Материалдар / Рефлексия түрлері
2023-2024 оқу жылына арналған

қысқа мерзімді сабақ жоспарларын

жүктеп алғыңыз келеді ма?
ҚР Білім және Ғылым министірлігінің стандартымен 2022-2023 оқу жылына арналған 472-бұйрыққа сай жасалған

Рефлексия түрлері

Материал туралы қысқаша түсінік
Мұғалімдерге арналған көмекші құрал
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады.
Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
16 Мамыр 2020
12903
0 рет жүктелген
Бүгін алсаңыз 25% жеңілдік
беріледі
770 тг 578 тг
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
logo

Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады

РЕФЛЕКСИЯ ТҮРЛЕР!

(Мұғалімге көмек)


Рефлексия сөзі латын тілінен кірген reflexio - кейінге айналым мағынасын білдіреді. Бұл терминді Джон Локи 17 ғасырда берген. «Рефлексия – адамның өз істерінің мәнін түсіну, олар туралы ойлану барысында өзіне өзінің нені, қалай жасағаны туралы толық және анық есеп беруі немесе өзі әрекет барысында басшылыққа алған ережелер мен кестелерді мойындауы не жоққа шығаруы». өзін - өзі дамытумен қатар индивидтің жан мен тән үйлесіміне сәйкес өз ойын жинақтау қабілетін бейнелейтін рефлексия ұғымы пайда болды. Жаңа дәуір философиялық идеялары "өзіндік" және "мен" ұғымдарына бағытталады. Жаңа құндылық - адамның өзіндік "мен" құндылығы пайда болды. Бұдан басқа да рефлексия жайында айтылған философиялық ойлар негізінен «адамның өзіне бағытталған зерттеу жұмысы», «өзіңнің ақылың мен рухыңды өзіңнің бақылауың» дегенге келіп саяды. Н. В. Кузьмина адам өзін - өзі іске қосу барысында дамуға мүмкіндік алады дей келе, ол үшін әр түрлі дереккөздерден алынған білімді жинақтау, оларды тәжірибеде қолдану үшін жүйеге келтіру, «кері байланысты» жүзеге асыру сияқты әрекеттер жасайтынына тоқталады.

Педагогикалық рефлексия - мұғалімнің өзіне, өзінің қылықтарына объективті баға беру, оны балалар, басқа адамдар, ең әуелі педагогикалық қатынас процесінде муғалім әрекеттесетін адамдар қалай қабылдайтынын түсіну қабілегі. Педагогикалық рефлексия орталығында - оқушы тәрбиешіде және онымен өзара қарым-қатынасында нені қабылдайтынын және түсінетінін, тәрбиешінің әрекеттеріне қалай икемделе алатынын ұғу.




















Рефлексия:

Бұл сабақта ............................................................................................................... болды. Өйткені ... ..............................................................................................................................

................................................................................................................................................

Ең қиыны ... ..........................................................................................................................

................................................................................................................................................

Қиындықтан шығу жолы ретінде мынадай тәсіл ұсынамын:..........................................

................................................................................................................................................





Рефлексия:

Бұл сабақта ............................................................................................................... болды. Өйткені ... ..............................................................................................................................

................................................................................................................................................

Ең қиыны ... ..........................................................................................................................

................................................................................................................................................

Қиындықтан шығу жолы ретінде мынадай тәсіл ұсынамын:..........................................

................................................................................................................................................



Рефлексия:

Бұл сабақта ............................................................................................................... болды. Өйткені ... ..............................................................................................................................

................................................................................................................................................

Ең қиыны ... ..........................................................................................................................

................................................................................................................................................

Қиындықтан шығу жолы ретінде мынадай тәсіл ұсынамын:..........................................

................................................................................................................................................







Рефлексия:

Бұл сабақта ............................................................................................................... болды. Өйткені ... ..............................................................................................................................

................................................................................................................................................

Ең қиыны ... ..........................................................................................................................

.................................................................................................................................................

Қиындықтан шығу жолы ретінде мынадай тәсіл ұсынамын:..........................................

................................................................................................................................................







Рефлексия

Мен үшін қызықты болған тұсы

Мен үшін жеңіл болған тұсы

Мен үшін қиын болған тұсы.


Рефлексия

Мен үшін қызықты болған тұсы

Мен үшін жеңіл болған тұсы

Мен үшін қиын болған тұсы.





Рефлексия

Мен үшін қызықты болған тұсы

Мен үшін жеңіл болған тұсы

Мен үшін қиын болған тұсы.



Рефлексия

Мен үшін қызықты болған тұсы

Мен үшін жеңіл болған тұсы

Мен үшін қиын болған тұсы.











Кері байланыс: Оқушылар «Білу қажет» кестесі бойынша кері байланыс парағын толтырып, мұғалімге тапсырады.



Бізге нені білу қажет?

Бізге не белгілі?

Біз не білеміз?























Кері байланыс: Оқушылар «Білу қажет» кестесі бойынша кері байланыс парағын толтырып, мұғалімге тапсырады.



Бізге нені білу қажет?

Бізге не белгілі?

Біз не білеміз?





















Кері байланыс: «ББТЗО» кестесі

Б

Автор туралы мен не білемін?

Б

Нені білгім келеді?

Т

Көбірек ақпаратты мен қайдан таба аламын?

З

Нені зерделеу керек?

О

Одан әрі не істеу керек?

























Кері байланыс: «ББТЗО» кестесі

Б

Автор туралы мен не білемін?

Б

Нені білгім келеді?

Т

Көбірек ақпаратты мен қайдан таба аламын?

З

Нені зерделеу керек?

О

Одан әрі не істеу керек?






















Рефлексия «Блоб ағашы»

Бұл сабаққа дейін ___бұтағында болдым деп ойлаймын. Өйткені ... ...

Жұмыс барысында ___ бұтаққа жеткенімді байқадым.

Оның себептері ... ... ...

Бөлім соңында ___ тұстан орын алғанымды байқадым. Оның мынадай дәлелдері бар...........................................

...................................................................................................................................















Рефлексия «Блоб ағашы»

Бұл сабаққа дейін ___бұтағында болдым деп ойлаймын. Өйткені ...

Жұмыс барысында ___ бұтаққа жеткенімді байқадым.

Оның себептері ... ... ...

Бөлім соңында ___ тұстан орын алғанымды байқадым. Оның мынадай дәлелдері бар..............................................

....................................................................

....................................................................











Кері байланыс: «Стикерлер»

Оқушылар стикерлерге жеке ойларын жазып тақтаға апарып іледі:

  • Мен нені үйрендім?

  • Маған не жеңіл болды?

  • Маған не қиын болып көрінді?

Менің келесі сабақта нені білгім келеді?



Кері байланыс: «Стикерлер»

Оқушылар стикерлерге жеке ойларын жазып тақтаға апарып іледі:

  • Мен нені үйрендім?

  • Маған не жеңіл болды?

  • Маған не қиын болып көрінді?

Менің келесі сабақта нені білгім келеді?



Кері байланыс: «Стикерлер»

Оқушылар стикерлерге жеке ойларын жазып тақтаға апарып іледі:

  • Мен нені үйрендім?

  • Маған не жеңіл болды?

  • Маған не қиын болып көрінді?

Менің келесі сабақта нені білгім келеді?



Кері байланыс: «Стикерлер»

Оқушылар стикерлерге жеке ойларын жазып тақтаға апарып іледі:

  • Мен нені үйрендім?

  • Маған не жеңіл болды?

  • Маған не қиын болып көрінді?

Менің келесі сабақта нені білгім келеді?



Кері байланыс: «Стикерлер»

Оқушылар стикерлерге жеке ойларын жазып тақтаға апарып іледі:

  • Мен нені үйрендім?

  • Маған не жеңіл болды?

  • Маған не қиын болып көрінді?

Менің келесі сабақта нені білгім келеді?

Кері байланыс «3-2-1»

Picture 5

  1. Сабақтан алған 3 маңызды ақпарат

  2. Қиындық тудырған 2 аспект

  3. Сабақ барысында туындаған 1 сұрақ


Кері байланыс «3-2-1»

1. Сабақтан алған 3 маңызды ақпарат

2. Қиындық тудырған 2 аспект

3. Сабақ барысында туындаған 1 сұрақ






















Рефлексия

«3 маңызды» әдісі бойынша бүгінгі сабаққа рефлексия жасайды.

Репродуктивті денсаулық..., репродуктивті медицина, репродуктивті технология

Мен үшін маңызды, себебі.........

Жастар үшін маңызды, себебі.........

Қоғам үшін маңызды, себебі.........


Рефлексия

«3 маңызды» әдісі бойынша бүгінгі сабаққа рефлексия жасайды.

Репродуктивті денсаулық..., репродуктивті медицина, репродуктивті технология

Мен үшін маңызды, себебі.........

Жастар үшін маңызды, себебі.........

Қоғам үшін маңызды, себебі.........


Рефлексия

«3 маңызды» әдісі бойынша бүгінгі сабаққа рефлексия жасайды.

Репродуктивті денсаулық..., репродуктивті медицина, репродуктивті технология

Мен үшін маңызды, себебі.........

Жастар үшін маңызды, себебі.........

Қоғам үшін маңызды, себебі.........


Материал жариялап тегін сертификат алыңыз!
Бұл сертификат «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жарияланғанын растайды. Журнал Қазақстан Республикасы Ақпарат және Қоғамдық даму министрлігінің №KZ09VPY00029937 куәлігін алған. Сондықтан аттестацияға жарамды
Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!