Қысқа мерзімді сабақ жоспары
|
Пән: Математика |
Мектеп: ШҚ ББ ЕҚББ арналған №1 арнайы мектеп-интернаты |
|||||||||||||||||||||
|
Күні: |
Мұғалім: |
|||||||||||||||||||||
|
Сыныбы: |
Қатысқан оқушылар саны: |
Қатыспаған оқушылар саны: |
||||||||||||||||||||
|
Сабақтың тақырыбы: |
10, 100, 1000 сандарын көбейту және бөлу |
|||||||||||||||||||||
|
Оқу бағдарламасына сәйкес оқу мақсаты: |
4.1.2.3 көптаңбалы сандармен есептеулер жүргізгенде қосу және көбейтудің қасиеттерін қолдану |
|||||||||||||||||||||
|
Сабақ мақсаттары:
|
Барлық оқушылар: Дөңгелек сандарды оқиды; 10, 100-ге көбейтеді, бөледі; Көптеген оқушылар: Сандарды салыстыра алады; Кейбір оқушылар: 1 000, 1 000 000-ға көбейтеді, бөледі. |
|||||||||||||||||||||
|
Тілдік мақсат:
|
Пәнге тән лексика мен терминология: Он, жүз, мың, нөл, миллион, көбейту, бөлу; Диалогпен жазу үшін пайдалы сөздер мен тіркестер: 10-ға көбейту үшін ...; 100-ге көбейту үшін ...; 1000-ға көбейту үшін ... |
|||||||||||||||||||||
|
Құндылықтарға баулу: |
"Мәңгілік ел" идеясы негізінде жалпыға бірдей еңбек қоғамы құндылығы арқылы оқушыларды еңбек және шығармашылыққа, ынтымақтастыққа, өмір бойы білім алуға тәрбиелеу |
|||||||||||||||||||||
|
Пәнаралық байланыс: |
Қазақ тілі |
|||||||||||||||||||||
|
Алдыңғы оқу: |
10, 100, 1000 сандарына көбейту және бөлу |
|||||||||||||||||||||
|
Сабақтың барысы
|
||||||||||||||||||||||
|
Сабақтың жоспарланған кезеңдері |
Сабақтағы жоспарланған іс-әрекет |
Ресурстар |
||||||||||||||||||||
|
Сабақтың басы
|
І. Ұйымдастыру кезеңі: 1) Шаттық шеңберін құрамыз. «Жылулық лебізі» Балалар бір-бірінің қолдарынан ұстап, дөңгелене тұрып, бір-біріне жылы лебіздерін білдіреді. (..., сен әдемісің; ..., сен ақылдысың; ...) 2) Үй тапсырмасын тексеру. Дәптерлерінен үй тапсырмасын тексеру. 3) Ауызша жұмыс. (... *10; ... *100; ...*1000) 4) Жұптық жұмыс.
Салыстырыңдар: |
Кеспе қағаздар Үлестірме қима қағаздар |
||||||||||||||||||||
|
Сабақтың ортасы |
1) Қызығушылықты ояту а) Кез келген санды 10, 100, 1000 сандарына көбейту үшін не істеу керек? ә) Санды 10, 100, 1000 сандарына бөлу үшін не істеу керек? ҚБ: «Бес бaрмaқ» әдiсi 2) Оқулықпен жұмыс. №3, 90-бет. Есепте: 9 ∙ 8000 = 32 000 : 4 = 45 000 : 50 = 7 ∙ 90 000 = ҚБ: «Бағдаршам» әдiсi 3) Сергіту сәті Ал балалар, тұрайық, Алақанды ұрайық. Оңға қарай бұрылып, Солға қарай бұрылып, Бір отырып, бір тұрып, Бой сергітіп алайық. 4) «Жасырын сөзді тап!» ойыны - Берілген есептерді шешіп, жасырын сөзді табыңдар. 580 øø:1 øø=580 (А) 2 øøø:1øøø=2 (Ы) 5 øø:1øø=5 (Й) 24 øø:1 øø=24 (Ж) 731 ø:1ø=731 (Р) 80 ø:1ø=80 (С) 92øø:1 ø=920 (Ң) 35øø:1 øø=35 (!)
ҚБ: «Стикер» әдiсi |
О
|
||||||||||||||||||||
|
Сабақтың соңы
|
Үйге тапсырма: №5, 90-бет Рефлексия:
М
Мен кейбір нәрселерді түсінбей қалдым.
Көмектесіңдер, мен ештеңе түсінбедім.
|
|
||||||||||||||||||||
жүктеу мүмкіндігіне ие боласыз
Бұл материал сайт қолданушысы жариялаған. Материалдың ішінде жазылған барлық ақпаратқа жауапкершілікті жариялаған қолданушы жауап береді. Ұстаз тілегі тек ақпаратты таратуға қолдау көрсетеді. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзған болса немесе басқа да себептермен сайттан өшіру керек деп ойласаңыз осында жазыңыз
Қысқа мерзімді жоспар: "10, 100, 1000 сандарын көбейту және бөлу". 4-сынып
Қысқа мерзімді жоспар: "10, 100, 1000 сандарын көбейту және бөлу". 4-сынып
Қысқа мерзімді сабақ жоспары
|
Пән: Математика |
Мектеп: ШҚ ББ ЕҚББ арналған №1 арнайы мектеп-интернаты |
|||||||||||||||||||||
|
Күні: |
Мұғалім: |
|||||||||||||||||||||
|
Сыныбы: |
Қатысқан оқушылар саны: |
Қатыспаған оқушылар саны: |
||||||||||||||||||||
|
Сабақтың тақырыбы: |
10, 100, 1000 сандарын көбейту және бөлу |
|||||||||||||||||||||
|
Оқу бағдарламасына сәйкес оқу мақсаты: |
4.1.2.3 көптаңбалы сандармен есептеулер жүргізгенде қосу және көбейтудің қасиеттерін қолдану |
|||||||||||||||||||||
|
Сабақ мақсаттары:
|
Барлық оқушылар: Дөңгелек сандарды оқиды; 10, 100-ге көбейтеді, бөледі; Көптеген оқушылар: Сандарды салыстыра алады; Кейбір оқушылар: 1 000, 1 000 000-ға көбейтеді, бөледі. |
|||||||||||||||||||||
|
Тілдік мақсат:
|
Пәнге тән лексика мен терминология: Он, жүз, мың, нөл, миллион, көбейту, бөлу; Диалогпен жазу үшін пайдалы сөздер мен тіркестер: 10-ға көбейту үшін ...; 100-ге көбейту үшін ...; 1000-ға көбейту үшін ... |
|||||||||||||||||||||
|
Құндылықтарға баулу: |
"Мәңгілік ел" идеясы негізінде жалпыға бірдей еңбек қоғамы құндылығы арқылы оқушыларды еңбек және шығармашылыққа, ынтымақтастыққа, өмір бойы білім алуға тәрбиелеу |
|||||||||||||||||||||
|
Пәнаралық байланыс: |
Қазақ тілі |
|||||||||||||||||||||
|
Алдыңғы оқу: |
10, 100, 1000 сандарына көбейту және бөлу |
|||||||||||||||||||||
|
Сабақтың барысы
|
||||||||||||||||||||||
|
Сабақтың жоспарланған кезеңдері |
Сабақтағы жоспарланған іс-әрекет |
Ресурстар |
||||||||||||||||||||
|
Сабақтың басы
|
І. Ұйымдастыру кезеңі: 1) Шаттық шеңберін құрамыз. «Жылулық лебізі» Балалар бір-бірінің қолдарынан ұстап, дөңгелене тұрып, бір-біріне жылы лебіздерін білдіреді. (..., сен әдемісің; ..., сен ақылдысың; ...) 2) Үй тапсырмасын тексеру. Дәптерлерінен үй тапсырмасын тексеру. 3) Ауызша жұмыс. (... *10; ... *100; ...*1000) 4) Жұптық жұмыс.
Салыстырыңдар: |
Кеспе қағаздар Үлестірме қима қағаздар |
||||||||||||||||||||
|
Сабақтың ортасы |
1) Қызығушылықты ояту а) Кез келген санды 10, 100, 1000 сандарына көбейту үшін не істеу керек? ә) Санды 10, 100, 1000 сандарына бөлу үшін не істеу керек? ҚБ: «Бес бaрмaқ» әдiсi 2) Оқулықпен жұмыс. №3, 90-бет. Есепте: 9 ∙ 8000 = 32 000 : 4 = 45 000 : 50 = 7 ∙ 90 000 = ҚБ: «Бағдаршам» әдiсi 3) Сергіту сәті Ал балалар, тұрайық, Алақанды ұрайық. Оңға қарай бұрылып, Солға қарай бұрылып, Бір отырып, бір тұрып, Бой сергітіп алайық. 4) «Жасырын сөзді тап!» ойыны - Берілген есептерді шешіп, жасырын сөзді табыңдар. 580 øø:1 øø=580 (А) 2 øøø:1øøø=2 (Ы) 5 øø:1øø=5 (Й) 24 øø:1 øø=24 (Ж) 731 ø:1ø=731 (Р) 80 ø:1ø=80 (С) 92øø:1 ø=920 (Ң) 35øø:1 øø=35 (!)
ҚБ: «Стикер» әдiсi |
О
|
||||||||||||||||||||
|
Сабақтың соңы
|
Үйге тапсырма: №5, 90-бет Рефлексия:
М
Мен кейбір нәрселерді түсінбей қалдым.
Көмектесіңдер, мен ештеңе түсінбедім.
|
|
||||||||||||||||||||
шағым қалдыра аласыз


енде бәрі тамаша мен
бәрін түсіндім.












