Сабақ: . Қысқа қашықтыққа жүгіру | Мектеп: |
Күні: | Мұғалімнің аты-жөні: Сайлауханұлы Манарбек |
Сынып: 7сынып | Қатысқаны: | Қатыспағаны: |
Осы сабақ арқылы жүзеге асатын оқу мақсаттары: | 7.3.4.4. Денсаулықты нығайтуға ықпал ететін дене жаттығуларын орындау кезінде қиындықтар мен тәуекелдерді еңсеру үшін тиісті реакцияларды таңдайды және қолданады
|
Сабақ мақсаттары | Барлық оқушылар орындай алады: |
| Баяу қарқынмен 3 мин. жүгіре аладыЖүгіру адымының бірқалыпты екпінімен ырғақты жүгіре алады.Жүгіру ден кейін тыныс алуды қалпына келтіре алады. |
| Оқушылар көпшілігі орындай алады: |
| Допты тіземен қысып жүгіре аладыСөрелік екпінді қолданаалады |
| Кейбір оқушылар орындай алады: |
| Итерілу кезінде дененің дұрыс қалпын сақтай аладыТөменгі сөрелік қалыптан дұрыс шыға алады және серіктесіне түсіндіре алады. |
Тілдік мақсат | Оқушылар орындай алады: |
| Оқушылар дене шынықтыру жаттығулары орындаған кезде қыйындықтар мен тәуекелдерді анықтай алатындығын күштік дайындыққа бағытталған жүпта әртүрлі әдістермен жылжу кезінде өз әрекеттерін келісіп және үлестіре орындайтындықтарын көрсетеді. |
| Пәнге қатысты сөздік мен терминдер: |
| «Сөреге!», «Дайындал!», «Жүгір!», төменгі сөре,сөрелік қалып,сөрелік екпін, жүгіру, мәрелеу.жүрек соғысы, икемділік,бұлшық еттер |
| Диалог құруға арналған пайдалы тіркестер: |
| Дене жаттығуларынан кейін жұрегіміз неліктен жылдам соғады? Қатты терлейсізба? Күн сайын жүгіру тұлғаның қандай қасиеттерін қалыптастырады |
| Талқылауға арналған сұрақтар: |
| Жүгіруден кейін тыныс алуды қалпына келтіру неліктен маңызды? Осындай жаттығулардан кейін сіз өзіңізді қалай сезінесіз? |
| Не себепті .....деп ойлайсыз? |
Жоспарланған уақыт | Неліктен жүгірген кезде аяқ және қол қимылын үйлестіру керек?Жүгіру басталған кезде неліктен әр оқушы өз жолымен жүгіру керек? Сөрелік екпін кезінде адымды не үшін ұзартады? |
| Ишара : Әрбір тапсырмадан кейін жақсы нәтижеге жеткенін көрсете білу. |
Алдыңғы оқу | Сөреге тұру,сөреден шығу,жүгіру техникасын үйрету,орташа қарқынмен жүгіру, тізелерді жоғары көтеріп жүгіру, |
Жоспар |
Жоспарланған уақыт | Жоспарланған жаттығу түрлері | Ресурстар |
Басы 10 мин
| Оқушыларды спорт алаңымен, ауада дене шынықтыру сабақтарына арналған спорт киіміне қойылатын талаптармен, ауада дене шынықтыру сабақтарына арналған қауіпсіздік ережесімен таныстырадыСабақтың тақырыбын «Кір жаятын жіп» әдісін қолданып түсіндіру.Разминка.Саппен бір-бірден жүру; «жыланша»; алаңның ішінде белгіленген төрт бұрыштың бір жағынан қарама қарсы жаққа сап түзеп жүру.Оқушылардың әрқайсысы өз қадамын басқа балалардың қадамымен үлестіру қажет екенін естеріне түсіреді.Қайталамалы 3х10 м.Тыныс алуды қалпына келтіру. | Кең, бос кеңістіккарточкаларволейбол добы |
Ортасы 25 мин
| «Тілек айту ойыны» Көңіл күйді жақсартатын ойын.Заттарсыз орындалатын жалпы дамыту жаттығуларын орындау.Қолдарын беліне қойып, жартылай жүрелеп отырған жерінен алға, жоғарыға секіру. Ойын арқылы сабақ тақырыбын анықтау.«Жүйріктер». Команда ойыншыларының бірі модульге дейін және командаға дейін кері шоқырақтап жүгіреді. Бұл жерде «атына»екінші ойыншыны «отырғызып» модульге жұптасып жүгіріп кетеді. Осылайша команда барлық қатысушысы «тасымалданады».Командасының барлық мүшелерін барлығынан жылдам көшірген «шабандоздың» командасыжеңімпаз атанады. «Бағдаршам» әдісін қолдану арқылы оқушыларды 3 топқа бөлу. Көшбасшылырды таңдау.«Аялдама» әдісі 1 топ.30м. қашықтыққа жүгіреді2 топ.Екі оқушы жұптасып біреуі т.с шығады, серіктесі пәрмен беріп қолын иығына қойып жарты күшпен қарсыласады.3 топ. Бел деңгейінде созылған шпагатқа орында жүгіріп тізесін көтеріп тигізеді. «Қате сұрақ» ойыны
Егер мен айтқан ереже дұрыс болса, алақан сағып шапалақтайды, егер айтқаным қате болса, аяқтармен еден соққылайсыңдар.-Жолдастарыңды итеруге, аяқтан шалып құлатуға, мұғалімнің сөзін бөлуге, жолдасыңмен қызықты тақырыпта сөйлесуге;-шешілген баулармен сабаққа қатысу;-өз ден саулығыңды қадағалауғалау;-кәмпіт жеуге,сағыз шайнауға;-аяқ киім бауын саптан тыс байлауға;-ең жақсы нәтижеге қол жеткізу үшін барлық жаттығуларды жылдам және қауырт орындауға;-сабақта телефон пайдалану;Оқушылар бір бірін смайлик арқылы бағалайды.Әр топ бір бірініңсабақтағы әрекетін бағалайды. | Уақыт өлшегіш, үш түсті домалақ, АКТ – смайлик бейнелері,Шпагат, ПирамидкаларВолейбол добы |
Соңы 5 мин
| «Лифт» -тынысты қалпына келтіру«Көз, құлақ, мұрын» координациялық ойын«Екі жүлдыз, бір тілек» әдісі арқылы оқушылардың сабақ таралы пікірін білуҮй тапсырмасы.Әлем жүзіндегі үздік желаяқтарды АКТ арқылы анықтайды, мағлумат жинайды. |
|
Қосымша ақпарат |
Саралау- оқушыға мейлінше қолдау көрсетуді қалай жоспарлайсыз?Қабілетті оқушыларға тапсырманы қалай түрлендіресіз? | Бағалау-оқушы білімін тексеруді қалай жоспарлайсыз?
| Пәнаралық байланыс-денсаулық және қауіпсіздік АКТ-мен байланыс. Құндылықтармен байланыс (тәрбие элементі) |
Жүгірген кезде ұтымды тыныс алу дағдыларын пайдалану. Жүгіру кезінде дененің дұрыс қалпын сақтау, дененің түрлі бөліктерінің қимылын үйлестіру
| Төменгі сөреден шығу,екпін алу, жүгіру, мәрелеу техникасын. Жүгіру кезде қол аяқтарын үйлесімдігін бағалаймын | Геометрия, МатематикаҚазақ тілі пәндерімен байланыс |
РефлексияСабақтың мақсаты мен оқу міндеттері орындалды ма? Бүгін оқушылар не үйренді?Сабақ қалай өтті, қандай деңгейде өтті?Жоспарланған саралау жақсы іске
| Өз сабағыңызды талдау үшін осы бос орынды пайдаланыңыз. Сол жақта берілген сұрақтарға жауап беріңіз. |