Сабақтың
басы
|
Жаңа сөздермен
танысу. Сөздерді оқу, қайталау, сөз тіркесін
құрастыру.
Сауат
ашу
Үлгерім
Шынайы
Сыршыл
Айтылым.
1-тапсырма Суретке
қара.Оқы.

|
Жаңа сөздермен
танысады, оқиды. Сөз тіркесін
құрастырады.
Мысалы: Шынайы
келбет.
Берілген суреттерге қарап,
қазіргі жастар не істейді? сұрағына жауап
береді.
|
Мұғалім оқушылардың
жауабына қарай бағалайды.
Мұғалімнің бағалауы
жүзеге асады.
|
Слайд
Суреттер
|
Сабақтың
ортасы
|
Айтылым.
2-тапсырма Қазіргі кезде еліміздегі жастар не істейді?
Немен айналысады? Жоғарыдағы суреттерді пайдаланып, жауап беріңдер.
Бұл-қандай балалар?
Жазылым.
3-тапсырма Сөздерге
топтау сен есімнің қосымшаларын жалғап жаз. Оларды қатыстырып,
сөйлем құрастыр.
Екі... , бес... ,
үш-үш.. , алты-алты... , қырық-қырық..., он-он...
.
Жазылым.
4-тапсырма «Ұлы»
сөзінің синонимдерін пайдаланып, диаграмманы
толтыр.

|
Қазіргі кезде еліміздегі жастар не істейді? Немен
айналысады? 1-тапсырмадағы суреттерді пайдаланып, жауап
береді.
Сөздерге топтау сен
есімнің қосымшаларын жалғап жазады. Оларды қатыстырып, сөйлем құрап
жазады.
«Ұлы» сөзінің
синонимдерін пайдаланып, диаграмманы
толтырады.
|
ҚБ:«Смайлик» әдісі. Бәрі дұрыс
болса, көңілді смайлик, қате болса көңілсіз смайлик, дұрыс емес
болса , ашулы смайлик.

«Бағдаршам» әдісі арқылы
бағалау

Басбармақ
|
Диаграмма
|
Сабақтың
соңы
|
Айтылым.
5-тапсырма Мәтінді
тыңда. Түсініп оқы.


|
Мәтінді алдымен
тыңдайды.Сосын оқушылар оқып, өз ойларымен
бөліседі.
|
ҚБ:Қошемет арқылы
бағалау

|
|