Материалдар / Қызыл кітапқа енген жануарлар мен өсімдіктер
МИНИСТРЛІКПЕН КЕЛІСІЛГЕН КУРСҚА ҚАТЫСЫП, АТТЕСТАЦИЯҒА ЖАРАМДЫ СЕРТИФИКАТ АЛЫҢЫЗ!
Сертификат Аттестацияға 100% жарамды
ТОЛЫҚ АҚПАРАТ АЛУ

Қызыл кітапқа енген жануарлар мен өсімдіктер

Материал туралы қысқаша түсінік
Қызыл кітабына енгізілген жануарлар мен өсімдіктер
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады. Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
17 Ақпан 2023
543
2 рет жүктелген
770 ₸
Бүгін алсаңыз
+39 бонус
беріледі
Бұл не?
Бүгін алсаңыз +39 бонус беріледі Бұл не?
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
logo

Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады

Сабақтың тақырыбы: 3-4 сабақ .68-69 бет. «Қызыл кітапқа» енген жануарлар

Мекен-жайы:

БҚО.Бөрлі ауданы. Приурал мектеп-балабақша кешені»КММ.

Мұғалімнің аты-жөні: Ижекенова Мирамгүл Мұқанбетқалиқызы

Күні: 17.01.2019.


5-бөлім: Биоалуан түрлілік. Қызыл кітапқа енген жануарлар мен өсімдіктер

Сынып: 8

Қатысқандар саны:

Қатыспағандар саны:


8.2.4.1 - тақырыбы ұқсас ғылыми және публицистикалық стильдегі мәтіндердің тақырыбын, түрлерін (әңгімелеу, сипаттау, талқылау), құрылымын салыстыра талдау 8.3.2.1 -жанрлық және стильдік ерекшелік-теріне сай тілдік құралдарды орынды қолданып, мақала құрастырып жазу ;

Оқу мақсаттары

Оқушылардың барлығы орындай алады: мәтіннен алынған дәйексөздерге, үзінділерге сүйене отырып, көтерілетін мәселені болжайды;

Оқушылардың көпшілігі орындай алады: оқылым және тыңдалым материалдары бойынша мәтіннің баяндау желісін сақтап, әр бөлігінен алынған ақпараттардан жинақы мәтін құрайды;

Оқушылардың кейбірі орындай алады: анықтаған тірек сөздерді шығармашылық жұмыстарында еркін қолдана алады.

Тілдік мақсат

Негізгі сөздер мен тіркестер: Қызыл кітап.Табиғатты қорғау.Омыртқалы жануарлар.

Сыныптағы диалог/жазылым үшін пайдалы тілдік бірліктер:

Менің ойымша, көпшіліктің пікірінше, ой түйіні

Бағалау критерийлері

Мәтіндегі ойды жалғастырады,ойтүрткі сұрақтарға жауап береді, ішінара ізденушілік жұмыстарын жүргізеді

Алдыңғы оқу

Қызыл кітап


Жоспар

Жоспарланған уақыт

Жоспарланған жаттығулар

Ресурстар

Басталуы

Психологиялық-ахуал туғызу.

«Көңілді шеңбер» амандасу.




Үй-тапсырмасын тексеру.

«Қызыл кітапқа енген өсімдіктер».

Қ/б. «Ауа-райы»


Picture 1

Басы











Ортасы

Жаңа тақырыпты ашу. «Галереяда ой шарлау».

Сабақтың тақырыбы:

«Қызыл кітапқа» енген жануарлар

Сабақтың мақсатын шығару:

8.2.4.1 - тақырыбы ұқсас ғылыми және публицистикалық стильдегі мәтіндердің тақырыбын, түрлерін (әңгімелеу, сипаттау, талқылау), құрылымын салыстыра талдау

Публицистикалық стиль - газет-журналда, жиналыстар мен митингілердегі сөздерде қолданылады.

Публицистикалық стиль: шақыру, үндеу, нақтылық.(мақала) 68-бет.1-тапсырма. Берілген сұрақтарға жауап бер. Пысықтау сұрақтары?

-Сонымен «Қызыл кітап» деген қандай ұғымды білдіреді?

-Ол туралы не білесің?

-Алғаш ашқан кім екен?

-Елімізде қандай қорықтар бар?

Дескриптор:

1.Толық жауап беру;

2. Қосымша алған білімдерін көрсету;

Қ\Б:

«Ауа-райы»

Тыңдалым. 2-тапсырма.

Мәтінді мұқият тыңдап,өзің білетін мәліметтермен толықтырып жалғастыр.

ЖЖ.Жазылым. Дәптермен жұмыс. Жеке жұмыстану.

Дескриптор:

1.Көркем қатесіз жазу;

2.Жұмыстарын алмастырып,тексеру;

Қ\Б:

«Қызғалдақтар»


ТЖ.5-тапсырма. Мәтінді оқы. Мәтін мазмұнына сәйкес бірнеше сұрақ құрастыр. Әңгімелеу,сипаттау арқылы тақырыпты талда.Сөйлем мүшелеріне сұрақ қой.

1-топ «Зерттеушілер» тобы. 2-топ «Ізденушілер» тобы.

Топты бағалау.

Дескриптор:

1.Шығармалардан нақты мысал келтіру.

2.Не себепті жойылуы туралы тоқталу.

3.Факторлар.

Қ\Б:

«Қоржын»
























Құрманғазының күйі

«Ақсақ киік»



С.Сейфуллиннің «Ақсақ киік» әні

«Төлқұжат дайындау» әдісі

Қызықты тапсырма «Төлқұжат дайындау» әдісі

Дескриптор:

1.Жоғарыдағы аңдар мен жануарлардың біріне төлқұжат дайындау.

1.Таңдаған аңы мен жануарына ат қойып, шағын сипаттама беру.

Қ\Б:


«Көңіл күй».




Сергіту сәті

«Сағат бойынша достар табу»

А4 –форматтағы сағаттың тіліне достарын жазу.

Үйге тапсырма

6-тапсырма.69-70 бет.

Дескриптор:

1.Суреттерде бейнеленген жануарлар туралы мәліметтерді жинау;

2.зерттеу жобасын дайындау;


рефлексия

Кері байланыс « Егер ... »

1.Сіз табиғат қорғау министрі болсаңыз?

2. Сіз ақынболсаңыз?

3. Сіз эколог маманы болсаңыз...

4. Сіз суретші болсаңыз...

5. Табиғатқа тіл бітсе...

Оқушылар өз ойларын білдіреді



«Төлқұжат дайындау»

Аты: Киік


Бала кездегі аты: Құралай,лақ.


Әкесі: Киік


Анасы:

Ақбөкен



Сипаттамасы: Қазақтың ен даласын мекендеген түз жануарларының бір-киік.Киікті қазақ киелі жануар деп есептейді.Ел арасында оларды атқан адам бақытсыздыққа ұшырайды деген сенім бар.Киктер мамыр айында төлдей бастайды.Осы кезде ауа-райы өзгеріп,жауын-шашыни болады. «Құралайдың суығы» деп атайды.








«Төлқұжат дайындау»

Аты: Қасқыр

Бала кездегі аты: Бөлтірік.

Әкесі: Арлан.

Анасы: Құртқа


Сипаттамасы:

Қасқырдың баласын бөлтірік деп атайды. Бөлтірікті анасы мен атасы кішкене кезінен өз тамағын тауып жеуге баулиды. Түрі көкшулан, көзі сұр түсті болады.



«Төлқұжат дайындау»

Аты: Арқар


Бала кездегі аты: Ерке қозы


Әкесі: Жабайы арқар.


Анасы: Биязы қой. Саулық


Сипаттамасы: Таудың киесі-арқар. Таулы аймақтарда мекендейді. Еті тәтті болғандықтан,сүйегін дәрі –дәрмекке қолданып,заңсыз сату болды. Аңшылар оларды өлтіріп,жоя бастады. Сол себепті қорғауға алынды.




Туыстары.





















«Төлқұжат дайындау»

Аты:

Бала кездегі аты:

Әкесі:

Анасы:



Сипаттамасы:


«Төлқұжат дайындау»

Аты:

Бала кездегі аты:

Әкесі:

Анасы:



Сипаттамасы:
















































Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!