Материалдар / "Қыз жібек"жыры 7-сынып
МИНИСТРЛІКПЕН КЕЛІСІЛГЕН КУРСҚА ҚАТЫСЫП, АТТЕСТАЦИЯҒА ЖАРАМДЫ СЕРТИФИКАТ АЛЫҢЫЗ!
Сертификат Аттестацияға 100% жарамды
ТОЛЫҚ АҚПАРАТ АЛУ

"Қыз жібек"жыры 7-сынып

Материал туралы қысқаша түсінік
7-сыныпқа қазақ әдебиеті пәні бойынша қысқа мерзімді жоспар
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады. Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
17 Желтоқсан 2017
8650
117 рет жүктелген
770 ₸
Бүгін алсаңыз
+39 бонус
беріледі
Бұл не?
Бүгін алсаңыз +39 бонус беріледі Бұл не?
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
logo

Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады

Қысқа мерзімді сабақ жоспары

Мектеп:


Күні:

Мұғалімнің аты-жөні:.

Сынып: 7 Қазақ әдебиеті

Қатысқандар:

Қатыспағандар:

Сабақтың тақырыбы:

«Қыз Жібек» жыры 2 сағ.

Осы сабақта қол жеткізілетін оқу мақсаттары (оқу бағдарламасына сілтеме)

Т/Ж 7.3 Көркем шығармадағы кейіпкерлердің типтерін жасалу тәсілдері тұрғысынан анықтау.

А/И 7.1 Шығармадағы эпизодтар мен бейнелерді салғастыру.

Сабақ мақсаттары



Барлық оқушылар орындай алады: «Қыз Жібек» жыры бойынша көркем шығармадағы кейіпкерлердің іс-әрекеті арқылы образын аша алады.

Оқушылардың көпшілігі орындай алады: Жырдағы кейіпкерлер бойынан қарама-қарсы суреттеулерді таба алады.

Кейбір оқушылар орындай алады: Жырдағы эпизодтар мен бейнелерді салғастыра алады.

Тілдік мақсаттар

Оқушылар орындай алады: «Қыз Жібек» жыры бойынша көркем шығармадағы кейіпкерлердің іс-әрекеті арқылы образын аша отырып,эпизодтар мен бейнелерді салғастыра алады.

Пәнге қатысты сөздік қор мен терминдер:

бай,көш,сұлу қыз,ер жігіт,қосшы,түс көру,теріс бата

Диалог құруға/шығарма жазуға арналған пайдалы тіркестер:

Талқылауға арналған сұрақтар:

«Қыз Жібек»жыры туралы көрген фильмді еске алайық,эпизодтарға шолу жасайық.

Алдыңғы оқу

«Қыз Жібек »жыры 1 сағ.

Жоспар

Жоспарланған

уақыт

Жоспарланған жаттығу түрлері

Ресурстар

Сабақтың

Басы


Сыныпта ынтымақтастық атмосферасын орнату мақсатында

1. «Сыныптағы заттар» әдісін қолданып топқа бөлу





Сабақтың ортасы



































1-тапсырма. Тыңдалым тапсырмалары

«Көршінің сұрағына жауап бер» 10-бет

Дескриптор:

- Жырды оқиды,үзінділерді аудиожазбадан тыңдайды

- оқулықтағы сұрақтарға жауап береді

2-тапсырма Тыңдалым

8-10-беттердегі «Қыз Жібектің»сұлулығын суреттейтін үзіндіні аудиожазбадан тыңдау

«Бұл кім?» кестесі.

Кейіпкер портреті мен іс-әрекеті

Бұл кім?

Кейіпкердің образын өз сөздеріңмен суреттеп сипаттаңдар

Талай көштен өтеді

Көш алдына қараса

Жетіп келіп қасына,

Одан да өтіп жөнеген



Әзіл айтып күледі,Жібекті Төлегенге көрсетейін,



Көзі оттай жанады, Сымға тартқан күмістей, сүмбідей болып жарады.



Дескриптор: - үзінділердің қай кейіпкерге қатысты екендігін анықтайды;

-кейіпкерлердің образын өз сөзімен сипаттайды;

Топтар өздерінің толтырған кестелерімен басқа топтарды таныстырады, талдайды;

3-тапсырма. «Сезімді ояту» кестесі.

Жырдағы әр жұпқа кейіпкер қасиеттерін ашатын мәтін беріледі. Мәтінге сүйене отырып , бос тор көздерді толтырады.

Сезімді ояту

Елестету

Қыз Жібек қандай? Портреті.


Сүйсіну

Кімдердің қандай қылығына сүйсіндің?


Жек көру

Кімдердің қандай әрекеті ұнамады?


Жаны ашу

Қай жерінде өзіңде жаны ашу сезімі пайда болды?


Өкініш

Өкініш сезімі пайда болды ма, қашан?


Таңдану

Таңғалып, риза болған сәтің ше?


Кестеге жазған мәліметтерін талдап, ой бөліседі.

Дескриптор:

-Бос тор көздерді толтырады;

- Кейіпкер ерекшелігі туралы айтады;

-Ұнамды, ұнамсыз қылықтары туралы пікірлерін білдіреді, дәлелдейді.












«Менің атым Қожа» фильмінен фрагмент


«Бұл кім?» кестесі





«Сезімді ояту» кестесі













Сабақтың

соңы





Сабақтың соңы:

«Дөңгелек үстел» - шағын топ ішінде қарастырылып отырған тақырып бойынша берілген уақыт аумағында 6 минут өз ойларын ортаға салу тәсілі.

Үйге тапсырма: 13-16бет.үзінді оқып келу

Рефлексия «Себет толы құлпынай»

Микрофон



Саралау – оқушыға мейлінше қолдау көрсетуді қалай жоспарлайсыз?

Қабілетті оқушыға тапсырманы қалай түрлендіресіз?

«Көршінің сұрағына жауап бер»

«Бұл кім?» кестесі.

«Сезімді ояту» кестесі.


Бағалау – оқушы білімін тексеруді қалай жоспарлайсыз?

Көркем шығармадағы кейіпкерлердің типтерін жасалу тәсілдері тұрғысынан анықтайды

Шығармадағы эпизодтар мен бейнелерді салғастырады

Пәнаралық байланыс – денсаулық және қауіпсіздік, АКТ-мен байланыс.

Тарих, кинофильмнен үзінді

Өзгелердің мәдениетіне және көзқарастарына құрметпен қарау сияқты жалпы адамзаттық құндылықтарға баулу



Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!