|
Сабақтың тақырыбы: «Қыпшақ Сейітқұл» Шығарма тілінің көркемдігі. |
Мұғалімнің аты-жөні: Күні: |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
СЫНЫП: 5 |
Қатысқан оқушылар саны: |
Қатыспаған оқушылар саны: |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Сабақ негізделген оқу мақсаттары |
5А\И3 Шығармадағы тілдік бейнелеу, суреттеу құралдарының(теңеу, эпитет,ауыспалы мағынадағы сөздер,қайталау,өлең құрлысы ) мағынасын анықтау. |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Сабақ нәтижесі: |
Оқушылардың барлығы мынаны орындай алады: Оқулықта берілген және қосымша тапсырмаларды орындап, сұрақтарға жауап береді. Оқушылардың көбісі мынаны орындай алады: Топтық жұмысты бірлесе орындап, өз бетінше жұмыс жасайды. Оқушылардың кейбіреуі мынаны орындай алады: Шығармадағы тілдік бейнелеу, суреттеу құралдарының мағынасын анықтады.
|
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Бағалау критерийі |
Әдеби шығарманың жанрына қарай фабуласы мен сюжеттік дамуын сипаттап, маңызын түсіндіреді. Топтық тапсырмаларды орындай алады. Сабақ барысында тыңдаушының назарын өзіне аудара алады. |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Тілдік құзіреттілік |
Кетпен- арық қазуға,жер өңдеуге арналған құрал. |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Ресурстар |
Оқулық, суреттер, топқа бөлуге арналған кеспе қағаздар және әртүрлі заттар, топтық тапсырмалар, кері байланыс, стикер. |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Әдіс-тәсілдер |
Сұрақ-жауап, әңгімелеу, түсіндіру, ойын, көрнекілік. Рефлексия. |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Пәнаралық байланыс |
Қазақ тілі |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Алдыңғы оқу |
«Қыпшақ Сейітқұл» әңгімесі |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Сабақтың жоспары |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Жоспарланғануақыт |
Сабақ барысы : |
Бағалау түрлері |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
.Сабақтың басы 10 минут |
Ұйымдастыру кезеңі минут Топтарға бөлу. «Сиқырлы қорапша» Сиқырлы таяқшаларды таңдап, халық, бірлік, ынтымақ болып үш топқа бөлінеді. Үй тапсырмасын тексеру. «1 эфирде» әдісі арқылы оқушылардан үй тапсырмасы сұралады. |
1-топ: Халық 2-топ: Бірлік 3-топ: Ынтымақ 1 минут эфирде» әдісі |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Сабақтың ортасы 20 минут |
Мағынаны тану. Үш топқа тапсырмалар беріледі. Халық тобы Симантикалық карта
Бірлік тобы
Тест сұрақтары. 1.Cейітқұл көп жерлерді кезіп жүріп қай өзеннің бойына қоныс аударды? А) Үргеніш Ә)Қоқан Б) Қабырға 2.Қабырға өзенінің бойында ең бірінші халық қандай шаруашылық айналысты? А)балық аулау Ә)егін егу Б)сауда саттық 3.Сейітқұлдың елі бес – алты жылдың ішінде қанша үйге таяды? А)Үш жүз Ә)Алты жүз Б)Төрт жүз 4.Сейітқұлдың ағасы қандай іспен айналысты? А)Ұрлықпен Ә)Жақсылықпен Б)Егіншілікпен 5.Сейітқұлдың ағасын қай елдің жұртты қолға түседі? А)Қоңырат Ә)Бұхара Б)Қоқан Топтық тапсырма: Халық тобы. Автор ізімен талдау. 1.Кедейлердің тағдыры қалай суреттеледі? 2.Сейітқұл елі үшін қандай ой ойлады? Оған ерген халық қандай кәсіппен айналыса бастады? 3.Сейітқұлдың ағасының іс-әрекеті дұрыс па қалай ойлайсың? Бірлік тобы. Көркем туындыны образдар жүйесіне қарай талдау жолдары.
Ынтымақ тобы. Әдеби шығармаларды проблемалық талдау жолдары. 1. Әңгіменің сюжеттік желісі қалай суреттеледі? 2. Сейітқұлдың жайлы қоныс іздеуіне не себеп? 3. Сейітқұлдың ағасының бейнесінің негізінде жатқан мәселе туралы не айтар едің? Ағасының іс-әрекеті саналы әрекет пе қалай ойлайсыңдар? Ортақ тапсырма: Әңгіме мазмұнына байланысты өз пікірлеріңді топта талқылау.
|
«Сұрақ-жауап» әдісі
|
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Сабақтың соңы 10 минут |
Үйге тапсырма. Қайталау Кері байланыс. «Басбармақ» әдісі. |
«Басбармақ» әдісі
|
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
жүктеу мүмкіндігіне ие боласыз
Бұл материал сайт қолданушысы жариялаған. Материалдың ішінде жазылған барлық ақпаратқа жауапкершілікті жариялаған қолданушы жауап береді. Ұстаз тілегі тек ақпаратты таратуға қолдау көрсетеді. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзған болса немесе басқа да себептермен сайттан өшіру керек деп ойласаңыз осында жазыңыз
Қыпшақ Сейітқұл
Қыпшақ Сейітқұл
|
Сабақтың тақырыбы: «Қыпшақ Сейітқұл» Шығарма тілінің көркемдігі. |
Мұғалімнің аты-жөні: Күні: |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
СЫНЫП: 5 |
Қатысқан оқушылар саны: |
Қатыспаған оқушылар саны: |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Сабақ негізделген оқу мақсаттары |
5А\И3 Шығармадағы тілдік бейнелеу, суреттеу құралдарының(теңеу, эпитет,ауыспалы мағынадағы сөздер,қайталау,өлең құрлысы ) мағынасын анықтау. |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Сабақ нәтижесі: |
Оқушылардың барлығы мынаны орындай алады: Оқулықта берілген және қосымша тапсырмаларды орындап, сұрақтарға жауап береді. Оқушылардың көбісі мынаны орындай алады: Топтық жұмысты бірлесе орындап, өз бетінше жұмыс жасайды. Оқушылардың кейбіреуі мынаны орындай алады: Шығармадағы тілдік бейнелеу, суреттеу құралдарының мағынасын анықтады.
|
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Бағалау критерийі |
Әдеби шығарманың жанрына қарай фабуласы мен сюжеттік дамуын сипаттап, маңызын түсіндіреді. Топтық тапсырмаларды орындай алады. Сабақ барысында тыңдаушының назарын өзіне аудара алады. |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Тілдік құзіреттілік |
Кетпен- арық қазуға,жер өңдеуге арналған құрал. |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Ресурстар |
Оқулық, суреттер, топқа бөлуге арналған кеспе қағаздар және әртүрлі заттар, топтық тапсырмалар, кері байланыс, стикер. |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Әдіс-тәсілдер |
Сұрақ-жауап, әңгімелеу, түсіндіру, ойын, көрнекілік. Рефлексия. |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Пәнаралық байланыс |
Қазақ тілі |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Алдыңғы оқу |
«Қыпшақ Сейітқұл» әңгімесі |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Сабақтың жоспары |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Жоспарланғануақыт |
Сабақ барысы : |
Бағалау түрлері |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
.Сабақтың басы 10 минут |
Ұйымдастыру кезеңі минут Топтарға бөлу. «Сиқырлы қорапша» Сиқырлы таяқшаларды таңдап, халық, бірлік, ынтымақ болып үш топқа бөлінеді. Үй тапсырмасын тексеру. «1 эфирде» әдісі арқылы оқушылардан үй тапсырмасы сұралады. |
1-топ: Халық 2-топ: Бірлік 3-топ: Ынтымақ 1 минут эфирде» әдісі |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Сабақтың ортасы 20 минут |
Мағынаны тану. Үш топқа тапсырмалар беріледі. Халық тобы Симантикалық карта
Бірлік тобы
Тест сұрақтары. 1.Cейітқұл көп жерлерді кезіп жүріп қай өзеннің бойына қоныс аударды? А) Үргеніш Ә)Қоқан Б) Қабырға 2.Қабырға өзенінің бойында ең бірінші халық қандай шаруашылық айналысты? А)балық аулау Ә)егін егу Б)сауда саттық 3.Сейітқұлдың елі бес – алты жылдың ішінде қанша үйге таяды? А)Үш жүз Ә)Алты жүз Б)Төрт жүз 4.Сейітқұлдың ағасы қандай іспен айналысты? А)Ұрлықпен Ә)Жақсылықпен Б)Егіншілікпен 5.Сейітқұлдың ағасын қай елдің жұртты қолға түседі? А)Қоңырат Ә)Бұхара Б)Қоқан Топтық тапсырма: Халық тобы. Автор ізімен талдау. 1.Кедейлердің тағдыры қалай суреттеледі? 2.Сейітқұл елі үшін қандай ой ойлады? Оған ерген халық қандай кәсіппен айналыса бастады? 3.Сейітқұлдың ағасының іс-әрекеті дұрыс па қалай ойлайсың? Бірлік тобы. Көркем туындыны образдар жүйесіне қарай талдау жолдары.
Ынтымақ тобы. Әдеби шығармаларды проблемалық талдау жолдары. 1. Әңгіменің сюжеттік желісі қалай суреттеледі? 2. Сейітқұлдың жайлы қоныс іздеуіне не себеп? 3. Сейітқұлдың ағасының бейнесінің негізінде жатқан мәселе туралы не айтар едің? Ағасының іс-әрекеті саналы әрекет пе қалай ойлайсыңдар? Ортақ тапсырма: Әңгіме мазмұнына байланысты өз пікірлеріңді топта талқылау.
|
«Сұрақ-жауап» әдісі
|
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Сабақтың соңы 10 минут |
Үйге тапсырма. Қайталау Кері байланыс. «Басбармақ» әдісі. |
«Басбармақ» әдісі
|
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
шағым қалдыра аласыз













