"Қыз жібек"жыры 7-сынып

Тақырып бойынша 11 материал табылды

"Қыз жібек"жыры 7-сынып

Материал туралы қысқаша түсінік
7-сыныпқа қазақ әдебиеті пәні бойынша қысқа мерзімді жоспар
Материалдың қысқаша нұсқасы

Қысқа мерзімді сабақ жоспары

Мектеп:


Күні:

Мұғалімнің аты-жөні:.

Сынып: 7 Қазақ әдебиеті

Қатысқандар:

Қатыспағандар:

Сабақтың тақырыбы:

«Қыз Жібек» жыры 2 сағ.

Осы сабақта қол жеткізілетін оқу мақсаттары (оқу бағдарламасына сілтеме)

Т/Ж 7.3 Көркем шығармадағы кейіпкерлердің типтерін жасалу тәсілдері тұрғысынан анықтау.

А/И 7.1 Шығармадағы эпизодтар мен бейнелерді салғастыру.

Сабақ мақсаттары



Барлық оқушылар орындай алады: «Қыз Жібек» жыры бойынша көркем шығармадағы кейіпкерлердің іс-әрекеті арқылы образын аша алады.

Оқушылардың көпшілігі орындай алады: Жырдағы кейіпкерлер бойынан қарама-қарсы суреттеулерді таба алады.

Кейбір оқушылар орындай алады: Жырдағы эпизодтар мен бейнелерді салғастыра алады.

Тілдік мақсаттар

Оқушылар орындай алады: «Қыз Жібек» жыры бойынша көркем шығармадағы кейіпкерлердің іс-әрекеті арқылы образын аша отырып,эпизодтар мен бейнелерді салғастыра алады.

Пәнге қатысты сөздік қор мен терминдер:

бай,көш,сұлу қыз,ер жігіт,қосшы,түс көру,теріс бата

Диалог құруға/шығарма жазуға арналған пайдалы тіркестер:

Талқылауға арналған сұрақтар:

«Қыз Жібек»жыры туралы көрген фильмді еске алайық,эпизодтарға шолу жасайық.

Алдыңғы оқу

«Қыз Жібек »жыры 1 сағ.

Жоспар

Жоспарланған

уақыт

Жоспарланған жаттығу түрлері

Ресурстар

Сабақтың

Басы


Сыныпта ынтымақтастық атмосферасын орнату мақсатында

1. «Сыныптағы заттар» әдісін қолданып топқа бөлу





Сабақтың ортасы



































1-тапсырма. Тыңдалым тапсырмалары

«Көршінің сұрағына жауап бер» 10-бет

Дескриптор:

- Жырды оқиды,үзінділерді аудиожазбадан тыңдайды

- оқулықтағы сұрақтарға жауап береді

2-тапсырма Тыңдалым

8-10-беттердегі «Қыз Жібектің»сұлулығын суреттейтін үзіндіні аудиожазбадан тыңдау

«Бұл кім?» кестесі.

Кейіпкер портреті мен іс-әрекеті

Бұл кім?

Кейіпкердің образын өз сөздеріңмен суреттеп сипаттаңдар

Талай көштен өтеді

Көш алдына қараса

Жетіп келіп қасына,

Одан да өтіп жөнеген



Әзіл айтып күледі,Жібекті Төлегенге көрсетейін,



Көзі оттай жанады, Сымға тартқан күмістей, сүмбідей болып жарады.



Дескриптор: - үзінділердің қай кейіпкерге қатысты екендігін анықтайды;

-кейіпкерлердің образын өз сөзімен сипаттайды;

Топтар өздерінің толтырған кестелерімен басқа топтарды таныстырады, талдайды;

3-тапсырма. «Сезімді ояту» кестесі.

Жырдағы әр жұпқа кейіпкер қасиеттерін ашатын мәтін беріледі. Мәтінге сүйене отырып , бос тор көздерді толтырады.

Сезімді ояту

Елестету

Қыз Жібек қандай? Портреті.


Сүйсіну

Кімдердің қандай қылығына сүйсіндің?


Жек көру

Кімдердің қандай әрекеті ұнамады?


Жаны ашу

Қай жерінде өзіңде жаны ашу сезімі пайда болды?


Өкініш

Өкініш сезімі пайда болды ма, қашан?


Таңдану

Таңғалып, риза болған сәтің ше?


Кестеге жазған мәліметтерін талдап, ой бөліседі.

Дескриптор:

-Бос тор көздерді толтырады;

- Кейіпкер ерекшелігі туралы айтады;

-Ұнамды, ұнамсыз қылықтары туралы пікірлерін білдіреді, дәлелдейді.












«Менің атым Қожа» фильмінен фрагмент


«Бұл кім?» кестесі





«Сезімді ояту» кестесі













Сабақтың

соңы





Сабақтың соңы:

«Дөңгелек үстел» - шағын топ ішінде қарастырылып отырған тақырып бойынша берілген уақыт аумағында 6 минут өз ойларын ортаға салу тәсілі.

Үйге тапсырма: 13-16бет.үзінді оқып келу

Рефлексия «Себет толы құлпынай»

Микрофон



Саралау – оқушыға мейлінше қолдау көрсетуді қалай жоспарлайсыз?

Қабілетті оқушыға тапсырманы қалай түрлендіресіз?

«Көршінің сұрағына жауап бер»

«Бұл кім?» кестесі.

«Сезімді ояту» кестесі.


Бағалау – оқушы білімін тексеруді қалай жоспарлайсыз?

Көркем шығармадағы кейіпкерлердің типтерін жасалу тәсілдері тұрғысынан анықтайды

Шығармадағы эпизодтар мен бейнелерді салғастырады

Пәнаралық байланыс – денсаулық және қауіпсіздік, АКТ-мен байланыс.

Тарих, кинофильмнен үзінді

Өзгелердің мәдениетіне және көзқарастарына құрметпен қарау сияқты жалпы адамзаттық құндылықтарға баулу



Жүктеу
bolisu
Бөлісу
ЖИ арқылы жасау
Файл форматы:
docx
17.12.2017
9199
Жүктеу
ЖИ арқылы жасау
Бұл материалды қолданушы жариялаған. Ustaz Tilegi ақпаратты жеткізуші ғана болып табылады. Жарияланған материалдың мазмұны мен авторлық құқық толықтай автордың жауапкершілігінде. Егер материал авторлық құқықты бұзады немесе сайттан алынуы тиіс деп есептесеңіз,
шағым қалдыра аласыз
Қазақстандағы ең үлкен материалдар базасынан іздеу
Сіз үшін 400 000 ұстаздардың еңбегі мен тәжірибесін біріктіріп, ең үлкен материалдар базасын жасадық. Төменде керек материалды іздеп, жүктеп алып сабағыңызға қолдана аласыз
Материал жариялап, аттестацияға 100% жарамды сертификатты тегін алыңыз!
Ustaz tilegi журналы министірліктің тізіміне енген. Qr коды мен тіркеу номері беріледі. Материал жариялаған соң сертификат тегін бірден беріледі.
Оқу-ағарту министірлігінің ресми жауабы
Сайтқа 5 материал жариялап, тегін АЛҒЫС ХАТ алыңыз!
Қазақстан Республикасының білім беру жүйесін дамытуға қосқан жеке үлесі үшін және де Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық материалыңызбен бөлісіп, белсенді болғаныңыз үшін алғыс білдіреміз!
Сайтқа 25 материал жариялап, тегін ҚҰРМЕТ ГРОМАТАСЫН алыңыз!
Тәуелсіз Қазақстанның білім беру жүйесін дамытуға және білім беру сапасын арттыру мақсатында Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жариялағаны үшін марапатталасыз!
Министірлікпен келісілген курстар тізімі