|
Бөлім тақырыбы: Театр өнері мен мәдениеті |
Мектеп: №5мектеп-гимназиясы |
|||||||||
|
Күні: |
Мұғалімнің аты -жөні: Керимбаева Д.Ж |
|||||||||
|
Сынып: 8 «Ә» |
Қатысқаны: 28 Қатыспағаны:2 |
|||||||||
|
Сабақтың тақырыбы |
Қуыршақ театры |
|||||||||
|
Оқу мақсаттары |
8.3.5.1 - оқылым және тыңдалым материалдары бойынша мәтіннің баяндау желісін сақтап, әр бөлігінен алынған ақпараттардан жинақы мәтін (аннотация, тезис) жазу; 8.4.4.4 –жай сөйлемдерді айтылу мақсаты мен құрылымдық ерекшелігіне сай қолдану; |
|||||||||
|
Сабақ мақсаттары |
оқылым және тыңдалым материалдары бойынша мәтіннің баяндау желісін сақтап, әр бөлігінен алынған ақпараттардан жинақы мәтін (аннотация, тезис) жазу; жай сөйлемдерді айтылу мақсаты мен құрылымдық ерекшелігіне сай қолдану; |
|||||||||
|
Бағалау критерийі |
|
|||||||||
|
Тілдік мақсат |
Пәннің лексикасы мен терминологиясы: рухани ләззат алу, эмоция, антракт, театр мәдениеті, киелі сахна т.б. Диалог пен жазба жұмыстарындағы тілдік қолданыс: - Менің ойымша..., - Ең алдымен.., - Әйтсе де, ... - Қысқасын айтқанда,... |
|||||||||
|
Құндылықтарды дарыту |
Тарихтың, мәдениет пен тілдің біртұтастығы (6-құндылық) Бұл сабақ оқушыларды қазақ театр мәдениетін сақтауға үйретеді |
|||||||||
|
Пәнаралық байланыс |
Өзін –өзі тану, әдебиет |
|||||||||
|
Бастапқы білім |
Театр және мәдениет |
|||||||||
|
Сабақтың барысы |
||||||||||
|
Жоспарланған сабақ кезеңдері |
Жоспар бойынша орындалуы тиіс іс-әрекеттер |
Қорлар |
||||||||
|
Сабақтың басы |
Ұйымдастыру кезеңі. Жағымды психологиялық ахуал. «Саяхаттаушы ақпараттар» әдісі. Сыныптың әр бұрышына мұғалім сөйлем немесе сөздерді (әртіс болу жолдарына қатысты) ақ параққа жазып іліп қояды. Оқушылардың қолдарына сол сөз немесе сөйлемдердің жауабын немесе сұрағын карточкаға жазып береді. Оқушылар сыныпты айналып жүріп, өзінің қолындағы тапсырмаға қатысты парақты табады. Барлығы тауып болған соң бірлесе жүріп әр парақтың жанына барады. Өз парағының жанына келгенде, сол оқушы өзіне қатысты оқу материалын түсіндіреді. ЖАЗЫЛЫМ АЛДЫ
Оқушы пікірі тыңдалады.
Оқылым мәтінін оқиды. 2-ТАПСЫРМА. «Мемлекеттік қуыршақ театры» аудиожазбасын (20.mp3) тыңдап, мазмұнын түсініп, екі мәтіннің құрылымын салыстырыңдар.
|
Тақырыпқа қажетті сұрақтар 20.mp3 |
||||||||
|
Сабақ ортасы |
ЖАЗЫЛЫМ ТАПСЫРМАСЫ. Тыңдалым және айтылым мәтіндерімен жұмыс жүргізіледі. (а) Әр бөліктегі маңызды ақпараттарды іріктеп алыңыз. ____________________________________________________________________________ ____________________________________________________________________________ (ә) Мәтіннің баяндау желісін сақтап, аннотация жазыңыз. ____________________________________________________________________________ ____________________________________________________________________________
Мысалы, Жинақы мәтін құрастыру жолдары: -Мазмұндық өңдеу: -Мәтінді мұқият оқу және негізгі, қосымша ақпараттарды анықтау; қосымша ақпараттарды сызып тастау. -Негізгі ойды білдіретін тірек сөздерді, сөйлемдерді белгілеу. -Автор ойын, баяндау желісін сақтай отырып, мәтіндегі негізгі ойды ықшамдау. Мәтін түпнұсқасының сілтемесін көрсету. Жинақы мәтін – бастапқы мәтіндегі негізгі идеялар мен ақпараттарды сақтай отырып, мәтін көлемін ықшамдау және өңдеу. Жинақы мәтін жазуда төмендегі мазмұндық өңдеуді басшылыққа алу керек: Мәтінді мұқият оқу және негізгі, қосымша ақпараттарды анықтау; қосымша ақпараттарды сызып тастау. Негізгі ойды білдіретін тірек сөздерді, сөйлемдерді белгілеу. Автор ойын, баяндау желісін сақтай отырып, мәтіндегі негізгі ойды ықшамдау. Мәтін түпнұсқасының сілтемесін көрсету. Мысалы: Автор айтқандай...,менің ойымша ..., қорыта айтқанда.... Мәтінде «.....» берілген т.б. 4-тапсырма. Мәтіндеріңдегі жай сөйлемнің түрлерін ажыратып, талдаңдар. Дескриптор Білім алушы
- мәтін мазмұнын сақтайды; - аннотация жазады. - жай сөйлемнің түрлерін талдайды. ТЫҢДАЛЫМНАН КЕЙІН 3-тапсырма. «Бауырсақ» ертегісінің желісімен диалогке құрылған ертегі жазыңдар. Ертегіде жай сөйлемнің түрлерін қолданыңдар. Бағалау
|
www.youtube.com |
||||||||
|
Сабақтың соңы |
Рефлексиялық эссе Оқушылар төмендегі сөз оралымдарын қолданып, сабақта туындаған ойларын тұжырымдайды:
Қысқасын айтқанда, .................деген шешімге келдік. |
|
||||||||
жүктеу мүмкіндігіне ие боласыз
Бұл материал сайт қолданушысы жариялаған. Материалдың ішінде жазылған барлық ақпаратқа жауапкершілікті жариялаған қолданушы жауап береді. Ұстаз тілегі тек ақпаратты таратуға қолдау көрсетеді. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзған болса немесе басқа да себептермен сайттан өшіру керек деп ойласаңыз осында жазыңыз
Қуыршақ театры
Қуыршақ театры
|
Бөлім тақырыбы: Театр өнері мен мәдениеті |
Мектеп: №5мектеп-гимназиясы |
|||||||||
|
Күні: |
Мұғалімнің аты -жөні: Керимбаева Д.Ж |
|||||||||
|
Сынып: 8 «Ә» |
Қатысқаны: 28 Қатыспағаны:2 |
|||||||||
|
Сабақтың тақырыбы |
Қуыршақ театры |
|||||||||
|
Оқу мақсаттары |
8.3.5.1 - оқылым және тыңдалым материалдары бойынша мәтіннің баяндау желісін сақтап, әр бөлігінен алынған ақпараттардан жинақы мәтін (аннотация, тезис) жазу; 8.4.4.4 –жай сөйлемдерді айтылу мақсаты мен құрылымдық ерекшелігіне сай қолдану; |
|||||||||
|
Сабақ мақсаттары |
оқылым және тыңдалым материалдары бойынша мәтіннің баяндау желісін сақтап, әр бөлігінен алынған ақпараттардан жинақы мәтін (аннотация, тезис) жазу; жай сөйлемдерді айтылу мақсаты мен құрылымдық ерекшелігіне сай қолдану; |
|||||||||
|
Бағалау критерийі |
|
|||||||||
|
Тілдік мақсат |
Пәннің лексикасы мен терминологиясы: рухани ләззат алу, эмоция, антракт, театр мәдениеті, киелі сахна т.б. Диалог пен жазба жұмыстарындағы тілдік қолданыс: - Менің ойымша..., - Ең алдымен.., - Әйтсе де, ... - Қысқасын айтқанда,... |
|||||||||
|
Құндылықтарды дарыту |
Тарихтың, мәдениет пен тілдің біртұтастығы (6-құндылық) Бұл сабақ оқушыларды қазақ театр мәдениетін сақтауға үйретеді |
|||||||||
|
Пәнаралық байланыс |
Өзін –өзі тану, әдебиет |
|||||||||
|
Бастапқы білім |
Театр және мәдениет |
|||||||||
|
Сабақтың барысы |
||||||||||
|
Жоспарланған сабақ кезеңдері |
Жоспар бойынша орындалуы тиіс іс-әрекеттер |
Қорлар |
||||||||
|
Сабақтың басы |
Ұйымдастыру кезеңі. Жағымды психологиялық ахуал. «Саяхаттаушы ақпараттар» әдісі. Сыныптың әр бұрышына мұғалім сөйлем немесе сөздерді (әртіс болу жолдарына қатысты) ақ параққа жазып іліп қояды. Оқушылардың қолдарына сол сөз немесе сөйлемдердің жауабын немесе сұрағын карточкаға жазып береді. Оқушылар сыныпты айналып жүріп, өзінің қолындағы тапсырмаға қатысты парақты табады. Барлығы тауып болған соң бірлесе жүріп әр парақтың жанына барады. Өз парағының жанына келгенде, сол оқушы өзіне қатысты оқу материалын түсіндіреді. ЖАЗЫЛЫМ АЛДЫ
Оқушы пікірі тыңдалады.
Оқылым мәтінін оқиды. 2-ТАПСЫРМА. «Мемлекеттік қуыршақ театры» аудиожазбасын (20.mp3) тыңдап, мазмұнын түсініп, екі мәтіннің құрылымын салыстырыңдар.
|
Тақырыпқа қажетті сұрақтар 20.mp3 |
||||||||
|
Сабақ ортасы |
ЖАЗЫЛЫМ ТАПСЫРМАСЫ. Тыңдалым және айтылым мәтіндерімен жұмыс жүргізіледі. (а) Әр бөліктегі маңызды ақпараттарды іріктеп алыңыз. ____________________________________________________________________________ ____________________________________________________________________________ (ә) Мәтіннің баяндау желісін сақтап, аннотация жазыңыз. ____________________________________________________________________________ ____________________________________________________________________________
Мысалы, Жинақы мәтін құрастыру жолдары: -Мазмұндық өңдеу: -Мәтінді мұқият оқу және негізгі, қосымша ақпараттарды анықтау; қосымша ақпараттарды сызып тастау. -Негізгі ойды білдіретін тірек сөздерді, сөйлемдерді белгілеу. -Автор ойын, баяндау желісін сақтай отырып, мәтіндегі негізгі ойды ықшамдау. Мәтін түпнұсқасының сілтемесін көрсету. Жинақы мәтін – бастапқы мәтіндегі негізгі идеялар мен ақпараттарды сақтай отырып, мәтін көлемін ықшамдау және өңдеу. Жинақы мәтін жазуда төмендегі мазмұндық өңдеуді басшылыққа алу керек: Мәтінді мұқият оқу және негізгі, қосымша ақпараттарды анықтау; қосымша ақпараттарды сызып тастау. Негізгі ойды білдіретін тірек сөздерді, сөйлемдерді белгілеу. Автор ойын, баяндау желісін сақтай отырып, мәтіндегі негізгі ойды ықшамдау. Мәтін түпнұсқасының сілтемесін көрсету. Мысалы: Автор айтқандай...,менің ойымша ..., қорыта айтқанда.... Мәтінде «.....» берілген т.б. 4-тапсырма. Мәтіндеріңдегі жай сөйлемнің түрлерін ажыратып, талдаңдар. Дескриптор Білім алушы
- мәтін мазмұнын сақтайды; - аннотация жазады. - жай сөйлемнің түрлерін талдайды. ТЫҢДАЛЫМНАН КЕЙІН 3-тапсырма. «Бауырсақ» ертегісінің желісімен диалогке құрылған ертегі жазыңдар. Ертегіде жай сөйлемнің түрлерін қолданыңдар. Бағалау
|
www.youtube.com |
||||||||
|
Сабақтың соңы |
Рефлексиялық эссе Оқушылар төмендегі сөз оралымдарын қолданып, сабақта туындаған ойларын тұжырымдайды:
Қысқасын айтқанда, .................деген шешімге келдік. |
|
||||||||
шағым қалдыра аласыз














