінің аттарын теріп жаз. 3. Мәтіндегі ақыл сөз.
Оқушылар бойларын сергітіп алады.
Қорыту Киікті сипаттап көрейікші. .
Не білдім? Не білгім келеді? |
||||
|
Үй тапсырмасы |
Мәтінді оқу, киіктің суретін салу. |
Күнделіктеріне жазады |
|||
|
|
|
|
|||
|
Бағалау |
Бағалау критериі |
Дескриптр Балл |
|||
|
|
|
|
|||
|
|
|
|
|||
|
|
|
|
|||
|
|
|
|
|||
|
|
|
|
|||
|
|
|
|
|||
|
|
|
|
|||
жүктеу мүмкіндігіне ие боласыз
Бұл материал сайт қолданушысы жариялаған. Материалдың ішінде жазылған барлық ақпаратқа жауапкершілікті жариялаған қолданушы жауап береді. Ұстаз тілегі тек ақпаратты таратуға қолдау көрсетеді. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзған болса немесе басқа да себептермен сайттан өшіру керек деп ойласаңыз осында жазыңыз
"Құралай" ашық сабақ 4 сынып
"Құралай" ашық сабақ 4 сынып
|
Әдебиеттік оқу |
Уақыты: 05.03.2018.ж |
Кабинет: 1 |
Мұғалім: Жаңабаева.Г |
||
|
Сабақтың атауы |
Құралай |
||||
|
Сілтеме |
Әдебиет оқулығының әдістемесі |
||||
|
Жалпы мақсаттар |
Мәтін туралы шағын түсінік
беру. Жазушының шығармаларымен
таныстыру.Мәтіннің мазмұнын ашу, негізгі
кейіпкерді айқындата отырып, идеялық мазмұнын
түсіндіру. Ой қозғау, бір айналым сұхбат , топпен жұмыс, тіл дамыту, сұрақ-жауап әдісі. Оқулық , маркер, А-4 қағаз , кесте.т.б |
||||
|
Оқыту нәтижесі Әдісі Ресурстар |
|||||
|
Мұғалімнің іс-әрекеті |
Оқушының іс-әрекеті |
||||
|
Ынтымақтастық атмосферасы Топқа бөлу |
Біз қандаймыз,қандаймыз, Шұғылалы таңдаймыз. Күлімдеген күндейміз, Еш уайымды білмейміз Көктем айлары арқылы топтарға бөлу 1топ-«Наурыз», 2топ-«Сәуір», 3 топ-«Мамыр» |
бәріне сәттілік пен бестік баға тілеймін! Наурыз, сәуір, мамыр |
|||
|
Үй тапсырмасын сұрау |
«Бір айналым сұхбат » ойыны арқылы сұрау. 1.Өлеңнің авторы кім? 2.Ана қандай адам? 3.Аналарға қандай қамқорлық жасадың? 4.Өлеңнен қандай ой түйдің?. 5Өлеңнің түйінді идеясы неде? Ой қозғау. Қандай жануарларды білесің?Жануарларға қандай қамқорлық жасадың? Мына суреттегі қандай жануар? . |
||||
|
Қызығушылықты ояту |
|||||
|
Мағынаны тану Кестемен жұмыс Сергіту сәті Ой толғаныс Рефлексия |
1. Оқулықпен жұмыс. ( 3-топтың оқушыларына оқыту) Мәтінді бөлікке бөліп оқу.Бөліктерге ат қою. . Оқушылар өз ойларын ортаға салады.
3. Сөздік
жұмыс. Түртіп алу
жүйесі. І топ. 1 «Дархан даланың тілін ұқ, сырын сезінуге тырыс» деген атасының сөзін қалай түсінесің?
ІІІ топ . 1. Күн райы туралы халық болжамын түсіндір, тағы сен қандай болжам білесің? 1.Жабайы аңдарды асырау туралы басқа пікірді ізде. 2. Аспан денелерінің аттарын теріп жаз. 3. Мәтіндегі ақыл сөз.
Оқушылар бойларын сергітіп алады.
Қорыту Киікті сипаттап көрейікші. .
Не білдім? Не білгім келеді? |
||||
|
Үй тапсырмасы |
Мәтінді оқу, киіктің суретін салу. |
Күнделіктеріне жазады |
|||
|
|
|
|
|||
|
Бағалау |
Бағалау критериі |
Дескриптр Балл |
|||
|
|
|
|
|||
|
|
|
|
|||
|
|
|
|
|||
|
|
|
|
|||
|
|
|
|
|||
|
|
|
|
|||
|
|
|
|
|||
шағым қалдыра аласыз














