Рефлексия түрлері

Тақырып бойынша 11 материал табылды

Рефлексия түрлері

Материал туралы қысқаша түсінік
Мұғалімдерге арналған көмекші құрал
Материалдың қысқаша нұсқасы

РЕФЛЕКСИЯ ТҮРЛЕР!

(Мұғалімге көмек)


Рефлексия сөзі латын тілінен кірген reflexio - кейінге айналым мағынасын білдіреді. Бұл терминді Джон Локи 17 ғасырда берген. «Рефлексия – адамның өз істерінің мәнін түсіну, олар туралы ойлану барысында өзіне өзінің нені, қалай жасағаны туралы толық және анық есеп беруі немесе өзі әрекет барысында басшылыққа алған ережелер мен кестелерді мойындауы не жоққа шығаруы». өзін - өзі дамытумен қатар индивидтің жан мен тән үйлесіміне сәйкес өз ойын жинақтау қабілетін бейнелейтін рефлексия ұғымы пайда болды. Жаңа дәуір философиялық идеялары "өзіндік" және "мен" ұғымдарына бағытталады. Жаңа құндылық - адамның өзіндік "мен" құндылығы пайда болды. Бұдан басқа да рефлексия жайында айтылған философиялық ойлар негізінен «адамның өзіне бағытталған зерттеу жұмысы», «өзіңнің ақылың мен рухыңды өзіңнің бақылауың» дегенге келіп саяды. Н. В. Кузьмина адам өзін - өзі іске қосу барысында дамуға мүмкіндік алады дей келе, ол үшін әр түрлі дереккөздерден алынған білімді жинақтау, оларды тәжірибеде қолдану үшін жүйеге келтіру, «кері байланысты» жүзеге асыру сияқты әрекеттер жасайтынына тоқталады.

Педагогикалық рефлексия - мұғалімнің өзіне, өзінің қылықтарына объективті баға беру, оны балалар, басқа адамдар, ең әуелі педагогикалық қатынас процесінде муғалім әрекеттесетін адамдар қалай қабылдайтынын түсіну қабілегі. Педагогикалық рефлексия орталығында - оқушы тәрбиешіде және онымен өзара қарым-қатынасында нені қабылдайтынын және түсінетінін, тәрбиешінің әрекеттеріне қалай икемделе алатынын ұғу.




















Рефлексия:

Бұл сабақта ............................................................................................................... болды. Өйткені ... ..............................................................................................................................

................................................................................................................................................

Ең қиыны ... ..........................................................................................................................

................................................................................................................................................

Қиындықтан шығу жолы ретінде мынадай тәсіл ұсынамын:..........................................

................................................................................................................................................





Рефлексия:

Бұл сабақта ............................................................................................................... болды. Өйткені ... ..............................................................................................................................

................................................................................................................................................

Ең қиыны ... ..........................................................................................................................

................................................................................................................................................

Қиындықтан шығу жолы ретінде мынадай тәсіл ұсынамын:..........................................

................................................................................................................................................



Рефлексия:

Бұл сабақта ............................................................................................................... болды. Өйткені ... ..............................................................................................................................

................................................................................................................................................

Ең қиыны ... ..........................................................................................................................

................................................................................................................................................

Қиындықтан шығу жолы ретінде мынадай тәсіл ұсынамын:..........................................

................................................................................................................................................







Рефлексия:

Бұл сабақта ............................................................................................................... болды. Өйткені ... ..............................................................................................................................

................................................................................................................................................

Ең қиыны ... ..........................................................................................................................

.................................................................................................................................................

Қиындықтан шығу жолы ретінде мынадай тәсіл ұсынамын:..........................................

................................................................................................................................................







Рефлексия

Мен үшін қызықты болған тұсы

Мен үшін жеңіл болған тұсы

Мен үшін қиын болған тұсы.


Рефлексия

Мен үшін қызықты болған тұсы

Мен үшін жеңіл болған тұсы

Мен үшін қиын болған тұсы.





Рефлексия

Мен үшін қызықты болған тұсы

Мен үшін жеңіл болған тұсы

Мен үшін қиын болған тұсы.



Рефлексия

Мен үшін қызықты болған тұсы

Мен үшін жеңіл болған тұсы

Мен үшін қиын болған тұсы.











Кері байланыс: Оқушылар «Білу қажет» кестесі бойынша кері байланыс парағын толтырып, мұғалімге тапсырады.



Бізге нені білу қажет?

Бізге не белгілі?

Біз не білеміз?























Кері байланыс: Оқушылар «Білу қажет» кестесі бойынша кері байланыс парағын толтырып, мұғалімге тапсырады.



Бізге нені білу қажет?

Бізге не белгілі?

Біз не білеміз?





















Кері байланыс: «ББТЗО» кестесі

Б

Автор туралы мен не білемін?

Б

Нені білгім келеді?

Т

Көбірек ақпаратты мен қайдан таба аламын?

З

Нені зерделеу керек?

О

Одан әрі не істеу керек?

























Кері байланыс: «ББТЗО» кестесі

Б

Автор туралы мен не білемін?

Б

Нені білгім келеді?

Т

Көбірек ақпаратты мен қайдан таба аламын?

З

Нені зерделеу керек?

О

Одан әрі не істеу керек?






















Рефлексия «Блоб ағашы»

Бұл сабаққа дейін ___бұтағында болдым деп ойлаймын. Өйткені ... ...

Жұмыс барысында ___ бұтаққа жеткенімді байқадым.

Оның себептері ... ... ...

Бөлім соңында ___ тұстан орын алғанымды байқадым. Оның мынадай дәлелдері бар...........................................

...................................................................................................................................















Рефлексия «Блоб ағашы»

Бұл сабаққа дейін ___бұтағында болдым деп ойлаймын. Өйткені ...

Жұмыс барысында ___ бұтаққа жеткенімді байқадым.

Оның себептері ... ... ...

Бөлім соңында ___ тұстан орын алғанымды байқадым. Оның мынадай дәлелдері бар..............................................

....................................................................

....................................................................











Кері байланыс: «Стикерлер»

Оқушылар стикерлерге жеке ойларын жазып тақтаға апарып іледі:

  • Мен нені үйрендім?

  • Маған не жеңіл болды?

  • Маған не қиын болып көрінді?

Менің келесі сабақта нені білгім келеді?



Кері байланыс: «Стикерлер»

Оқушылар стикерлерге жеке ойларын жазып тақтаға апарып іледі:

  • Мен нені үйрендім?

  • Маған не жеңіл болды?

  • Маған не қиын болып көрінді?

Менің келесі сабақта нені білгім келеді?



Кері байланыс: «Стикерлер»

Оқушылар стикерлерге жеке ойларын жазып тақтаға апарып іледі:

  • Мен нені үйрендім?

  • Маған не жеңіл болды?

  • Маған не қиын болып көрінді?

Менің келесі сабақта нені білгім келеді?



Кері байланыс: «Стикерлер»

Оқушылар стикерлерге жеке ойларын жазып тақтаға апарып іледі:

  • Мен нені үйрендім?

  • Маған не жеңіл болды?

  • Маған не қиын болып көрінді?

Менің келесі сабақта нені білгім келеді?



Кері байланыс: «Стикерлер»

Оқушылар стикерлерге жеке ойларын жазып тақтаға апарып іледі:

  • Мен нені үйрендім?

  • Маған не жеңіл болды?

  • Маған не қиын болып көрінді?

Менің келесі сабақта нені білгім келеді?

Кері байланыс «3-2-1»

Picture 5

  1. Сабақтан алған 3 маңызды ақпарат

  2. Қиындық тудырған 2 аспект

  3. Сабақ барысында туындаған 1 сұрақ


Кері байланыс «3-2-1»

1. Сабақтан алған 3 маңызды ақпарат

2. Қиындық тудырған 2 аспект

3. Сабақ барысында туындаған 1 сұрақ






















Рефлексия

«3 маңызды» әдісі бойынша бүгінгі сабаққа рефлексия жасайды.

Репродуктивті денсаулық..., репродуктивті медицина, репродуктивті технология

Мен үшін маңызды, себебі.........

Жастар үшін маңызды, себебі.........

Қоғам үшін маңызды, себебі.........


Рефлексия

«3 маңызды» әдісі бойынша бүгінгі сабаққа рефлексия жасайды.

Репродуктивті денсаулық..., репродуктивті медицина, репродуктивті технология

Мен үшін маңызды, себебі.........

Жастар үшін маңызды, себебі.........

Қоғам үшін маңызды, себебі.........


Рефлексия

«3 маңызды» әдісі бойынша бүгінгі сабаққа рефлексия жасайды.

Репродуктивті денсаулық..., репродуктивті медицина, репродуктивті технология

Мен үшін маңызды, себебі.........

Жастар үшін маңызды, себебі.........

Қоғам үшін маңызды, себебі.........


Жүктеу
bolisu
Бөлісу
ЖИ арқылы жасау
Файл форматы:
docx
16.05.2020
14108
Жүктеу
ЖИ арқылы жасау
Бұл материалды қолданушы жариялаған. Ustaz Tilegi ақпаратты жеткізуші ғана болып табылады. Жарияланған материалдың мазмұны мен авторлық құқық толықтай автордың жауапкершілігінде. Егер материал авторлық құқықты бұзады немесе сайттан алынуы тиіс деп есептесеңіз,
шағым қалдыра аласыз
Қазақстандағы ең үлкен материалдар базасынан іздеу
Сіз үшін 400 000 ұстаздардың еңбегі мен тәжірибесін біріктіріп, ең үлкен материалдар базасын жасадық. Төменде керек материалды іздеп, жүктеп алып сабағыңызға қолдана аласыз
Материал жариялап, аттестацияға 100% жарамды сертификатты тегін алыңыз!
Ustaz tilegi журналы министірліктің тізіміне енген. Qr коды мен тіркеу номері беріледі. Материал жариялаған соң сертификат тегін бірден беріледі.
Оқу-ағарту министірлігінің ресми жауабы
Сайтқа 5 материал жариялап, тегін АЛҒЫС ХАТ алыңыз!
Қазақстан Республикасының білім беру жүйесін дамытуға қосқан жеке үлесі үшін және де Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық материалыңызбен бөлісіп, белсенді болғаныңыз үшін алғыс білдіреміз!
Сайтқа 25 материал жариялап, тегін ҚҰРМЕТ ГРОМАТАСЫН алыңыз!
Тәуелсіз Қазақстанның білім беру жүйесін дамытуға және білім беру сапасын арттыру мақсатында Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жариялағаны үшін марапатталасыз!
Министірлікпен келісілген курстар тізімі