Қыпшақ Сейітқұл

Тақырып бойынша 11 материал табылды

Қыпшақ Сейітқұл

Материал туралы қысқаша түсінік
мұғалімге көмек береді
Материалдың қысқаша нұсқасы

Сабақтың тақырыбы:

«Қыпшақ Сейітқұл» Шығарма тілінің көркемдігі.

Мұғалімнің аты-жөні:

Күні:

СЫНЫП: 5


Қатысқан оқушылар саны:


Қатыспаған оқушылар саны:

Сабақ негізделген оқу мақсаттары

5А\И3 Шығармадағы тілдік бейнелеу, суреттеу құралдарының(теңеу, эпитет,ауыспалы мағынадағы сөздер,қайталау,өлең құрлысы ) мағынасын анықтау.

Сабақ нәтижесі:


Оқушылардың барлығы мынаны орындай алады: Оқулықта берілген және қосымша тапсырмаларды орындап, сұрақтарға жауап береді.

Оқушылардың көбісі мынаны орындай алады: Топтық жұмысты бірлесе орындап, өз бетінше жұмыс жасайды.

Оқушылардың кейбіреуі мынаны орындай алады: Шығармадағы тілдік бейнелеу, суреттеу құралдарының мағынасын анықтады.


Бағалау критерийі

Әдеби шығарманың жанрына қарай фабуласы мен сюжеттік дамуын сипаттап, маңызын түсіндіреді. Топтық тапсырмаларды орындай алады.

Сабақ барысында тыңдаушының назарын өзіне аудара алады.

Тілдік құзіреттілік

Кетпен- арық қазуға,жер өңдеуге арналған құрал.

Ресурстар

Оқулық, суреттер, топқа бөлуге арналған кеспе қағаздар  және  әртүрлі  заттар, топтық тапсырмалар, кері байланыс, стикер.

Әдіс-тәсілдер

Сұрақ-жауап, әңгімелеу, түсіндіру, ойын, көрнекілік. Рефлексия.

Пәнаралық байланыс

Қазақ тілі

Алдыңғы оқу

«Қыпшақ Сейітқұл» әңгімесі

Сабақтың жоспары

Жоспарланғануақыт

Сабақ барысы :

Бағалау түрлері

.Сабақтың басы

10 минут

Ұйымдастыру кезеңі минут

Топтарға бөлу. «Сиқырлы қорапша»

Сиқырлы таяқшаларды таңдап, халық, бірлік, ынтымақ болып үш топқа бөлінеді.


Үй тапсырмасын тексеру.

«1 эфирде» әдісі арқылы оқушылардан үй тапсырмасы сұралады.

1-топ:

Халық

2-топ:

Бірлік

3-топ:

Ынтымақ


1 минут эфирде» әдісі


Сабақтың ортасы

20 минут








Мағынаны тану. Үш топқа тапсырмалар беріледі.

Халық тобы Симантикалық карта



Сейтқұл

ағасы

халық

Т.Сейдалин

«Бұл отыз үй кедейді қалайынша етсем байытып, халық қатарын қосамын?»


+




Аттаныс-жүріс жұрттың малын ұрлап бай боламын.



+



1830 жылдарда өтіпті-мыс.





+

Жарлы болып, бөтен кәсібі жоқ кісілер Төрғайжағасында дереу егінмен айналысқан.





+



Бірлік тобы




Дұрыс

Бұрыс

1

Сейтқұл жұрт ағасы болды



2

Сейтқұл күнде бидай,тары, арпа егеді



3

Сейтқұлдың жұрты бес-алты жылдың алты жүз үй болды.



4

Сейтқұл ағасы барымташы болды.



5

Сейтқұлдың жұрты жұрттан асқан бай болыпты.



Ынтымақ тобы

Тест сұрақтары.

1.Cейітқұл көп жерлерді кезіп жүріп қай өзеннің бойына қоныс аударды?

А) Үргеніш Ә)Қоқан Б) Қабырға

2.Қабырға өзенінің бойында ең бірінші халық қандай шаруашылық айналысты?

А)балық аулау Ә)егін егу Б)сауда саттық

3.Сейітқұлдың елі бес – алты жылдың ішінде қанша үйге таяды?

А)Үш жүз Ә)Алты жүз Б)Төрт жүз

4.Сейітқұлдың ағасы қандай іспен айналысты?

А)Ұрлықпен Ә)Жақсылықпен Б)Егіншілікпен

5.Сейітқұлдың ағасын қай елдің жұртты қолға түседі?

А)Қоңырат Ә)Бұхара Б)Қоқан

Топтық тапсырма:

Халық тобы. Автор ізімен талдау.

1.Кедейлердің тағдыры қалай суреттеледі?

2.Сейітқұл елі үшін қандай ой ойлады? Оған ерген халық қандай кәсіппен айналыса бастады?

3.Сейітқұлдың ағасының іс-әрекеті дұрыс па қалай ойлайсың?

Бірлік тобы. Көркем туындыны образдар жүйесіне қарай талдау жолдары.

Сейітқұл

Ағасы



Ынтымақ тобы. Әдеби шығармаларды проблемалық талдау жолдары.

1. Әңгіменің сюжеттік желісі қалай суреттеледі?

2. Сейітқұлдың жайлы қоныс іздеуіне не себеп?

3. Сейітқұлдың ағасының бейнесінің негізінде жатқан мәселе туралы не айтар едің? Ағасының іс-әрекеті саналы әрекет пе қалай ойлайсыңдар?

Ортақ тапсырма: Әңгіме мазмұнына байланысты өз пікірлеріңді топта талқылау.

Кейіпкер

Іс-әрекеті

Менің пікірім

Сейітқұл

Халықты егін егуге үйретті, еңбекке баулыды.


Сейітқұлдың ағасы

Барымта, ұрлық жасап бай болғысы келді.






«Сұрақ-жауап» әдісі



















































Сабақтың соңы

10 минут

Үйге тапсырма. Қайталау

Кері байланыс. «Басбармақ» әдісі.

«Басбармақ» әдісі







Жүктеу
bolisu
Бөлісу
ЖИ арқылы жасау
Файл форматы:
docx
13.12.2018
1789
Жүктеу
ЖИ арқылы жасау
Бұл материалды қолданушы жариялаған. Ustaz Tilegi ақпаратты жеткізуші ғана болып табылады. Жарияланған материалдың мазмұны мен авторлық құқық толықтай автордың жауапкершілігінде. Егер материал авторлық құқықты бұзады немесе сайттан алынуы тиіс деп есептесеңіз,
шағым қалдыра аласыз
Қазақстандағы ең үлкен материалдар базасынан іздеу
Сіз үшін 400 000 ұстаздардың еңбегі мен тәжірибесін біріктіріп, ең үлкен материалдар базасын жасадық. Төменде керек материалды іздеп, жүктеп алып сабағыңызға қолдана аласыз
Материал жариялап, аттестацияға 100% жарамды сертификатты тегін алыңыз!
Ustaz tilegi журналы министірліктің тізіміне енген. Qr коды мен тіркеу номері беріледі. Материал жариялаған соң сертификат тегін бірден беріледі.
Оқу-ағарту министірлігінің ресми жауабы
Сайтқа 5 материал жариялап, тегін АЛҒЫС ХАТ алыңыз!
Қазақстан Республикасының білім беру жүйесін дамытуға қосқан жеке үлесі үшін және де Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық материалыңызбен бөлісіп, белсенді болғаныңыз үшін алғыс білдіреміз!
Сайтқа 25 материал жариялап, тегін ҚҰРМЕТ ГРОМАТАСЫН алыңыз!
Тәуелсіз Қазақстанның білім беру жүйесін дамытуға және білім беру сапасын арттыру мақсатында Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жариялағаны үшін марапатталасыз!
Министірлікпен келісілген курстар тізімі