Назар аударыңыз. Бұл материалды сайт қолданушысы жариялаған. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзса, осында жазыңыз. Біз ең жылдам уақытта материалды сайттан өшіреміз
Жақын арада сайт әкімшілігі сізбен хабарласады
Бонусты жинап картаңызға (kaspi Gold, Halyk bank) шығарып аласыз
Қысқа мерзімді жоспар 9-сынып қазақ әдебиеті
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады
Сабақтың тақырыбы: «Баймағанбет сұлтанға айтқаны», «Мен, мен, мен едім», «Арқаның қызыл изені-ай», Бағаналы терек» |
Мұғалімнің аты-жөні:Байбосынова А Күні: 23 .01 |
||||||
СЫНЫП: 9 |
Қатысқан оқушылар саны: |
Қатыспаған оқушылар саны: |
|||||
Сабақ негізделген оқу мақсаттары |
|
||||||
Сабақ нәтижесі: |
Оқушылардың барлығы мынаны орындай алады: Оқулықта берілген және қосымша тапсырмаларды орындайды. Жазба жұмыс жасайды. Сұраққа жауап береді. Оқушылардың көбісі мынаны орындай алады: Топтық жұмысты бірлесе орындайды. Өз бетінше жұмыс жасайды. Сұраққа жауап береді. Қосымша үлестірме ресурстармен жұмыс жасайды. Оқушылардың кейбіреуі мынаны орындай алады: Оқулықтан тыс берілген қосымша тапсырмалады орындайды, тақырып бойынша қосымша мәліметтер мен дәлелдер келтіре алады. |
||||||
Бағалау критерийі |
Жеке, жұптық, топтық тапсырмаларды орындай алады. Сабақ барысында тыңдаушының назарын өзіне аудара алады. |
||||||
Тілдік құзіреттілік |
Қимыл иесі, етістік |
||||||
Ресурстар |
Оқулық, суреттер, топқа бөлуге арналған кеспе қағаздар және әртүрлі заттар, топтық тапсырмалар, кері байланыс, стикер. |
||||||
Құндылықтарға баулу |
Алтыншы- тарихтың, мәдениет пен тілдің ортақтығы |
||||||
Әдіс-тәсілдер |
Сұрақ-жауап, әңгімелеу, түсіндіру, ойын, көрнекілік. Рефлексия. |
||||||
Пәнаралық байланыс |
Музыка, қазақ тілі. |
||||||
Алдыңғы оқу |
Махамбет Өтемісұлы (1803-1846) Өмірі мен шығармашылығы |
||||||
Сабақтың жоспары |
|||||||
Жоспарланған уақыт |
Сабақ барысы : |
Бағалау түрлері |
|||||
Басталуы 5 минут |
Ұйымдастыру кезеңі 2 минут Топтарға бөлу. Тірек сөздер бойынша топқа бөліну. Сыныпты Түстер арқылы топтастырады.Психологиялық ахуал қалыптастыру: 3 минут - «Сандарды бейнеле» ойыны арқылы психологиялық ахуалды жақсарту |
Тренинг жазылған парақшалар |
|||||
Жаңа білім 10 минут |
Білу және түсіну «ДЖИГСО» әдісі арқылы балалар оқулықтағы ережені оқиды Оқулық тақырыбына «Авторлық орындық» әдісі пайдалану Тақырыбы: «Бағаналы терек», «Мен едім» өлеңдері |
Оқулық. Кеспе мәтіндер. Оқулық,қабырғаға ілінген ватмандар, түрлі-түсті маркерлер. |
|||||
Ортасы 10 минут |
Қолдану
С.Сарғасқаев туралы не білеміз?
Топтық жұмыс |
Оқулықтағы мәтінді оқып алады. |
|||||
Аяқталуы Сабақты бекіту 10 минут |
Постермен жұмыс Өз ойларын ортаға салады сабақты талдайды «Бағаналы терек», «Мен едім» өлеңдері.. |
|
|||||
Бағалау 5 минут Кері байланыс 3 минут |
Бағалау Топтарға жаңа тақырып бойынша толық меңгерту мақсатында өз пікрлерін сурет арқылы қорғайды, ол үшін конвертке салынған сұрақтар таратылады Тасымал қалай меңгердім тақырып бойынша шағын әнгіме құрастырып, ойларын жинақтау Әр топқа шағын әнгіме жазу тапсырылады, әр топ бүгінгі тақырыптан не біліп не үйренгенін жазады, тақырыпты жинақтайды |
Бағалау парақшасы Қағаз қиындылары. |
|||||
Қосымша ақпарат |
|||||||
Саралау – Сіз қосымша көмек көрсетуді қалай жоспарлайсыз? Сіз қабілеті жоғары оқушыларға тапсырманы күрделендіруді қалай жоспарлайсыз? |
Бағалау - Оқушылардың үйренгенін тексеруді қалай жоспарлайсыз? |
Пəнаралық байланыс Қауіпсіздік жəне еңбекті қорғау ережелері АКТ-мен байланыс |
|||||
Қызықты тапсырмаларды көздеймін |
Бағалау парақшасы арқылы |
Өзін-өзі тану |
|||||
Рефлексия Сабақ / оқу мақсаттары шынайы ма? Бүгін оқушылар не білді? Сыныптағы ахуал қандай болды? Мен жоспарлаған саралау шаралары тиімді болды ма? Мен берілген уақыт ішінде үлгердім бе? Мен өз жоспарыма қандай түзетулер енгіздім жəне неліктен? |
|
||||||
Қорытынды бағамдау Қандай екі нəрсе табысты болды (оқытуды да, оқуды да ескеріңіз)? 1: 2: Қандай екі нəрсе сабақты жақсарта алды (оқытуды да, оқуды да ескеріңіз)? 1: 2: Сабақ барысында мен сынып немесе жекелеген оқушылар туралы менің келесі сабағымды жетілдіруге көмектесетін не білдім? |
Тексерілді: Ә,Егізеков
Сабақтың тақырыбы: Нысанбай жырау(1822-1883) өмірі мен жыраулық өнері |
Мұғалімнің аты-жөні:Байбосынова А Күні: 25 .01 |
||||||
СЫНЫП: 9 |
Қатысқан оқушылар саны: |
Қатыспаған оқушылар саны: |
|||||
Сабақ негізделген оқу мақсаттары |
|
||||||
Сабақ нәтижесі: |
Оқушылардың барлығы мынаны орындай алады: Оқулықта берілген және қосымша тапсырмаларды орындайды. Жазба жұмыс жасайды. Сұраққа жауап береді. Оқушылардың көбісі мынаны орындай алады: Топтық жұмысты бірлесе орындайды. Өз бетінше жұмыс жасайды. Сұраққа жауап береді. Қосымша үлестірме ресурстармен жұмыс жасайды. Оқушылардың кейбіреуі мынаны орындай алады: Оқулықтан тыс берілген қосымша тапсырмалады орындайды, тақырып бойынша қосымша мәліметтер мен дәлелдер келтіре алады. |
||||||
Бағалау критерийі |
Жеке, жұптық, топтық тапсырмаларды орындай алады. Сабақ барысында тыңдаушының назарын өзіне аудара алады. |
||||||
Тілдік құзіреттілік |
Қимыл иесі, етістік |
||||||
Ресурстар |
Оқулық, суреттер, топқа бөлуге арналған кеспе қағаздар және әртүрлі заттар, топтық тапсырмалар, кері байланыс, стикер. |
||||||
Құндылықтарға баулу |
Алтыншы- тарихтың, мәдениет пен тілдің ортақтығы |
||||||
Әдіс-тәсілдер |
Сұрақ-жауап, әңгімелеу, түсіндіру, ойын, көрнекілік. Рефлексия. |
||||||
Пәнаралық байланыс |
Музыка, қазақ тілі. |
||||||
Алдыңғы оқу |
Махамбет Өтемісұлы (1803-1846) Өмірі мен шығармашылығы |
||||||
Сабақтың жоспары |
|||||||
Жоспарланған уақыт |
Сабақ барысы : |
Бағалау түрлері |
|||||
Басталуы 5 минут |
Ұйымдастыру кезеңі 2 минут Топтарға бөлу. Тірек сөздер бойынша топқа бөліну. Сыныпты Түстер арқылы топтастырады.Психологиялық ахуал қалыптастыру: 3 минут - Оқушыларды сапқа тұрғызып, 1-4 дейін санау арқылы топқа бөлу Алтын ереже құру қажеттігі туралы айту. Әр топқа бағалау парағын таратып беру. Фигуралармен бағалау әдісімен бағалау үшін фигуралар таратып беру «Сандарды бейнеле» ойыны арқылы психологиялық ахуалды жақсарту) ««Кім шапшаң» ойынын пайдалану арқылы сұрақ жауап сәтін өткізу |
Тренинг жазылған парақшалар |
|||||
Жаңа білім 10 минут |
Білу және түсіну «ДЖИГСО» әдісі арқылы балалар оқулықтағы ережені оқиды «Сөзімді аяқта» ойыны арқылы өткен тақырыпты қайталау жаңа тақырыпты өздері ашады Жаңа сабақты бастамас бұрын ой қозғау мақсатында оқушыларға сұрақ арқылы өткен тақырыпты еске түсіруге байланысты бірненше тапсырмалар беру слайд арқылы,ол тапсырма аяқталмаған |
Оқулық. Кеспе мәтіндер. |
|||||
Ортасы 10 минут |
Қолдану
Кенесары –Наурызбай» (10 мин) Постермен жаңа тақырыпты қорғау |
Оқулықтағы мәтінді оқып алады. |
|||||
Аяқталуы Сабақты бекіту 10 минут |
Сергіту сәті |
|
|||||
Бағалау 5 минут Кері байланыс 3 минут |
Бағалау |
Бағалау парақшасы Қағаз қиындылары. |
|||||
Қосымша ақпарат |
|||||||
Саралау – Сіз қосымша көмек көрсетуді қалай жоспарлайсыз? Сіз қабілеті жоғары оқушыларға тапсырманы күрделендіруді қалай жоспарлайсыз? |
Бағалау - Оқушылардың үйренгенін тексеруді қалай жоспарлайсыз? |
Пəнаралық байланыс Қауіпсіздік жəне еңбекті қорғау ережелері АКТ-мен байланыс |
|||||
Қызықты тапсырмаларды көздеймін |
Бағалау парақшасы арқылы |
Өзін-өзі тану |
|||||
Рефлексия Сабақ / оқу мақсаттары шынайы ма? Бүгін оқушылар не білді? Сыныптағы ахуал қандай болды? Мен жоспарлаған саралау шаралары тиімді болды ма? Мен берілген уақыт ішінде үлгердім бе? Мен өз жоспарыма қандай түзетулер енгіздім жəне неліктен? |
|
||||||
Қорытынды бағамдау Қандай екі нəрсе табысты болды (оқытуды да, оқуды да ескеріңіз)? 1: 2: Қандай екі нəрсе сабақты жақсарта алды (оқытуды да, оқуды да ескеріңіз)? 1: 2: Сабақ барысында мен сынып немесе жекелеген оқушылар туралы менің келесі сабағымды жетілдіруге көмектесетін не білдім? |
Сабақтың тақырыбы: Шығарма. «Жыраулар поэзиясы-халық арман – мұратының көркем туындысы», «Бұқар поэзиясы-нақылдық поэзия» |
Мұғалімнің аты-жөні:Байбосынова А Күні: 30 .01 |
||||||
СЫНЫП: 9 |
Қатысқан оқушылар саны: |
Қатыспаған оқушылар саны: |
|||||
Сабақ негізделген оқу мақсаттары |
|
||||||
Сабақ нәтижесі: |
Оқушылардың барлығы мынаны орындай алады: Оқулықта берілген және қосымша тапсырмаларды орындайды. Жазба жұмыс жасайды. Сұраққа жауап береді. Оқушылардың көбісі мынаны орындай алады: Топтық жұмысты бірлесе орындайды. Өз бетінше жұмыс жасайды. Сұраққа жауап береді. Қосымша үлестірме ресурстармен жұмыс жасайды. Оқушылардың кейбіреуі мынаны орындай алады: Оқулықтан тыс берілген қосымша тапсырмалады орындайды, тақырып бойынша қосымша мәліметтер мен дәлелдер келтіре алады. |
||||||
Бағалау критерийі |
Жеке, жұптық, топтық тапсырмаларды орындай алады. Сабақ барысында тыңдаушының назарын өзіне аудара алады. |
||||||
Тілдік құзіреттілік |
Қимыл иесі, етістік |
||||||
Ресурстар |
Оқулық, суреттер, топқа бөлуге арналған кеспе қағаздар және әртүрлі заттар, топтық тапсырмалар, кері байланыс, стикер. |
||||||
Құндылықтарға баулу |
Алтыншы- тарихтың, мәдениет пен тілдің ортақтығы |
||||||
Әдіс-тәсілдер |
Сұрақ-жауап, әңгімелеу, түсіндіру, ойын, көрнекілік. Рефлексия. |
||||||
Пәнаралық байланыс |
Музыка, қазақ тілі. |
||||||
Алдыңғы оқу |
С.Сарғасқаев «Тәмпіш қара» повесінен үзінді |
||||||
Сабақтың жоспары |
|||||||
Жоспарланған уақыт |
Сабақ барысы : |
Бағалау түрлері |
|||||
Басталуы 5 минут |
Ұйымдастыру кезеңі 2 минут Топтарға бөлу. Тірек сөздер бойынша топқа бөліну. Сыныпты Түстер арқылы топтастырады.Психологиялық ахуал қалыптастыру: 3 минут |
|
|||||
Жаңа білім 10 минут |
Білу және түсіну Тақырып жазылады. |
Оқулық. Кеспе мәтіндер. |
|||||
Ортасы 10 минут |
Қолдану Тақырыпты кең мағынада ашып жазу |
Оқулықтағы мәтінді оқып алады. |
|||||
Бағалау 5 минут Кері байланыс 3 минут |
Бағалау |
Бағалау парақшасы |
|||||
Қосымша ақпарат |
|||||||
Саралау – Сіз қосымша көмек көрсетуді қалай жоспарлайсыз? Сіз қабілеті жоғары оқушыларға тапсырманы күрделендіруді қалай жоспарлайсыз? |
Бағалау - Оқушылардың үйренгенін тексеруді қалай жоспарлайсыз? |
Пəнаралық байланыс Қауіпсіздік жəне еңбекті қорғау ережелері АКТ-мен байланыс |
|||||
Қызықты тапсырмаларды көздеймін |
Бағалау парақшасы арқылы |
Өзін-өзі тану |
|||||
Рефлексия Сабақ / оқу мақсаттары шынайы ма? Бүгін оқушылар не білді? Сыныптағы ахуал қандай болды? Мен жоспарлаған саралау шаралары тиімді болды ма? Мен берілген уақыт ішінде үлгердім бе? Мен өз жоспарыма қандай түзетулер енгіздім жəне неліктен? |
|
||||||
Қорытынды бағамдау Қандай екі нəрсе табысты болды (оқытуды да, оқуды да ескеріңіз)? 1: 2: Қандай екі нəрсе сабақты жақсарта алды (оқытуды да, оқуды да ескеріңіз)? 1: 2: Сабақ барысында мен сынып немесе жекелеген оқушылар туралы менің келесі сабағымды жетілдіруге көмектесетін не білдім? |
Тексерілді: Ә.Егізеков
Сабақтың тақырыбы: Шығарманы талдау |
Мұғалімнің аты-жөні:Байбосынова А Күні: 01.02 |
||||||
СЫНЫП: 9 |
Қатысқан оқушылар саны: |
Қатыспаған оқушылар саны: |
|||||
Сабақ негізделген оқу мақсаттары |
|
||||||
Сабақ нәтижесі: |
Оқушылардың барлығы мынаны орындай алады: Оқулықта берілген және қосымша тапсырмаларды орындайды. Жазба жұмыс жасайды. Сұраққа жауап береді. Оқушылардың көбісі мынаны орындай алады: Топтық жұмысты бірлесе орындайды. Өз бетінше жұмыс жасайды. Сұраққа жауап береді. Қосымша үлестірме ресурстармен жұмыс жасайды. Оқушылардың кейбіреуі мынаны орындай алады: Оқулықтан тыс берілген қосымша тапсырмалады орындайды, тақырып бойынша қосымша мәліметтер мен дәлелдер келтіре алады. |
||||||
Бағалау критерийі |
Жеке, жұптық, топтық тапсырмаларды орындай алады. Сабақ барысында тыңдаушының назарын өзіне аудара алады. |
||||||
Тілдік құзіреттілік |
Қимыл иесі, етістік |
||||||
Ресурстар |
Оқулық, суреттер, топқа бөлуге арналған кеспе қағаздар және әртүрлі заттар, топтық тапсырмалар, кері байланыс, стикер. |
||||||
Құндылықтарға баулу |
Алтыншы- тарихтың, мәдениет пен тілдің ортақтығы |
||||||
Әдіс-тәсілдер |
Сұрақ-жауап, әңгімелеу, түсіндіру, ойын, көрнекілік. Рефлексия. |
||||||
Пәнаралық байланыс |
Музыка, қазақ тілі. |
||||||
Алдыңғы оқу |
|||||||
Сабақтың жоспары |
|||||||
Жоспарланған уақыт |
Сабақ барысы : |
Бағалау түрлері |
|||||
Басталуы 5 минут |
Ұйымдастыру кезеңі 2 минут Топтарға бөлу. Тірек сөздер бойынша топқа бөліну. Сыныпты Түстер арқылы топтастырады.Психологиялық ахуал қалыптастыру: 3 минут |
|
|||||
Жаңа білім 10 минут |
Білу және түсіну Тақырып жазылады. |
Оқулық. Кеспе мәтіндер. |
|||||
Ортасы 10 минут |
Қолдану Тақырыпты кең мағынада ашып жазу |
Оқулықтағы мәтінді оқып алады. |
|||||
Бағалау 5 минут Кері байланыс 3 минут |
Бағалау |
Бағалау парақшасы |
|||||
Қосымша ақпарат |
|||||||
Саралау – Сіз қосымша көмек көрсетуді қалай жоспарлайсыз? Сіз қабілеті жоғары оқушыларға тапсырманы күрделендіруді қалай жоспарлайсыз? |
Бағалау - Оқушылардың үйренгенін тексеруді қалай жоспарлайсыз? |
Пəнаралық байланыс Қауіпсіздік жəне еңбекті қорғау ережелері АКТ-мен байланыс |
|||||
Қызықты тапсырмаларды көздеймін |
Бағалау парақшасы арқылы |
Өзін-өзі тану |
|||||
Рефлексия Сабақ / оқу мақсаттары шынайы ма? Бүгін оқушылар не білді? Сыныптағы ахуал қандай болды? Мен жоспарлаған саралау шаралары тиімді болды ма? Мен берілген уақыт ішінде үлгердім бе? Мен өз жоспарыма қандай түзетулер енгіздім жəне неліктен? |
|
||||||
Қорытынды бағамдау Қандай екі нəрсе табысты болды (оқытуды да, оқуды да ескеріңіз)? 1: 2: Қандай екі нəрсе сабақты жақсарта алды (оқытуды да, оқуды да ескеріңіз)? 1: 2: Сабақ барысында мен сынып немесе жекелеген оқушылар туралы менің келесі сабағымды жетілдіруге көмектесетін не білдім? |
Тексерілді: Ә.Егізеков
Сабақтың тақырыбы: Қазақ хрестоматиясы». |
Мұғалімнің аты-жөні:Байбосынова А Күні: 06.02 |
||||||
СЫНЫП: 9 |
Қатысқан оқушылар саны: |
Қатыспаған оқушылар саны: |
|||||
Сабақ негізделген оқу мақсаттары |
|
||||||
Сабақ нәтижесі: |
Оқушылардың барлығы мынаны орындай алады: Оқулықта берілген және қосымша тапсырмаларды орындайды. Жазба жұмыс жасайды. Сұраққа жауап береді. Оқушылардың көбісі мынаны орындай алады: Топтық жұмысты бірлесе орындайды. Өз бетінше жұмыс жасайды. Сұраққа жауап береді. Қосымша үлестірме ресурстармен жұмыс жасайды. Оқушылардың кейбіреуі мынаны орындай алады: Оқулықтан тыс берілген қосымша тапсырмалады орындайды, тақырып бойынша қосымша мәліметтер мен дәлелдер келтіре алады. |
||||||
Бағалау критерийі |
Жеке, жұптық, топтық тапсырмаларды орындай алады. Сабақ барысында тыңдаушының назарын өзіне аудара алады. |
||||||
Тілдік құзіреттілік |
Қимыл иесі, етістік |
||||||
Ресурстар |
Оқулық, суреттер, топқа бөлуге арналған кеспе қағаздар және әртүрлі заттар, топтық тапсырмалар, кері байланыс, стикер. |
||||||
Құндылықтарға баулу |
Алтыншы- тарихтың, мәдениет пен тілдің ортақтығы |
||||||
Әдіс-тәсілдер |
Сұрақ-жауап, әңгімелеу, түсіндіру, ойын, көрнекілік. Рефлексия. |
||||||
Пәнаралық байланыс |
Музыка, қазақ тілі. |
||||||
Алдыңғы оқу |
Ыбырай Алтынсарин (1841-1889 Өмірі мен педагогикалық қызметі |
||||||
Сабақтың жоспары |
|||||||
Жоспарланған уақыт |
Сабақ барысы : |
Бағалау түрлері |
|||||
Басталуы 5 минут |
Ұйымдастыру кезеңі 2 минут Топтарға бөлу. Тірек сөздер бойынша топқа бөліну. Сыныпты Түстер арқылы топтастырады. Психологиялық ахуал қалыптастыру: 3 минут «Егер мен» ойыны арқылы үй тапсырмасы бойынша сұрақтарға жауап береді Үйге берілген тапсырма сұрақ-жауап арқылы диалогқа түсіру. Тақтадағы сұрақтарға жауап беру, топпен тапсырманы орындау, соңына егер мен ойыны арқылы топптар өзера талқыласады |
|
|||||
Жаңа білім 10 минут |
Білу және түсіну. Интервью әдісі тақырыбына арнайы тапсырмалар тартату Жаңа тақырыпты оқушыларға түсіндіру Соңында интервью әдісін пайдалану арқылы жаңа тақырыпты меңгерту және сабақты талдату |
Оқулық. Кеспе мәтіндер. |
|||||
Ортасы 10 минут |
Қолдану Кім жылдам арқылы сабақты жинақтайды Әр топтан 2 оқушы ортаға шығып сұрақтарға жауап береді |
Оқулықтағы мәтінді оқып алады. |
|||||
Бағалау 5 минут Кері байланыс 3 минут |
Бағалау Өзін-өзі бағалау (2 мин) Бағдарша, бағалау парақшалары |
Бағалау парақшасы |
|||||
Қосымша ақпарат |
|||||||
Саралау – Сіз қосымша көмек көрсетуді қалай жоспарлайсыз? Сіз қабілеті жоғары оқушыларға тапсырманы күрделендіруді қалай жоспарлайсыз? |
Бағалау - Оқушылардың үйренгенін тексеруді қалай жоспарлайсыз? |
Пəнаралық байланыс Қауіпсіздік жəне еңбекті қорғау ережелері АКТ-мен байланыс |
|||||
Қызықты тапсырмаларды көздеймін |
Бағалау парақшасы арқылы |
Өзін-өзі тану |
|||||
Рефлексия Сабақ / оқу мақсаттары шынайы ма? Бүгін оқушылар не білді? Сыныптағы ахуал қандай болды? Мен жоспарлаған саралау шаралары тиімді болды ма? Мен берілген уақыт ішінде үлгердім бе? Мен өз жоспарыма қандай түзетулер енгіздім жəне неліктен? |
|
||||||
Қорытынды бағамдау Қандай екі нəрсе табысты болды (оқытуды да, оқуды да ескеріңіз)? 1: 2: Қандай екі нəрсе сабақты жақсарта алды (оқытуды да, оқуды да ескеріңіз)? 1: 2: Сабақ барысында мен сынып немесе жекелеген оқушылар туралы менің келесі сабағымды жетілдіруге көмектесетін не білдім? |
Тексерілді: Ә.Егізеков