Сабақтың ортасы /35
мин
Мағынаны
тану
Тыңдалым
Тілдік
бағдар
Жазылым
Бекіту тапсырмасы
|
Тыңдалым
15-аудиомәтін
А Мәтін мазмұны бойынша
сөзжұмбақты шешудің бағытын түсіндіремін.
Тапсырма ретін
түсіндіремін.
1.Алакөл мен Балқаш
қосылып ... болған.
2.Реликт Алакөлде
және ... Елінде
сақталыпты.
3.Алакөлдің шығысында ... жотасы көрініп
тұрады.
4.
... деген сөз латын тілінен
аударғанда “қалдық” дегенді білдіреді.
5.Алакөл суының
құрамында ... бен йод, минералды заттар өте
көп.
6.Көлдің беті қара
көк, ... көк, көгілдір, лайсаң сары
болып, түрлі түске енеді.
Оқушыларға тілдік бағдар бойынша
түсіндіремін.
3-тапсырма. Тиісті есімдіктерді қойып,
сөйлемдерді қайта көшіріп жазыңдар.
Тест сұрақтары
1. Жіктеу есімдігін
табыңыз.
А) Бұлар
В) Қайдан?
С) Ешкім
Д) Олар
Е) Кейбіреу
2. Күрделі есімдіктер қатарын
табыңыз.
А) Күллі, барша, тегіс
В) Өзім, өзді-өзі,
өздеріңіз
С) Қашаннан? Қайсысы?
Неңіз?
Д) Әркім, қайсібір, ешқашан
Е) Мынау, осыңыз, сонымен
3. Болымсыздық есімдігін
көрсетіңіз.
А) Бірнеше
В) Саған
С) Дәнеңе
Д) Әлдекім
Е) түгел
|
Тыңдалым
15-аудиомәтін
А Мәтін мазмұны бойынша
сөзжұмбақты дұрыс шешсеңдер, саяхат сөзінің баламасын
табады.
Оқушылар тыңдалым мәтіні бойынша сөйлемдерді
толықтырады.
Оқушылар жаңа тақырып аясында түсінік
алады.
Оқушылар
тиісті есімдіктерді қойып,
сөйлемдерді қайта көшіріп жазыңдар.
Оқушылар тақырыпқа сай тест сұрақтарын орындайды,
талдайды.
4.Есімдік мағынасына қарай нешеге
бөлінеді?
А)2
Б)3
С)4
Д)6
Е)7
5. «Әлде, әр,кей, қай»сөздері есімдіктің қай
түріне қатысты?
А)белгісіздік
Б) болымсыздық
С)сілтеу
Д) өздік
Е)
еліктеу сөз
|
ҚБ
1-10 балл
ҚБ
5
балл
ҚБ
5
балл
|
3,4-слайд
Оқулық
5-cлайд
6-cлайд
7,8-cлайд
|