Материалдар / "Қыз жібек"жыры 7-сынып
2023-2024 оқу жылына арналған

қысқа мерзімді сабақ жоспарларын

жүктеп алғыңыз келеді ма?
ҚР Білім және Ғылым министірлігінің стандартымен 2022-2023 оқу жылына арналған 472-бұйрыққа сай жасалған

"Қыз жібек"жыры 7-сынып

Материал туралы қысқаша түсінік
7-сыныпқа қазақ әдебиеті пәні бойынша қысқа мерзімді жоспар
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады.
Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
17 Желтоқсан 2017
7901
116 рет жүктелген
Бүгін алсаңыз 25% жеңілдік
беріледі
770 тг 578 тг
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
logo

Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады

Қысқа мерзімді сабақ жоспары
Мектеп:

Күні:Мұғалімнің аты-жөні:.
Сынып: 7 Қазақ әдебиетіҚатысқандар:Қатыспағандар:
Сабақтың тақырыбы:«Қыз Жібек» жыры 2 сағ.
Осы сабақта қол жеткізілетін оқу мақсаттары (оқу бағдарламасына сілтеме)Т/Ж 7.3 Көркем шығармадағы кейіпкерлердің типтерін жасалу тәсілдері тұрғысынан анықтау.А/И 7.1 Шығармадағы эпизодтар мен бейнелерді салғастыру.
Сабақ мақсаттары



Барлық оқушылар орындай алады: «Қыз Жібек» жыры бойынша көркем шығармадағы кейіпкерлердің іс-әрекеті арқылы образын аша алады.


Оқушылардың көпшілігі орындай алады: Жырдағы кейіпкерлер бойынан қарама-қарсы суреттеулерді таба алады.


Кейбір оқушылар орындай алады: Жырдағы эпизодтар мен бейнелерді салғастыра алады.
Тілдік мақсаттар Оқушылар орындай алады: «Қыз Жібек» жыры бойынша көркем шығармадағы кейіпкерлердің іс-әрекеті арқылы образын аша отырып,эпизодтар мен бейнелерді салғастыра алады.


Пәнге қатысты сөздік қор мен терминдер:бай,көш,сұлу қыз,ер жігіт,қосшы,түс көру,теріс бата


Диалог құруға/шығарма жазуға арналған пайдалы тіркестер:


Талқылауға арналған сұрақтар: «Қыз Жібек»жыры туралы көрген фильмді еске алайық,эпизодтарға шолу жасайық.
Алдыңғы оқу«Қыз Жібек »жыры 1 сағ.
Жоспар
Жоспарланған уақытЖоспарланған жаттығу түрлеріРесурстар
Сабақтың Басы

Сыныпта ынтымақтастық атмосферасын орнату мақсатында1. «Сыныптағы заттар» әдісін қолданып топқа бөлу



Сабақтың ортасы



































































1-тапсырма. Тыңдалым тапсырмалары«Көршінің сұрағына жауап бер» 10-бетДескриптор:- Жырды оқиды,үзінділерді аудиожазбадан тыңдайды- оқулықтағы сұрақтарға жауап береді 2-тапсырма Тыңдалым8-10-беттердегі «Қыз Жібектің»сұлулығын суреттейтін үзіндіні аудиожазбадан тыңдау «Бұл кім?» кестесі. Дескриптор: - үзінділердің қай кейіпкерге қатысты екендігін анықтайды;-кейіпкерлердің образын өз сөзімен сипаттайды; Топтар өздерінің толтырған кестелерімен басқа топтарды таныстырады, талдайды; 3-тапсырма. «Сезімді ояту» кестесі. Жырдағы әр жұпқа кейіпкер қасиеттерін ашатын мәтін беріледі. Мәтінге сүйене отырып , бос тор көздерді толтырады. Кестеге жазған мәліметтерін талдап, ой бөліседі.Дескриптор: -Бос тор көздерді толтырады;- Кейіпкер ерекшелігі туралы айтады;-Ұнамды, ұнамсыз қылықтары туралы пікірлерін білдіреді, дәлелдейді.





















«Менің атым Қожа» фильмінен фрагмент

«Бұл кім?» кестесі







«Сезімді ояту» кестесі























Сабақтың соңы







Сабақтың соңы: «Дөңгелек үстел» - шағын топ ішінде қарастырылып отырған тақырып бойынша берілген уақыт аумағында 6 минут өз ойларын ортаға салу тәсілі. Үйге тапсырма: 13-16бет.үзінді оқып келуРефлексия «Себет толы құлпынай»Микрофон



Саралау – оқушыға мейлінше қолдау көрсетуді қалай жоспарлайсыз?Қабілетті оқушыға тапсырманы қалай түрлендіресіз?«Көршінің сұрағына жауап бер»«Бұл кім?» кестесі.«Сезімді ояту» кестесі.

Бағалау – оқушы білімін тексеруді қалай жоспарлайсыз?Көркем шығармадағы кейіпкерлердің типтерін жасалу тәсілдері тұрғысынан анықтайдыШығармадағы эпизодтар мен бейнелерді салғастырады
  • Пәнаралық байланыс – денсаулық және қауіпсіздік, АКТ-мен байланыс. Тарих, кинофильмнен үзіндіӨзгелердің мәдениетіне және көзқарастарына құрметпен қарау сияқты жалпы адамзаттық құндылықтарға баулу


    Материал жариялап тегін сертификат алыңыз!
    Бұл сертификат «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жарияланғанын растайды. Журнал Қазақстан Республикасы Ақпарат және Қоғамдық даму министрлігінің №KZ09VPY00029937 куәлігін алған. Сондықтан аттестацияға жарамды
    Ресми байқаулар тізімі
    Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!