Үй тапсырмасын өзін өзі
тексеру .Слайдпен
Оқушылар жұптасып бір-бірінің дәптерлерінен үй
жұмысын тексереді. Үй жұмысының дұрыс жауабын алдарына
беремін.
Сигналдық карточка арқылы.
/Шығарылған үй тапсырмасы бар
парақ/
1.
Сәйкестендіру:
–
Сабақты жаңа тақырыпты
меңгеруге кажетті, бұрын өтілген материалды еске түсіру үшін
«Қайталау – оқу анасы» дегендей, сәйкестік тест
өткізіледі.
–
Балалар, алгебралық бөлшектерге амалдар қолданған
кезде ең көп қолданатын қандай формулалар?(қысқаша көбейту
формулалары)
«Қайталау – оқу
анасы»
Бірінші бағанда қысқаша көбейту формулалары
жазылған. Ал оқушылар бағанның сол жағында тұрған формулалардың
дұрыс жауабын тауып, бағдарша арқылы көрсетеді(ержесін
тұжырымдайды.
Қысқаша көбейту формулаларын
қайталау
Бағанның сол жағындағы
өрнекке оң жағындағы бағаннан тең өрнекті тап
: СЛАЙД
№2
1.
a2-b2=
|
1.
a3-3a2b+3ab2-b3
|
2.
(a-b)2=
|
2.
(a-b)(a+b)
|
3.
(a+b)2=
|
3.
(a-b)(a2+ab+b2)
|
4.
(a-b)3=
|
4.
a2-2ab+b2
|
5.
(a+b)3=
|
5.
(a+b)(a2-ab+b2)
|
6.
a3-b3=
|
6.
a2+2ab+b2
|
7.
a3+b3=
|
7.
a3+3a2b+3ab2+b3
|
Оқушы сәйкестендіруді
орындап , кестені толтырады, оны оқушылар жұптасып бір-бірін
тексеріп , қорытындысын кагазға
жазады.
Дұрыс жауабы:
Оқушының аты -жөні
|
12
|
24
|
36
|
41
|
57
|
63
|
75
|
2.
«Ой
қозғау» топтастыру
стратегиясы.
Тақтада алгебралық бөлшектерге байланысты 9 есеп
шығару жолымен жазылып тұрады, ал оқушылар бұл есептердің дұрыс
шығарылғанын ғана табулары керек. Дұрыс берілген тапсырманы тақтаға
шығып орындайды(бағалау парағына мұғалімнің айтқан бағасы
қойылады)
-
2. 3.
4. 5.
6.
7.
8. 9. 3. Сабақты пысықтау.
Деңгейлік тапсырмалар орындау
Алдымызға қойған негізгі мақсатымыз рационал
бөлшектерді көбейту және бөлу, яғни оларға көбейткіштерге жіктеуді
қолдануды тиімді тәсілмен шешуді үйренуіміз керек. Оның негізгі
шарты: алған білімдеріңді жинақтап, орынды қолдануды
білу.
Тақырыпты меңгеруде қолданылатын
тәсілдер:
1)
Қысқаша көбейту формулаларын қолдану
2)
Топтау тәсілін қолдану
3)
Ортақ көбейткішті жақша сыртына шығару
4)
Натурал және бүтін көрсеткішті дәреженің
қасиеттері
5)
Қысқарту тәсілі
Кітаппен жұмыс
А-деңгейі
№549
В- деңгейі
№557
С-деңгейі
№562
Шығармашылық
тапсырма
Кез-келген санының мәні үшін мына өрнек 8
санына бөлінеді
Шешімі:
1 әдісі.
2 әдісі.
Қорытынды:
Көбейткіштің біреуі 8 санына бөлінсе, онда сол
кобейтінді 8 санына бөлінеді.
4. «Жұбын табу» ойыны
(сергіту сәті)
Оқушылардың кейбіреулеріне есептің берілгені, ал
кейбіреулеріне осы есептің жауаптары беріледі. Оқушылар өз жұптарын
табуы тиіс.
1. 2. 3.
4. 5. 6.
5. - Сабақты
бекітуге
1) : 2)
3)
4) 5) 6)
6.
– Балалар, информатика пәнін
есімізге түсірейік. Алгоритмнің мағынасын қалай
түсінеміз?(Белгілі бір мақсатқа жету
үшін орындалатын реттелген әрекеттер
жиыны).
-
Ал бұл алгоритм математикада заңдылық болып
есептеледі.
-
Енді біз рационал өрнектерді түрлендіру алгоритмін
құрастырайық(оқушылар мен мұғалім бірге
құрастырады)
Рационал бөлшектерді көбейту
алгоритмі:
-
Рационал бөлшектерді көбейту үшін, олардың
алымдарының көбейтіндісін алымына, ал бөлімдерінің көбейтіндісін
бөліміне жазу керек.
-
Мүмкін болған жағдайда қысқартуды
орындаймыз.
Рационал бөлшектерді бөлу
алгоритмі:
Бір
рационал бөлшекті екінші рационал бөлшекке бөлу үшін бірінші
бөлшекті екінші бөлшекке кері бөлшекке көбейту
керек.
-
Осы алгоритмге
байланысты «ОЙЛАН,
ТАП!» деп аталатын мынадай ойын
ойнаймыз. Тақтадағы тапсырмалардың берілгені мен жауаптарына қарап,
екінші бөлшекті табу керек.
Тапсырмалар:
1. 2.
3. 4.
7.
Рефлексия:
– Енді
«Табыс» ағашын отырғызайық. (Тақтада
ағаштың суреті)
Ағаш діңі жаңа сабақта өтілген тақырып, жасыл
желек – экология, ал ағаштың жемісі сендердің алған
білімдерің(оқушылар өздері таңдаған алманы алып, тақтада тұрған
ағашқа жапсырады).
-
Жасыл
алма: Маған сабақ ұнады. Тақырыпты
меңгердім.
-
Сары
алма: Тақырыпты түсіндім, бірақ есептеген кезде
қиналдым.
-
Қызыл
алма: Сабақ маған
түсініксіз.
8.
Үй
тапсырмасы:
1.
Оқулықтың 100-бетінде
№270(1-4), 14-тақырып.
2.
Тест орындау(деңгейлік тест).
9.
Бағалау
|