Мектеп: |
|
Күні: | Мұғалімнің аты-жөні:. |
Сынып: 7 Қазақ әдебиеті | Қатысқандар: | Қатыспағандар: |
Сабақтың тақырыбы: | «Қыз Жібек» жыры 2 сағ. |
Осы сабақта қол жеткізілетін оқу мақсаттары (оқу бағдарламасына сілтеме) | Т/Ж 7.3 Көркем шығармадағы кейіпкерлердің типтерін жасалу тәсілдері тұрғысынан анықтау.А/И 7.1 Шығармадағы эпизодтар мен бейнелерді салғастыру. |
Сабақ мақсаттары
| Барлық оқушылар орындай алады: «Қыз Жібек» жыры бойынша көркем шығармадағы кейіпкерлердің іс-әрекеті арқылы образын аша алады. |
| Оқушылардың көпшілігі орындай алады: Жырдағы кейіпкерлер бойынан қарама-қарсы суреттеулерді таба алады. |
| Кейбір оқушылар орындай алады: Жырдағы эпизодтар мен бейнелерді салғастыра алады. |
Тілдік мақсаттар | Оқушылар орындай алады: «Қыз Жібек» жыры бойынша көркем шығармадағы кейіпкерлердің іс-әрекеті арқылы образын аша отырып,эпизодтар мен бейнелерді салғастыра алады. |
| Пәнге қатысты сөздік қор мен терминдер:бай,көш,сұлу қыз,ер жігіт,қосшы,түс көру,теріс бата |
| Диалог құруға/шығарма жазуға арналған пайдалы тіркестер: |
| Талқылауға арналған сұрақтар: «Қыз Жібек»жыры туралы көрген фильмді еске алайық,эпизодтарға шолу жасайық. |
Алдыңғы оқу | «Қыз Жібек »жыры 1 сағ. |
Жоспар |
Жоспарланған уақыт | Жоспарланған жаттығу түрлері | Ресурстар |
Сабақтың Басы
| Сыныпта ынтымақтастық атмосферасын орнату мақсатында1. «Сыныптағы заттар» әдісін қолданып топқа бөлу |
|
Сабақтың ортасы
| 1-тапсырма. Тыңдалым тапсырмалары«Көршінің сұрағына жауап бер» 10-бетДескриптор:- Жырды оқиды,үзінділерді аудиожазбадан тыңдайды- оқулықтағы сұрақтарға жауап береді 2-тапсырма Тыңдалым8-10-беттердегі «Қыз Жібектің»сұлулығын суреттейтін үзіндіні аудиожазбадан тыңдау «Бұл кім?» кестесі. Дескриптор: - үзінділердің қай кейіпкерге қатысты екендігін анықтайды;-кейіпкерлердің образын өз сөзімен сипаттайды; Топтар өздерінің толтырған кестелерімен басқа топтарды таныстырады, талдайды; 3-тапсырма. «Сезімді ояту» кестесі. Жырдағы әр жұпқа кейіпкер қасиеттерін ашатын мәтін беріледі. Мәтінге сүйене отырып , бос тор көздерді толтырады. Кестеге жазған мәліметтерін талдап, ой бөліседі.Дескриптор: -Бос тор көздерді толтырады;- Кейіпкер ерекшелігі туралы айтады;-Ұнамды, ұнамсыз қылықтары туралы пікірлерін білдіреді, дәлелдейді. |
«Менің атым Қожа» фильмінен фрагмент
«Бұл кім?» кестесі
«Сезімді ояту» кестесі
|
Сабақтың соңы
| Сабақтың соңы: «Дөңгелек үстел» - шағын топ ішінде қарастырылып отырған тақырып бойынша берілген уақыт аумағында 6 минут өз ойларын ортаға салу тәсілі. Үйге тапсырма: 13-16бет.үзінді оқып келуРефлексия «Себет толы құлпынай» | Микрофон
|
Саралау – оқушыға мейлінше қолдау көрсетуді қалай жоспарлайсыз?Қабілетті оқушыға тапсырманы қалай түрлендіресіз?«Көршінің сұрағына жауап бер»«Бұл кім?» кестесі.«Сезімді ояту» кестесі.
| Бағалау – оқушы білімін тексеруді қалай жоспарлайсыз?Көркем шығармадағы кейіпкерлердің типтерін жасалу тәсілдері тұрғысынан анықтайдыШығармадағы эпизодтар мен бейнелерді салғастырады | Пәнаралық байланыс – денсаулық және қауіпсіздік, АКТ-мен байланыс. Тарих, кинофильмнен үзіндіӨзгелердің мәдениетіне және көзқарастарына құрметпен қарау сияқты жалпы адамзаттық құндылықтарға баулу |