Сертификат алу үшін


Құрметті қолданушылар ұстаз тілегі ust.kz сайтында 09-11 желтоқсан күндері жөндеу жұмыстары жүреді. Сайтты толық 12-желтоқсан күні кейін кіріп қолдана аласыздар. Түсіністік танытып бізбен болғандарыңыз үшін рақмет!

қысқа мерзімді жоспар
Автор:
Бағыты: Жаңартылған бағдарлама Бөлімі: Сабақ жоспары Сыныбы: 1 сынып
Жарияланған уақыты: 2018-03-13





Материал туралы қысқаша түсінік

Пән: Сауат ашу Мектеп: «Бозанбай орта мектебі»КММ Ұзақ мерзімді жоспар бөлімі: Салт-дәстүр және ауыз әдебиеті Мұғалім аты-жөні: Алимбаева А. И. Күні: Сынып: 1 «А» Қатысқаны: Қатыспағаны: Сабақтың тақырыбы Ұлттық ойын туралы не білемін? Ээ дыбысы мен әрпі Осы сабақта қол жеткізілетін оқу мақсаттары (оқу бағдарламасына сілтеме): 1.1.9.1 сөздегі дыбыс түрлерін (дауысты, дауыссыз, жуан және жіңішке дауыстылар) ажырату және дұрыс дыбыстау 1.2.1.2 оқудың түрлерін (буындап оқу, жиі кездесетін сөздерді тұтас оқу, түсініп оқу) қолдану 1.2.5.1 мәтін иллюстрациясы бойынша сұрақтар қоя білу немесе оқығаны бойынша қойылған сұраққа жауап 1.2.9.1 әріпті тану, ажырату және оны дыбыспен сәйкестендіру 1.3.8.1 жазу жолын, жоларалық кеңістікті, жолдың жоғарғы және төменгі сызығын сақтап, әріп элементтерін каллиграфиялық талаптарға сай жазу. 1.3.11.1 сөйлемді бас әріппен бастап жазып, сөйлем соңына тиісті тыныс белгілерін қою


Пән:Сауат ашу
Мектеп:«Бозанбай орта мектебі»КММ
Ұзақ мерзімді жоспар бөлімі: Салт-дәстүр және ауыз әдебиеті
Мұғалім аты-жөні:Алимбаева А. И.
Күні:

Сынып: 1 «А»Қатысқаны:Қатыспағаны:
Сабақтың тақырыбыҰлттық ойын туралы не білемін? Ээ дыбысы мен әрпі
Осы сабақта қол жеткізілетін оқу мақсаттары (оқу бағдарламасына сілтеме):1.1.9.1 сөздегі дыбыс түрлерін (дауысты, дауыссыз, жуан және жіңішке дауыстылар) ажырату және дұрыс дыбыстау 1.2.1.2 оқудың түрлерін (буындап оқу, жиі кездесетін сөздерді тұтас оқу, түсініп оқу) қолдану1.2.5.1 мәтін иллюстрациясы бойынша сұрақтар қоя білу немесе оқығаны бойынша қойылған сұраққа жауап1.2.9.1 әріпті тану, ажырату және оны дыбыспен сәйкестендіру1.3.8.1 жазу жолын, жоларалық кеңістікті, жолдың жоғарғы және төменгі сызығын сақтап, әріп элементтерін каллиграфиялық талаптарға сай жазу.1.3.11.1 сөйлемді бас әріппен бастап жазып, сөйлем соңына тиісті тыныс белгілерін қою
Сабақ мақсаттарыБарлық оқушылар білуге тиісті:Әріпті тану, ажырату және оны дыбыспен сәйкестендіруді біледі. «Ээ» дыбысы мен әрпімен танысады


Оқушылардың көпшілігі:Сөздегі дыбыс түрлерін (жуан және жіңішке дауысты дыбыс) ажыратады және дұрыс дыбыстайды.


Кейбір оқушылар: Тақырыпқа байланысты сөздер,сызбалар,суреттер белгілерін қолдана отырып мәтін құрап жазады.
Тілдік мақсатыэкскаватор экспресс элеватор экипаж экран
Құндылықтары дарытуҰлттық ойын туралы білу және достыққа баулу
Пәнаралық байланыстарӨнер, дүниетану
Бастапқы білім Вв әрпі мен дыбысын біледі.
АКТ қолдану дағдыларыАудиожазба , таныстырылым
Сабақтың барысы:
СабақтыңжоспарланғанкезеңдеріЖоспарланған іс – әрекетРесурстар
Сабақтың басы:Шашы – алтын, көзі - от,Шыға ғой, Күн, тезірек.Шуақ берші, жылу бер,Маған оған, досыма,Тағы, тағы, тағы да!

Шаттық шебері

парақшалар
Сабақтың ортасы





















































Оқылым













Жарық сыйлап әр үйге,Электр – күш қуатым.Өзіңсіз мынау өмірде,Орындалмас мұқтажым(МК; Ж; Ө; Қ) Дыбыстарды ажырату, сөздерді буындап, дыбыстық талдау жасап, сюжетті сурет бойынша сөйлем құрай алу білігін бағалау«Э» дыбысы және әрпімен таныстыру. «Э» дауысты екенін, оның сөз басында келу үлгілерін көрсетіп, таңбасын үйрету. Экскаватор сөзіне дыбыстық талдау жасату- Э дыбысы қандай дыбыс?- Дауысты.- Бағандағы сөздерді, оқушыларға бір – бірден оқыту.Сөздердің мағынасын түсіндіру.- Электр – жарық көзі.Э дыбысы сөздің басында кездеседі.Экскаватор Экспресс ЭлеваторЭкипаж ЭкранОқу түрлерін қолдана алу білігін бағалау2. Оқулықта берілген сөздерді буындап, тұтастай оқу білігін бағалауды ұйымдастыру. Кестедегі сөздерді оқытуды жүзеге асыру. Сөздерді хормен, тізбектей, жеке оқытып, сөздік, буындық-дыбыстық талдау жұмыстарын жүргізу.(МК; Ө; Қ) Оқиғаның ретін сақтай отырып баяндау білігін бағалауОқулықтағы берілген Мерей мен Әлидің диалогін мәнерлеп оқу. Оқиғаның ретін сақтай отырып баяндату. Ұлттық ойындар туралы әңгіме жүргізу.Қосымша ақпарат. Мұғалімнің сыйы ретінде оқушыларға YouTube (https://www.youtube.com Әли мен Айя. Санамақ Видео) сайтынан санамақ ойыны туралы видео көрсету.Сыныпқа оқушылардың ата-анасын немесе ата-әжелерін шақыру. Олар оқушыларға өздерінің балалық шақта ойнаған ойындары туралы әңгіме айтып береді.-Балалар сендер естіген ойындар бұл күндері ойнала ма?Ол ойындардың бүгінгі ойындардан қандай айырмашылықтары бар?Қазақтың ұлттық ойындары бес түрге бөлінеді. Олар: аңға байланысты, малға байланысты, түрлі заттармен ойналатын, зеректікті, ептілікті және икемділікті қажет ететін, соңғы кезде қалыптасқан ойындар.1.Аңға байланысты ойындар:ақсерек-көксерек, аңшылар, аңшылар мен қояндар, кірпіше қарғу, қас-құлақ,2. Малға байланысты ойындар: соқыр-теке,3. Түрлі заттармен ойналатын ойындар: ағаш аяқ, аққала, ақсүйек,алты-бақан, арқан аттау, арқан тартпақ, арқан тартыс,Оқулық https://www. Google.kz картинкиОқулық











осы заттардың суреттерін көрсету









Оқулық http://www. Balalaralemi. kz https://www. Google.kz картинки

Оқулық https:// www. youtube. com Әли мен Айя Санамақ Видео







Түрлі тапсырмалар
Сергіту сәтіҚатты нөсер басылды (жаймен тырсылдатады)Күн жарқырай ашылды (қолдарымен күн жасайды)Көктен төмен әдемi кемпiрқосақ шашылды (жарты доға жасайды)Сергіту сәтіне арналған жинақ
ЖазылымДескрипторы: -«Ээ» әрпін бейнелейді; дыбысы бар сөздерді дәптерге жазады.Дәптерімізді ашайық,Қолға қалам алайық,Көлбеу қойып дәптерді,Әдемі етіп жазайық.Дәптермен жұмыс

Сабақтың соңыКері байланыс.

бағдаршам

Стикер, фломастер






Саралау – оқушыларға қалай көбірек қолдау көрсетуді жоспарлайсыз? Қабілеті жоғары оқушыларға қандай міндет қоюды жоспарлап отырсыз? Бағалау – оқушылардың материалды меңгеру деңгейін қалай тексеруді жоспарлайсыз?Денсаулық және қауіпсіздік техникасының сақталуы
Қолдау көрсету.Қабілеті жоғары оқушылар айтылған сөздер мен сөйлемдердің көпшілігін дұрыс қайталай алады, көптеген оқушылар сұрақтар құрастырды..

Оқушылар өздері жасаған бет-бейнелеріне қарап бір-біріне көңіл- күйлерін айтады. (қуанышты, көңілді, көңілсіз, ашулы)
Аудиожазба, таныстырылым Оқушыларды бір-біріне деген құрмет көрсетуіне тәрбиеленеді.
Сабақ бойынша рефлексия

Сабақ барысында оқушылардың айтқан пікірі мен үшін құнды. Оқушы мен мұғалім арасында тығыз қарым-қатынас орнаған сабағымда жақсы көңіл күй орын алғанына куә болдым. Сабаққа деген көзқарастарын сәлде болса өзгертіп, пәнге деген құштарлықтарын оята алдым деп есептеймін.
Жалпы баға Сабақтың жақсы өткен екі аспектісі (оқыту туралы да, оқу туралы да ойланыңыз)1. Барлық жоспарлаған әдіс-тәсілдерім іске асты деп айта аламын. Сабақты жақсартуға не ықпал ете алады (оқыту туралы да, оқу туралы да ойланыңыз)? 1: Кері байланыс жасауда 2: Оқушыға жан-жақты қабілетін ашуға мүмкіндік бердіСабақ барысында сынып туралы немесе жекелеген оқушылардың жетістік/қиындықтары туралы нені білдім, келесі сабақтарда неге көңіл бөлу қажет?Сабаққа дайындалған кезде психологиялық дайындықты, сергіту жаттығуын міндетті түрде өткізу және түрлендіріп тұру керек екендігіне көзім жетті. Осыны болашақта ескеріп, сабақтарымда пайдаланамын.


















Пән:Сауат ашу
Мектеп:«Бозанбай орта мектебі»КММ
Ұзақ мерзімді жоспар бөлімі: Салт-дәстүр және ауыз әдебиеті
Мұғалім аты-жөні:Алимбаева А. И.
Күні:

Сынып: 1 «А»Қатысқаны:Қатыспағаны:
Сабақтың тақырыбы Ұлттық ойын туралы не білемін? Ээ дыбысы мен әрпі (2 сағ.)
Осы сабақта қол жеткізілетін оқу мақсаттары (оқу бағдарламасына сілтеме):1.1.9.1 сөздегі дыбыс түрлерін (дауысты, дауыссыз, жуан және жіңішке дауыстылар) ажырату және дұрыс дыбыстау 1.2.1.2 оқудың түрлерін (буындап оқу, жиі кездесетін сөздерді тұтас оқу, түсініп оқу) қолдану1.2.5.1 мәтін иллюстрациясы бойынша сұрақтар қоя білу немесе оқығаны бойынша қойылған сұраққа жауап1.2.9.1 әріпті тану, ажырату және оны дыбыспен сәйкестендіру1.3.8.1 жазу жолын, жоларалық кеңістікті, жолдың жоғарғы және төменгі сызығын сақтап, әріп элементтерін каллиграфиялық талаптарға сай жазу.1.3.11.1 сөйлемді бас әріппен бастап жазып, сөйлем соңына тиісті тыныс белгілерін қою
Сабақ мақсаттарыБарлық оқушылар білуге тиісті:Әріпті тану, ажырату және оны дыбыспен сәйкестендіруді біледі. «Ээ» дыбысы мен әрпімен танысады


Оқушылардың көпшілігі:Сөздегі дыбыс түрлерін (жуан және жіңішке дауысты дыбыс) ажыратады және дұрыс дыбыстайды.


Кейбір оқушылар: Тақырыпқа байланысты сөздер,сызбалар,суреттер белгілерін қолдана отырып мәтін құрап жазады.
Тілдік мақсаты

Құндылықтары дарытуҰлттық ойын туралы білу және достыққа баулу
Пәнаралық байланыстарӨнер, дүниетану
Бастапқы білім Ээ әрпі мен дыбысын біледі.
АКТ қолдану дағдыларыАудиожазба , таныстырылым
Сабақтың барысы:
СабақтыңжоспарланғанкезеңдеріЖоспарланған іс – әрекетРесурстар
Сабақтың басы:Бала, бала, балапан Қане, қайсы, алақан.Саусақтарың әйбат, Былай-былай ойнат.– Балалар, бір-біріміздің қолымыздан ұстап, алақан арқылы жүректің жылуын сезініп үйренген қандай тамаша, қандай қуаныш!

Шаттық шебері

парақшалар
Сабақтың ортасы









































































Оқылым













«Ұшты-ұшты!» ойыны. Ойын бастаушы бала оған қатысушыларды жаңылыстыру үшін тез-тез ұшатын, ұшпайтын заттарды араластырып айтады. Шарт бойынша ойнаушылар ұшатын заттарға ғана қолын көтеруге тиісті. Олар ұшпайтын затқа қолын көтеріп қалса, айыбына өз өнерін көрсетеді (немесе сабақтың ерекшелігіне байланысты сұрақтарға жауап береді). Ойын бастаушы негізінен адамдарды былайша жаңылыстырады:— Ұшты, ұшты – қарға ұшты! (ұшады)— Ұшты, ұшты – балға ұшты! (ұшпайды)— Ұшты, ұшты – тырна ұшты! (ұшады)— Ұшты, ұшты – тырма ұшты! (ұшпайды)..

(М.К)Ұлттық ойындар: ақсерек-көксерек, ақшамшық алтыбақан, тақия тастау, ұшты-ұшты, т.б. Соңғы кезде қалыптасқан ойындар: әріп таңдау, нөмір, пароль, пошта, сымсыз телефон, сыңарын табу. Сондай-ақ қазақтың ұлттық ойындарының ішінде «қуырмаш» тәрізді жас сәбилерге арналған да ойындар бар.«Ұлттық ойын» бейнежазба көрсету(Т)Оқушылармен бірнеше ойын түрлерін ойнау «Ақшамшық» (немесе «Сақина салу»). Ерте заманнын келе жатқан дәстүрлі, әдемі ойын. Ережесі бойынша балалар дөңгелене отырады, алақандарын қабыстырып алға созады. Ойынды жүргізушінің алақанындағы сақинаны кімге салса да, өз еркі. Барлығына салып шығысымен: «Тұр, сақинам, тұр!» — деп дауыстайды. Сол сәт сақина тасталған бала «Сақина менде!» — деп атып тұруы тиіс. Оны көршілері ұстап қалса, жұрт алдында өнерін көрсетеді. (МК;Т;К) Өлең ұйқасымен жұмыс жасату. №1. Ұйқасын тап. Ол үшін «Электр қуатын кім пайдаланады?» сұрағына жауап болатын сөзді таңда.Жанып тұрған алмұрт,Пайдаланалы бар (құрт, жұрт, ұрт).№2 Оқылым.Мынау – балаларға арналған кітап. Ол «Менің алғашқы энциклопедиям» деп аталады.Дескриптор- Энциклопедиямен таныстыру. -Кейбір сұрақтардың жауабын дереккөздер арқылы табуына мүмкіндік жасалады. №3 Мұғалімнің сыйы ретінде эскимостар туралы оқып беру. Оқушылардың назарын мәтінге аудартып, диалогті жалғастыру.(МК;Ұ;Қ) Суреттегі сөздердің басқы әріптерінен сөзжұмбақтың шешуі шығады. Шешуі: экипаж. №4 Жасырынған сөз.

Экипаж







Қызықты тапсырмаСөздерге тиісті әріпті қоюэ, ю, я       …леватора, и, э       …ксковаторо, е, э        …лектр«Сөздерден сөйлем құра» тапсырмасы бойынша белгілі бір уақыт белгіленіп, сол уақыт ішінде сөздерден сөйлем құрауды «Кім жылдам?» ойыны арқылы ұйымдастыру
оқулықпен жұмыс







«Ұлттық ойын» бейнежазба



Мазмұнды сурет
Сергіту сәті«Қазақтың дәстүрлері-ай» әуенін тыңдату

ЖазылымДескрипторы: -«Ээ» әрпін бейнелейді;-э дыбысы бар сөздерді дәптерге жазады.-109 (б) 1-ж. дәптерге көшіріп жазадыДәптерімізді ашайық,Қолға қалам алайық,Көлбеу қойып дәптерді,Әдемі етіп жазайық.Дәптермен жұмыс

Сабақтың соңыКері байланыс.

бағдаршам

Стикер, фломастер






Саралау – оқушыларға қалай көбірек қолдау көрсетуді жоспарлайсыз? Қабілеті жоғары оқушыларға қандай міндет қоюды жоспарлап отырсыз? Бағалау – оқушылардың материалды меңгеру деңгейін қалай тексеруді жоспарлайсыз?Денсаулық және қауіпсіздік техникасының сақталуы
Қолдау көрсету.Қабілеті жоғары оқушылар айтылған сөздер мен сөйлемдердің көпшілігін дұрыс қайталай алады, көптеген оқушылар сұрақтар құрастырды..

Оқушылар өздері жасаған бет-бейнелеріне қарап бір-біріне көңіл- күйлерін айтады. (қуанышты, көңілді, көңілсіз, ашулы)
Аудиожазба, таныстырылым Оқушыларды бір-біріне деген құрмет көрсетуіне тәрбиеленеді.
Сабақ бойынша рефлексия

Сабақ барысында оқушылардың айтқан пікірі мен үшін құнды. Оқушы мен мұғалім арасында тығыз қарым-қатынас орнаған сабағымда жақсы көңіл күй орын алғанына куә болдым. Сабаққа деген көзқарастарын сәлде болса өзгертіп, пәнге деген құштарлықтарын оята алдым деп есептеймін.
Жалпы баға Сабақтың жақсы өткен екі аспектісі (оқыту туралы да, оқу туралы да ойланыңыз)1. Барлық жоспарлаған әдіс-тәсілдерім іске асты деп айта аламын. Сабақты жақсартуға не ықпал ете алады (оқыту туралы да, оқу туралы да ойланыңыз)? 1: Кері байланыс жасауда 2: Оқушыға жан-жақты қабілетін ашуға мүмкіндік бердіСабақ барысында сынып туралы немесе жекелеген оқушылардың жетістік/қиындықтары туралы нені білдім, келесі сабақтарда неге көңіл бөлу қажет?Сабаққа дайындалған кезде психологиялық дайындықты, сергіту жаттығуын міндетті түрде өткізу және түрлендіріп тұру керек екендігіне көзім жетті. Осыны болашақта ескеріп, сабақтарымда пайдаланамын.


















Пән:Сауат ашу
Мектеп:«Бозанбай орта мектебі»КММ
Ұзақ мерзімді жоспар бөлімі: Салт-дәстүр және ауыз әдебиеті
Мұғалім аты-жөні:Алимбаева А. И.
Күні:

Сынып: 1 «А»Қатысқаны:Қатыспағаны:
Сабақтың тақырыбы Ойын ережесі деген не? Цц дыбысы мен әрпі (2 сағ.)
Осы сабақта қол жеткізілетін оқу мақсаттары (оқу бағдарламасына сілтеме):1.1.9.1 сөздегі дыбыс түрлерін (дауысты, дауыссыз, жуан және жіңішке дауыстылар) ажырату және дұрыс дыбыстау 1.1.2.1 мұғалімнің көмегімен мәтінде кім (не) туралы айтылғанын анықтау1.1.3.1 мұғалімнің көмегімен оқиғаның ретін сақтай отырып баяндау1.2.1.2 оқудың түрлерін (буындап оқу, жиі кездесетін сөздерді тұтас оқу, түсініп оқу) қолдану1.2.5.1 мәтін иллюстрациясы бойынша сұрақтар қоя білу немесе оқығаны бойынша қойылған сұраққа жауап1.2.9.1 әріпті тану, ажырату және оны дыбыспен сәйкестендіру1.3.8.1 жазу жолын, жоларалық кеңістікті, жолдың жоғарғы және төменгі сызығын сақтап, әріп элементтерін каллиграфиялық талаптарға сай жазу.1.3.11.1 сөйлемді бас әріппен бастап жазып, сөйлем соңына тиісті тыныс белгілерін қою
Сабақ мақсаттарыБарлық оқушылар білуге тиісті:Әріпті тану, ажырату және оны дыбыспен сәйкестендіруді біледі. «Цц» дыбысы мен әрпімен танысады. Мәтін иллюстрациясы бойынша сұрақтар қоя біледі немесе сұраққа жауап береді. Сөздің буыннан тұратынын түсіндіе және сөздегі буын санын анықтайды.


Оқушылардың көпшілігі:Сөздегі дыбыс түрлерін ажыратады және дұрыс дыбыстайды. Тақырыпты түсініп, тыңдап, жетекші сұрақтар арқылы талқылайды.


Кейбір оқушылар: Жазу жолын, жоларалық кеңістікті, жолдың жоғарғы және төменгі сызығын сақтап, әріп элементтерін каллиграфиялық талаптарға сай жазады. Өз білімдерін жүйелі қолданады. Сөздерді оқиды, сұрақтың жауабын суреттің көмегімен болжай алады.
Тілдік мақсатыцирк, цемент, цех
Құндылықтары дарытуҰлттық ойын туралы білу және достыққа баулу
Пәнаралық байланыстарӨнер, дүниетану
Бастапқы білім Ээ әрпі мен дыбысын біледі.
АКТ қолдану дағдыларыАудиожазба , таныстырылым
Сабақтың барысы:
СабақтыңжоспарланғанкезеңдеріЖоспарланған іс – әрекетРесурстар
Сабақтың басы:Сайқымазақ кіреді. Балаларға ойын ұйымдастыру. Шаттық шеңберіне тұрып, көздерін жұмғызып, қолдарына түрлі түсті шар беру. Балалар сол шарды сипап, ұстау арқылы не екенін табады. Шарды тыныс алу жаттығуы арқылы үрлейді. Кімде қандай түс пайда болды сол түстер арқылы топқа бөлінеді. 1 топ -қызыл 2 топ- сары 3 топ -көк осы түстерді таңдап, шарды үрлеу арқылы топтарына бөлініп отырады.Шаттық шеберіТопқа бөлу (шар арқылы)Видоролик көрсету.
Сабақтың ортасы









































































Оқылым













«Кезбе тілші» әдісі арқылы сұрақ-жауап.- Әріпті не істейміз?- Дыбыстарды не істейміз?- Дыбыстан не құралады?- Буыннан не құралады?- Сөзден не құралады?- Сөйлем қалай жазылады? Дескриптор - Сұрақтарға жауап бере алады. Б) Ой қозғау. Өткен сабақта қандай дыбыс және әріппен танысқан едік? Дескриптор - «Э» әрпі бар сөздерді тауып жабыстыра алады.-«Э» дыбысы бар суреттерді тауып жабыстыра алады.-«Э», «Е» әріптері бар сөздерді тауып, тиісті бағанға жабыстыра алады.«Екі жақты күнделік» әдісі бойынша жұмыс жасау.«Э», «Е» әріптері бар сөздерді тауып, тиісті бағанға жабыстыру.

Бұл кім? сайқымазақСайқымазақ қайда өнер көрсетеді? ЦирктеЦиркте кімдердің, нелердің ойындарын көруге болады?Өзіңе қандай цирк ойыны ұнайды?- Ол жерде аңдардың ойынын көруге болады.- Онда сайқымазақ пен сиқыршылар өнер көрсетеді- Цирк сөзінде неше дыбыс бар?- Ол қандай дыбыстар?- Бірінші дыбыс қандай?- Дұрыс. Бүгінгі сабағымызда біз Ц дыбысымен және әрпімен танысамыз.Ц дыбысы орыс тілінен енген сөздерде кездеседі.- Ендеше бәріміз ц дыбысын хормен айтайықшы Ц-Ц- айнаға қарап айтып көрейікші? Қалай айтылады?Ц дыбысының артикуляциясын айту -Олай болса,Ц ц дыбысы дауыссыз дыбыс. Себебі ол қысқа айтылады. Қиын сөздердің мағынасын ашуЦирк- көтеріңкі көңіл-күй!Цех- қажеттерді жасап шығару орталығы.(кәмпит, нан т.б)Цемент-құрғақ,ұнтақ, тез қататын материалАвиация- ауаға ұшақарды ұшыру орталығыОфицер-әскери адам.—апельсин, лимон, мандарин, ананас – цитрустар—циркуль— геометриялық фигура сызатын құрал—цилиндр – геометриялық фигура.
  • Ц дыбысы сөздің басында ортасында келеді. Ц дыбысы қазақ тілінің төл сөздерінің құрамында кездеспейді. Ц дыбысы орыс тілінен енген сөздерде қолданылады.
  • Мәтінді оқу Іштен оқу, тізбектеп оқу, жұппен оқу Сұрақ? Бұл ойын қалай аталады? (Соқыртеке) Ойын ережесі дегеніміз не?



    «Сұрақ –жауап» әдісі -Бұл ойын қалай аталады? -Ойын ережесі деген не? Ойынға қандай ат қоюға болды? -Ол ойынның жүргізілу тәртібі ме?-Мағжан неге ойын ережесін бұзды? -Мағжан қандай бала? -Мағжанның іс-әрекеті дұрыс па? Дескриптор -Мәтін бойынша сұрақ құрастыра алады- Сұрақтарға жауап бере алады. І топ: Көп нүктенің орнына тиісті әріпті қой: (1 сағ)С – Ц… иыр ...иркуль ...андық ...ехІІ топ:Цемент сөзіне дыбыстық талдау жасаІІІ топ: Ц әрпі бар сөздерді қоршаСапар, циркуль, сабын, цемент (2сағ.)Сандардың ретіне сәйкес әріптерді жазып, сөз құра.5 1 8 6 3 2 7 10 4 9-Қандай ұлттық ойын атауы шықты? -Бұл ойынның ережесін білсең,топқа түсіндіріп көр. Топтық жұмыс 1-топ «Ханталапай» сөзіне дыбыстық талдау жасайды. Ханталапай 2-топ «Ханталапай» сөзіне сөйлем құрайды3-топ «Сөзден сөз шығару» әдісі бойынша  «Ханталапай» сөзінен сөздер шығарады. Дескриптор - «Ханталапай» сөзіне дыбыстық талдау жасай алады. «Ханталапай» сөзімен сөйлем құрай алады. «Ханталапай» сөзінен сөздер шығара алады. Шығармашылық тапсырма.1 топ «Сөз ойла, тез ойла» (берілген әріптерден сөздер ойлау, жазу.) тапсырма 2 топ «Адасқан буындар» (берілген буындардан сөздер құрау)рк ци, ранэк, тёрак, церткон, кульцир, 3 топ «Қай әріпті жоғалттым?» (көп нүктенің орнына тиісті әріптерді қою.) ав..ус, ... ирк, ...ех, эк... н ... емент, эф... р, кон... ерт, ... ктёр, . Білім алушы:------------------------------------------------------- Қалыптастырушы бағалауТапсырма Сурет пен сөзді сәйкестендір. Мына сөздерге дыбыстық талдау жаса. цех циркуль концерт цемент цирк Дескриптор:- сурет пен сөзді сәйкестендіреді -Сөздерге дыбыстық талдау жасайды.


















    Постермен жұмыс















    оқулықпен жұмыс









    Мазмұнды сурет
    Сергіту сәтіЦип-цип шөжелерімвидеоролик
    ЖазылымДескрипторы: -«Цц» әрпін бейнелейді;-ц дыбысы бар сөздерді дәптерге жазады.

    Дәптерімізді ашайық,Қолға қалам алайық,Көлбеу қойып дәптерді,Әдемі етіп жазайық.
    Дәптермен жұмыс

    Сабақтың соңыКері байланыс.

    бағдаршам

    Стикер, фломастер






    Саралау – оқушыларға қалай көбірек қолдау көрсетуді жоспарлайсыз? Қабілеті жоғары оқушыларға қандай міндет қоюды жоспарлап отырсыз? Бағалау – оқушылардың материалды меңгеру деңгейін қалай тексеруді жоспарлайсыз?Денсаулық және қауіпсіздік техникасының сақталуы
    Қолдау көрсету.Қабілеті жоғары оқушылар айтылған сөздер мен сөйлемдердің көпшілігін дұрыс қайталай алады, көптеген оқушылар сұрақтар құрастырды..

    Оқушылар өздері жасаған бет-бейнелеріне қарап бір-біріне көңіл- күйлерін айтады. (қуанышты, көңілді, көңілсіз, ашулы)
    Аудиожазба, таныстырылым Оқушыларды бір-біріне деген құрмет көрсетуіне тәрбиеленеді.
    Сабақ бойынша рефлексия

    Сабақ барысында оқушылардың айтқан пікірі мен үшін құнды. Оқушы мен мұғалім арасында тығыз қарым-қатынас орнаған сабағымда жақсы көңіл күй орын алғанына куә болдым. Сабаққа деген көзқарастарын сәлде болса өзгертіп, пәнге деген құштарлықтарын оята алдым деп есептеймін.
    Жалпы баға Сабақтың жақсы өткен екі аспектісі (оқыту туралы да, оқу туралы да ойланыңыз)1. Барлық жоспарлаған әдіс-тәсілдерім іске асты деп айта аламын. Сабақты жақсартуға не ықпал ете алады (оқыту туралы да, оқу туралы да ойланыңыз)? 1: Кері байланыс жасауда 2: Оқушыға жан-жақты қабілетін ашуға мүмкіндік бердіСабақ барысында сынып туралы немесе жекелеген оқушылардың жетістік/қиындықтары туралы нені білдім, келесі сабақтарда неге көңіл бөлу қажет?Сабаққа дайындалған кезде психологиялық дайындықты, сергіту жаттығуын міндетті түрде өткізу және түрлендіріп тұру керек екендігіне көзім жетті. Осыны болашақта ескеріп, сабақтарымда пайдаланамын.


















    Пән:Сауат ашу
    Мектеп:«Бозанбай орта мектебі»КММ
    Ұзақ мерзімді жоспар бөлімі: Салт-дәстүр және ауыз әдебиеті
    Мұғалім аты-жөні:Алимбаева А. И.
    Күні:

    Сынып: 1 «А»Қатысқаны:Қатыспағаны:
    Сабақтың тақырыбы Ойын ережесі деген не? Щщ дыбысы мен әрпі (2 сағ.)
    Осы сабақта қол жеткізілетін оқу мақсаттары (оқу бағдарламасына сілтеме):1.1.2.1 мұғалімнің көмегімен мәтінде кім (не) туралы айтылғанын анықтау1.1.3.1 мұғалімнің көмегімен оқиғаның ретін сақтай отырып баяндау1.1.9.1 сөздегі дыбыс түрлерін (дауысты, дауыссыз, жуан және жіңішке дауыстылар) ажырату және дұрыс дыбыстау 1.2.1.2 оқудың түрлерін (буындап оқу, жиі кездесетін сөздерді тұтас оқу, түсініп оқу) қолдану1.2.5.1 мәтін иллюстрациясы бойынша сұрақтар қоя білу немесе оқығаны бойынша қойылған сұраққа жауап1.2.9.1 әріпті тану, ажырату және оны дыбыспен сәйкестендіру1.2.9.2 дыбыстардың сөздегі қызметін түсіну (ь,ъ таңбалары, ф, в, ц, ч дыбыстары, ё, ю, я қосарлы дыбыстары) және дұрыс оқу1.3.8.1 жазу жолын, жоларалық кеңістікті, жолдың жоғарғы және төменгі сызығын сақтап, әріп элементтерін каллиграфиялық талаптарға сай жазу.1.3.11.1 сөйлемді бас әріппен бастап жазып, сөйлем соңына тиісті тыныс белгілерін қою
    Сабақ мақсаттарыБарлық оқушылар білуге тиісті:Әріпті тану, ажырату және оны дыбыспен сәйкестендіруді біледі. «Щщ» дыбысы мен әрпімен танысады. Мәтін иллюстрациясы бойынша сұрақтар қоя біледі немесе сұраққа жауап береді. Сөздің буыннан тұратынын түсіндіе және сөздегі буын санын анықтайды.


    Оқушылардың көпшілігі:Сөздегі дыбыс түрлерін ажыратады және дұрыс дыбыстайды. Тақырыпты түсініп, тыңдап, жетекші сұрақтар арқылы талқылайды.


    Кейбір оқушылар: Жазу жолын, жоларалық кеңістікті, жолдың жоғарғы және төменгі сызығын сақтап, әріп элементтерін каллиграфиялық талаптарға сай жазады. Өз білімдерін жүйелі қолданады. Сөздерді оқиды, сұрақтың жауабын суреттің көмегімен болжай алады.
    Тілдік мақсатыщёт ка а щы тұ щы борщ плащ
    Құндылықтары дарытуҰлттық ойын туралы білу және достыққа баулу
    Пәнаралық байланыстарӨнер, дүниетану
    Бастапқы білім Цц әрпі мен дыбысын біледі.
    АКТ қолдану дағдыларыАудиожазба , таныстырылым
    Сабақтың барысы:
    СабақтыңжоспарланғанкезеңдеріЖоспарланған іс – әрекетРесурстар
    Сабақтың басы:Жарқырап күн де ашыладыАйналаға нұр шашылады.Қайырлы күн! Біз көңілді баламыз!Қайырлы күн! Сәлемдесіп аламыз!– Балалар, бір-біріміздің қолымыздан ұстап, алақан арқылы жүректің жылуын сезініп үйренген қандай тамаша, қандай қуаныш!Щётка тұрлеріне қарай топқа бөлу:1-топ: «Киім щёткасы»2-топ: «Тіс щёткасы»3-топ: «Шаң щёткасы»Өткенді қайталау «Қар кесегі» ойыны. Қар кесегі қағаз па-рақтарындағы қайталауға арналған сұрақтарға жауап беруШаттық шеберіТопқа бөлу Щётка түрлері-нің суреттері.
    Сабақтың ортасы





    Оқылым
    №1 Балқаш көлі туралы бейнебаяннан көру. Балқаш көлі – Қазақстанның оңтүстік – шығысында орна-ласқан. Каспий, Арал теңіздерінен кейін аумағы бойынша үшінші орында. Батыс бөлігінің суы тұщы, ал шығыс бөлігінің суы ащы болады. Балқаш көлі – Алматы, Қарағанды, Жамбыл және Шығыс Қазақстан облыстарын қамтиды. Бетпақдала жерімен шектеседі.Мен не үшін Балқаш көлін айтып бердім. Осы бүгінгі Щ дыбысына қатысы бар ма, жоқ әлде қатысы жоқ па? Бұл мәтінде «щ» дыбысы бар мағыналары қарама-қарсы сөздер бар. (Ащы-тұщы).3 топқа тапсырма беру: Сөздерге дыбыстық талдау жасау1-топ: Щётка2-топ: Ащы3-топ: Тұщы№3 Кел,ойнайық.







    Оқулық, дәптерлер.

    Сергіту сәті«Үйін тап» ойыны: дауысты , дауыссыз дыбыстарды орындарына орналастыру. Сергіту сәтіне арналған жинақ
    ЖазылымДескрипторы: -«Щщ» әрпін бейнелейді; дыбысы бар сөздерді дәптерге жазады.(4 элементтен тұрады.(3 ілмек,1 ілгек) Щ-негізгі және жоғарғы қосымша жолға жазылады. щ- негізгі жолға жазылады.)Дәптерімізді ашайық,Қолға қалам алайық,Көлбеу қойып дәптерді,Әдемі етіп жазайық.Дәптермен жұмыс

    Сабақтың соңыКеменің суреттері






    Саралау – оқушыларға қалай көбірек қолдау көрсетуді жоспарлайсыз? Қабілеті жоғары оқушыларға қандай міндет қоюды жоспарлап отырсыз? Бағалау – оқушылардың материалды меңгеру деңгейін қалай тексеруді жоспарлайсыз?Денсаулық және қауіпсіздік техникасының сақталуы
    Қолдау көрсету.Қабілеті жоғары оқушылар айтылған сөздер мен сөйлемдердің көпшілігін дұрыс қайталай алады, көптеген оқушылар сұрақтар құрастырды..

    Оқушылар өздері жасаған бет-бейнелеріне қарап бір-біріне көңіл- күйлерін айтады. (қуанышты, көңілді, көңілсіз, ашулы)
    Аудиожазба, таныстырылым Оқушыларды бір-біріне деген құрмет көрсетуіне тәрбиеленеді.
    Сабақ бойынша рефлексия

    Сабақ барысында оқушылардың айтқан пікірі мен үшін құнды. Оқушы мен мұғалім арасында тығыз қарым-қатынас орнаған сабағымда жақсы көңіл күй орын алғанына куә болдым. Сабаққа деген көзқарастарын сәлде болса өзгертіп, пәнге деген құштарлықтарын оята алдым деп есептеймін.
    Жалпы баға Сабақтың жақсы өткен екі аспектісі (оқыту туралы да, оқу туралы да ойланыңыз)1. Барлық жоспарлаған әдіс-тәсілдерім іске асты деп айта аламын. Сабақты жақсартуға не ықпал ете алады (оқыту туралы да, оқу туралы да ойланыңыз)? 1: Кері байланыс жасауда 2: Оқушыға жан-жақты қабілетін ашуға мүмкіндік бердіСабақ барысында сынып туралы немесе жекелеген оқушылардың жетістік/қиындықтары туралы нені білдім, келесі сабақтарда неге көңіл бөлу қажет?Сабаққа дайындалған кезде психологиялық дайындықты, сергіту жаттығуын міндетті түрде өткізу және түрлендіріп тұру керек екендігіне көзім жетті. Осыны болашақта ескеріп, сабақтарымда пайдаланамын.


    Материалды сайттан тегін жүктеу
    Жүктеу

    Материал ұнаса парақшаңызға сақтап қойыңыз!



    Өз пікіріңізді қалдыру үшін тіркелу қажет.