Қуыршақ театры

Тақырып бойынша 11 материал табылды

Қуыршақ театры

Материал туралы қысқаша түсінік
Ұстаздарға әдістемелік көмек
Материалдың қысқаша нұсқасы

Бөлім тақырыбы: Театр өнері мен мәдениеті

Мектеп: №5мектеп-гимназиясы

Күні:

Мұғалімнің аты -жөні: Керимбаева Д.Ж

Сынып: 8 «Ә»

Қатысқаны: 28

Қатыспағаны:2

Сабақтың тақырыбы

Қуыршақ театры

Оқу мақсаттары

8.3.5.1 - оқылым және тыңдалым материалдары бойынша мәтіннің баяндау желісін сақтап, әр бөлігінен алынған ақпараттардан жинақы мәтін (аннотация, тезис) жазу;

8.4.4.4 –жай сөйлемдерді айтылу мақсаты мен құрылымдық ерекшелігіне сай қолдану;

Сабақ мақсаттары

оқылым және тыңдалым материалдары бойынша мәтіннің баяндау желісін сақтап, әр бөлігінен алынған ақпараттардан жинақы мәтін (аннотация, тезис) жазу; жай сөйлемдерді айтылу мақсаты мен құрылымдық ерекшелігіне сай қолдану;

Бағалау критерийі

  • Мәтіннің баяндау желісін сақтап, әр бөлігінен алынған ақпараттардан жинақы мәтін жазады;

  • Жай сөйлемдерді айтылу мақсаты мен құрылымдық ерекшелігіне сай қолданады.

Тілдік мақсат

Пәннің лексикасы мен терминологиясы: рухани ләззат алу, эмоция, антракт, театр мәдениеті, киелі сахна т.б.

Диалог пен жазба жұмыстарындағы тілдік қолданыс:

- Менің ойымша...,

- Ең алдымен..,

- Әйтсе де, ...

- Қысқасын айтқанда,...

Құндылықтарды

дарыту


Тарихтың, мәдениет пен тілдің біртұтастығы (6-құндылық)

Бұл сабақ оқушыларды қазақ театр мәдениетін сақтауға үйретеді

Пәнаралық байланыс

Өзін –өзі тану, әдебиет


Бастапқы білім

Театр және мәдениет



Сабақтың барысы


Жоспарланған сабақ кезеңдері

Жоспар бойынша орындалуы тиіс іс-әрекеттер

Қорлар

Сабақтың басы



Ұйымдастыру кезеңі. Жағымды психологиялық ахуал.

«Саяхаттаушы ақпараттар» әдісі.

Сыныптың әр бұрышына мұғалім сөйлем немесе сөздерді (әртіс болу жолдарына қатысты) ақ параққа жазып іліп қояды. Оқушылардың қолдарына сол сөз немесе сөйлемдердің жауабын немесе сұрағын карточкаға жазып береді. Оқушылар сыныпты айналып жүріп, өзінің қолындағы тапсырмаға қатысты парақты табады. Барлығы тауып болған соң бірлесе жүріп әр парақтың жанына барады. Өз парағының жанына келгенде, сол оқушы өзіне қатысты оқу материалын түсіндіреді.

ЖАЗЫЛЫМ АЛДЫ


Оқушы пікірі тыңдалады.

  • Бұл қандай өнер?

  • Бұл өнер түрі бізде қолданылады ма?

Оқылым мәтінін оқиды.

2-ТАПСЫРМА. «Мемлекеттік қуыршақ театры» аудиожазбасын (20.mp3) тыңдап, мазмұнын түсініп, екі мәтіннің құрылымын салыстырыңдар.

  • Мәтіндер қандай стильде жазылған?

  • Мәтіндердегі басты тірек сөздерді табыңдар

  • Мәтіндерге нақтырақ тақырып таңдаңдар

  • Мәтіндердегі маңызды сөйлемдерді анықтаңыздар.

Тақырыпқа қажетті сұрақтар


















20.mp3


Сабақ ортасы














ЖАЗЫЛЫМ ТАПСЫРМАСЫ.

Тыңдалым және айтылым мәтіндерімен жұмыс жүргізіледі.

(а) Әр бөліктегі маңызды ақпараттарды іріктеп алыңыз. ____________________________________________________________________________ ____________________________________________________________________________ (ә) Мәтіннің баяндау желісін сақтап, аннотация жазыңыз. ____________________________________________________________________________ ____________________________________________________________________________

  • Оқушыларға жинақы мәтін құрастыру жолдары таныстырылады.


Мысалы,


Жинақы мәтін құрастыру жолдары:

-Мазмұндық өңдеу:

-Мәтінді мұқият оқу және негізгі, қосымша ақпараттарды анықтау; қосымша ақпараттарды сызып тастау.

-Негізгі ойды білдіретін тірек сөздерді, сөйлемдерді белгілеу.

-Автор ойын, баяндау желісін сақтай отырып, мәтіндегі негізгі ойды ықшамдау.

Мәтін түпнұсқасының сілтемесін көрсету.


Жинақы мәтін – бастапқы мәтіндегі негізгі идеялар мен ақпараттарды сақтай отырып, мәтін көлемін ықшамдау және өңдеу.

Жинақы мәтін жазуда төмендегі мазмұндық өңдеуді басшылыққа алу керек:

Мәтінді мұқият оқу және негізгі, қосымша ақпараттарды анықтау; қосымша ақпараттарды сызып тастау.

Негізгі ойды білдіретін тірек сөздерді, сөйлемдерді белгілеу.

Автор ойын, баяндау желісін сақтай отырып, мәтіндегі негізгі ойды ықшамдау.

Мәтін түпнұсқасының сілтемесін көрсету. Мысалы: Автор айтқандай...,менің ойымша ..., қорыта айтқанда.... Мәтінде «.....» берілген т.б.

4-тапсырма. Мәтіндеріңдегі жай сөйлемнің түрлерін ажыратып, талдаңдар.

Дескриптор Білім алушы

  • мәтіннің әр бөлігінен маңызды ақпараттарды іріктейді;


- мәтін мазмұнын сақтайды;

- аннотация жазады.

- жай сөйлемнің түрлерін талдайды.

ТЫҢДАЛЫМНАН КЕЙІН

3-тапсырма. «Бауырсақ» ертегісінің желісімен диалогке құрылған ертегі жазыңдар. Ертегіде жай сөйлемнің түрлерін қолданыңдар.

Бағалау

*Мәтіннің баяндау желісін сақтап, әр бөлігінен алынған ақпараттардан жинақы мәтін жазады;

*Жай сөйлемдерді айтылу мақсаты мен құрылымдық ерекшелігіне сай қолданады.

Дескриптор

Білім алушы:

Ертегі құрастырады;

Жай сөйлемдердің желісін қолданады;



www.youtube.com

Сабақтың соңы


Рефлексиялық эссе

Оқушылар төмендегі сөз оралымдарын қолданып, сабақта туындаған ойларын тұжырымдайды:

  • Ең алдымен, мен былай деп ойладым .....

  • Одан кейін біз мына проблемаға тап болдық.............

  • Проблеманы шешу үшін, менің ойымша ......қарастыру керек.

  • Бұдан біз..................театрға бару мәдениетін.....

  • Демек, ................

Қысқасын айтқанда, .................деген шешімге келдік.

















Жүктеу
bolisu
Бөлісу
ЖИ арқылы жасау
Файл форматы:
docx
04.11.2020
3281
Жүктеу
ЖИ арқылы жасау
Бұл материалды қолданушы жариялаған. Ustaz Tilegi ақпаратты жеткізуші ғана болып табылады. Жарияланған материалдың мазмұны мен авторлық құқық толықтай автордың жауапкершілігінде. Егер материал авторлық құқықты бұзады немесе сайттан алынуы тиіс деп есептесеңіз,
шағым қалдыра аласыз
Қазақстандағы ең үлкен материалдар базасынан іздеу
Сіз үшін 400 000 ұстаздардың еңбегі мен тәжірибесін біріктіріп, ең үлкен материалдар базасын жасадық. Төменде керек материалды іздеп, жүктеп алып сабағыңызға қолдана аласыз
Материал жариялап, аттестацияға 100% жарамды сертификатты тегін алыңыз!
Ustaz tilegi журналы министірліктің тізіміне енген. Qr коды мен тіркеу номері беріледі. Материал жариялаған соң сертификат тегін бірден беріледі.
Оқу-ағарту министірлігінің ресми жауабы
Сайтқа 5 материал жариялап, тегін АЛҒЫС ХАТ алыңыз!
Қазақстан Республикасының білім беру жүйесін дамытуға қосқан жеке үлесі үшін және де Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық материалыңызбен бөлісіп, белсенді болғаныңыз үшін алғыс білдіреміз!
Сайтқа 25 материал жариялап, тегін ҚҰРМЕТ ГРОМАТАСЫН алыңыз!
Тәуелсіз Қазақстанның білім беру жүйесін дамытуға және білім беру сапасын арттыру мақсатында Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жариялағаны үшін марапатталасыз!
Министірлікпен келісілген курстар тізімі