Материалдар / Қысқа мерзімді жоспар.Ән жүйрігі – Біржан сал

Қысқа мерзімді жоспар.Ән жүйрігі – Біржан сал

Материал туралы қысқаша түсінік
Оқыту мен оқудағы жаңа тәсілдер, Сыни тұрғыдан ойлауға үйрету, Оқыту үшін бағалау және оқудағы үшін бағалау.
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады. Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
21 Қараша 2018
961
4 рет жүктелген
770 ₸
Бүгін алсаңыз
+39 бонус
беріледі
Бұл не?
Бүгін алсаңыз +39 бонус беріледі Бұл не?
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
logo

Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады



Қысқа мерзімді жоспар

Күні:Пәні: Музыка Сынып: 3Мұғалім:
Сабақтың тақырыбыӘн жүйрігі – Біржан сал
Сабақтың мақсатыБіржан сал Қожағұлұлы туралы түсінік қалыптастыру
Оқытудың нәтижелеріХалық композиторы туралы түсінік қалыптасады.Жаңа әнмен танысады.
Негізгі дерек-көздерАКТ, таратпа қағаздар
Модульдің кіріктірілуіОқыту мен оқудағы жаңа тәсілдер, Сыни тұрғыдан ойлауға үйрету, Оқыту үшін бағалау және оқудағы үшін бағалау.


Сабақ бөлімінің кезеңдеріУақытМұғалімнің іс-әрекетіОқушының іс-әрекетіБағалауРесурстар, көрнекі-ліктер
Кіріспе2 мин







2 мин
Ұйымдасытру кезеңі: Ынтымақтастық атмосферасын қалыптастырамын.

Топқа бөлу: Түрлі-түсті стикерлермен топқа бөлемін.
Шеңбер болып тұрып, бір-бірлеріне жақсы тілектер айтады.Түрлі-түсті стикерлер-мен 4-5 оқушыдан 4 топқа бөлінеді.















Түрлі-түсті стикерлер


5 минҮй тапсырмасын сұрау. «Миға шабуыл».Ақан сері кім?Ақанның әндерін ата?«Балқадиша» әні қалай пайда болды? Сұрақтарға жауап беру арқылы өткен тақырыпты естеріне түсіреді.Ауызша мадақтау арқылы формативті бағалау.

Жаңа сабақтың таныстырылымы10 мин

















Біржан сал Қожағұлұлы – ақын, әнші, композитор. Көкшетаудағы Қожағұл құдығы деген жерде дүниеге келген. Дарынды бала жас шағынан домбырамен ән салуға, өлең сөзді қиыстыруға бейімдігін байқатады. Өлеңге құмар жас Біржан серілер өміріне қызығып, өзі де салдық, серілік құра бастайды.Интербелсенді тақтадан мәліметті көріп, сұрақтарға жауап беріп, жаңа сабақтың мазмұнымен танысады.Өз-өзін критериал-ды бағалау.





















Сергіту сәті3 мин«Қаражорға» биіБи билеп, сергіп қалады.

Ноутбук


2 минРефлексия: Сабақтан алған әсерлерін айтқызу. Өздерінің сабақтан алған әсерлерін айтады.





2 минАуызша жарайсың, керемет деп айту, керемет деп айту арқылы формативті бағалау.

Жылы сөздерді есту арқылы ынталанады.

мадақтау арқылы формативті бағалау



1 минҮйге тапсырма беру: «Мейірбан ұстаздар» әнін жаттауКүнделікке жазып алады.

Күнделік




Қысқа мерзімді жоспар

Күні: Пәні: МузыкаСынып: Мұғалім:
Сабақтың тақырыбы Біржан салдың «Теміртасы»
Сабақтың мақсатыБіржан салдың әні «Теміртастың» тарихы туралы түсінік қалыптастыру
Оқытудың нәтижелеріХалық композиторының әндері туралы түсінік қалыптасады.Жаңа әнмен танысады.
Негізгі дерек-көздерАКТ, таратпа қағаздар
Модульдің кіріктірілуіОқыту мен оқудағы жаңа тәсілдер, Сыни тұрғыдан ойлауға үйрету, Оқыту үшін бағалау және оқудағы үшін бағалау.


Сабақ бөлімінің кезеңдеріУақытМұғалімнің іс-әрекетіОқушының іс-әрекетіБағалауРесурстар, көрнекі-ліктер
Кіріспе3 мин









Ұйымдасытру кезеңі: Ынтымақтастық атмосферасын қалыптастырамын.Шеңбер болып тұрып, бір-бірлеріне жақсы тілектер айтады.





















13 минҮй тапсырмасын сұрау. «Миға шабуыл».Біржан сал кім?Біржанның әндерін ата?

Сұрақтарға жауап беру арқылы өткен тақырыпты естеріне түсіреді.Ауызша мадақтау формативті бағалау.

Жаңа сабақтың таныстырылымы20 мин

















Біржан салдың «жамбас сипар», «Теміртас», тағы басқа әндері мұң мен шерге толы. Өмірінің соңғы кезінде ру арасындағы талас-тартыс, ағайын ішіндегі дау Біржан салдың жеке басына да қатты әсер еткен. Біржан сал осы «Теміртас» әні арқылы баласы Теміртасқа көрген қорлығын айтып, мұңын шағады.Сұрақтарға жауап беріп, жаңа сабақтың мазмұнымен танысады.Өз-өзін критериал-ды бағалау.





















Сергіту сәті3 мин«Қаражорға» биіБи билеп, сергіп қалады.

Ноутбук


2 минРефлексия: Сабақтан алған әсерлерін айтқызу. Өздерінің сабақтан алған әсерлерін айтады.





2 минАуызша жарайсың, керемет деп айту, керемет деп айту арқылы формативті бағалау.

Жылы сөздерді есту арқылы ынталанады.

Ауызша мадақтау формативті бағалау



2 минҮйге тапсырма беру: «Бақытты балалық шақ» әнін жаттауКүнделікке жазып алады.

Күнделік
Қысқа мерзімді жоспар

Күні: Музыка Сынып: Мұғалім:
Сабақтың тақырыбыЫбырай Сандыбайұлы
Сабақтың мақсатыЫбырай Сандыбайұлы туралы түсінік қалыптастыру
Оқытудың нәтижелеріҮкілі Ыбырай туралы түсінік қалыптасады.Жаңа әнмен танысады.
Негізгі дерек-көздерАКТ, таратпа қағаздар
Модульдің кіріктірілуіОқыту мен оқудағы жаңа тәсілдер, Сыни тұрғыдан ойлауға үйрету, Оқыту үшін бағалау және оқудағы үшін бағалау.


Сабақ бөлімінің кезеңдеріУақытМұғалімнің іс-әрекетіОқушының іс-әрекетіБағалауРесурстар, көрнекі-ліктер
Кіріспе3 мин









Ұйымдасытру кезеңі: Ынтымақтастық атмосферасын қалыптастырамын.Шеңбер болып тұрып, бір-бірлеріне жақсы тілектер айтады.





















13 минҮй тапсырмасын сұрау. «Миға шабуыл».Біржан сал кім?Біржанның әндерін ата?

Сұрақтарға жауап беру арқылы өткен тақырыпты естеріне түсіреді.Ауызша мадақтау формативті бағалау.

Жаңа сабақтың таныстырылымы20 мин

















Ыбырай Сандыбайұлы – халық композиторы, әнші, ақын. Көкшетау жерінде дүниеге келген. Бас киіміне үкі тағып, жасынан серілік жолға түскен жігіт кейін Үкілі Ыбырай атанады. Ыбырайға ақындық сегіз жасында қоныпты. Ел арасында кең тараған әні «Гәкку»Сұрақтарға жауап беріп, жаңа сабақтың мазмұнымен танысады.Өз-өзін критериал-ды бағалау.





















Сергіту сәті3 мин«Қаражорға» биіБи билеп, сергіп қалады.

Ноутбук


2 минРефлексия: Сабақтан алған әсерлерін айтқызу. Өздерінің сабақтан алған әсерлерін айтады.





2 минАуызша жарайсың, керемет деп айту, керемет деп айту арқылы формативті бағалау.



Жылы сөздерді есту арқылы ынталанады.

Ауызша мадақтау формативті бағалау



2 минҮйге тапсырма беру: «Гәкку» әнін жаттауКүнделікке жазып алады.

Күнделік








Қысқа мерзімді жоспар

Күні: Пәні: МузыкаСынып: Мұғалім:
Сабақтың тақырыбыЖаяу Мұсаның әні «Ақ сиса»
Сабақтың мақсатыЖаяу Мұса Байжанұлы туралы, әні «Ақ сисаның» тарихы туралы түсінік қалыптастыру
Оқытудың нәтижелеріХалық композиторының әндері туралы түсінік қалыптасады.Жаңа әнмен танысады.
Негізгі дерек-көздерОқулық,таратпа қағаздар
Модульдің кіріктірілуіОқыту мен оқудағы жаңа тәсілдер, Сыни тұрғыдан ойлауға үйрету, Оқыту үшін бағалау және оқудағы үшін бағалау.


Сабақ бөлімінің кезеңдеріУақытМұғалімнің іс-әрекетіОқушының іс-әрекетіБағалауРесурстар, көрнекі-ліктер
Кіріспе3 мин









Ұйымдасытру кезеңі: Ынтымақтастық атмосферасын қалыптастырамын.Шеңбер болып тұрып, бір-бірлеріне жақсы тілектер айтады.





















10 минҮй тапсырмасын сұрау. «Миға шабуыл».-Үкілі Ыбырай туралы не білесің?-«Гәкку» әнінің тарихын айт. Сұрақтарға жауап беру арқылы өткен тақырыпты естеріне түсіреді.Ауызша мадақтау формативті бағалау.

Жаңа сабақтың таныстыры-лымы20 мин

















Жаяу Мұса Байжанұлы – әйгілі әнші-сазгер, ақын. Омбыдағы орыс мектебінде оқып жүріп домбыра, сырнай, скрипка аспаптарын тартуды меңгереді.Жаяу Мұсаның «Ақ сиса», «Толғау», «Бозторғай», «Хаулау», т.б. әндері бар.Интербелсенді тақтадан мәліметті көріп, сұрақтарға жауап беріп, жаңа сабақтың мазмұнымен танысады.Өз-өзін критериал-ды бағалау.





















Сергіту сәті3 мин«Қаражорға» биіБи билеп, сергіп қалады.

Ноутбук


5минРефлексия: Сабақтан алған әсерлерін айтқызу. Өздерінің сабақтан алған әсерлерін айтады.





2 минАуызша жарайсың, керемет деп айту, керемет деп айту арқылы формативті бағалау.



Жылы сөздерді есту арқылы ынталанады.

Ауызша мадақтау формативті бағалау



2 минҮйге тапсырма беру: «Ақ сиса» әнін жаттауКүнделікке жазып алады.

Күнделік


Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!
Осы аптаның ең үздік материалдары
Педагогтардың біліктілігін арттыру курстары
Аттестацияда (ПББ) 100% келетін
тақырыптармен дайындаймыз
Аттестацияда (ПББ) келетін тақырыптар бойынша жасалған тесттермен дайындалып, бізбен бірге тестілеуден оңай өтесіз
Өткен жылы бізбен дайындалған ұстаздар 50/50 жинап рекорд жасады
Толығырақ