Материалдар / Ресей шаруашылығы.Өнеркәсібі

Ресей шаруашылығы.Өнеркәсібі

Материал туралы қысқаша түсінік
Ресей шаруашылығының жалпы сипатын білу. Өнеркәсібінің негізгі маманданған және қосалқы салаларының даму деңгейін түсіну. Оқушыларды топқа бөліп, тапсырмалар беру арқылы өз бетінше білім алуға көмектесу .
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады. Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
06 Қазан 2018
775
0 рет жүктелген
770 ₸
Бүгін алсаңыз
+39 бонус
беріледі
Бұл не?
Бүгін алсаңыз +39 бонус беріледі Бұл не?
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
logo

Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады

Бекітемін:

Күні:

Сыныбы: 10. Пәні: География.

1.Сабақтың тақырыбы: Ресей шаруашылығы.Өнеркәсібі.

2.Сабақтың түйінді мақсаттары және оқыту талабына қол жеткізу тәртібі: Ресей шаруашылығының жалпы сипатын білу. Өнеркәсібінің негізгі маманданған және қосалқы салаларының даму деңгейін түсіну. Оқушыларды топқа бөліп, тапсырмалар беру арқылы өз бетінше білім алуға көмектесу .

3.Белсенді сабақ беру тәсілдері мен сабақтағы жұмыс түрі: кластер, ассоциация, кубизм стр-ры, жуан және жіңішке сұрақтар, жеке жұмыс,топтық жұмыс.

4.Сабақтың нәтижесі:

Білу: Ресей шаруашылығының жалпы сипатын біледі.

Түсіну: Өнеркәсібінің негізгі маманданған және қосалқы салаларының даму деңгейін түсінеді. Қолдану: Оқушылар өздігінен білім алуды үйренеді , картамен жұмыс істеу дағдысы қалыптасып, мәтін бойынша берілген тапсырмаларды ой електерінен өткізіп, талдай алатын болады, өзіндік ой қалыптасады .

5.Өзіне оқыту үшін бағалау кіретін бағалау: екі жұлдыз, бір тілек.

6.Жоспарлау барысында әр оқушының сұраныс-талабын есепке алу: Мақсаттардың орындалуы үшін оқушыларға қолдау, көмек көрсетемін.

7.Реурстар мен жабдықтар: оқулық, карта, постер,суреттер, интернет материалдары.

Сабақ барысы

Уа-қыт

Бөлім

Мұғалім іс-әрекеті

Оқушылар іс-әрекеті

5 мин

Кіріспе

1.Психологиялық ахуал қалыптастыру үшін мұғалім оқушылармен амандасады, сергіту сәтін жасайды. Мұғалім оқушыларды топтарға бөледі

2. Үй тапсырмасы бойынша Ресей республикаларының халқы мен оның құрамы тақырыбы бойынша дайындаған хабарламаларын оқытып, оқушылардың өздеріне бағалатады.

3.Оқушылармен бірге жаңа сабақтың тақырыбы мен мақсатын айқындау.

1.Оқушылар сергіту сәтін жасайды,топтарға бөлінеді.

2.Оқушылар үй тапсырмасы бойынша Ресей республикаларының халқы мен оның құрамы тақырыбы бойынша дайындаған хабарламаларын оқып, сұрақтарға жауап береді.

20 мин

Тұсаукеср

1. Тақтаға « шаруашылық» және өндірістік, өндірістік емес сфера сөздеріне кластер жазуды тапсырады.


1.Оқушылар берілген тапсырманы орындап, өз ойларын интерактивті тақтаға ақ флипчартқа түсіреді.

15

мин

Негізгі

бөлім


1. Мағынаны тану

Жаңа тақырыпты оқып шығуға бес минут уақыт беріледі. Оқып болған соң, тақырып мазмұны төмендегі кубизм стратегиясы бойынша ашылады.

Кубизм стратегиясы

1. Шаруашылық салалары - зерттеу

2. Отын - энергетика - сипаттау

3. Металлургия және машина жасау - талдау

4. Өнеркәсіптің басқа салалары - салыстыру

Мағынаны дамыту

1. Бүгінгі сабақтан алған білімді тексеру үшін берілетін жуан және жіңішке сұрақтар интерактивті тақтада жазылған. Кезек оқып, оқушылар жауап береді. Мазмұны төмендегідей.

1. Ресей елінің шаруашылығының жіктелуі. 2. Ел жалпы ішкі өнім өндіруден дүние жүзінде нешінші орында. 3. Шаруашылық салаларындағы жетекші орындағы өнеркәсіпті атаңдар. 4. Отын - энергетика кешені қандай процестерді қамтиды. 5. Елдің отын балансының құрылымы қандай. 6. Мұнай өнеркәсібінің негізгі базалары, мұнайдың әлемдік қордағы үлесі. 7. Елдегі мұнайдың неше проценті экспортталады? 8. Негізгі көмір базаларын атаңдар, қоры жөнінен нешінші орында? 9. Су электр станциялары қандай өзендерде салынған, энергияның неше процентін құрайды. 10. Елдегі газ қандай елдерге шығарылады, өндіру базаларын картадан көрсетіңдер?

1.Оқушылар бүгінгі сабақтың негізгі түйінді идеясын айтып қорытындылайды.

2. Жуан және жіңішке сұрақтарға жауап береді.

3. .Оқушылар тапсырмалардың орындалуына қарай, бірін-бірі бағалайды.

5

мин

Қорытынды

1. Мұғалім сабақты қорытындылайды.

2.Үйге тап-ма: §48 оқу, Отын өнеркәсібі және қоршаған орта (шағын жоба қорғау)

1. Оқушылар табыс ағашына бүгінгі сабақтан алған әсерін стикерлерге жазып, кері байланыс жасайды.



















Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!