Материалдар / Қысқа мерзім жоспары 5.1.1.1 – Компьютер және оның құрылғыларымен танысу.
МИНИСТРЛІКПЕН КЕЛІСІЛГЕН КУРСҚА ҚАТЫСЫП, АТТЕСТАЦИЯҒА ЖАРАМДЫ СЕРТИФИКАТ АЛЫҢЫЗ!
Сертификат Аттестацияға 100% жарамды
ТОЛЫҚ АҚПАРАТ АЛУ

Қысқа мерзім жоспары 5.1.1.1 – Компьютер және оның құрылғыларымен танысу.

Материал туралы қысқаша түсінік
Барлық оқушылар: 1. Компьютер құрылғылары туралы білім алады. 2. Біліп үйренгендерін қолданып практикалық және теориялық түрде берілген тапсырмаларды орындай алады. Оқушылардың басым бөлігі: 1. Түсінеді, талдайды, қолданады; 2. Компьютер, оның негізгі және қосымша құрылығыларының атқаратын қызметін біледі. Кейбір оқушылар: Білімін жинақтайды, рефлексия жасайды; Жүйелік блоктың қызметімен және оның ішкі құрылысы туралы терең біледі.
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады. Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
21 Желтоқсан 2017
719
0 рет жүктелген
770 ₸
Бүгін алсаңыз
+39 бонус
беріледі
Бұл не?
Бүгін алсаңыз +39 бонус беріледі Бұл не?
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
logo

Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады

Ұзақ мерзімді жоспардың тарауы:

Компьютер және кауіпсіздік

Мектеп: №2

Күні:

Мұғалімнің аты-жөні:Муринова Айсулу Тайлекеновна

Сынып: 5

Қатысқандар:

Қатыспағандар:

Сабақтың тақырыбы

Компьютерде қандай маңызды құрылғылар бар?

Осы сабақта қол жеткізілетін оқу мақсаттары (оқу бағдарламасына сілтеме)

Білу,түсіну, талдау,жинақтау,қолдану,бағалау

Сабақтың мақсаты

5.1.1.1 – компьютер және оның құрылғыларымен танысу. Процессор мен қатты дискінің қызметін қарапайым деңгейде түсіндіру.

Бағалау критерийі

Барлық оқушылар:

  1. Компьютер құрылғылары туралы білім алады.

  2. Біліп үйренгендерін қолданып практикалық және теориялық түрде берілген тапсырмаларды орындай алады.

Оқушылардың басым бөлігі:

  1. Түсінеді, талдайды, қолданады;

  2. Компьютер, оның негізгі және қосымша құрылығыларының атқаратын қызметін біледі.

Кейбір оқушылар:

Білімін жинақтайды, рефлексия жасайды; Жүйелік блоктың қызметімен және оның ішкі құрылысы туралы терең біледі.

Тілдік мақсаттар


Компьютердің құрылғыларын сөз түрінде сипаттап айтады, жазады.

Құндылықтарға баулу




Қарым – қатынас жасау қабілеті;

Жауапкершілікке баулу.


Пәнаралық байланыс

Физика

Алдыңғы білім


Қауіпсіздік ережелерін біледі. Қауіпсіздік техникасы ережелерін бұзудың салдары туралы түсінеді.

Сабақ барысы

Сабақтың жоспарланған кезеңдері

Сабақтағы жоспарланған жаттығу түрлері


Ресурстар

Сабақтың басы


Ұйымдастыру



Үй тапсырмасын тексеру



«Сәлемдесу» тренингі. Оқушылар бір – бірімен амандасады.



«20 сұрақ» арқылы сұралады. Оқушылар ия – жоқ деген жауап береді.

Таратпа қағаздары арқылы 3 топқа бөлу.

Берілген суреттерге қарап жаңа тақырыпты анықтау.

















МDrawObject1 азмұнды сызбамен жұмыс.

Әр топқа берілген тақырып бойынша процессор мен қатты дискінің қызметі туралы мазмұнды сызба дайындайды және қорғайды.

Жаңа сабақты меңгеру мақсатында жаңа ұғымдармен, материалдармен таныстыру, слайдттар көрсету арқылы мәліметтер беру.



Таратпа қағаздар



Суреттер



Оқулық, слайд

Сабақтың ортасы




























Сергіту сәті

Тапсырмалар

1 (жұптық жұмыс)

1 . Құрылғылардың атауын жазыңыз.











2.Көрсетілген құрылғыларды қызметімен сәйкестендіріңіз.

Қызметі

Ақпаратты енгізу

Берілгендерді өңдеу

Үлкен көлемді ақпараттарды ұзақ

мерзімді сақтау

Ақпаратты шығару

Құрылғы атауы



Процессор



Қатты диск





Дескриптор Білім алушы

- құрылғылардың атауын жазады;

- процессордың және қатты дискінің қызметін көрсетеді.



Сергіту жаттығуын орындау

2 (топтық жұмыс)

1-топ «Білу»:

Компьютедің негізгі құрылғылары

2-топ «Түсіну»:

Компьютердің қосымша құрылғылары

3-топ «Талдау»:

Жүйелік блоктың құрлысы

«Жинақтау»

«Компьютер» сөзіне эссе жазу



Қолдану

Интернеттен «RapidTyping_Setup_5.1» пернетақтамен жаттығу жасауға араналған программаны жүктеңдер. (http://programrt.net\ сайтынан жүктеуге болады.)

Жұктелген программадағы тапсырмалар орындалады.

Баға беру

Сендер қалай ойлайсыңдар, компьютердің қосымша құрылғыларын қандай мақсатта қолданасыңдар?

Үлестірмелі материалдар

Сабақтың соңы





















Бағалау


Үй тапсырмасы

Сабақтың соңындағы оқушылардың рефлексиясы:

«Шабадан, еттартқыш, себет»





- барлығы алдыңғы сабақта қажет болады



- ақпаратпен жұмыс жасауды қажет етеді







  • қажет емес ақпаратты барлығын тастаймын







оқушыларды смайликтер арқылы бағаланады

тақырыпты оқу, мазмұндау




Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!