Материалдар / Рационал өрнектерді көбейту және бөлу тақырыбына есептер шығару
МИНИСТРЛІКПЕН КЕЛІСІЛГЕН КУРСҚА ҚАТЫСЫП, АТТЕСТАЦИЯҒА ЖАРАМДЫ СЕРТИФИКАТ АЛЫҢЫЗ!
Сертификат Аттестацияға 100% жарамды
ТОЛЫҚ АҚПАРАТ АЛУ

Рационал өрнектерді көбейту және бөлу тақырыбына есептер шығару

Материал туралы қысқаша түсінік
Оқушылардың өткен сабақта алған білімдерін толықтыра отырып, бүгінгі сабақпен сабақтастыра отырып бекіту.Теориялық білімдерін тереңдету және жүйелеу, математикалық тілде сөйлеу қабілеттерін қалыптастыру. Өздігінен қорытынды шығаруға машықтандыру, пәнге деген қызығушылығын және белсенділігін арттыру. Сенімділікке, ұқыптылыққа, шапшаңдыққа, ұжымдыққа тәрбиелеу.
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады. Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
17 Желтоқсан 2017
588
0 рет жүктелген
770 ₸
Бүгін алсаңыз
+39 бонус
беріледі
Бұл не?
Бүгін алсаңыз +39 бонус беріледі Бұл не?
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
logo

Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады

Мұғалімнің аты-жөні

Неткалиева Гульмира Бисеновна

Сыныбы 7a сынып

Сабақтың атауы

Рационал өрнектерді көбейту және бөлу тақырыбына есептер шығару


Сілтеме

Математика 7 сынып. Ә.Н.Шыныбеков слайдтар, сабақ жоспары

Жалпы мақсаты

Оқушылардың өткен сабақта алған білімдерін толықтыра отырып, бүгінгі сабақпен сабақтастыра отырып бекіту.Теориялық білімдерін тереңдету және жүйелеу, математикалық тілде сөйлеу қабілеттерін қалыптастыру. Өздігінен қорытынды шығаруға машықтандыру, пәнге деген қызығушылығын және белсенділігін арттыру. Сенімділікке, ұқыптылыққа, шапшаңдыққа, ұжымдыққа тәрбиелеу.

Міндеттер

  • Оқушылардың алған білімдерін толықтыру.

  • Тақырып бойынша ой-қорытындылар жасау.

  • Күнделікті өмірде қолдана білу, мәндерін ажырата білу.

Мұғалім үшін оқу нәтижелері

  • Оқуға бағыт-бағдар беру.Жұпта жұмыс істеу арқылы тақырыпты бекітіп шығу. Оқушылардың өздерін және достарын бағалау мүмкіндіктерін жасау.

  • Қысқаша көбейту формулаларын меңгере отырып білім негізін қалау.

Сабақтың түрі, әдіс тәсілдері

Білімді жүйелеу және жалпылау сабағы. Өз беттерімен , жұптық жұмыс,диалогтық оқыту, АКТ –ны меңгеру, сұрақ-жауап, талдау, қорыту, деңгейлеп оқыту

Сабақтың көрнекілігі

Видеопроектор, тақырыпқа сай слайдтар, фотоаппарат, үлестірме парақтар, топтық таспсырмалар жазылған топшамалар, бағалау парағы.

Күтілетін нәтиже

Оқушылар қысқаша көбейту формулаларын меңгереді, күнделікті қоршаған ортадан мысалдар келтіре алады. Есептерді шығара алады.Өздерін және сыныптастарын бағалай алады.

Ұйымдастыру кезеңдері

Сәлемдесу.Оқушыларды сабаққа психологиялық дайындау.

Оқушылар жұптасып отырады.

Бағалау парағын түсіндіріп кетемін.


Бағалау критерийі:

1.Білімділігі

2.Ойлау жылдамдығы

3.Математикалық тілі

4. Жұппен жұмыс жасауы

5.Жеке жұмыс жасауы



Сабақтың барысы 33 мин

Мұғалімнің іс-әрекеті

Оқушының іс-әрекеті

Оқушылармен үйге берген тапсырманы тексеру.

Ой –қозғау

3 мин


Үй тапсырмасын өзін өзі тексеру .Слайдпен

Оқушылар жұптасып бір-бірінің дәптерлерінен үй жұмысын тексереді. Үй жұмысының дұрыс жауабын алдарына беремін.

Сигналдық карточка арқылы.

/Шығарылған үй тапсырмасы бар парақ/


1. Сәйкестендіру:

Сабақты жаңа тақырыпты меңгеруге кажетті, бұрын өтілген материалды еске түсіру үшін «Қайталау – оқу анасы» дегендей, сәйкестік тест өткізіледі.

Балалар, алгебралық бөлшектерге амалдар қолданған кезде ең көп қолданатын қандай формулалар?(қысқаша көбейту формулалары)

«Қайталау – оқу анасы»

Бірінші бағанда қысқаша көбейту формулалары жазылған. Ал оқушылар бағанның сол жағында тұрған формулалардың дұрыс жауабын тауып, бағдарша арқылы көрсетеді(ержесін тұжырымдайды.

Қысқаша көбейту формулаларын қайталау

Бағанның сол жағындағы өрнекке оң жағындағы бағаннан тең өрнекті тап : СЛАЙД №2


1. a2-b2=

1. a3-3a2b+3ab2-b3

2. (a-b)2=

2. (a-b)(a+b)

3. (a+b)2=

3. (a-b)(a2+ab+b2)

4. (a-b)3=

4. a2-2ab+b2

5. (a+b)3=

5. (a+b)(a2-ab+b2)

6. a3-b3=

6. a2+2ab+b2

7. a3+b3=

7. a3+3a2b+3ab2+b3

Оқушы сәйкестендіруді орындап , кестені толтырады, оны оқушылар жұптасып бір-бірін тексеріп , қорытындысын кагазға жазады.

Дұрыс жауабы:

Оқушының аты -жөні

12

24

36

41

57

63

75




2. «Ой қозғау» топтастыру стратегиясы.

Тақтада алгебралық бөлшектерге байланысты 9 есеп шығару жолымен жазылып тұрады, ал оқушылар бұл есептердің дұрыс шығарылғанын ғана табулары керек. Дұрыс берілген тапсырманы тақтаға шығып орындайды(бағалау парағына мұғалімнің айтқан бағасы қойылады)


  1. 2. 3.

4. 5. 6.

7. 8. 9. 3. Сабақты пысықтау. Деңгейлік тапсырмалар орындау


Алдымызға қойған негізгі мақсатымыз рационал бөлшектерді көбейту және бөлу, яғни оларға көбейткіштерге жіктеуді қолдануды тиімді тәсілмен шешуді үйренуіміз керек. Оның негізгі шарты: алған білімдеріңді жинақтап, орынды қолдануды білу.

Тақырыпты меңгеруде қолданылатын тәсілдер:

  • Рационал бөлшектерді көбейту және бөлу тәсілдері:

1) Қысқаша көбейту формулаларын қолдану

2) Топтау тәсілін қолдану

3) Ортақ көбейткішті жақша сыртына шығару

4) Натурал және бүтін көрсеткішті дәреженің қасиеттері

5) Қысқарту тәсілі

Кітаппен жұмыс

А-деңгейі №549

В- деңгейі №557

С-деңгейі №562


Шығармашылық тапсырма


Кез-келген санының мәні үшін мына өрнек 8 санына бөлінеді

Шешімі:

1 әдісі.


2 әдісі.

Қорытынды:

Көбейткіштің біреуі 8 санына бөлінсе, онда сол кобейтінді 8 санына бөлінеді.


4. «Жұбын табу» ойыны (сергіту сәті)

Оқушылардың кейбіреулеріне есептің берілгені, ал кейбіреулеріне осы есептің жауаптары беріледі. Оқушылар өз жұптарын табуы тиіс.

1. 2. 3.

4. 5. 6.


5. - Сабақты бекітуге


1) : 2) 3)

4) 5) 6)



6. – Балалар, информатика пәнін есімізге түсірейік. Алгоритмнің мағынасын қалай түсінеміз?(Белгілі бір мақсатқа жету үшін орындалатын реттелген әрекеттер жиыны).

- Ал бұл алгоритм математикада заңдылық болып есептеледі.

- Енді біз рационал өрнектерді түрлендіру алгоритмін құрастырайық(оқушылар мен мұғалім бірге құрастырады)

Рационал бөлшектерді көбейту алгоритмі:

  1. Рационал бөлшектерді көбейту үшін, олардың алымдарының көбейтіндісін алымына, ал бөлімдерінің көбейтіндісін бөліміне жазу керек.

  2. Мүмкін болған жағдайда қысқартуды орындаймыз.

Рационал бөлшектерді бөлу алгоритмі:

Бір рационал бөлшекті екінші рационал бөлшекке бөлу үшін бірінші бөлшекті екінші бөлшекке кері бөлшекке көбейту керек.


- Осы алгоритмге байланысты «ОЙЛАН, ТАП!» деп аталатын мынадай ойын ойнаймыз. Тақтадағы тапсырмалардың берілгені мен жауаптарына қарап, екінші бөлшекті табу керек.

Тапсырмалар:

1. 2.

3. 4.


7. Рефлексия:

Енді «Табыс» ағашын отырғызайық. (Тақтада ағаштың суреті)

Ағаш діңі жаңа сабақта өтілген тақырып, жасыл желек – экология, ал ағаштың жемісі сендердің алған білімдерің(оқушылар өздері таңдаған алманы алып, тақтада тұрған ағашқа жапсырады).


  • Жасыл алма: Маған сабақ ұнады. Тақырыпты меңгердім.

  • Сары алма: Тақырыпты түсіндім, бірақ есептеген кезде қиналдым.

  • Қызыл алма: Сабақ маған түсініксіз.


8. Үй тапсырмасы:

1. Оқулықтың 100-бетінде №270(1-4), 14-тақырып.

2. Тест орындау(деңгейлік тест).


9. Бағалау



Деңгейлік тапсырмалар орындау


Кітаппен жұмыс. Есептің №

Әр оқушы өз деңгейінің есебін шығарады

Оқулықпен және тақтамен жұмыс қатар жүріп отырады.

А №461

В №468

С №478

Сергіту сәті -

1 мин

Математикалық мақал мәтелдер

1 топ : . Білекті бірді жығар, (білімді мыңды жығар) 
2-топ: Досыңды үш күн сынама, (үш жыл сына)
 

3-топ: Бір кісі қазған құдықтан, (мың кісі су ішеді) 

Сабақты бекіту 5 мин

Сабақты бекіту . Сонымен оқушылар қысқаша көбейту формулаларын қалай меңгердіңдер?

Оқушылар қол белгілері арқылы берілген сұраққа жауап береді.

дұрыс сенімді емеспін дұрыс емес

Қысқаша көбейту формулаларын меңгеру деңгейін сұрай отырып қол белгілерімен бағалатамын.

Бағалау 3 мин

Топ жетекшілерінің қойған балдарын талдап оқушыларды бағалау, балл қорытынды баға шығару

Топ басшысы бағалау парағындағы критерий бойынша бағалайды.

Үйге тапсырма 1 мин

Үйге: 6.2 тақырып

А- №

В-№

С-№

Үйге тапсырма беремін, бағаларын күнделіктеріне қоямын.

Оқушылар күнделіктерін ашып бағалау парағындағы бағаларын қояды, үйге тапсырманы жазып алады.

СЛАЙД №14.

Қосымша тапсырма :

1. Көбейткішке жіктеңдер:

2. Есептеңдер :232∙58-(804-1)(804+1).


Рефлексия 1 мин

Оқушыларға түрлі-түсті стикерлер таратылады.

Бағдаршам

Кері байланыс. Қысқаша көбейту формулаларын пайдаланып есептерді шығара алатын болсак жасыл стикер, тағы да сұрақтарымыз бар болса көк стикер, шамалы түсінсеңіз қызыл стикерлерді жабыстырамыз.




Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!