|
Сабақтың өтілетін күні |
Пәні |
Сыныбы |
Пән мұғалімі |
Кабинет |
|
20.11.2017 21.11.2017 |
Математика |
6 «б» |
Бегайдарова Н.С |
математика |
|
Сабақтың аты |
Рационал сандарды азайту. (2-сабақ) |
|
|
|
Сілтеме |
Жоспар |
|
|
|
Жалпы мақсаты |
Оқушылардың бұрынғы біліміне сүйене отырып, жаңа білім алу қызығушылығын ояту. |
|
|
|
Күтілетін нәтиже |
|
|
|
|
Негізгі идеялар |
Азайту екі қосылғыштың
қосындысы және қосылғыштардың біреуі бойынша екінші қосылғышты
(белгісіз) табу амалы. |
|
|
|
Сабақ кезеңдері |
Мұғалімнің іс - әрекеті |
Оқушының іс әрекеті |
|
|
І. Ұйымдастыру кезеңі ( 2 мин) |
Сәлемдесу Сынып оқушыларына жағымды ахуал туғызу Түгелдеу |
Мұғаліммен сәлемдеседі. Көңіл күйлерін бас бармақпен білдіреді. |
|
|
ІІ. Үй тапсырмасын сұрау (3 мин) |
№526 1. А) А(-7); В(2) 2-(-7)=9 9 бірлік кесінді Ә) С(-5);D(1) 1-(-5) =6 6 бірлік кесінді Б) E(-6);F(-2) -2-(-6) =4 4 бірлік кесінді В) K(-4);L(0) 0-(-4)=4 4 бірлік кесінді 2. x-(-2)=8 x=6 №527 Жауабы: -3 және 3 ұпайдан. |
Үй жұмысын тексеру. Әр тапсырманы бір оқушыдан оқиды. |
|
|
ІІІ . Ой қозғау. Алдыңғы білімді нақтылау (5 мин) |
1.Таңбалар
ережесі |
|
|
|
І V . Есептер шығару (20 мин) |
Оқулықпен жұмыс №529
1)
2)
3)
4)
5)
6) №530 21-(5-8)=24 3,7-(4-5,3)=5,4
-13-(7-9,5)=-10,5 -4,5-(7-9,5)=-2
-18-(9-5)= -0,25-(3-2,25)= №531 9,8 – 4 4-9,8 2-0,25 0,25-2
5-6,2 6,2-5 -6-(-9) 6-9
№532 -13,7 – (-x) = -4,9 x=-4,9+13,7 x=8,8
6,1-(-y) = -5,2 y=-11,3 -2,9+(-x)=-4 x=1,1 x+(-0,35)=2,3 x=2,65 -23,5+(-y)=-4,6 y=-18,9 y+(-48,3)=-78,5 y=30,2 |
|
|
|
V. Қорытынды ( 5 мин) |
|
|
|
VІ. Сабақты бекіту (5 мин) |
«Блум таксономиясы» әдісі (ұпайлар арқылы
бағалау) |
Оқушылар сұрақтарға жауап береді. |
ҮІІ. Кері байланыс («Екі жұлдыз, бір тілек».) (3 минут)
|
Кейінгі тапсырмалар (1 мин) |
Кім тапқыр? логикалық сұрақтарға жауап беру. |
|
Үй тапсырмасы |
№534 №535 №537 есептер |
|
Бағалау |
|
жүктеу мүмкіндігіне ие боласыз
Бұл материал сайт қолданушысы жариялаған. Материалдың ішінде жазылған барлық ақпаратқа жауапкершілікті жариялаған қолданушы жауап береді. Ұстаз тілегі тек ақпаратты таратуға қолдау көрсетеді. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзған болса немесе басқа да себептермен сайттан өшіру керек деп ойласаңыз осында жазыңыз
"Рационал сандарды азайту" 6 сынып
"Рационал сандарды азайту" 6 сынып
|
Сабақтың өтілетін күні |
Пәні |
Сыныбы |
Пән мұғалімі |
Кабинет |
|
20.11.2017 21.11.2017 |
Математика |
6 «б» |
Бегайдарова Н.С |
математика |
|
Сабақтың аты |
Рационал сандарды азайту. (2-сабақ) |
|
|
|
Сілтеме |
Жоспар |
|
|
|
Жалпы мақсаты |
Оқушылардың бұрынғы біліміне сүйене отырып, жаңа білім алу қызығушылығын ояту. |
|
|
|
Күтілетін нәтиже |
|
|
|
|
Негізгі идеялар |
Азайту екі қосылғыштың
қосындысы және қосылғыштардың біреуі бойынша екінші қосылғышты
(белгісіз) табу амалы. |
|
|
|
Сабақ кезеңдері |
Мұғалімнің іс - әрекеті |
Оқушының іс әрекеті |
|
|
І. Ұйымдастыру кезеңі ( 2 мин) |
Сәлемдесу Сынып оқушыларына жағымды ахуал туғызу Түгелдеу |
Мұғаліммен сәлемдеседі. Көңіл күйлерін бас бармақпен білдіреді. |
|
|
ІІ. Үй тапсырмасын сұрау (3 мин) |
№526 1. А) А(-7); В(2) 2-(-7)=9 9 бірлік кесінді Ә) С(-5);D(1) 1-(-5) =6 6 бірлік кесінді Б) E(-6);F(-2) -2-(-6) =4 4 бірлік кесінді В) K(-4);L(0) 0-(-4)=4 4 бірлік кесінді 2. x-(-2)=8 x=6 №527 Жауабы: -3 және 3 ұпайдан. |
Үй жұмысын тексеру. Әр тапсырманы бір оқушыдан оқиды. |
|
|
ІІІ . Ой қозғау. Алдыңғы білімді нақтылау (5 мин) |
1.Таңбалар
ережесі |
|
|
|
І V . Есептер шығару (20 мин) |
Оқулықпен жұмыс №529
1)
2)
3)
4)
5)
6) №530 21-(5-8)=24 3,7-(4-5,3)=5,4
-13-(7-9,5)=-10,5 -4,5-(7-9,5)=-2
-18-(9-5)= -0,25-(3-2,25)= №531 9,8 – 4 4-9,8 2-0,25 0,25-2
5-6,2 6,2-5 -6-(-9) 6-9
№532 -13,7 – (-x) = -4,9 x=-4,9+13,7 x=8,8
6,1-(-y) = -5,2 y=-11,3 -2,9+(-x)=-4 x=1,1 x+(-0,35)=2,3 x=2,65 -23,5+(-y)=-4,6 y=-18,9 y+(-48,3)=-78,5 y=30,2 |
|
|
|
V. Қорытынды ( 5 мин) |
|
|
|
VІ. Сабақты бекіту (5 мин) |
«Блум таксономиясы» әдісі (ұпайлар арқылы
бағалау) |
Оқушылар сұрақтарға жауап береді. |
ҮІІ. Кері байланыс («Екі жұлдыз, бір тілек».) (3 минут)
|
Кейінгі тапсырмалар (1 мин) |
Кім тапқыр? логикалық сұрақтарға жауап беру. |
|
Үй тапсырмасы |
№534 №535 №537 есептер |
|
Бағалау |
|
шағым қалдыра аласыз














